Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340011279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bppt.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d507e4f8-b4b0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045130/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Budowa inkubatora przedsiębiorczości na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego” nr RPKP.01.04.03-04-0003/20 dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 1.4 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, poddziałania 1.4.3. Rozwój infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego, Schemat: Infrastruktura biznesowa w regionie.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bppt3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciuplatformy zakupowej Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (dalej również jako:,,platforma”).Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie:https://platformazakupowa.pl/pn/bppt, gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowaniapo kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”.Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl. Adres stronyinternetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie.2. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznieprzy użyciu platformy zakupowej Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (dalejrównież jako: ,,platforma”).3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniemZamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).4.Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również komunikować się z Wykonawcami zapomocą poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl5. Oferty oraz oświadczenie wstępne, o którym mowaw art. 125 uPzp, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6. Zamawiający informuje, żeposiadanie konta na platformie jest dobrowolne, natomiast złożenie oferty w postępowaniu możeodbywać się bez posiadania konta.7. Na stronie platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców,która określa informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty, sposobu komunikowania sięZamawiającego z wykonawcami (poza składaniem ofert), informacje dotyczące sposobu otwarcia ofertna platformie.8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulaminplatformy dla użytkowników (wykonawców).9. W ramach platformy dokumenty elektroniczne,oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”. 10. Maksymalna wielkość wszystkich załączonychplików poprzez platformę wynosi 1GB. Dopuszczalna ilość plików - 20. Zalecana maksymalna wielkośćpliku 75MB. Załączone przez platformę pliki muszą zawierać w nazwie nr postępowania w formacie5/ŁD/21.11. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na platformę. 12. Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie:https://platformazakupowa.pl/pn/bppt, gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowaniapo kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”.13. Zamawiający rekomenduje użycie przez wykonawcównastępujących formatów przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.14. Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) orazRozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bydgoski Park Przemysłowo Technologiczny sp. zo.o. w Bydgoszczy,2) Pana/Pani dane nie podlegają współadministrowaniu,3) Zamawiający nie powołałinspektora ochrony danych osobowych,4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nrpostępowania: 5/ŁD/2021, pn. Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniemwraz z urządzeniami i akcesoriami projekcji multimedialnej.5) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,6) Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowniedo art. 22 RODO,9) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych **,c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,10)nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO. 11) Wykonawcaskłada do oferty oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie wypełnienia obowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 12) W przypadku gdy Wykonawca nieprzekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączeniestosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO treścioświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dzialeIX ustawy Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia. W przypadku gdywykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmierniedużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowychinformacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub datypostępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ichbezprawnym rozpowszechnianiem. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osobydopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.Wprzypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie ZamówieńPublicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądaniaskierowanego do zamawiającego.Zasada jawności, o której mowa w art. 18 i 74 ust. 1 uPzp, mazastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasadyjawności, o których mowa w art. 18 ust. 2-5 uPzp, stosuje się odpowiednio.Od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole izałącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i wzałącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ŁD/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 151000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 mobilnych zestawów komputerowych zoprogramowaniem. Terminy dostawy wynosi 45 dni od dnia zawarcia umowy.Przedmiotemzamówienia jest dostawa i wniesienie fabrycznie nowych, 20 mobilnych zestawówkomputerowych z oprogramowaniem, a także certyfikatami oraz dokumentami wymienionymi wFormularzu Parametrów Wymaganych.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie zWytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępnościdla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramachfunduszy unijnych na lata 2014-2020. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawcadostarczy i wniesie sprzęt, o którym mowa w pkt 4, do wskazanych przez Zamawiającegopomieszczeń w budynku, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz. Budynekma 6 kondygnacji i jest wyposażony w windę.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jestw załączniku nr 6 oraz 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert według kryterium cen o wadze 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6