Dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych w celu doposażenia pracowni dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych w celu doposażenia pracowni dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWągrowiec
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-16
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Wągrowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych w celu doposażenia pracowni dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Wągrowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000701398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Reja 10

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (67) 26 21 021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4wagrowiec@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czworkawagrowiec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Miejska Wagrowiec

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570791282

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Kościuszki 15a

1.11.4.) Miejscowość: Wągrowiec

1.11.5.) Kod pocztowy: 62-100

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: s.bartnik@wagrowiec.eu

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.wagrowiec.eu/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych w celu doposażenia pracowni dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bedf6942-f4e6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00135819/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Wągrowcu na potrzeb funkcjonowania Szkoły

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), II Osi Priorytetowej „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działania 2.10 „Wysokiej jakości systemu oświaty ”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie
z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
5. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy) odbywa się również za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej.
9. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP4.271.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych w celu doposażenia pracowni dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń, w związku z realizacją projektu pn. „Wągrowiecka Szkoła Ćwiczeń” o numerze POWR.02.10.00-00-3012/20, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), II Osi Priorytetowej „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działania 2.10 „Wysokiej jakości systemu oświaty ”.

Doposażenie pracowni językowej (język angielski)
Pracownia językowa, Laptop - Komputer przenośny, Soundbar, Szafa na laptopy 10- skrytkowa wysoka, Router Wi-Fi, Listwa zasilająca, Laminator
Doposażenie pracowni językowej (język niemiecki)
Pracownia językowa, Laptop - Komputer przenośny, Głośniki, Soundbar, Szafa na laptopy 10- skrytkowa wysoka, Router Wi-Fi, Listwa zasilająca , Słuchawki, Tablica interaktywna
Doposażenie pracowni matematycznej (matematyka)
Laptop - Komputer przenośny, Myszka bezprzewodowa, Monitor interaktywny, Tablety "10", Etui do tabletów, Szafka do przechowywania i ładowania tabletów, Urządzenie wielofunkcyjne
Doposażenie pracowni TIK (informatyka)
Zestaw komputerowy uczniowski (monitor + jednostka centralna), Urządzenie wielofunkcyjne , Oprogramowanie biurowe
Doposażenie pracowni przyrodniczej (biologia)
Rzutnik
Doposażenie pracowni przyrodniczej (chemia)
Zestaw interaktywny
Doposażenie pracowni przyrodniczej (fizyka)
Zestaw interaktywny
Doposażenie pracowni przyrodniczej (geografia)
Tablica interaktywna
Powyższy krótki opis nie zawiera ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10a– „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego urządzenia” do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231320-6 - Monitory dotykowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38652100-1 - Projektory

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę dla każdej z Części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych w celu doposażenia pracowni dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń, w związku z realizacją projektu pn. „Wągrowiecka Szkoła Ćwiczeń” o numerze POWR.02.10.00-00-3012/20, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), II Osi Priorytetowej „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działania 2.10 „Wysokiej jakości systemu oświaty ”.

Doposażenie pracowni językowej (język angielski)
Program na tablicę interaktywną na potrzeby języka angielskiego, Plansza dydaktyczna, Program dotyczący języka angielskiego
Doposażenie pracowni językowej (język niemiecki)
Rolety, Program na tablicę interaktywną na potrzeby języka niemieckiego, Plansza dydaktyczna - Fakty o Niemczech, Tablica magnetyczna, Wymiana oświetlenia
Doposażenie pracowni matematycznej (matematyka)
Komplet magnetycznych przyrządów tablicowych, Zestaw plansz dydaktycznych, Szafy na pomoce dydaktyczne, Magnetyczny prostokątny układ współrzędnych, Szkieletowe konstrukcje brył, Aktywny zestaw demonstracyjny do rozwiązywania równań, Wielokąty zestaw, Zestaw geoplanów z kartami pracy, Minibryły, Bryły z ruchomymi osiami, Geobloks, Wizualizer
Doposażenie pracowni TIK (informatyka)
Zestaw edukacyjny do nauki robotyki, Tablica suchościeralna, Stół wyspa, Klamra do zawieszania plansz i map
Doposażenie pracowni przyrodniczej (biologia)
Meble do pracowni biologicznej ( w tym mobilna szafka laboratoryjna), Cykl rozwojowy: żaby, motyla, roślin, Stułbia model 4 elementowy, Program multimedialny -botanika, zoologia, człowiek, Szkiełka podstawkowe (kpl. 100 lub 50 szt.), Wirusy - Modele typowych wirusów, Mikroskop z możliwością rzutu na ekran, Model ruchomy stawu biodrowego, Serce, model serca 2-częściowy, Ucho, model 4-częściowy, Szkielet gołębia zatopiony w pleksi, Szkielet ryby zatopiony w pleksi, Skóra, model blokowy 70-krotnie powiększony J13, Model rośliny dwuliściennej - kwiat brzoskwini przekrój, Multimedialny program edukacyjny - Rośliny i zwierzęta, Parawan ekspozycyjny, Ciśnieniomierz automatyczny, Komórka zwierzęca - model magnetyczny, Komórka roślinna - model magnetyczny, Skóra człowieka - schemat magnetyczny, Ucho człowieka - schemat magnetyczny, Oko człowieka - schemat magnetyczny, Układ pokarmowy - schemat magnetyczny (plansza), Organy rozrodcze człowieka - schemat magnetyczny, Model mózgu - schemat magnetyczny, Stół demonstarcyjny, Segregacja odpadów aktywny zestaw klasowy, Globus indukcyjny
Doposażenie pracowni przyrodniczej (chemia)
Stół do pracowni chemicznej 3-os. (z blatem ceramicznym), Zestaw 120 elementów szkła i wyposażenia laboratoryjnego, Komplet szkła laboratoryjnego, Waga elektroniczna szkolna, Pehametr, Szafka wodna ze zlewem chemoopornym, Multimedialne pracownie przedmiotowe- chemia klasa 7 i 8, Programy multimedialne, Zestaw odczynników - kuchnia moleCOOLarna, Statyw laboratoryjny z wyposażeniem, Zestaw do doświadczeń , Komplet szkła laboratoryjnego, Rozdzielacz gruszkowy, Zestawy papierków wskaźnikowych / lakmusowych, Odczynniki chemiczne
Doposażenie pracowni przyrodniczej (fizyka)
Zestaw obciążniki dwustronne z haczykami 50g , Zestaw termometr, Zestaw kondensator płaski, Zestaw przewodnik kulisty bez otworu, Zestaw elektroskop, Zestaw elektrometr, Zestaw sprężyna do demonstracji fali podłużnej, Zestaw sprężyna do demonstracji fali poprzecznej, Zestaw pióropusze, Zestaw wahadło elektrostatyczne, Zestaw oddziaływania magnetyczne przewodnika z prądem, Zestaw model silnika, Zestaw do doświadczeń z elektrostatyki, Zestaw waga elektroniczna 2000g/1g, Komplet do badania II zasady dynamiki, Ława optyczna, Komplet do doświadczeń z ciepła , Zestaw do ćwiczeń uczniowskich z elektrostatyki, Komplet do elektromagnetyzmu - elektromagnetyzm zestaw, Płyny i gazy - zestaw demonstracyjny, Zestaw mebli do pracowni fizycznej, Stół demonstracyjny 2-szafkowy z zasilaczem AC/DC, Biurko nauczyciela, Rolety podgumowane, Szafka wodna ze zlewem
Doposażenie pracowni przyrodniczej (geografia)
Meble do klasy, Tablica tryptyk biała ceramiczna, Plansze dydaktyczne, Model wulkanu, Ukształtowanie terenu w przekroju, Hydrosfera, Stacja pogodowa, Zestaw termometrów, Zestaw map geograficznych, Didakta geografia, Gnomony, Model jaskini - 13 modeli, Mapy, Mapy geograficzne ścienne, Stojaki do map, Magnetyczny układ słoneczny, Zestaw plansz- zwierzęta, surowce, Polska, Próbki gleb w walizce, Ropa i produkty jej przetwarzania, Kompasy

Powyższy krótki opis nie zawiera ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10b – „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego urządzenia” do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę dla każdej z Części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja (UWAGA - dla Części II zamówienia gwarancja dotyczy tylko wybranych produktów - wykazanych w szczegółowym opisie, że gwarancją należy objąć dany produkt)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące :
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznych i zawodowych, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

a) Dla Części I zamówienia – 2 (dwie) dostawy o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, polegające na dostawie urządzeń komputerowych w zakresie co najmniej komputerów stacjonarnych lub komputerów przenośnych (laptopów) wraz z zainstalowanym oprogramowaniem wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b) Dla Części II zamówienia – 2 (dwie) dostawy o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 40 000 zł (czterdzieści tysięcy złotych) brutto, polegające na dostawie materiałów dydaktycznych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

UWAGA!
- Wykonawca nie może wykazać tych samych dostaw więcej niż jeden raz, dlatego wszystkie wykazane dostawy muszą być odpowiednio, jednoznacznie opisane w wykazie dostaw poprzez podanie danych wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
- W przypadku umów wykonywanych, tj. takich, których realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko te dostawy zrealizowane w ramach takiej umowy, które na dzień upływu terminu składania ofert zostały faktycznie zakończone i które spełniają warunki określone rozdziale 13 ust. 1 pkt. 4 SWZ.
- Zamawiający dopuszcza wykazanie dostaw wykonanych w ramach jednej umowy, jeżeli poszczególne dostawy spełniają warunki określone rozdziale 13 ust. 1 pkt. 4 SWZ.
- Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego rozdziale 13 ust. 1 pkt. 4 SWZ, może wykazać jego spełnienie na podstawie jednej bądź wielu zrealizowanych lub realizowanych umów.
- Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla każdej z Części zamówienia oddzielnie.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie samodzielnie w całości. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego rozdziale 13 ust. 1 pkt. 4 SWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.
- W przypadku podania wartości dostaw w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Urzędu Zamówień Publicznych.
- Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa rozdziale 13 ust. 1 pkt. 4 SWZ liczy się wstecz od dnia:
1) w którym upływa termin składania ofert;
2) złożenia podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa rozdziale 13 pkt. 2 SWZ, w przypadkach, o których mowa w art. 217 ust. 2, art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz art. 462 ust. 7 ustawy pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
e) wykazu dostaw (odpowiednio dla każdej części zamówienia) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe: W celu wykazania, że oferowane dostawy są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego urządzenia, ze wskazaniem nazwy/ typu / modelu/ producenta oferowanego sprzętu, zgodne z wymaganiami SWZ – poza złącznikiem nr 1 zawierającym globalną kwotę ofertowa dla Części I dostarczyć uzupełniony załącznik nr 10a do SWZ wraz z wydrukiem parametrów technicznych oferowanego procesora. Natomiast dla Części II dostarczyć uzupełniony załącznik nr 10b do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu, w przypadku gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego urządzenia, ze wskazaniem nazwy/ typu / modelu/ producenta oferowanego sprzętu, zgodne z wymaganiami SWZ – poza złącznikiem nr 1 zawierającym globalną kwotę ofertowa dla Części I dostarczyć uzupełniony załącznik nr 10a do SWZ wraz z wydrukiem parametrów technicznych oferowanego procesora. Natomiast dla Części II dostarczyć uzupełniony załącznik nr 10b do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone we wzorze umowy - załącznik nr 9a i 9b do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-16 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-16 09:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę instalacji wody w łazience - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę instalacji wody w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wągrowiec: Rozbudowa ulicy Grzybowej w Wągrowcu (droga powiatowa nr 1622P)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wągrowiec: Montaż klimatyzacji w Urzędzie Gminy Wągrowiec
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa dysków twardych SSD dedykowanych do macierzy dyskowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI