Dostawa sprzętu elektronicznego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Księżpolu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Księżpolu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKsiężpol
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Kultury w Księżpolu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761789-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761789-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Gminny Ośrodek Kultury w Księżpolu: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Księżpolu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Księżpolu, krajowy numer identyfikacyjny 95107243400000, ul. Ul. Biłgorajska  12 , 23-415  Księżpol, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 877 135, e-mail gok@ksiezpol.pl, faks 846 877 419.
Adres strony internetowej (URL): https://www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej na poniższy adres.
Adres:
Gminny Ośrodek Kultury w Księżpolu ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol (sekretariat Urzędu Gminy Księżpol)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Księżpolu
Numer referencyjny: GOK.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Gminnego Ośrodka Kultury w zakresie: 1) Kamer – 4 szt. o parametrach minimalnych:a) typ matrycy – CMOS Exmor R; b) rozmiar matrycy [cal] – min. 1/5.8; c) głębokość [mm] – max. 135;d) szerokość [mm] – max. 60; e) waga (bez baterii) [g] – max 220; f) wysokość [mm] – max 65; g) optyczna stabilizacja obrazu; h) zbliżenie cyfrowe – min. x350; i) zbliżenie optyczne – min. x30; j) zasilanie – akumulatorowe; k) wyposażenie: • akumulator; • kabel HDMI; • kabel USB; • zasilacz sieciowy;l) dotykowy ekran LCD; m) menu w języku polskim; n) obsługiwane karty pamięci:• microSD; • microSDHC; • microSDXC;o) rozdzielczość nagrywania filmów – min. 1920 x 1080; p) złącze HDMI – min. 1 szt.q) złącze min. USB 2.0 lub szybsze.2) Program do obróbki multimediów - 1 szt. o minimalnych parametrach:a) oprogramowanie do edycji wideo – min. Full HD;b) liczba ścieżek wideo/audio – 24;c) edycja scenorysu i osi czasu;d) edycja wideo poprzez przeciąganie i upuszczanie;e) dostosowanie obszaru roboczego i skrótów klawiaturowych;f) grupowanie i zagnieżdżanie klipów;g) trzy i czteropunktowa edycja;h) efekty i ruch klatek kluczowych;i) edytowanie nagrań z 4 kamer;j) jednoczesne przechwytywanie obrazu i dźwięku z dwóch źródeł.3) Projektor – 1 szt. o minimalnych parametracha) system projekcyjny - Technologia 3LCD;b) panel LCD 0,76 cal z C2 Fine;c) natężenie światła barwnego – 7.000 lumen - 4.900 lumen (tryb ekonomiczny) zgodne z normą IDMS15.4;d) natężenie światła białego – 7.000 lumen - 4.900 lumen (tryb ekonomiczny) zgodne z normą ISO 21118:2012;e) natężenie światła barwnego w orientacji pionowej – 7.000 lumen;f) natężenie światła białego w orientacji pionowej – 7.000 lumen;g) rozdzielczość – WUXGA, 1920 x 1200;h) High Definition – Optymalizacja 4K;i) współczynnik proporcji obrazu - 16:10;j) stosunek kontrastu - 2.500.000 : 1;k) źródło światła – Laser, 20.000 Godziny Durability High, 30.000 Godziny Durability Eco;l) odwzorowanie kolorów - do 1,07 mld kolorów;m) złącza - USB 2.0 Type B (Service Only), RS-232C, Interfejs Ethernet (100 Base-TX / 10 Base-T), WLAN (2x), Wejście VGA, Wyjście VGA, Wejście DVI, Wejście HDMI, Wejście BNC, HDBaseT, Stereofoniczne wyjście audio mini-jack, Stereofoniczne wejście audio mini-jack (3x), HDMI (HDCP 2.2);n) stosunek projekcji - 0,35 - 10,11:1;o) Zoom - 1 - 1,6;p) przesuniecie soczewki - Pionowo ± 67 %, poziomo ± 30 %;q) rozmiar projekcji - 50 cale - 1.000 cale;r) obiektyw umożliwiający projekcję obrazu o szerokości min 360cm z maksymalnej odległości od ekranu 280 cm;4) Ekran – 1 szt. o minimalnych parmetrach:a) ekran z napędem elektrycznym umożliwiający jego rozwijanie/zwijanie;b) minimalne wymiary powierzchni aktywnej – 360 x 225cm;c) maksymalna szerokość ekranu 380cm (powierzchnia aktywna plus czarna ramka po bokach);d) wał nawojowy z wmontowanym cichym napędem rurowym;e) aluminiowa, anodowana obudowa;f) czarna ramka dookoła powierzchni projekcyjnej podnosząca kontrast wyświetlanego filmu/prezentacji oraz eliminuje efekt Keystona ("trapezowania");g) czarny górny pas pozwalający w przypadku wysokich pomieszczeń na umieszczenie części wizyjnej odpowiednio niżej, aby wygodnie oglądać projekcję;h) sterowanie bezprzewodowe.5) Zestaw komputerowy Nr 1 – 1 szt. o minimalnych parametrach:a) pamięć RAM:• zainstalowana pamięć - RAM 32 GB;• rodzaj pamięci - DDR4;• częstotliwość szyny pamięci - 3000 MHz;• możliwość rozbudowy wielkość pamięci RAM – min 64 GB;• liczba wolnych gniazd pamięci – 2;• liczba obsadzonych gniazd pamięci – 2;b) twardy dysk:• zainstalowane dyski – SSD oraz HDD;• pojemność dysku SSD - min 500 GB;• rodzaj SSD - M.2 NVMe;• dysk HDD – min 2TB, 7200obr/min, SATA III (6Gb/s), format 3,5”, 64MB pamięci podręcznej;c) karta graficzna:• pamięć karty graficznej RAM – min 6 GB;• interfejs karty graficznej – PCI-Express 3.0 x16;• wymagane złącza wyjściowe –min. DisplayPort - 3szt oraz HDMI – 1szt (złącza dostępne na tylnym panelu karty, nie dopuszcza się stosowania przelotek, konwerterów);• procesor karty graficznej, osiągający w teście PassMark G3D Mark wynik min. 11300 punktów, załączyć do oferty wydruk ze strony potwierdzający osiągany wynik;d) karta dźwiękowa:• karta dźwiękowa – obsługa systemów dźwięku min 5.1;• interfejs karty – PCI-Express;• próbkowanie - min 32 bit;• częstotliwość próbkowania – min 384 kHz;• poziom SNR – min 122dB;e) procesor:• bazowe taktowanie procesora – min 3,3 GHz;• ilość rdzeni procesora – min. 6;• procesor wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 14000 punktów , załączyć do oferty wydruk ze strony potwierdzający osiągany wynik;f) zasilacz – o wydajności minimalnej sumie mocy zastosowanych komponentów;g) obudowa – Tower, z portami na przednim panelu: min 2x USB3.2(Gen1);h) napęd optyczny wewnętrzny – Nagrywarka Blu-Ray o zapisie BD-R 16x;i) złącza na tylnym panelu płyty głównej min: 1 x RJ45, 2x USB 3.2 (Gen2), 4xUSB 3.2 (Gen1), 2xUSB;j) zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 10 Pro PL 64 -bit lub równoważny. Parametry równoważności: • Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2012;• Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI; • Pełna integracja z systemami Płatnik; • Pełna obsługa ActiveX;• Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji lub wirtualizacji;k) klawiatura – USB;l) mysz 3 przyciskowa z rolką – USB;m) monitor: • przekątna ekranu - 27 cali;• typ matrycy – IPS;• jasność – min 300 cd/m2;• rozdzielczość – min 1920x1080;• złącza – min 1x HDMI;• wąska ramka min z 3 stron (lewa, prawa, górna) o szerokości max 7mm.6) Zestaw komputerowy Nr 2 – 3 szt. o minimalnych parametrach:a) procesor• procesor wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 9000 punktów , załączyć do oferty wydruk ze strony potwierdzający osiągany wynik;• ilość rdzeni procesora – min. 4;• częstotliwość procesora - 3.600 GHz;b) dysk twardy;• pojemność zainstalowanego dysku - 256 GB• typ zainstalowanego dysku – SSD M.2 NVMec) napędy wbudowane (zainstalowane) - DVD+/-RW Tray load d) pamięć RAM• pojemność zainstalowanej pamięci - 8 GB;• rodzaj zainstalowanej pamięci – DDR4;e) zintegrowana karta graficzna.f) zintegrowana karta dźwiękowa.g) typ zintegrowanej karty sieciowej - 10/100/1000 Mbit/s.h) typ bezprzewodowej karty sieciowej - IEEE 802.11b/g/n.i) bluetooth.j) złącza:• 2 x USB 3.0;• 4 x USB 2.0;• 1 x RJ-45 (LAN);• 1 x HDMI;• 1 x VGA;• 1 x wejście liniowe;• 1 x wyjście liniowe; • 1x gniazdo wyjścia słuchawkowego• 1x gniazdo wejścia mikrofonowego.k) zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 10 Pro PL 64 -bit lub równoważny. Parametry równoważności:• pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2012;• zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI.• pełna integracja z systemami Płatnik. • pełna obsługa ActiveX • wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji lub wirtualizacji.l) pakiet standardowego oprogramowania biurowego pozwalający na edytowanie tekstów, tworzenie arkuszy kalkulacyjnych, prezentacji oraz klient poczty (wraz z nośnikiem). Pakiet zapakowany w zafoliowane, nieotwierane pudełko. Oferowane funkcje:• tworzenie i edycja tekstu;• tworzenie i edycja arkuszy kalkulacyjnych;• tworzenie i edycja prezentacji;• klient poczty współpracujący w pełnym zakresie funkcjonalności z serwerem MS Exchange (e-mail, zadania, kalendarze);• możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego);• możliwość zdalnej instalacji pakietu poprzez zasady grup (GPO);• całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie;• możliwość prowadzenia dyskusji i subskrypcji dokumentów w sieci z automatycznym powiadomieniem o zmianach w dokumentach;• w systemach pocztowych możliwość delegacji uprawnień do otwierania, drukowania, modyfikowania i czytania załączanych dokumentów i informacji;• możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty;• współpraca z systemem MS Exchange, w tym odbiór poczty, możliwość udostępniania kalendarza dla innych użytkowników;• wsparcie dla formatu XML w podstawowych aplikacjach;• możliwość nadawania uprawnień do modyfikacji i formatowania dokumentów lub ich fragmentów;• automatyczne przesyłanie poczty na podstawie reguł, automatyczne odpowiedzi;• automatyczne wypisywanie hiperłącz;• możliwość automatycznego odświeżania danych pochodzących z Internetu w arkuszach kalkulacyjnych;• możliwość dodawania do dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych podpisów cyfrowych, pozwalających na stwierdzenie czy dany dokument/arkusz pochodzi z bezpiecznego źródła i nie został w żaden sposób zmieniony;• możliwość zaszyfrowania danych w dokumentach i arkuszach kalkulacyjnych zgodnie ze standardem CryptoAPI;• możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych w wypadku odcięcia dopływu prądu;• prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC,.DOCX, XLS, .XLSX, w tym obsługa formatowania makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2010, 2013, 2016, 2019.m) Monitor: • przekątna ekranu minimum 24,5 cala;• częstotliwość odświeżania obrazu 75Hz;• wbudowane głośniki;• złącza: 1 x DisplayPort, 1 x HDMI, 2 x USB 2.0.7) Switch sieciowy – 1 szt. o minimalnych parametrach:a) przełącznik wielowarstwowy zarządzalny- L3;b) montowany w stelażu RACK – 1U;c) zarządzanie przez stronę www;d) liczba portów Ethernet 1Gb/s- 48;e) liczba modułów SFP+ - 2.8) Serwer NAS – 1 szt. o minimalnych parametrach:a) procesor wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 6100 punktów , załączyć do oferty wydruk ze strony potwierdzający osiągany wynik; ilość rdzeni procesora – min 4; częstotliwość procesora - 3.600 GHz;b) wbudowana pamięć RAM - 4 GB; rodzaj pamięci - DDR4;c) liczba zatok dysków twardych – 4;d) zasilacze redundantne min 300 W każdy;e) obsługa hot-swap dysków; poziomy RAID - 10 (1+0), 60 (6+0), 50 (5+0), 1, 6, 0, 5;f) interfejs sieciowy –min 2 x 10/100/1000 Mbit/s oraz 2 x 10Gbit/s SFP+;g) obudowa - Rack 1U;h) gniazda rozszerzeń - 1 x PCIe;i) obsługa wirtualizacji;j) szyny montażowe RACK;k) dyski HDD 4 szt – min 4TB , 7200 obr/min, 256MB pamięci podręcznej, MTBF – 1 mln godzin, przystosowany do pracy z systemami NAS.9) UPS – 1 szt. o minimalnych parametrach:a) minimalna moc znamionowa - 700W;b) napięcie wyjściowe - 230V;c) napięcie wejściowe - 160 → 286V;d) typ montażu - Montaż w stelażu RACK 19``;e) typ – Line interactive.Dodatkowo Zamawiający informuje, że przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.4.2. Rozwiązania równoważne.W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zaproponować, urządzenia, produkt równoważny, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały, produkty równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane, dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane, dostawy spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że, dostawy, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego, dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32000000-3
48820000-2
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 ppkt 2 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 ppkt 2 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 ppkt 2 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (WRAZ Z OFERTĄ) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.1 ppt 1 SIWZ.4. Wypełniony i podpisany opis oferowanego towaru Załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
długość gwarancji serwisowej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol tel. 84 6877420; fax 84 6877432; e-mail info@ksiezpol.pl;2. z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować: tel. 604521364; mail: biuro@myszkowiak.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa sprzętu elektronicznego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Księżpolu”, nr GOK.271.4.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych w tym przepisów archiwalnych. 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam tłumacza przysięgłego j. niemieckiego na ślub w USC - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam tłumacza przysięgłego j. niemieckiego na ślub w USC w dniu 09.05.24 r., godz.13.00. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI