Dostawa sprzętu informatycznego oraz dydaktycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu informatycznego oraz dydaktycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Nowodworski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-21
  • Numer ogłoszenia600325-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600325-N-2020 z dnia 2020-10-21 r.

Powiat Nowodworski: Dostawa sprzętu informatycznego oraz dydaktycznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego  23 , 82-100  Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.nowydworgdanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne, złożone osobiście lub posłańcem lub za pomocą Operatora pocztowego.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim ul. gen. Władysława Sikorskiego 23.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego oraz dydaktycznego
Numer referencyjny: SR.272.20.2020.RG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Brak wymagań


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy urządzeń komputerowych oraz sprzętu dydaktycznego2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert bez ograniczeń ilościowych, na dowolną ilość części wymienionych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia:1) Część 1 – dostawa:a) Laptop (wraz z oprogramowaniem w języku polskim) – 4 sztuki,b) Tablet (wraz z oprogramowaniem w języku polskim) – 30 sztuk,c) Stacja (szafa) dokująca – do ładowania i przechowywania tabletów i laptopów – 1 szt.2) Część 2 – dostawa:a) PH – metr urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt,b) Wielofunkcyjny przyrząd do pomiarów ekologicznych – 1 szt,c) Aparat do elektrolizy - 1 szt,d) Zestaw przyrządów umożliwiających przeprowadzenie doświadczeń – 1 szt,e) Mikroskop cyfrowy- 5 szt.f) Dygestorium - 1 szt,g) Bezprzewodowy system pomiarowy – 1 szt,h) Laptop (wraz z oprogramowaniem w języku polskim) – 15 szt.4. Na każdą z wyżej wymienionych części należy składać oddzielną ofertę, wraz z informacją której części oferta dotyczy.5. Zamawiający wymaga, by wszystkie oferowane produkty były nowe (oprogramowanie nigdy wcześniej nie aktywowane), w oryginalnych opakowaniach producentów (fizycznie nie uszkodzonych), z naniesionym symbolem, logiem lub oryginalnym hologramem producenta - posiadały na opakowaniu zewnętrznym informację pozwalającą na jego identyfikację.6. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera i dostarczone wraz z oryginalnymi atrybutami legalności (typu GML lub COA).7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności oferowanego sprzętu w oparciu o informacje zamieszczone na stronie internetowej producenta.8. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca dokona dostawy i wniesienia sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz zapewni wszystkie niezbędne kable zasilające i sygnałowe, złącza, przejściówki itp., konieczne do prawidłowego podłączenia i uruchomienia dostarczonego sprzętu.9. Sprzęt, dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i praw osób trzecich, sprawny technicznie, musi spełniać wymagania opisane w SIWZ.UWAGA Nie dopuszcza się dostawy sprzętu fabrycznie odnowionego.10. Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich ani innych praw osób trzecich.11. Wykonawca winien dostarczyć zamówiony sprzęt Zamawiającemu po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu dostawy z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni roboczych, na adres poczty elektronicznej oraz numer telefoniczny Zamawiającego. W tym terminie Wykonawca dostarczy w postaci elektronicznej: Wykaz dostarczanego sprzętu wraz z jego numerami seryjnymi.12. Gwarancja minimum 24 miesiące.13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Część nr 1Laptop – 4 sztuki.1. Procesor – minimum 2 rdzenie, 4 wątki, częstotliwość podstawowa – nie mniej niż 2.20 GHz, 4MB cache),2. Pamięć RAM – minimum 8 GB,3. Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 32 GB,4. Dysk SSD – minimum 256 GB,5. Typ ekranu - matowy, LED,6. Przekątna ekranu – co najmniej 15,6",7. Rozdzielczość ekranu – minimum 1920 x 1080 – Full HD,8. Karta graficzna – obsługująca tryb Full HD,9. Dźwięk - wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon,10. Kamera internetowa – minimum 1.0 Mpix, 11. Łączność:1) Karta LAN – minimum 100/1000 Mbps,2) Karta Wi-Fi – obsługująca standardy 802.11 a/b/g/n/ac.12. Moduł Bluetooth,13. Złącza:1) USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) – minimum 2 szt,2) HDMI 1.4 – minimum 1 szt,3) Czytnik kart pamięci – minimum 1 szt,4) USB 2.0 – minimum 1 szt,5) RJ-45 (LAN) – minimum 1 szt,6) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe – minimum 1 szt,14. Wydzielona klawiatura numeryczna,15. Touchpad,16. Zasilacz,17. Zainstalowany system operacyjny - Microsoft Windows 10 Professional PL (wersja 64-bitowa) – wersja dla szkół.Tablet – 30 sztuk.1. Przekątna ekranu – nie mniej niż 10,3 cala,2. Rozdzielczość ekranu – minimum 1920x1200 pikseli,3. Procesor – minimum 8 rdzeniowy,4. Taktowanie procesora – nie mniej niż 2,3 GHz,5. Pamięć RAM – nie mniej niż 4 GB,6. Pamięć wewnętrzna – nie mniej niż 64 GB,7. System operacyjny – Android – nie starszy niż Android 9.0,8. Głośniki stereo,9. Łączność: 1) Karta bezprzewodowa 802.11a/b/g/n/ac,2) Bluetooth minimum 5.0.10. Czytnik kart pamięci microSD – SDHC,11. Złącza:1) Przynajmniej jedno złącze USB,2) Przynajmniej jedno złącze słuchawkowe.12. Pojemność akumulatora – nie mniej niż 5000 mAh,13. Kolor obudowy: szary albo czarny.Stacja (szafa) dokująca – do ładowania i przechowywania tabletów i laptopów – 1 szt.1. Wymagana ilość przechowywanych i ładowanych urządzeń – 10 szt (10 półek lub 10 skrytek),2. Sygnalizacja pracy ładowania sprzętu,3. Gniazda elektryczne 230 V 10A z zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym w środku szafy,4. Wyłącznik główny umieszczony na zewnątrz szafy,5. Posiadająca otwory wentylacyjne ułatwiające chłodzenie ładowanego sprzętu,6. Metalowa, pokryta farbą proszkową,7. Z przeznaczeniem na laptopy i tablety,8. Zamykana na minimum jeden zamek,9. Mobilna (na kółkach) i posiadająca hamulce na minimum 2 kółkach.Część nr 21. PH – metr urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.1) Wyświetla pomiar pH i temperatury. Dostawa wraz z wymienną elektrodą.2) Urządzenie powinno spełniać co najmniej poniżej podane dane techniczne:3) Zakres pomiaru pH: 0 – 144) Wskaźnik: 0,1 pH/0,01 pH5) Temperatura: 0 – 60 st. C6) Warunki otoczenia: 0°C – 50°C, względna wilgotność powietrza 100 %.7) Redox: 1200 mV8) Kalibracja elektrody: dwu lub trzypunktowa.2. Wielofunkcyjny przyrząd do pomiarów ekologicznych – 1 szt.1) Przyrząd wielofunkcyjny do wykonywania pomiarów dźwięku, światła, wilgotności i temperatury.2) Urządzenie powinno spełniać co najmniej poniżej podane dane techniczne:3) Pomiar światła: 20 – 20000 lx,4) Pomiar dźwięku: 35 – 100 dB,5) Pomiar wilgotności wzgl.: 25 – 95 %,6) Pomiar temperatury: -20 – 200 st. C7) Zasilanie bateryjnie (9V).3. Aparat do elektrolizy - 1 szt.Aparat umożliwia przeprowadzenie doświadczeń związanych z elektrolizą wody i prawem Faradaya. Zestaw musi zawierać zasilacz, przewody przyłączeniowe, statyw oraz niezbędne elementy do pełnego użytkowania.4. Zestaw przyrządów umożliwiających przeprowadzenie doświadczeń – 1 szt.W zakresie:1) przewodnictwa wody i wodnych roztworów substancji o budowie jonowej,2) przewodnictwa wody i wodnych roztworów substancji o budowie niejonowej,3) przewodnictwa wodnych roztworów elektrolitów,4) oporu elektrolitu jako funkcji wzajemnej odległości elektrod,5) ruchu jonów w polu elektrycznym,6) wpływu temperatury na przewodnictwo elektryczne,7) elektrolizy wodnego roztworu siarczanu miedzi,8) polaryzacji elektrod,9) ogniw galwanicznych.5. Mikroskop cyfrowy- 5 szt.1) Mikroskopy cyfrowe potrafią wyświetlać wyraźny i barwny obraz nawet najmniejszych próbek oraz pozwalają przenieść obraz widziany przez mikroskop na ekran komputera.2) Urządzenie powinno spełniać co najmniej poniżej podane dane techniczne:3) Achromatyczne soczewki obiektywowe z aparatem cyfrowym (co najmniej 10 megapikseli)4) Powiększenie: 40 – 1000 razy5) Zgrabna i precyzyjna regulacja ostrości6) Dwupłaszczyznowa regulacja stolika7) Oświetlenie LED z regulacją jasności i zasilaniem sieciowym8) Zawartość zestawu powinna zawierać co najmniej:a) Podstawa mikroskopu ze statywem,b) Obrotowa głowica trój okularowa,c) Chromatyczne soczewki obiektywowe: 4 razy, 10 razy, 40 razy, 100 razy (olejek immersyjny)d) Okulary: WF 10x/20 mm (2 szt.),e) Filtr światła niebieskiego,f) Fiolka olejku immersyjnego,g) Montaż typu C do aparatu,h) Osłona przeciwkurzowa,i) Przewód zasilający,j) Żarówka LED.6. Dygestorium - 1 szt.1) Dygestorium przeznaczone jest do prowadzenia prac z różnego rodzaju substancjami chemicznymi stałymi, ciekłymi i gazowymi. Zapewnia ochronę, bezpieczeństwo i minimalizuje ryzyko pracy z chemikaliami.2) Urządzenie powinno spełniać co najmniej poniżej podane dane techniczne:a) Wymiar: 1200 x 850 x 2020 lub zbliżony.b) System przewietrzenia – szczelinowy.c) Okno – szkło bezpieczne unoszone z możliwością zatrzymania na każdej wysokości.d) Media i instalacje: oświetlenie LED, gniazdo elektryczne 230 V, instalacja wodno – kanalizacyjna, zlew ceramiczny, automatyczny czujnik akustyczny w przypadku nieprawidłowej wentylacji komory roboczej. musi spełniać normę PN-EN 14175.7. Bezprzewodowy system pomiarowy – 1 szt.Zestaw musi zawierać: interfejs, zestaw czujników oraz zestaw przewodów niezbędnych do podłączenia. Interfejs CMA. Urządzenie powinno spełniać co najmniej poniżej podane dane techniczne:1) może pracować samodzielnie;2) może współpracować z komputerami przez połączenie USB lub bezprzewodowo przez Wi-Fi;3) może współpracować z tabletami z systemem Android przez połączenie USB lub bezprzewodowo przez Wi-Fi;4) może współpracować z iPadem bezprzewodowo przez WiFi;5) kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 5 ”(800 x 480 pikseli) lub zbliżonej 6) dwa procesory: główny procesor do sterowania systemem operacyjnym urządzenia i procesor pomiarowy do analizy pomiarów;7) 8 GB pamięci wewnętrznej lub zbliżonej;8) pamięć rozszerzalna za pomocą napędu flash USB;9) zasilany przez wbudowany akumulator litowo-jonowy 3,7 V, 4000 mAh i przez zasilacz USB (100-240 V AC, DC 5 V / 2A) przez port mini USB;10) łączność bezprzewodowa;11) cztery analogowe wejścia czujników;12) dwa wejścia czujników cyfrowych;13) wbudowany mikrofon, max. częstotliwość 44 100 Hz;14) wbudowany 3-osiowy akcelerometr (± 2g, ± 4g, ± 8 g), max. częstotliwość 400 Hz;15) 12-bitowa rozdzielczość ADC;16) port wejściowy audio: do podłączenia zewnętrznego mikrofonu;17) wyjście audio: do wyprowadzania sygnałów napięcia stałego i przemiennego pomiędzy -5..5 V;18) wbudowany głośnik do odtwarzania dźwięku;19) wbudowana aplikacja do gromadzenia, wyświetlania i przetwarzania danych. 20) pliki danych mogą być kopiowane przez bezpośrednie połączenie USB z komputerem i przez pamięć flash USB i mogą być wysyłane e-mailem;21) serwer VNC do zdalnego udostępniania pulpitu.22) Zestaw czujników:a) czujnik dźwięku,b) czujnik napięcia,c) czujnik natężenia,d) czujnik pH z elektrodą,e) czujnik prędkości wiatru,f) czujnik temperatury,g) czujnik wilgotności,h) czujnik ciśnienia,i) czujnik siły,j) czujnik światła,k) czujnik dwutlenku węgla,l) czujnik tlenu,m) spirometr,n) ciśnienia krwi,o) czujnik EKG,p) czujnik zasolenia.8. Laptop 15 szt.Urządzenie powinno spełniać co najmniej poniżej podane dane techniczne:1) Procesor: minimum: co najmniej 7 generacji, co najmniej 4 rdzeniowy, częstotliwość bazowa procesora minimum 2,3 GHZ,2) Matryca minimum: 15,6 cali, matowa/antyrefleksyjna, wyświetlacz full HD 1920x1080 lub zbliżony,3) Pamięć RAM: minimum: 8 GB, DDR4,4) Pojemność dysku SSD: minimum: 256 GB,5) Karta graficzna: zintegrowana,6) Karta dźwiękowa: zintegrowana, wbudowane głośniki co najmniej 2W oraz cyfrowy mikrofon,7) Kamera: wbudowana w ramkę ekranu,8) Klawiatura: pełnowymiarowa z wydzielonymi pełnowymiarowymi klawiszami numerycznymi w prawej części klawiatury, w układzie US-QWERTY,9) Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet wspierająca funkcję on Lan, zintegrowana z płytą główną, bezprzewodowa,10) Łączność: co najmniej Port 1Gbit Lan, wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/Ac,11) Porty/złącza – co najmniej: 1 czytnik Kart pamięci SD, 2xUSB, 1xVGA, 1xGniazdo mikrofonowe / gniazdo słuchawkowe, 1 x HDMI,12) Czas pracy na bateriach: co najmniej 10 godzin;13) Zasilacz: zewnętrzny, pracujący w sieci elektrycznej 230V,14) Zainstalowana pełna, nieograniczona czasowo oraz legalna wersja systemu Microsoft Windows 10 Pro lub Windows 10 Pro w polskiej wersji językowej,15) Komputer musi być wyposażony w zabezpieczenie,16) Zainstalowany program antywirusowy,17) Dodatkowe funkcje: wbudowana kamera, wejście mikrofonu,18) Certyfikat: CE,19) Wyposażenie: instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, zasilacz,20) Wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy jego oferta nie podlega odrzuceniu, a następnie może wezwać Wykonawcę którego oferta będzie najkorzystniejsza do uzupełnienia oferty o dokumenty potwierdzające spełnianie warunków postępowania a następnie ogłosi jego wynik poprzez stosowne Zawiadomienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Ogólne warunki umowy, stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANA UMOWY1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć umowy tylko w przypadku: zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie a nadto nowo oferowany sprzęt będzie posiadał parametry nie niższe niż parametry techniczne i funkcjonalności wskazane w umowie, w szczególności w SIWZ oraz będzie kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ. Ponadto Wykonawca przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie:1) pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu zamówienia, bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji - Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć;2) zmiany stawki podatku VAT -wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób uwzględniający nową stawkę;3) wystąpienia siły wyższej - termin dostawy sprzętu zostanie wydłużony o okres, przez który, z powodu siły wyższej, Wykonawca nie mógł realnie wykonać dostawy albo Zamawiający nie mógł dostawy przyjąć.3. Nie stanowią zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych, zmiana osób upoważnionych do kontaktów oraz usuwanie omyłek, błędów pisarskich i rachunkowych).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – dostawa:a) Laptop (wraz z oprogramowaniem w języku polskim) – 4 sztuki,b) Tablet (wraz z oprogramowaniem w języku polskim) – 30 sztuk,c) Stacja (szafa) dokująca – do ładowania i przechowywania tabletów i laptopów – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: część nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 – dostawa:a) PH – metr urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt,b) Wielofunkcyjny przyrząd do pomiarów ekologicznych – 1 szt,c) Aparat do elektrolizy - 1 szt,d) Zestaw przyrządów umożliwiających przeprowadzenie doświadczeń – 1 szt,e) Mikroskop cyfrowy- 5 szt.f) Dygestorium - 1 szt,g) Bezprzewodowy system pomiarowy – 1 szt,h) Laptop (wraz z oprogramowaniem w języku polskim) – 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu- Puławy
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI