Dostawa nośników taśmowych LTO na potrzeby Systemu Składowania Danych ACK Cyfronet...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nośników taśmowych LTO na potrzeby Systemu Składowania Danych ACK Cyfronet AGH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-08-04
  • ZamawiającyAkademickie Centrum Komputerowe Cyfronet Akademii Górniczo - Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00279549
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nośników taśmowych LTO na potrzeby Systemu Składowania Danych ACK Cyfronet AGH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet Akademii Górniczo - Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000157700022

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nawojki 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-950

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cyfronet@cyfronet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nośników taśmowych LTO na potrzeby Systemu Składowania Danych ACK Cyfronet AGH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-775c4654-0d89-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020003/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa nośników taśmowych LTO na potrzeby Systemu Składowania Danych ACK Cyfronet AGH

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cyfronet.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie prowadzone jest, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na Platformie Zakupowej pod adresem https://cyfronet.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej "Platformą") pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
Informacje związane z przedmiotowym postępowaniem, objęte ustawowym wymogiem publikacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania, będą udostępniane pod adresem: https://cyfronet.ezamawiajacy.pl
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy pod adresem https://cyfronet.ezamawiajacy.pl.
Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zostały przedstawione w rozdziale X SWZ oraz na stronie Platformy https://cyfronet.ezamawiajacy.pl w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego (instrukcja dla Wykonawców).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym,
a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: http://cyfronet.ezamawiajacy.pl
2. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji w postaci elektronicznej, przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych związanych
z wykorzystaniem Platformy znajdują się na stronie Platformy w zakładce Regulacje
i procedury procesu zakupowego (plik Instrukcja dla Wykonawców).
4. Korzystanie z Platformy może się odbywać wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Instrukcji dla Wykonawcy.
5. Szczegółowe wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452) z zastrzeżeniem wymagań sprzętowo - aplikacyjnych umożliwiające prace na platformie zakupowej, określonych w rozdziale X SWZ oraz na stronie Platformy https://cyfronet.ezamawiajacy.pl w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego (instrukcja dla Wykonawców).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet AGH, ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, REGON: 00000157700022, adres e-mail: cyfronet@cyfronet.pl, nr telefonu: 12 632 33 55 (dalej: „Administrator”, „ACK Cyfronet AGH”).
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować pisząc na adres e-mail: daneosobowe@cyfronet.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego oraz przez okres przechowywania zgodny z przepisami wewnętrznymi ACK Cyfronet AGH.
6. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest przez Administratora z naruszeniem przepisów RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ACK-DA-ZP-28-21/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nośników taśmowych – taśm magnetycznych wykonanych w technologii LTO-7 i LTO-8 w ilości:
500 sztuk taśm LTO-7
100 sztuk taśm LTO-8
Wymagany okres gwarancji min. 12 miesięcy
2. Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie zwiększenia ilości zamawianych taśm LTO:
- dla taśm LTO-7 o kolejne 500 sztuk,
- dla taśm LTO-8 o kolejne 100 sztuk,
z zastrzeżeniem, iż każdorazowa dodatkowa dostawa będzie wielokrotnością 100 sztuk dla taśm LTO-07 oraz wielokrotnością 50 sztuk dla taśm LTO-8.
Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa Opcji w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wymagania dotyczące gwarancji określa Załącznik 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30234700-5 - Taśmy magnetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zgodnie z art. 441 ust 1 ustawy PZP Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dodatkowego zakresu zamówienia obejmującego dostawy opisane w SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia i wycenione przez Wykonawcę w Szczegółowym Formularzu Ofertowym stanowiącym treść Oferty.
2. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizowania dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie przyługuje roszczenie o ich realizację.
3. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zrealizowane w ilości maksymalnej wskazanej w SWZ tj.:
- dla taśm LTO-7 dodatkowo 500 sztuk,
- dla taśm LTO-8 dodatkowo 100 sztuk,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji jedno lub wielokrotnie w pełnym bądź wyłącznie częściowym zakresie w zależności od jego realnych potrzeb.
5. Podstawą określenia wartości dostaw realizowanych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji zawarte w Szczegółowym Formularzu Ofertowym.
6. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa Opcji w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
7. Szczegółowe zagadnienia dotyczące Opcji zostały uregulowane w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca musi dołączyć do oferty:
1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania,
1.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 składa każdy w Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków,
1.3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.3.
Postanowienia stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
1.5. Pełnomocnictwo (lub inny dokument, z którego wynika pełnomocnictwo) dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania.)

Na zawartość oferty składa się wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem nr 1 szczegółowym formularzem ofertowym, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, który stanowić będzie treść oferty,
2. Do oferty należy załączyć oświadczenia, dokumenty i pełnomocnictwa wskazane powyżej (rozdział VII pkt 1 SWZ )

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Przepisy dotyczące Wykonawców stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- wypełniając formularz ofertowy w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców,
- oferta musi być podpisana w sposób prawnie wiążący wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty,
w następującym zakresie:
1. jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
a. niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
b. pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
c. pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
2. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku
od towarów i usług.
Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem http://cyfronet.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835 z późn. zm.).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która mogłaby ugotować raz/dwa razy w tygodniu mojej babci - Wizna
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby, która mogłaby ugotować raz/dwa razy w tygodniu mojej babci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI