Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu Informatyki dla Systemów Dedykowanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu Informatyki dla Systemów Dedykowanych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e6d8300-3c79-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010296/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.35 Dostawa sprzętu informatyki do systemów dedykowanych (touhbooki).
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl
https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
w szczególności:
1) składanie, zmienianie i wycofywanie ofert odbywa się w formie lub
postaci elektronicznej za pośrednictwem: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz
ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektronicznej Skrzynki Podawczej)
2) składanie
oświadczeń, wniosków, zawiadomień, uzupełnień, wyjaśnień oraz przekazywanie informacji odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:za pośrednictwem dedykowanego do postępowania
formularza korespondencji dostępnego na Platformie przetargowej Zamawiającego
https://zamowieniaczcsz.wp.mil.pl/poczty elektronicznej - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za niesprawne działanie poczty elektronicznej Wykonawcy.2. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452)
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany ,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji
użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz
do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania:− oferty przyjmuje się datę jej przekazania
na ePUAP.− wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00208606/01 z dnia 2021-10-05
2021-10-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy kopii dokumentów lub oświadczeń
oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania
za pośrednictwem formularza korespondencji lub na adres e-mail.7. Identyfikator postępowania dla
danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.8.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
ZŁOŻENIEOFERTY:
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
2) Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.
3) Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu
mini Portal-ePUAP. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP,
na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 4) Wykonawca, aby wziąć́
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi
założyć konto na Platformie ePUAP. Po założeniu konta Wykonawca ma dostęp do formularzy do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Aby złożyć ofertę̨
użytkownik wybiera formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty. 5) Oferta powinna być
sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacie
danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemu
miniPortal.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2613.13.2021.KS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czternastu sztuk Toughbooków . Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,
potwierdzającej spełnienie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) SWZ odpowiednio do
danej części, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2) wykaz dostaw porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3
miesięcy - Załącznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz o
przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w związku z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy
PZP – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
− Certyfikat ISO 9001:2015 dla producenta notebooka obejmujący proces projektowania i
produkcji – Wykonawca złoży dokument potwierdzający spełnianie wymogu;
− Certyfikat ISO 14001:2015 dla producenta notebooka - Wykonawca złoży dokument
potwierdzający spełnianie wymogu;
− Deklaracja zgodności CE – Wykonawca złoży dokument potwierdzający spełnianie wymogu;
− Urządzenia wyprodukowane są przez producenta, zgodnie z normą PN-EN ISO 50001 lub
oświadczenie producenta o stosowaniu w fabrykach polityki zarządzania energią, która jest
zgodna z obowiązującymi przepisami na terenie Unii Europejskiej - Wykonawca złoży dokument
potwierdzający spełnianie wymogu;
− Oferowane produkty muszą zawierać informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu, nie
mogą zawierać farb i powłok na dużych plastikowych częściach, których nie da się poddać
recyklingowi lub ponownie użyć. Wszystkie produkty zawierające podzespoły elektroniczne oraz
niebezpieczne składniki powinny być bezpiecznie i łatwo identyfikowalne oraz usuwalne.
Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy
WEEE 2002/96/EC. Produkty muszą składać się z co najmniej w 65% ze składników
wielokrotnego użytku/zdatnych do recyklingu. We wszystkich produktach części tworzyw
sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków
zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67/548/EEC. Potwierdzeniem
spełnienia powyższego wymogu będzie wydruk ze strony internetowej www.epeat.net
potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019
roku –Wykonawca złoży dokument potwierdzający spełnianie wymogu;
− Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii
Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta
jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w
dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających
energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień
publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006 r.), w szczególności zgodności z normą ISO
1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25
g – Wykonawca złoży dokument potwierdzający spełnianie wymogu;
− Oferowane modele notebooków muszą poprawnie współpracować z zamawianymi systemami
operacyjnymi - jako potwierdzenie poprawnej współpracy Wykonawca przedstawi dokument w
postaci wydruku potwierdzający certyfikację, dodatkowo potwierdzony przez producenta
oferowanego notebooka -Wykonawca złoży dokument potwierdzający spełnianie wymogu;
− Wykonawca dołączy do oferty link do strony internetowej producenta notebooka zawierającej
dokumentację techniczną która w czytelny sposób przedstawia opis oraz metodologię i
schematy wymiany poszczególnych komponentów notebooka, co najmniej: dysk twardy, pamięć
RAM, bateria oraz karty rozszerzeń;
− Oświadczenie producenta notebooków, potwierdzające, że sprzęt pochodzi z oficjalnego
kanału dystrybucyjnego producenta.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy znajdują się w załączniku numer 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej) i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-21