Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz dysków twardych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 695 741 735
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz dysków twardych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ade6827b-4902-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015985/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz dysków twardych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zgm_gorzow/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgm_gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawiera rozdział 5 swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO zawiera rozdział XVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZP-002/40/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 4 szt. serwerów wraz z oprogramowaniem oraz 8 szt. dysków twardych dedykowanych do pracy NAS.
Sprzęt zostanie dostarczony (dowieziony i wniesiony) przez Wykonawcę do poszczególnych jednostek Zamawiającego zgodnie z jego wskazaniem. Dostawa na terenie miasta Gorzowa Wlkp.:
- siedziba Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, brak możliwości dojazdu „pod drzwi”; wniesienie na III piętro (brak windy);
- siedziba Administracji Domów Mieszkalnych nr 1, ul. Wyszyńskiego 38, parking przy budynku, wniesienie na III piętro (brak windy);
- siedziba Administracji Domów Mieszkalnych nr 2, ul. Towarowa 6a, parking przy budynku, wniesienie na I piętro (brak windy);
- siedziba Administracji Domów Mieszkalnych nr 3, ul. Armii Polskiej 29 (oficyna), bardzo ograniczona możliwość parkowania przy budynku, wniesienie na I piętro (brak windy);
- siedziba Administracji Domów Mieszkalnych nr 5, ul. Gwiaździsta 4, parking przy budynku, wniesienie na I piętro (brak windy);
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37453300-1 - Dyski
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie kryteriów w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji producenta na serwer
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty należy dołączyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Serwer (Serwer z oprogramowaniem i UPS)
• Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający, że oferowany procesor zapewnia wydajność min. 14 300 pkt. w teście ogólnej wydajności (CPU Mark) i min, 2800 w teście dla jednego wątku (Single Thread Rating) w teście Passmark. Wydruk musi być wykonany nie wcześniej niż w dniu ukazania się ogłoszenia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
• Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucji w UE
• Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważne producenta serwera na sprzedaż, projektowanie i produkcje
• Deklaracja producenta o zgodności z UE w zakresie oznaczenia oferowanego serwera znakiem CE
• Oświadczenie producenta lub oficjalnego dystrybutora serwera zawierające następujące elementy:
Listę elementów z jakich zbudowany jest oferowany serwer z potwierdzeniem, że poszczególne elementy są przez danego producenta produkowane lub certyfikowane i objęte jego gwarancją na jednakowym poziomie SLA, takim jak jest wymagany w OPZ
Potwierdzenie warunków gwarancji dla oferowanego serwera tj. deklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji producenta jaką będzie objęty oferowany serwer w trybie onsite z gwarantowanym przyjazdem do miejsca użytkowania sprzętu certyfikowanego przez producenta pracownika serwisu do końca następnego dnia roboczego
Potwierdzeniem, że w przypadku konieczności wymiany dysków twardych w ramach gwarancji, nie będzie żądany od Zamawiającego zwrot dotychczasowych dysków.
Oświadczenie musi potwierdzać jednoznacznie każdy z wymienionych wymogów w odniesieniu do oferowanego sprzętu i konfiguracji. Brak potwierdzenia jednego z wymogów lub ich nie jednoznaczność powodują, że zostanie potraktowane to jako brak wymaganego oświadczenia.
b) Dotyczące monitora (Serwer z oprogramowaniem i UPS)
• Deklaracja zgodności CE dla oferowanego monitora
• Certyfikat TCO w wersji 6.0 dla oferowanego modelu monitora
c) Dotyczące zasilacza awaryjnego UPS (Serwer z oprogramowaniem i UPS)
• Deklaracja zgodności CE dla oferowanego UPS
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie wyżej wymienione
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ zawierający ceny jednostkowe i wartość dostaw stanowiącą całkowitą cenę zamówienia.
2) przedmiotowe środki dowodowe
3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców składających ofertę wspólną/ podmiotów udostępniających zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz odpowiednio o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca składający ofertę korzysta z zasobów innych podmiotów
7) Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy w ramach realizacji zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy – jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
8) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym przez zamawiającego oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ,
9) Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzeże takie informacje)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wymagania w tym zakresie zawiera rozdział VII ust. 8 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załączony do SWZ projekt umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgm_gorzow/proceedings na stronie niniejszego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-31
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Jeżeli Zamawiający zdecyduje o przeprowadzeniu negocjacji, zastrzega sobie prawo do skierowania zaproszenia do maksymalnie 3 wykonawców, którzy złożą oferty najkorzystniejsze wg kryteriów oceny ofert określonych w swz, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wskazany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia może ulec zmianie zgodnie z kryterium oceny ofert. Jeżeli zostanie wybrana oferta z innym terminem wskazanym przez wykonawcę zgodnie z tym kryterium, obowiązujący będzie termin wynikający z wybranej oferty.