Dostawa skanerów na potrzeby sądów apelacji warszawskiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa skanerów na potrzeby sądów apelacji warszawskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Apelacyjny w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-14
  • Numer ogłoszenia597153-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597153-N-2020 z dnia 2020-10-14 r.

Sąd Apelacyjny w Warszawie: Dostawa skanerów na potrzeby sądów apelacji warszawskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 64728690000000, ul. pl. Krasińskich   2/4/6 , 00-207  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 279 85 28, , e-mail zamowienia@waw.sa.gov.pl, , faks 22 279 85 52.
Adres strony internetowej (URL): www.waw.sa.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sąd powszechny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ezamowienia.ms.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ezamowienia.ms.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://ezamowienia.ms.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej na adres: Sąd Apelacyjny w Warszawie, ul. Miodowa 10, 00-251 Warszawa, pok. nr 4
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa skanerów na potrzeby sądów apelacji warszawskiej
Numer referencyjny: ZP-765-9/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
pięć


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów na potrzeby sądów apelacji warszawskiej.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:a)część nr 1 – dostawa 62 sztuk skanerów ręcznych w długopisie;b)część nr 2 – dostawa 14 sztuk skanerów ręcznych – format dowolny;c)część nr 3 – dostawa 18 sztuk skanerów stacjonarnych – format dowolny;d)część nr 4 – dostawa 25 sztuk skanerów wysokowydajnych;e)część nr 5 – dostawa 4 sztuk skanerów wysokowydajnych do akt.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz produktowy stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30216110-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 14 grudnia 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 umowy (zamówienia) obejmujące realizację dostaw skanerów o wartości: a)w części nr 1: 15.000,00 zł brutto każda;b)w części nr 2: 5.000,00 zł brutto każda;c)w części nr 3: 12.000.00 zł brutto każda;d)w części nr 4: 60.000.00 zł brutto każda;e)w części nr 5: 40.000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentu w tym zakresie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających wymaganiom określonym w pkt III.1.3, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami w powyższym zakresie są:a)referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;b)oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentu w tym zakresie.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentu w tym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony formularz produktowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, odpowiednio na część , na którą Wykonawca składa ofertę, zawierającą wszystkie informacje zawarte w tym wzorze.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą.2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.3.Wadium ustala się w wysokości: a)w zakresie części nr 1 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100);b)w zakresie części nr 2 – 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100);c)w zakresie części nr 3 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100);d)w zakresie części nr 4 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);e)w zakresie części nr 5 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).W przypadku składania ofert w więcej niż jednej części zamówienia, wymagana wysokość wadium podlega odpowiedniemu zsumowaniu dla części, w których jest składana oferta.4.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć/załączyć do oferty.5.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.6.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone na konto Zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Warszawie, 00-207 Warszawa, Pl. Krasińskich 2/4/6 na rachunek: 33 1130 1017 0021 1002 0890 0004 z oznaczeniem: „Wadium w Postępowaniu ZP-765-9/20, część nr….”.7.Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzenie polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.8.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, a także nie może mieć zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Oryginał dokumentu należy złożyć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert w sposób umożliwiający jego zwrot.9.Dokument wadialny musi zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Apelacyjnego w Warszawie, w przetargu nieograniczonym na „Dostawę skanerów na potrzeby sądów apelacji warszawskiej – część nr ……”, Postępowanie nr ZP-765-9/20.10.Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 20,00
zobowiązaniem do wymiany sprzętu na nowy 10,00
interfejs USB 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy określonych w art. 144 Ustawy, a ponadto dopuszcza zmiany:1)zaoferowanego przedmiotu Umowy pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:a)zmiany na Sprzęt o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie,b)niepodwyższenia cen jednostkowych oraz wynagrodzenia umownego;2)zmiany części składowych zaoferowanego Sprzętu pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:a)zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie,b)pod warunkiem niepodwyższenia cen jednostkowych oraz wynagrodzenia umownego,c)zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego Sprzętu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie;3)zmiany ilości Sprzętu przypisanego do poszczególnych Sądów, bez zmiany pozostałego zakresu Umowy, w przypadku konieczności dokonania zmian wynikających z organizacji pracy Sądów lub ich finansowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa 62 sztuk skanerów ręcznych w długopisie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 62 sztuk skanerów ręcznych w długopisie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz produktowy stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30216110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 20,00
zobowiązanie do wymiany sprzętu na nowy 10,00
interfejs USB 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę w części nr 1 wniósł wadium w wysokości 700,00 zł.2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy.3.Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości Sprzętu w ramach zawartych Umów, do maksymalnie 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w poszczególnych Umowach, obowiązującego w dniu złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej.4.Uprawnienie, o którym mowa w ust. 2, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.5.Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 11 miesięcy od dnia podpisania Umów.6.Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w ust. 2.7.Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.8.Z prawa opcji w ramach zawartych umów mogą skorzystać wszystkie jednostki z obszaru apelacji warszawskiej


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa 14 sztuk skanerów ręcznych - format dowolny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 14 sztuk skanerów ręcznych - format dowolny.2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia - formularz produktowy stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30216110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 20,00
zobowiązanie do wymiany sprzętu na nowy 10,00
interfejs USB 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę w części nr 2 wniósł wadium w wysokości 200,00 zł.2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy.3.Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości Sprzętu w ramach zawartych Umów, do maksymalnie 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w poszczególnych Umowach, obowiązującego w dniu złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej.4.Uprawnienie, o którym mowa w ust. 2, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.5.Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 11 miesięcy od dnia podpisania Umów.6.Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w ust. 2.7.Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.8.Z prawa opcji w ramach zawartych umów mogą skorzystać wszystkie jednostki z obszaru apelacji warszawskiej


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa 18 sztuk skanerów stacjonarnych - format dowolny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 sztuk skanerów stacjonarnych - format dowolny.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz produktowy stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30216110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 15,00
zobowiązanie do wymiany sprzętu na nowy 10,00
interfejs USB 10,00
skanowanie dwustronne 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę w części nr 3 wniósł wadium w wysokości 500,00 zł.2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy.3.Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości Sprzętu w ramach zawartych Umów, do maksymalnie 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w poszczególnych Umowach, obowiązującego w dniu złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej.4.Uprawnienie, o którym mowa w ust. 2, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.5.Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 11 miesięcy od dnia podpisania Umów.6.Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w ust. 2.7.Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.8.Z prawa opcji w ramach zawartych umów mogą skorzystać wszystkie jednostki z obszaru apelacji warszawskiej


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa 25 sztuk skanerów wysokowydajnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 sztuk skanerów wysokowydajnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz produktowy stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30216110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 20,00
zobowiązanie do wymiany sprzętu na nowy 10,00
interfejs USB 5,00
rozdzielczość optyczna w pionie i poziomie 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę w części nr 4 wniósł wadium w wysokości 2.000,00 zł.2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy.3.Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości Sprzętu w ramach zawartych Umów, do maksymalnie 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w poszczególnych Umowach, obowiązującego w dniu złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej.4.Uprawnienie, o którym mowa w ust. 2, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.5.Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 11 miesięcy od dnia podpisania Umów.6.Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w ust. 2.7.Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.8.Z prawa opcji w ramach zawartych umów mogą skorzystać wszystkie jednostki z obszaru apelacji warszawskiej


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa 4 sztuk skanerów wysokowydajnych do akt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk skanerów wysokowydajnych do akt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz produktowy stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30216110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 15,00
zobowiązanie do wymiany sprzętu na nowy 10,00
interfejs USB 10,00
rozdzielczość optyczna w pionie i poziomie 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę w części nr 5 wniósł wadium w wysokości 1.500,00 zł.2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy.3.Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości Sprzętu w ramach zawartych Umów, do maksymalnie 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w poszczególnych Umowach, obowiązującego w dniu złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej.4.Uprawnienie, o którym mowa w ust. 2, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 100% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.5.Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 11 miesięcy od dnia podpisania Umów.6.Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w ust. 2.7.Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.8.Z prawa opcji w ramach zawartych umów mogą skorzystać wszystkie jednostki z obszaru apelacji warszawskiej






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: „Zakup dwóch serwerów w celu rozbudowy środowiska wirtualnego”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Budowa oświetlenia alejki spacerowej nad Jeziorem Powsinkowskim w Warszawie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: „Zakup dwóch serwerów w celu rozbudowy środowiska wirtualnego”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI