IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Dodatkowa gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:a) w przypadkach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych na zasadach w niej określonychb) obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny,c) wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji,d) wydłużenia terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Odbiorcy mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy,e) wymiany sprzętu, w ramach rękojmi lub gwarancji na inny, niż określony w niniejszej umowie, o parametrach i walorach użytkowych, co najmniej równorzędnych z parametrami sprzętu określonymi w niniejszej umowie, co może nastąpić w przypadku niedostępności sprzętu takiego samego, jak określony w umowie lub jeżeli niemożliwe lub znacznie utrudnione jest z innych przyczyn zapewnienie nowego sprzętu wolnego od wad takiego samego, jak przedmiot umowy lub w przypadku pojawienia w ofercie Dostawcy się nowego sprzętu stanowiącego odpowiednik sprzętu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Numer sprawy - NZZ/79/D/20. 2.Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Krzysztof Nowakowski. Dział Informatyki 52/36-55-200. Kajetan Kliszewski. Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. 52/36-55-2953.Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi – w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok 018E niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy, dnia 04.12.2020 r. o godz. 11:30.W przypadku ofert złożonych w postaci elektronicznej otwarcie ofert na platformie zakupowej dokonane zostanie poprzez kliknięcie przycisku “Odszyfruj oferty” i otwarcie ofert. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie i dokumenty, o którym mowa w Sekcji III.3 i III.4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia. 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu o ile zostały określone przez Zamawiającego. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ppkt. 5.1. stosuje się odpowiednio. 6.Udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.1. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 6.2. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk.7.Opis kryteriów ,którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert7.1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert.7.2. Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów podanych poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę procent. 7.3. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:7.3.1: Dotyczy grupy: 1Nazwa kryterium Waga kryteriumCena. 60%.Dodatkowa gwarancja. 40%.Sposób oceniania ofert:A. Cena – waga kryterium - 60%.Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:C = ( Cn / Cb ) x 60 Gdzie: Cn – oferta z najniższą ceną brutto.Cb - cena brutto badanej oferty. B. Kryterium dodatkowa gwarancja – 40%.Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:G = (Gp/Gmax) x 40 Gdzie:Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancjiGp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.Gp = Gc1 + Gc2 Gdzie: Gc – gwarancja wymagana dla każdej z pozycji od 1 do 2 określonych w załączniku nr 1 do SIWZPonad wymagany okres gwarancji przy każdej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SIWZ dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 48 pkt. – łącznie dla wszystkich pozycji.7.3.2: Dotyczy grupy: 2, 3Nazwa kryterium Waga kryteriumCena. 60%.Dodatkowa gwarancja. 40%.Sposób oceniania ofert:A. Cena – waga kryterium - 60%.Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:C = ( Cn / Cb ) x 60 Gdzie: Cn – oferta z najniższą ceną brutto.Cb - cena brutto badanej oferty. B. Kryterium dodatkowa gwarancja – 40%.Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:G = (Gp/Gmax) x 40 Gdzie:Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji = 24 pktPonad wymagany okres gwarancji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SIWZ dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt. O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:O = C + GGdzie:O – ocena oferty.C – cena.G – dodatkowa gwarancja.Uwaga:Wszystkie wyżej wymienione kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj.: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. Właściwe zaokrąglenie liczb, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi po dokonaniu wszystkich czynności matematycznych określonych wzorem, czyli po obliczeniu wyniku końcowego danego kryterium.8. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.12-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Godziny urzędowania: od poniedziałku -piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 10. Termin i miejsce składania ofert: 10.1.W przypadku składania ofert w postaci elektronicznej: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć elektroniczne za pośrednictwem platformy zakupowej na stronie danego postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk w terminie wskazanym w Sekcji IV.6.2. 10.2.W przypadku składania ofert w formie pisemnej: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A w terminie wskazanym w Sekcji IV.6.2