Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa przełączników, akumulatorów, dysków SSD, przewodów HDMI, wkładek SFP, przewodów UTP, czytników kart pamięci oraz anteny GSM, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227640598
1.5.8.) Numer faksu: 227640566
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przełączników, akumulatorów, dysków SSD, przewodów HDMI, wkładek SFP, przewodów UTP, czytników kart pamięci oraz anteny GSM, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8271824-9910-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001697/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup komputerów, sprzętu komputerowego, ups'ów, niszczarek, drukarekna Potrzeby Starostwa oraz Jednostek podległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl iformularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) przyjmuje się datę ichprzesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość doZamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający przekazuje Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający zamieszcza na platformie w sekcji„Komunikaty”.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,przekazywana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnegoWykonawcy. 4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio naplatformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awariilub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5.Zgodnie z § 11 ust. 2Rozporządzenia z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, Zamawiający określa niezbędnewymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostępdo sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lubMAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowszawersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub innyobsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego wkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca,przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonymnahttps://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go zawiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnejnahttps://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zazłożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególnościza sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Takaoferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę wprzedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawyPzp. 8. W przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawyPzp, Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przyużyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informujemy, że: 1) administratorem danych osobowychjest Powiat Legionowski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Legionowie ul. GenerałaWładysławaSikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat Legionowski wyznaczył inspektora ochronydanych, zktórym można skontaktować się poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl lub pisemnie naadreswskazany w pkt. 1;3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu izakresie niezbędnym związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoprzezAdministratora w związku z przepisami dotyczącymi realizacji postępowań o udzielenie zam. publ., apo rozstrzygnięciu postępowania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacjiumowy, której Wykonawca jest stroną; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp)lub podmioty przetwarzające dane osobowe na polecenie Administratora na podstawiestosownychumów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przezobowiązkowy okreswskazany przepisami prawa; 6) na zasadach i w granicach określonych przepisamiprawa, posiadaPani/Pan prawo do żądania od administratora: a) dostępu do treści swoich danychosobowych, przyczym jeśli żądanie wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający możeżądać odosoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznegolub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczeniaprzetwarzania swoich danychosobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zam. publ. lubkonkursu; 7) nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych; b) prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 8) wprzypadku uznania, iż przetwarzaniePani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiadaPani/Pan prawo wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 9) podanie przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego. Niepodanie danychuniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunkówudziału w postępowaniu orazzdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, coskutkować może wykluczeniemWykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty; 10)Pani/Pana dane osobowe nie będąwykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, wtym profilowania; 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązanydo wypełnienia wszystkichobowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu: 1)do obowiązków tychnależą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązekinformacyjny przewidzianywart. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą iod których dane teWykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający zart. 13 RODO niebędzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której danedotyczą, dysponuje jużtymi informacjami (art. 13 ust. 4); 2) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjnywynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazuje Zamawiającemu iktórych pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jednoz włączeń, o których mowa wart. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.272.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników, akumulatorów, dysków SSD, przewodów HDMI, wkładek SFP, przewodów UTP, czytników kart pamięci oraz anteny GSM, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie o parametrach technicznych zgodnych ze szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia.2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem zakup:1) 50 szt. dysków SSD SATA III 2,5”, 2) 5 szt. SWITCH 8 PORTOWY,3) 20 szt. akumulatorów żelowych, 4) 6 szt. wkładek SFP+, 5) 12 różnych patchcordów z wtyczkami zalanymi na etapie produkcji po 20 szt. każdy, 6) 1 szt. anteny dookolnej GSM 7dBi, 7) 5 szt. adapterów z HDMI na DVD,8) 5 szt. kabla DISPLAYPORT 1m,9) 5 szt. kabla DISPLAYPORT - HDMI 1,8m,10) 3 szt. obudowy dysku 3,5 HDD, 11) 6 szt. patchpaneli 24-portowych,12) 3 szt. zewnętrznych czytników kart pamięci,13) 1 szt. szukacza par przewodów.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:1) dostarczony sprzęt, akcesoria i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcześniej nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie, 2) wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,3) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność, 4) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.5. Wszystkie materiały i urządzenia lub oprogramowanie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją.6. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.7. Podstawowe warunki gwarancji mechanicznej i elektronicznej producenta sprzętu:1) minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji producenta (NBD, w siedzibie Zamawiającego) określono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w Załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia; 2) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji producenta ponad okres minimalny określony w Załączniku do SWZ, Zamawiający wymaga, żeby oferowana dodatkowa gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki, jak gwarancja minimalna wymagana w Załączniku do SWZ. Dodatkowa gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis;3) zaproponowanie w ofercie dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie kryteriów oceny.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru w sposób określony w zdaniu poprzednim, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą̨ ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej dodatkowej gwarancji producenta
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4