Dostawa sprzętu komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-29
  • Numer ogłoszenia640156-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 640156-N-2018 z dnia 2018-10-29 r.

Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, krajowy numer identyfikacyjny 000276009, ul. Wawel  5 , 31001   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 225 155, e-mail zamek@wawel.org.pl, faks 124 215 177.
Adres strony internetowej (URL): www.wawel.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wawel.krakow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej kurier, poczta, osobiście
Adres:
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, budynek Wawel 8, 31-001 Kraków, Kancelaria Ogólna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny: VII/ZKnW/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (wraz z transportem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego). Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym: A. Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop do zastosowań biurowych - 15 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; B. Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; C. Komputer przenośny typu laptop do zastosowań biurowych - 3 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; D. Monitor LCD min. 21.5 cala - 13 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; E. Monitor LCD min. 24 cale - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; F. Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; G. Komputer typu micro PC do zastosowań biurowych - 8 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; H. Profesjonalny monitor ekranowy LCD do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 5 lat; I. Drukarka atramentowa kolorowa A4 - 4 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 1 rok; J. Urządzenie wielofunkcyjne A4 (drukarka atramentowa, skaner, kopiarka) - 4 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 1 rok; K. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukarka atramentowa, skaner, kopiarka, faks) - 2 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 1 rok; L. Drukarka monochromatyczna, laserowa A4 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; M. Drukarka kolorowa, laserowa A3 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; N. Skaner stacjonarny A4 - 2 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 1 rok; O. Tablet graficzny - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 2 lata. Wymagania ogólne dotyczące całości dostawy: Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być przystosowane do zasilania zgodnego z polskimi normami i muszą być dostarczone z odpowiednimi przewodami zasilającymi. Sprzęt dostarczony w ramach zamówienia musi pochodzić z kanałów dystrybucyjnych autoryzowanych przez producentów, nie dopuszcza się dostawy zamienników z innych kanałów dystrybucyjnych. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu pochodzącego z innych zamówień lub projektów, w tym odnawianego przez producenta. W sytuacji, jeżeli Zamawiający wskazuje w Specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.

II.5) Główny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30231300-0
30232100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą: 1. Dokument potwierdzający, że sprzęt posiada deklarację zgodności CE - dotyczy wszystkich pozycji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia; 2. Dla pozycji A, B, C i G Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia: 2.1. dokument - Certyfikat Microsoft lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 Professional 64-bit (HCT / HCL entry / WHQL); 2.2. Dokument -certyfikat lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi normy EnergyStar, komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org; 2.3. Dokument - Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej GOLD dla Polski lub wydruk ze strony internetowej WWW.epeat.net Country=POLAND, która zawiera wpis dotyczący oferowanego modelu komputera. Dokumenty mają potwierdzić, że produkt jest przyjazny dla środowiska; 2.4. Dokument -certyfikat, potwierdzający że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 2.5. Dokument -certyfikat, potwierdzający że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 2.6. Dokument potwierdzający spełnianie kryteriów środowiskowych, tj. oświadczenie wykonawcy w zakresie; (1) zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), (2) w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram; 3. Dla pozycji D i E Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia: 3.1. dokument - certyfikat TCO 7.0 lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający jakość oferowanego modelu monitora, wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu monitora w internetowym katalogu http://tcocertified.com/; 3.2. Dokument -certyfikat lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że oferowany model monitora spełnia wymogi normy EnergyStar, wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu monitora w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov; 3.3. Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej GOLD dla Polski lub wydruk ze strony internetowej WWW.epeat.net Country=POLAND, która zawiera wpis dotyczący oferowanego modelu komputera. Dokumenty mają potwierdzić, że produkt jest przyjazny dla środowiska; 3.4. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 3.5. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 3.6. Dokument potwierdzający spełnianie kryteriów środowiskowych, tj. oświadczenie wykonawcy w zakresie; (1) zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), (2) w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram; 4. Dla pozycji L i M Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia: 4.1. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 4.2. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; 4.3. Dokument -certyfikat lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że oferowany model drukarki spełnia wymogi normy EnergyStar, wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu drukarki w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. 5. Dokumenty składane wraz z ofertą mają być aktualne na dzień złożenia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2. Szczegółowy wykaz zaoferowanego sprzętu - załącza wykonawca, wg załącznika nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 3. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, dotyczącej: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, zobowiązani są do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, (a więc również z Wykonawcami którzy złożyli oferty w toku postępowania). 4. Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy (tylko w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności (oryginału) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: o numerze 48 1130 1150 0012 1269 5620 0006 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 5 W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 31-001 Kraków, Wawel 8 – kancelaria ogólna. 6 Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej „wadium przetargowe NR VII/ZKnW/18 -przetarg nieograniczony pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego”.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji na zestawy komputerowe opisane w pkt A, B, C i G Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia 15,00
Warunki świadczenia rozszerzonego serwisu gwarancyjnego opisane w pkt A, B, C i G Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia 15,00
Efektywność zasilaczy, które zostaną zamontowane w komputerach opisane w pkt A i B Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej i w okolicznościach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w okolicznościach określonych poniżej. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane w szczególności w zakresie i okolicznościach niżej wymienionych: a) wycofania lub wstrzymania produkcji towaru, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia dotychczasowego towaru, towarem nowym posiadającym takie same, tj. nie gorsze parametry jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu, b) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) obniżenia cen jednostkowych towaru, o którym mowa § 1 niniejszej umowy, d) zmiany warunków ekonomiczno-gospodarczych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Sposób dokonywania zmian. Każda ze stron może zgłosić potrzebę zmiany niniejszej umowy poprzez pisemny wniosek do drugiej ze strony, złożony z odpowiednim wyprzedzeniem dla danej zmiany, tj. minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie z powołaniem się na wystąpienie jednego z w/w warunków i z podaniem opisu proponowanej zmiany. Wniosek taki winien zawierać wskazanie skutków finansowych i terminowych zmiany. Jeśli strony dojdą do porozumienia co do potrzeby i treści zmiany umowy, mogą dokonać takiej zmiany wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy. 4. Inne zmiany umowy strony mogą wprowadzić zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-08, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI