Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia do Projektu „Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn
1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia do Projektu „Laboratoria Przyszłości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a229fef1-8a5f-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.raszyn.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.raszyn.pl; zam.publ@raszyn.pl; https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone zostały w pkt. XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn - inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail: iod@raszyn.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Dostawa Sprzętu i Wyposażenia do Projektu Laboratoria Przyszłości”, prowadzonym w trybie podstawowym, - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2021 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2022.DC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu do pracowni technicznej”
Opis oraz specyfika elementów wyposażenia pracowni technicznej znajdują się w załączniku nr 1.1 do SWZ. Miejsce dostawy elementów zamówienia w ramach każdego z zadań jest:
Szkoła Podstawowa im. Cypriana Godebskiego w Raszynie
ul. Szkolna 2, 05-090 Raszyn. Przedmiot zamówienia wpisuje się w inicjatywę edukacyjną realizowaną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych
19730000-2 - Włókna sztuczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
42715000-1 - Maszyny do szycia
43414000-8 - Szlifierki
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60%
Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu do pracowni wirtualnej rzeczywistości”
Opis oraz specyfika elementów wyposażenia pracowni wirtualnej rzeczywistości znajdują się w załączniku nr 1.2 do SWZ. Miejsce dostawy elementów zamówienia w ramach każdego z zadań jest:
Szkoła Podstawowa im. Cypriana Godebskiego w Raszynie
ul. Szkolna 2, 05-090 Raszyn.
Przedmiot zamówienia wpisuje się w inicjatywę edukacyjną realizowaną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych
19730000-2 - Włókna sztuczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
42715000-1 - Maszyny do szycia
43414000-8 - Szlifierki
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60%
Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa mikrokontrolera”
Opis oraz specyfika mikrokontroler a, znajduje się w załączniku nr 1.3 do SWZ. Miejsce dostawy elementów zamówienia w ramach każdego z zadań jest:
Szkoła Podstawowa im. Cypriana Godebskiego w Raszynie
ul. Szkolna 2, 05-090 Raszyn.
Przedmiot zamówienia wpisuje się w inicjatywę edukacyjną realizowaną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych
19730000-2 - Włókna sztuczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
42715000-1 - Maszyny do szycia
43414000-8 - Szlifierki
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60%
Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu do pracowni audio-wideo”
Opis oraz specyfika elementów wyposażenia pracowni audio-wideo znajdują się w załączniku nr 1.4 do SWZ.
Miejsce dostawy elementów zamówienia w ramach każdego z zadań jest:
Szkoła Podstawowa im. Cypriana Godebskiego w Raszynie
ul. Szkolna 2, 05-090 Raszyn.
Przedmiot zamówienia wpisuje się w inicjatywę edukacyjną realizowaną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych
19730000-2 - Włókna sztuczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
42715000-1 - Maszyny do szycia
43414000-8 - Szlifierki
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60%
Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2. Na wezwanie zamawiającego wykonawca składa: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 7.1 SWZ – wzór oświadczenia, stanowi załącznik nr 4.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
10.8. Ofertę składa się na „Formularzu ofertowym” – wraz z formularzem ofertowym, wykonawca składa:
10.8.1. Formularz cenowy – Załącznik nr 6 do SWZ – odpowiednio dla zadań na które składana jest oferta;
10.8.2. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ – pkt. 8.1,
10.8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ – pkt. 8.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
10.8.4. pełnomocnictwo (oryginał podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę - załącznik Wykonawcy,
10.8.5. W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, załączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie dostawy wykonywane będą przez poszczególnych wykonawców- załącznik Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VIIO SWZ – pkt. 8.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 2. pełnomocnictwo (oryginał podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę - załącznik Wykonawcy, 3. W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, załączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie dostawy wykonywane będą przez poszczególnych wykonawców- załącznik Wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak