Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego do pracowni technologii gastronomicznej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343510500
1.5.8.) Numer faksu: 343510511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego do pracowni technologii gastronomicznej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83fc485f-00cc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000445/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego do pracowni technologii gastronomicznej w MOW w Herbach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim - poprawa jakosci i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
2) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się
w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Instrukcja korzystania z Systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się
z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego
do pracowni technologii gastronomicznej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach:
a) laptop z oprogramowaniem biurowym, projektorem montowanym do sufitu i ekranem elektrycznym projekcyjnym,
b) stanowisko gastronomiczne ze zlewem, bateria umywalkowa, kuchenka elektryczna,
c) szafa chłodnicza pojedyncza,
d) zmywarka do naczyń,
e) piec konwekcyjno – parowy na podstawie,
f) schładzarka szokowa,
g) urządzenie do gotowania w niskich temperaturach sous – vide,
h) pakowarka próżniowa,
i) robot kuchenny z kompletem tarcz i noży,
j) basen z regałem i baterią umywalkową.
2) Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania
i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia.
3) Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Dopuszcza się możliwość zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z Zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
4) Przedmiot umowy należy dostarczyć w całości. Zamawiający nie wyraża zgody na dostawy częściowe.
W przypadku, gdy nie jest możliwe dostarczenie, ustawienie, zamontowanie i uruchomienie całości wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w ciągu jednego dnia, Zamawiający dopuszcza możliwość kontynuowania dostawy w kolejnych następujących po sobie dniach roboczych, z zastrzeżeniem, że do momentu całkowitego zakończenia dostawy potwierdzonego podpisanym protokołem inwentaryzacji dostawy Zamawiający nie odpowiada za pozostawiony na terenie szkoły sprzęt.
5) Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej celem określenia sposobu dostarczenia, ustawienia i montażu (weryfikacja dostępnych przyłączy) wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ oraz
w ofercie Wykonawcy. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone
w etykiety identyfikujące każdy z produktów.
7) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania oraz że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych.
8) Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca, który będzie realizował dostawę na podstawie zawartej umowy, dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w pełni kompletny, posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia
i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wraz z przedmiotem umowy dostarczył dokumentację dostawy zawierającą co najmniej instrukcje techniczne. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy winny być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia.
11) Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu kartę gwarancyjną, której wzór stanowi Załącznik do umowy.
12) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć FORMULARZ OFERTOWY stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ wraz z opisem oferowanych parametrów. Przedstawiony opis musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta, oznaczenie modelu (jeśli istnieje) oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować, czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry. Niewskazanie którejkolwiek z wymaganych informacji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
13) Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że będą one spełniały kryteria równoważności, określone
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
14) Komputer przenośny ma być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.
15) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
16) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
17) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
18) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimalnie 24 miesiące.
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimalnie 30 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
42000000-6 - Maszyny przemysłowe
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena 60 %
2) Okres gwarancji 20 %
3) Czas dostawy 20 %
Razem (P) 100%
Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 60,00 pkt.
Waga - 60%
Najniższa cena pośród ofert nie odrzuconych
Wartość punktowa (P1) = ------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x waga
Cena badanej oferty (brutto)
Cena oferty - winna być podana do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
Cena podana w ofercie powinna być wyliczona na podstawie załączonego do SWZ opisu przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem wszystkich kosztów.
Cena oferty winna zawierać: cenę netto, podatek VAT i cenę brutto.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie
z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Maksymalną liczba punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę. Pozostali Wykonawcy otrzymują proporcjonalnie mniejszą ilość punktów w stosunku do maksymalnej.
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Okres gwarancji” – (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 20,00 pkt.
Waga – 20%
Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie terminu gwarancji maksymalnie o 12 miesięcy, tj. minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, natomiast maksymalny 36 miesięcy.
W kryterium tym Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Punktowane będzie wydłużenie będzie wydłużenie gwarancji w następujący sposób:
Punktowane będzie wydłużenie gwarancji w następujący sposób:
a) minimalny okres gwarancji 24 miesiące licząc od protokolarnego odbioru zamówienia 0 pkt
b) wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy 10 pkt
c) wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy 20 pkt
UWAGA: Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji, wskazanie innego okresu gwarancji niż wydłużenie o 6 lub 12 miesięcy uznane zostanie przez Zamawiającego jako zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnego okresu gwarancji, tj. 24 miesiące.
Punktacja w powyższym kryterium dokonana zostanie w oparciu o wypełniony punkt 3.1. formularza ofertowego. Niewypełnienie punktu 3.1. formularza ofertowego, oznaczać będzie,
iż Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty w tym kryterium.
Ad.3) Sposób obliczania punktów dla kryterium „3) Czas dostawy” – (P3)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 20,00 pkt.
Waga – 20%
Dla kryterium „czas dostawy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) Wykonawca, który zadeklaruje czas dostawy w terminie do 30 dni lub nie wskaże żadnego terminu
otrzyma 0 pkt
b) Wykonawca, który zadeklaruje skrócony czas dostawy do 20 dni otrzyma 20 pkt.
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu dostarczenia zamówienia, wskazanie innego okresu dostawy niż 20 lub 30 dni uznane zostanie przez Zamawiającego jako zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnego okresu dostawy, tj. 30 dni.
Kryterium czas dostawy, będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego
w pkt 3.2 Formularza ofertowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06