Dostawa sprzętu informatycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu informatycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-04-12
  • ZamawiającyWielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00102292
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241512940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 47-51

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 285 40 58 wew. 447

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wspsa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faf9d7e8-ab4a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Elektroniczny System Komputerowych Usług Lekarskich i Aptecznych dla Pacjentów - ESKULAP. Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „Cyfrowe Śląskie”, Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wspsa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony: https://wspsa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Środkami komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest Platforma Przetargowa Zamawiającego: https://wspsa.ezamawiajacy.pl/ w pełnym zakresie komunikacji. 3.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem sprawy (numer referencyjny postępowania). 4.Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych, kodowania oraz oznaczania czasu przekazania danych przy użyciu Platformy Przetargowej Zamawiającego: 1)Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej MARKETPLANET ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 2)Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca winien postępować zgodnie z instrukcjami dostawcy Platformy.
3)Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz. Prezesa RM z 30.12.2020r. w spr. sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020r. poz 2452)Zamawiający udostępnia informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a)Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego pod adresem http://wspsa.ezamawiajacy.pl lub http://oneplace.marketplanet.pl
b)Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. c)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty poprzez Platformę. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. d)Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. e)Dopuszczalny format podpisu elektronicznego:-dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,-dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem. f) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: -stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 KB/s,-komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2HZ, jeden z systemów operacyjnych;- MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; -zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;-włączona obsługa JavaScript;-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. g)Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf, xls, doc, docx, .rtf, odt, xlsx, zip. Zaleca się stosowanie formatu PDF. h)Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. -plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) RODO, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A.; z siedzibą w Tarnowskich Górach (42-612) przy ul. Pyskowickiej 47-51 wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000349762, posiadającym nr NIP: 645-25-01-353, REGON: 241512940, z kapitałem zakładowym w wysokości 18 441 000,00 zł opłaconym w całości, oraz
Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153 z kapitałem zakładowym w wysokości 14 330 320,00 zł opłaconym w całości, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającej pod adresem: https://wspsa.ezamawiajacy.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych w WSP SA Tarnowskie Góry: tel.: tel.: 32/285-40-58 WEW. 449 , e-mail: iod@wspsa.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pod nazwą: Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. „Elektroniczny System Komputerowych Usług Lekarskich i Aptecznych dla Pacjentów - ESKULAP” – nr referencyjny WSP-DZP-2100-4/2022;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, nie krócej jednak niż okres obowiązywania umowy, upływ terminu gwarancji określonego w umowie, okres trwałości projektu/programu;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych przed upływem okresu 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WSP-DZP-2100-4/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ I BEZPIECZEŃSTWA

4.2.6.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert:

1) Metoda oceny w kryterium "Cena"

Najniższa zaoferowana cena oferty
--------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej

2) Metoda oceny w kryterium „Jakość”

Liczba punktów oferty badanej przyznanych
zgodnie z metodą określoną w zał. nr 2 do SWZ
---------------------------------------------------------------- x 100 x 30%
100

Parametr pożądany /Liczba punktów:
1. Zainstalowane w każdym serwerze dwa procesory wielordzeniowe osiągające w teście PassMark CPU Mark wynik 29.990 pkt według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - 10 PKT
2. Zainstalowana w każdym serwerze pamięć RAM RDIMM lub LRDIMM minimum 512 GB - 10 PKT
3. Zainstalowane w każdym serwerze 2 dyski typu Hot Plug minimum 300GB SSD - 5 PKT
4. Każdy kontroler macierzy posiadający pamięć podręczną minimum 32 GB - 5 PKT
5. Kontrolery macierzy zapewniające dostęp plikowy NAS wspierający udostępnianie danych protokołami NFS v4.0, SMB v3.0, CIFS, FTP, HTTPS.- 5 PKT
6. Pamięci cache kontrolerów macierzy minimum 64 dla odczytów i zapisów z możliwością rozszerzenia z wykorzystaniem karty flash lub dysków SSD co najmniej dla odczytów - 10 PKT
7. Zastosowanie w macierzy dyskowej systemu RAID z zabezpieczeniem bazującym na wszystkich dyskach w obrębie grupy RAID (load balancing), w celu poprawy bezpieczeństwa oraz zapewnienia szybszych czasów odbudowy danych z uszkodzonego dysku - 10 PKT
8. Możliwość szyfrowania danych zapisywanych na dyskach macierzy dyskowej - 10 PKT
9. Urządzenie systemu backup umożliwiające archiwizację danych i tworzenie kopii zapasowych na dyskach SAS - 10 PKT
10. System badania podatności umożliwiający weryfikację ruchu w sieci LAN pod kątem luk bezpieczeństwa i podatności aplikacji, wrażliwości na ataki - 5 PKT
11. Wydajność Firewall systemu ochrony sieci UTM minimum 25 Gbps - 5 PKT
12. Wydajność ochrony przed atakami (IPS) systemu ochrony sieci UTM minimum 9 Gbps - 5 PKT
13. Wydajność VPN IPSec systemu ochrony sieci UTM minimum 8 Gbps - 5 PKT
14. System raportowania i przeglądania logów wbudowany w system bezpieczeństwa nie może wymagać dodatkowej licencji do swojego działania - 5 PKT.



3) Metoda oceny w kryterium „Termin usunięcia wad w okresie gwarancji jakości” :

Nazwa parametru / Punkty:
Termin usunięcia wad w okresie gwarancji jakości licząc od daty powiadomienia Wykonawcy pocztą elektroniczną, przy czym dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.
- do 6 dni roboczych - 0 pkt
- do 4 dni roboczych - 5 pkt
- w ciągu 2 dni roboczych - 10 pkt

Liczba punktów oferty badanej przyznanych
zgodnie z metodą określoną w pkt 3
------------------------------------------------------------- x 100 x 10%
10



Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:
1) dla Części 1
P = C + J + S
gdzie:
P – łączna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
J - punkty przyznane w kryterium „Jakość”,
S – punkty przyznane w kryterium „Termin usunięcia wad w okresie gwarancji jakości”.
6. Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie obowiązujących zasad matematycznych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wad w okresie gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert:


1) Metoda oceny w kryterium "Cena"

Najniższa zaoferowana cena oferty
------------------------------------------------ x 100 x 60%
cena oferty badanej

2) Metoda oceny w kryterium „Jakość”

Liczba punktów oferty badanej przyznanych
zgodnie z metodą określoną w zał. nr 2 do SWZ
------------------------------------------------------------- x 100 x 20%
20

Parametr pożądany /Liczba punktów:

1. Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką zainstalowany w każdej stacji komputerowej, osiągający w teście PassMark CPU Mark, według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wynik minimum 9.000 pkt - 5 PKT
2. Zainstalowana w każdej stacji komputerowej pamięć RAM minimum 16 GB - 5 PKT
3. Zainstalowany w każdej stacji komputerowej dysk SSD minimum 240 GB-
5 PKT
4. Zasilacz pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego o efektywności nie mniejszej niż 85% przy pełnym obciążeniu i mocy maksimum 200 W-5 PKT


3) Metoda oceny w kryterium „Gwarancja” (dotyczy Część 2):

Nazwa parametru / Punkty:
Okres gwarancji na zestaw komputerowy:
- minimum 36 miesięcy z serwisem świadczonym w miejscu instalacji - 0 pkt
- minimum 48 miesięcy z serwisem świadczonym w miejscu instalacji - 10 pkt
- minimum 60 miesięcy z serwisem świadczonym w miejscu instalacji - 20 pkt

Liczba punktów oferty badanej przyznanych
zgodnie z metodą określoną w pkt 3
------------------------------------------------------------- x 100 x 20%
20


Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:

P = C + J + G
gdzie:
P – łączna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
J - punkty przyznane w kryterium „Jakość”,
G – punkty przyznane w kryterium „Gwarancja”.
6. Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie obowiązujących zasad matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące wymagania w zakresie zdolności technicznej i zawodowej wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym krótszym okresie należycie wykonał:
1) Część 1 - dwie dostawy infrastruktury sprzętowej serwerowej wraz z konfiguracją serwerów i macierzy, o wartości minimum 200 000,00 złotych polskich brutto każda;
2) Część 2 – dwie dostawy sprzętu komputerowego, o wartości minimum 200 000,00 złotych polskich brutto każda.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę według formuły „spełnia – nie spełnia”.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, podmiotowe środki dowodowe wymienione w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowe środki dowodowe wymienione w ust. 1, dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą
1. W odniesieniu do Części 1:
1) dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanych serwerów, macierzy, systemu backup oraz systemu UTM, zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 2 do SWZ w punktach oznaczonych indeksem DT. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć plik/dokument, której pozycji Opisu przedmiotu zamówienia – „Wymagane minimalne parametry jakościowe” on dotyczy;
2) deklaracja zgodności UE (certyfikat CE) dla oferowanych serwerów, macierzy oraz systemu UTM;
3) certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta oferowanych serwerów, macierzy oraz systemu UTM;
4) certyfikat zgodności z dyrektywą WEEE lub oświadczenie producenta oferowanych serwerów, macierzy oraz systemu UTM o spełnieniu obowiązków w zakresie postępowania z odpadami WEEE;
5) certyfikat ICSA lub EAL4+ lub równoważne dla rozwiązań kategorii Network Firewall dla oferowanego systemu ochrony sieci UTM;
6) wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, z dnia sporządzenia przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 2 SWZ stanowiącego ofertę, potwierdzający, że zaoferowane w serwerach procesory wielordzeniowe osiągają w teście PassMark CPU Mark wynik dla konfiguracji dwuprocesorowej określony przez Wykonawcę jako parametr oferowany w Opisie przedmiotu zamówienia.
2. W odniesieniu do Części 2:
1) dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanych zestawów komputerowych, zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 2 do SWZ w punktach oznaczonych indeksem DT. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć plik/dokument, której pozycji Opisu przedmiotu zamówienia – „Wymagane minimalne parametry jakościowe” on dotyczy;
2) deklaracja zgodności UE (certyfikat CE) dla oferowanych stanowisk komputerowych (dotyczy stacji komputerowej oraz monitora);
3) certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta oferowanych zestawów komputerowych (dotyczy stacji komputerowej oraz monitora);
4) certyfikat zgodności z dyrektywą WEEE lub oświadczenie producenta oferowanych zestawów komputerowych (dotyczy stacji komputerowej oraz monitora) o spełnieniu obowiązków w zakresie postępowania z odpadami WEEE;
5) certyfikat TCO 8.0 lub równoważny dla oferowanych zestawów komputerowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W odniesieniu do Części 1:
1) dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanych serwerów, macierzy, systemu backup oraz systemu UTM, zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 2 do SWZ w punktach oznaczonych indeksem DT. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć plik/dokument, której pozycji Opisu przedmiotu zamówienia – „Wymagane minimalne parametry jakościowe” on dotyczy;
2) deklaracja zgodności UE (certyfikat CE) dla oferowanych serwerów, macierzy oraz systemu UTM;
3) certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta oferowanych serwerów, macierzy oraz systemu UTM;
4) certyfikat zgodności z dyrektywą WEEE lub oświadczenie producenta oferowanych serwerów, macierzy oraz systemu UTM o spełnieniu obowiązków w zakresie postępowania z odpadami WEEE;
5) certyfikat ICSA lub EAL4+ lub równoważne dla rozwiązań kategorii Network Firewall dla oferowanego systemu ochrony sieci UTM;
6) wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, z dnia sporządzenia przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 2 SWZ stanowiącego ofertę, potwierdzający, że zaoferowane w serwerach procesory wielordzeniowe osiągają w teście PassMark CPU Mark wynik dla konfiguracji dwuprocesorowej określony przez Wykonawcę jako parametr oferowany w Opisie przedmiotu zamówienia.
2. W odniesieniu do Części 2:
1) dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanych zestawów komputerowych, zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 2 do SWZ w punktach oznaczonych indeksem DT. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć plik/dokument, której pozycji Opisu przedmiotu zamówienia – „Wymagane minimalne parametry jakościowe” on dotyczy;
2) deklaracja zgodności UE (certyfikat CE) dla oferowanych stanowisk komputerowych (dotyczy stacji komputerowej oraz monitora);
3) certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta oferowanych zestawów komputerowych (dotyczy stacji komputerowej oraz monitora);
4) certyfikat zgodności z dyrektywą WEEE lub oświadczenie producenta oferowanych zestawów komputerowych (dotyczy stacji komputerowej oraz monitora) o spełnieniu obowiązków w zakresie postępowania z odpadami WEEE;
5) certyfikat TCO 8.0 lub równoważny dla oferowanych zestawów komputerowych

2. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w SWZ (rozdział VIII ust. 2 pkt 2.1 i 2.2) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Postanowienia zawartego w zdaniu pierwszym nie stosuje się jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 należy dołączyć:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 2 (jeżeli dotyczy),
2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 3 (jeżeli dotyczy),
3) dowody na odstąpienie od wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 (jeżeli dotyczy),
4) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt VIII.2,
5) oświadczenie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się - zgodnie z art. 117 ust 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
1) Część 1 – 3 600,00 PLN
2) Część 2 – 4 200,00 PLN
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski 18 1050 1230 1000 0023 5096 9750.
4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej winno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zatrzymania wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykaz oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VII SWZ i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI SWZ , składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe tj. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, niezwiązane z realizacją przedmiotu umowy itp.),
b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji),
c) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
e) przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, które w szczególności dotyczyć będą: uwarunkowań formalno-prawnych;
2) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego, zmiana rachunku bankowego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
3) przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy.
2. Zamawiający dopuszcza ponadto zmiany parametrów dostarczanego sprzętu na lepsze, w przypadku gdy po podpisaniu Umowy zaszłaby sytuacja, że producent elementów stanowiących Przedmiot Umowy zaprzestanie produkcji lub wycofa z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sprzęt zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie, a możliwe jest dostarczenie elementów stanowiących Przedmiot Umowy innego, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ i Umowie, a sytuacji takiej nie można było przewidzieć w chwili podpisywania Umowy.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności, o których wyżej mowa, każda ze stron może wystąpić z wnioskiem zawierającym:
1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
2) uzasadnienie zmiany.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
6. Jeżeli postanowienia niniejszej Umowy są albo staną się nieważne albo nieskuteczne, lub Umowa zawierać będzie lukę, nie narusza to ważności i skuteczności pozostałych postanowień Umowy. Zamiast nieważnych albo nieskutecznych postanowień lub jako wypełnienie luki obowiązywać będzie odpowiednia regulacja, która – jeżeli tylko będzie to prawnie dopuszczalne – w sposób możliwie bliski odpowiadać będzie temu, co Strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie, pod warunkiem, że jeżeli całość Umowy bez nieważnych albo nieskutecznych postanowień zachowuje rozsądną treść.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w Rozdziale VIII SWZ za pośrednictwem Platformy pod adresem https://wspsa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI