Dostawa sprzętu komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-03
  • Numer ogłoszenia631636-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 631636-N-2019 z dnia 2019-12-03 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 27585000000000, ul. ul. Targowa  , 90-323  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 345 800, e-mail jkopera@filmschool.lodz.pl, faks 042 674 81 39.
Adres strony internetowej (URL): bip.filmschool.lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
bip.filmschool.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.filmschool.lodz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą lub kurierem (za pośrednictwem posłańca)
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny: PN/09/LAB/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Zamówienie podzielone jest na części: Część I: Dostawa sprzętu komputerowego dla Laboratorium Narracji Wizualnych Część II: Dostawa sprzętu komputerowego dla PWSFTviT Część I zamówienia realizowane jest w ramach projektu pn. „Nowe formy i technologie narracji: finansowanego ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” (M.P. 120). Umowa o dofinansowanie nr 023/RID/2018/19. Część II zamówienia finansowana jest ze środków własnych Uczelni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga min. 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30234100-9
30232110-8
30213100-6
30234600-4
32581100-0
33195100-4
31681000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWENIA Część I: Dostawa sprzętu komputerowego dla Laboratorium Narracji Wizualnych- w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Część II: Dostawa sprzętu komputerowego dla PWSFTviT- w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia zmian w dostawie; 2) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 4) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-11, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Laboratorium Narracji Wizualnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Kabel HDMI-HDMI 2 metrowy- 2 metrowy, dwa złącza HDMI męskie, obsługujący standard HDMI v2.0, wsparcie dla UltraHD 4K, 3D video, oplot materiałowy, pozłacane styki; ilość: 4 szt. 2. Kabel DisplayPort-DisplayPort 2 metrowy- 2 metrowy, dwa złącza DisplayPort męskie, wsparcie dla UltraHD 4K, 3d video, pozłacane styki; ilość: 6 szt. 3. Dysk 4Tb, 2,5"- Dysk twardy przenośny/zewnętrzny 4Tb, 2.5", port USB-C, prędkość transferu co najmniej 130MB/s; ilość: 10 szt. 4. Dysk 4Tb, 3,5"- Dysk twardy przenośny/zewnętrzny 4Tb, 3.5", port USB 3.0 (i/lub USB-C), prędkość transferu co najmniej 200 MB/s; ilość: 10 szt. 5. Dysk 2TB, 3,5"- Dysk twardy 2TB, 3,5", prędkość obrotowa 7200 obr./min, co najmniej 128 MB pamięci podręcznej cache; ilość: 10 szt. 6. Pendrive 128 GB- Pendrive USB 3.1, 128GB, szybkość zapisu 300MB/s; ilość: 12 szt. 7. Przenośna stacja robocza- Procesor osiągający co najmniej 20.000 pkt w benchmarku Passmark ― Pamięć RAM 64GB ― Dysk SSD M2 min. 2TB - odczyt/zapis powyżej 3000 Mb/s ― Karta graficzna min. 8GB RAM o mocy obliczeniowej min. 11TFlop z natywną obsługą RayTracingu osiągająca co najmniej 13.000 pkt w benchmarku kart graficznych PassMark - G3D Mark ― Ekran 17 cali, rozdzielczość 4K ― Porty: minimum 1 port Thunderbolt 3 ― System operacyjny: Windows 10 Pro ― Komunikacja: WiFi, Bluetooth — Plecak lub torba do bezpiecznego przenoszenia sprzętu — najwyższej klasy pasta termoprzewodząca / system chłodzenia — pakiet serwisowy premium co najmniej 36 m-cy; ilość: 1 szt. 8. Komputer stacjonarny wraz z zestawem bezprzewodowej klawiatury i myszy Procesor 6 rdzeniowy, sześcio wątkowy osiągający w testach PassMark min. 12 000 pkt. ― Płyta główna posiadająca zintegrowany układ graficzny ze złączami D-Sub(VGA) oraz HDMI na panelu tylnym, zintegrowaną kartę sieciową 10/100/1000 ― Pamięć RAM DDR4 8GB z częstotliwością co najmniej 2666MHz ― Dysk SSD co najmniej 240 GB ― zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz (bez systemu operacyjnego Windows); ilość: 2 szt. 9. Monitor komputerowy- Monitor 27", rozdzielczość 1920x1080, matryca IPS, posiadający złącza: D-Sub, DisplayPort oraz HDMI; ilość: 2 szt. 10. Drukarka A4 laser mono duplex - Rozdzielczość druku 1200x1200 dpi ― rozdzielczość kopiowania 1200x600 dpi ― rozdzielczość skanowania 1200x1200 dpi ― szybkość druku w mono co najmniej 40 str./min ― podajnik papieru na 250 arkuszy ― obsługująca papier zwykły, papier makulaturowy oraz koperty ― podajnik dokumentów skanera tzw. ADF ― funkcja faksu ― posiadająca funkcję druku dwustronnego tzw. dupleks ― wyposażona w interfejsy USB, WiFi, LAN RJ45 (Ethernet) ― posiadająca wbudowany wyświetlacz dotykowy ― możliwość druku bezpośrednio ze smartfonów i tabletów, nośników USB ― posiadająca możliwość skanowania za pomocą portu USB do zewnętrznych nośników pamięci; ilość: 2 szt. 11. Kabel USB-microUSB 3 metrowy 3 metrowy, końcówka 1: USB 2.0, końcówka 2: micro USB, wsparcie standardu USB 2.0; ilość: 5 szt. 12. Kabel USB-microUSB 1 metrowy- 1 metrowy, końcówka 1: USB 2.0, końcówka 2: micro USB, wsparcie standardu USB 2.0; ilość: 5 szt. 13. Kabel HDMI-HDMI 20 metrowy- 20 metrowy, dwa złącza HDMI męskie, zgodny ze standardami HDCP min. 1.2, obsługujący standard HDMI v1.4, wsparcie dla UltraHD 4K, 3D video; ilość: 2 szt. 14. Spliter HDMI- posiadający 1 port HDMI (wejście) oraz max 4 porty HDMI (wyjścia), zgodny ze standardem HDCP min. 1.2, obsługujący standard HDMI min. v1.4, obsługujący kable HDMI 20 metrowe, wsparcie dla UltraHD 4K, 3D video; ilość: 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30234100-9, 30232110-8, 30213100-6, 30234600-4, 32581100-0, 33195100-4, 31681000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część I zamówienia realizowane jest w ramach projektu pn. „Nowe formy i technologie narracji: finansowanego ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” (M.P. 120). Umowa o dofinansowanie nr 023/RID/2018/19. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Część I: Dostawa sprzętu komputerowego dla Laboratorium Narracji Wizualnych- w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego dla PWSFTviT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dysk 500 GB, 2,5"- Dysk 500 GB, 2,5” HDD zasilane przez USB o prędkości zapisu 7200 obr/min., prędkość interface 5.0 Gbps, USB 3.0; ilość: 24 szt. 2. Dysk 1 TB, 2,5"- Dysk 1 TB, 2,5” HDD zasilane przez USB o prędkości zapisu 7200 obr/min., prędkość interface 5.0 Gbps, USB 3.0; ilość: 50 szt. 3. Dysk 1,5 TB, 2,5"- Dysk 1,5 TB, 2,5” HDD zasilane przez USB o prędkości zapisu 7200 obr/min., prędkość interface 5.0 Gbps, USB 3.0; ilość: 2 szt. 4. Dysk 2 TB GB, 3,5"- Dysk 2 TB, 3,5” z zasilaczem dodatkowym o prędkości zapisu 7200 obr/min., prędkość interface 5.0 Gbps, USB 3.0; ilość: 14 szt. 5. Dysk 3 TB GB, 3,5"- Dysk 3 TB, 3,5” z zasilaczem dodatkowym o prędkości zapisu 7200 obr/min., prędkość interface 5.0 Gbps, USB 3.0; ilość: 33 szt. 6. Dysk 4 TB GB, 3,5"- Dysk 4 TB, 3,5” z zasilaczem dodatkowym o prędkości zapisu 7200 obr/min., prędkość interface 5.0 Gbps, USB 3.0; ilość: 16 szt. 7. Dysk 6 TB GB, 3,5"- Dysk 6 TB, 3,5” z zasilaczem dodatkowym o prędkości zapisu 7200 obr/min., prędkość interface 5.0 Gbps, USB 3.0; ilość: 2 szt. Wymagania dodatkowe do pozycji 1 -7: W ramach zakupu powyższych dysków otrzymanie narzędzi do diagnostyki dysku twardego obejmujące: - uszkodzenia systemu plików, - uszkodzenia nośnika, - uszkodzenia głównego rekordu startowego, - ataki złośliwego oprogramowania, - konflikty sprzętowe. Ponad to program do szybkiego zamontowania dysku po podłączeniu dla systemy IOS i Windows. W ramach zakupu dysków otrzymanie darmowego oprogramowania do ściągnięcia ze strony producenta dysków, który daje możliwość otwierania, kopiowania i nagrywania materiałów dysków ntfs na systemach IOS i odczyt dysków IOS na Windowsie. 8. Dysk 4 TB 3,5"- Dysk 4TB obudowa - 3,5" , interfejs USB 3.0, prędkość obrotowa 7200rpm; ilość: 1 szt. 9. Dysk 2 TB 3,5"- Dysk 4TB obudowa 3,5", interfejs USB 3.0, prędkość obrotowa 7200rpm; ilość: 3 szt. 10. Dysk 1 TB 2,5"- Dysk obudowa 2,5" , interfejs USB 3.0, prędkość obrotowa 7200rpm; ilość: 4 szt. 11. Pendrive 32GB- Interfejs - USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0), 32 GB, Prędkość odczytu - do 200 MB/s, Prędkość zapisu - do 50 MB/ Dodatkowe informacje - Metalowa obudowa- ilość: 4 szt. 12. Drukarka laserowa, istotne cechy: wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolor, drukarka, skaner, fax, format A4, automatyczny podajnik dokumentów ADF, automatyczny druk dwustronny, możliwość drukowania kopert, druk w sieci LAN (port Ethernet ), druk przez WiFi, port USB, USB Host, miesięczne obciążenie do 75000 stron, wydajność tonera standardowego mono do 11000 stron A4 (według normy producenta, wydruk ciągły ), wydajność tonera standardowego kolor do 6000 stron A4 (według normy producenta, wydruk ciągły ), dwustronne skanowanie z ADF, skanowanie do plików pdf, jpg, txt, rtf, tiff; automatyczne kopiowanie dwustronne, zakres skalowania kopiowania 25% do 400%, kopiowanie w kolorze, szybkość kopiowania do 30 kopii/min (kolor/mono) , dołączone oprogramowanie do skanowania, faksowania; ilość: 1 szt. 13. Laptop 14,0''- Laptop 14,0'' FHD, 8GB, 256SSD, 1YNBD; istotne cechy: procesor mający w teście passmark high end cpu (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html ) wynik co najmniej 8000 punktów ( stan na dzień 26.11.2019), 8 GB pamięci RAM, maksymalna obsługiwana wielkość pamięci minimum 32 GB, co najmniej 1 wolny bank pamięci, dysk twardy NVMe M.2 SSD 256 GB, przekątna ekranu 14", ekran IPS Full HS z powłoką przeciwodblaskową 1920x1080, dwie karty graficzne, jedna wbudowana w procesor druga osiągająca w teście passmark high end g3d mark (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html ) wynik co najmniej 2500 punktów (stan na dzień 26.11.2019), wielkość pamięci wideo 2 GB, podświetlana klawiatura, 1 złącze USB 3.1 typu C, 2 złącza USB 3.1 gen 1, 1 złącze USB 2.0, wyjście HDMI, złącze RJ-45, karta bezprzewodowa, czytnik kart pamięci, rok gwarancji NBD (bez systemu operacyjnego Windows); ilość: 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30234100-9, 30232110-8, 30213100-6, 30234600-4, 32581100-0, 33195100-4, 31681000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część II zamówienia finansowana jest ze środków własnych Uczelni. Część II: Dostawa sprzętu komputerowego dla PWSFTviT- w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI