Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 – Zestawy komputerowe – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 – zakup 19 sztuk – zestaw komputerowy – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 – Monitory interaktywny – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 – zakup 2 sztuk – monitor interaktywny – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 – Kamera cyfrowa – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3 – zakup 1 sztuki – kamera cyfrowa – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651600-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłuzony okres gwraancji |
30,00 |
termin realizacji zmaówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 – Drukarka 3D ze skanerem – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4 – zakup 1 sztuki – drukarka 3D ze skanerem – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 – Aparat fotograficzny (lustrzanka) – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 5 – zakup 1 sztuki – aparat fotograficzny (lustrzanka) – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 – Projektory dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 6 – zakup 2 sztuk – projektor – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38652100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 – Wizualizery – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 7 – zakup 3 sztuk – wizualizer – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38600000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8 – Biurko nauczycielskie – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 8 – zakup 1 sztuki – biurko nauczycielskie – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłuzony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9 – Stoliki uczniowskie – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 9 – zakup 19 sztuk – stolik uczniowski – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część 10 – Krzesła uczniowskie – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 10 – zakup 19 sztuk – krzesło uczniowskie – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część 11 - Urządzenie wielofunkcyjne – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 11 – zakup 1 sztuki – urządzenie wielofunkcyjne – dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część 12 – Ręczny wózek paletowy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 12 – zakup 1 sztuki – ręczny wózek paletowy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34912100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część 13 – Multimetry cyfrowe – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 13 – zakup 12 sztuk – multimetr cyfrowy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Część 14 – Biurka nauczycielskie – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 14 – zakup 3 sztuki – biurko nauczycielskie – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Część 15 – Tablice suchościeralna – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 15 – zakup 3 sztuk – tablica suchościeralna – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Część 16 – Laptopy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 16 – zakup 2 sztuki – laptop – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłuzony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Część 17 – Szafki dla uczniów – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zmaówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Część 18 – Ławeczki wolnostojące – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 18 – zakup 3 sztuk – ławeczka wolnostojąca – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39113600-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Część 19 – Stoły laboratoryjne z autotransformatorem 3 fazowym – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 19 – zakup 2 sztuk – stół laboratoryjny z autotransformatorem 3 fazowym – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39180000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Część 20 – Stoły elektrotechniczne – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 20 – zakup 3 sztuk – stół elektrotechniczny – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39180000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Część 21 – Silniki elektryczne 1 fazowe – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 21 – zakup 5 sztuk – silnik elektryczny 1 fazowy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Część 22 – Silniki elektryczne 3 fazowe – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 22 – zakup 5 sztuk – silnik elektryczny 3 fazowy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Część 23 – Zasilacze prądu stałego – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 23 – zakup 8 sztuk – zasilacz prądu stałego – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237280-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Część 24 – Krzesła uczniowskie – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 24 – zakup 32 sztuk – krzesło uczniowskie – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Część 25 – Stoliki uczniowskie – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 25 – zakup 20 sztuk – stolik uczniowski – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okre sgwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Część 26 – Projektor – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 26 – zakup 1 sztuki – projektor – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38652100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Część 27 – Zestawy komputerowe – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 27 – zakup 20 sztuk – zestaw komputerowy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Część 28 – Switche zarządzalne – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 28 – zakup 6 sztuk – switch zarządzalny – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237280-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Część 29 – Routery Wi-Fi – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 29 – zakup 6 sztuk – Router Wi-Fi – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48219500-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Część 30 - Karty sieciowe przewodowe – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 30 – zakup 10 sztuk – karta sieciowa przewodowa – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237135-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Część 31 - Karty sieciowe bezprzewodowe – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 31 – zakup 10 sztuk – karta sieciowa bezprzewodowa – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237135-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
Część 32 – Dyski twarde 1TB – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 32 – zakup 20 sztuk – dysk twardy 1TB – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30233000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
33 |
Nazwa: |
Część 33 - Monitory interaktywne – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 33 – zakup 2 sztuk – monitor interaktywny – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłuzony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
34 |
Nazwa: |
Część 34 - Dron – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 34 – zakup 1 sztuki – dron – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651600-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
35 |
Nazwa: |
Część 35 - Szafa chłodnicza – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 35 – zakup 1 sztuki – szafa chłodnicza – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 29700000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
36 |
Nazwa: |
Część 36 - Zestawy komputerowe – dla Zespołu Szkół w Czchowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 36 – zakup 18 sztuk – zestaw komputerowy – dla Zespołu Szkół w Czchowie3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
37 |
Nazwa: |
37 - Monitor interaktywny – dla Zespołu Szkół w Czchowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 37 – zakup 1 sztuki – monitor interaktywny – dla Zespołu Szkół w Czchowie3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużony okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
38 |
Nazwa: |
Część 38 - Fotele komputerowe – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 38 – zakup 20 sztuk – fotel komputerowy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
38 |
Nazwa: |
Część 38 - Fotele komputerowe – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 38 – zakup 20 sztuk – fotel komputerowy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: |
39 |
Nazwa: |
Część 39 - Stoliki komputerowe – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 39 – zakup 20 sztuk – stolik komputerowy – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji |
30,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz. pkt 13.3. SIWZ.