Dostawa laptopów w podziale na części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa laptopów w podziale na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyZespół Żłobków m.st W-wy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00408299
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa laptopów w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Belgijska 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222775200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Opieka nad dziećmi do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa laptopów w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-232f1f96-5050-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080763/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa laptopów i projektorów do prowadzenia szkoleń.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-232f1f96-5050-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji”. Za ich pośrednictwem odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości „dodaj załącznik”. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektr., zaufanym lub osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy, podpisem typu zew. lub wew. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, wskazane w rozdziałach: IX oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), X (podmiotowe środki dowodowe) i XIV (oferta tj. formularz ofertowy wraz z załącznikami, oraz pełnomocnictwo) niniejszej specyfikacji, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zespół Żłobków m.st. Warszawy, wypełniając obowiązki informacyjne towarzyszące
zbieraniu danych osobowych określone w art. 13 oraz art.14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119 z
4.05.2016 r. zwane dalej rozporządzeniem, w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych (przedsiębiorców), osób fizycznych
reprezentujących podmiot biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz osób fizycznych wskazanych przez ten
podmiot jako osoby do kontaktu, osoby wskazane w ofercie oraz osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy w sprawie zamówienia
lub wykonywanie czynności w ramach prowadzonego postępowania i udzielenia zamówienia, podaje następujące informacje:
1.Administratorem jest Zespół Żłobków m.st. Warszawy w Warszawie ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa.
2.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych tel. 22 277 52 21, email: zzl.iod@um.warszawa.pl, adres do korespondencji: Zespół
Żłobków m.st. Warszawy ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa.
3.Dane osobowe przetwarzane będą w celu (celach) niezbędnym do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
administratorze, polegających na: 1)przeprowadzeniu postępowania i udzieleniu zamówienia poprzez zawarcie umowy; 2) realizacji
zawartej umowy; 3) obsługi wynagrodzenia i innych świadczeń; 4) zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia poprzez monitoring
wizyjny ; 5) ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6) sprawozdawczych, statystycznych, archiwalnych oraz innych
wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. b, c, f rozporządzenia.
4.Odbiorcami danych osobowych będą podmioty: 1)upoważnione na podstawie decyzji administracyjnych, orzeczeń sądowych,
tytułów wykonawczych; 2) którym przekazanie danych osobowych następuje na podstawie wniosku lub zgody; 3) którym
administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych; 4) biura i jednostki organizacyjne m.st. Warszawy, uczestnicy procesu inwestycyjnego i ich umocowani przedstawiciele, organy administracji publicznej i sądy w zakresie niezbędnym do realizacji
obowiązków umownych i rozstrzygania sporów, 5) którym udostępniona zostanie dokumentacja zamówienia w związku z realizacją
projektu współfinansowanego ze środków UE: tj. Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, Zarząd Województwa Mazowieckiego dla
zbioru Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, będący Instytucją Zarządzającą dla
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 oraz Minister właściwy do spraw rozwoju
regionalnego dla zbioru Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych; 6) inne podmioty
upoważnione na podstawie przepisów prawa (w szczególności przez Krajową Izbę Odwoławczą (ul. Postępu 17a, 02-676
Warszawa) oraz sądy powszechne, w sytuacji skorzystania ze środków ochrony prawnej przez jakiegokolwiek wykonawcę biorącego
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia). Odbiorcami danych osobowych będą również osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) a także w oparciu o art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).
5.Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana lub
postępowanie o udzielenie zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np.: z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa
powszechnie obowiązującego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Osoba, od której zbierane są jej dane osobowe ma prawo do:
1) dostępu do swoich danych osobowych ;
2) sprostowania swoich danych osobowych ;
3) usunięcia swoich danych osobowych;
4) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych ;
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych;
6) przenoszenia swoich danych osobowych;
7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
2.Podstawą przetwarzania danych jest prowadzenie postępowania lub wykonywanie umowy a także wymogi ustawowe.
3.Podanie danych osobowych, o których mowa w niniejszym piśmie, jest wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia i zawarcia umowy. Wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych skutkuje obowiązkiem po stronie
przedsiębiorcy niezwłocznego wskazania innej osoby w miejsce osoby żądającej ograniczenia przetwarzania jej danych osobowych.
4.Niepodanie danych osobowych uniemożliwi zawarcie/realizację umowy na rzecz Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
5.Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i przy wykorzystaniu systemów informatycznych oraz chronione będą
zgodnie z wymogami rozporządzenia.
6.Dane osobowe nie będą:
1)profilowane; 2)przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
7.W przypadku udostępnienia do Zespołu Żłobków m.st. Warszawy przez podmiot biorący udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, będący adresatem niniejszego pisma, danych osobowych swoich pracowników, pełnomocników, członków zarządu,
wspólników, współpracowników, kontrahentów, dostawców, beneficjentów rzeczywistych lub innych osób, Zespołu Żłobków m.st.
Warszawy prosi o poinformowanie tych osób:1) o zakresie danych osobowych dotyczących tych osób, a przekazanych Zespołowi
Żłobków m.st. Warszawy, 2)o tym, że Zespół Żłobków m.st. Warszawy jest administratorem ich danych osobowych oraz że
przetwarza ich dane osobowe na zasadach określonych powyżej, 3) o tym, że ww. Podmiot jest źródłem, od którego Zespół Żłobków
m.st. Warszawy pozyskał ich dane.
Powyższych informacji nie podaje się ponownie, jeżeli osoba, od której zbierane są dane osobowe dysponuje już tymi informacjami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ-ZP.26.22.2022.MBO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa laptopów typu 2 w 1 z wyposażeniem dodatkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 3.A -OPZ dla części nr 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniami:
Oznaczenie kryterium oceny ofert Nazwa kryterium Waga kryterium
Kryterium nr 1 / Cena 60%
Kryterium nr 2 / Okres gwarancji jakości 20%
Kryterium nr 3 / Termin realizacji 20%
2. Ocena złożonych ofert będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w ofertach według kryteriów oceny ofert, wskazanych i opisanych poniżej:
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną wg. Wzoru:
W = W1 + W2 + W3
W - liczba punktów oferty ocenianej
W1 - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
W2 - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
W3 - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Termin dostawy”
2) Kryterium nr 1: Cena (W1) – 60%
Pod pojęciem „cena” rozumie się całkowitą cenę brutto za realizację całego zamówienia
Ocena w ramach tego kryterium będzie dokonywana według wzoru:
W1 = Cmin. ÷ Cn x 60 pkt
gdzie:
W1 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego” w danej
części
Cmin. - najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców w danej części
Cn - cena zaproponowana przez Wykonawcę „badanego” w danej części
3) Kryterium nr 2: Okres gwarancji jakości – 20%
Wykonawca obowiązany jest zaproponować w ofercie okres gwarancji jakości jaki udziela na dostarczony przedmiot zamówienia liczony w miesiącach kalendarzowych.
Ocena w ramach tego kryterium będzie dokonywana według wzoru:
W2 = Gn ÷ Gmax. x 20 pkt
gdzie:
W2 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”
Gmax. - najdłuższy okres gwarancji wśród zaproponowanych przez Wykonawców
Gn - okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę „badanego”
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym proponowany okres gwarancji jakości wynoszący 24, 36 lub 48 miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji innego niż wskazany w Formularzu ofertowym tj. 24, 36 lub 48 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
4) Kryterium nr 3 – Termin realizacji – 20%
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym stanowiącym odpowiednio dla części zamówienia Załącznik 1.A – 1.B termin realizacji zamówienia w pełnych dniach roboczych tj. musi być określony liczbą całkowitą w przedziale od 1 do 20.
Ocena w ramach tego kryterium będzie dokonywana według wzoru:
W3 = Tmin. ÷ Tof. x 20 pkt
gdzie:
W3 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”
Tmin. - najkrótszy termin dostawy jaki został zaoferowany w danej części zamówienia
spośród nieodrzuconych ofert
Tof. - termin dostawy jaki został zaoferowany w danej części zamówienia w
badanej ofercie
W kryterium „termin realizacji” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta z najkrótszym terminem dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Żłobków w Warszawie.
Maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Żłobków w Warszawie nie może być dłuższy niż 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Oferty z zadeklarowanym dłuższym terminem dostawy zostaną odrzucone.
Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Żłobków w Warszawie, jaki może zaproponować Wykonawca wynosi 1 dzień roboczy.
Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach określonych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa laptopów z wyposażeniem dodatkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 3.B -OPZ dla części nr 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniami:
Oznaczenie kryterium oceny ofert Nazwa kryterium Waga kryterium
Kryterium nr 1 / Cena 60%
Kryterium nr 2 / Okres gwarancji jakości 20%
Kryterium nr 3 / Termin realizacji 20%
2. Ocena złożonych ofert będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w ofertach według kryteriów oceny ofert, wskazanych i opisanych poniżej:
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną wg. Wzoru:
W = W1 + W2 + W3
W - liczba punktów oferty ocenianej
W1 - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
W2 - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
W3 - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Termin dostawy”
2) Kryterium nr 1: Cena (W1) – 60%
Pod pojęciem „cena” rozumie się całkowitą cenę brutto za realizację całego zamówienia
Ocena w ramach tego kryterium będzie dokonywana według wzoru:
W1 = Cmin. ÷ Cn x 60 pkt
gdzie:
W1 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego” w danej
części
Cmin. - najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców w danej części
Cn - cena zaproponowana przez Wykonawcę „badanego” w danej części
3) Kryterium nr 2: Okres gwarancji jakości – 20%
Wykonawca obowiązany jest zaproponować w ofercie okres gwarancji jakości jaki udziela na dostarczony przedmiot zamówienia liczony w miesiącach kalendarzowych.
Ocena w ramach tego kryterium będzie dokonywana według wzoru:
W2 = Gn ÷ Gmax. x 20 pkt
gdzie:
W2 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”
Gmax. - najdłuższy okres gwarancji wśród zaproponowanych przez Wykonawców
Gn - okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę „badanego”
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym proponowany okres gwarancji jakości wynoszący 24, 36 lub 48 miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji innego niż wskazany w Formularzu ofertowym tj. 24, 36 lub 48 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
4) Kryterium nr 3 – Termin realizacji – 20%
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym stanowiącym odpowiednio dla części zamówienia Załącznik 1.A – 1.B termin realizacji zamówienia w pełnych dniach roboczych tj. musi być określony liczbą całkowitą w przedziale od 1 do 20.
Ocena w ramach tego kryterium będzie dokonywana według wzoru:
W3 = Tmin. ÷ Tof. x 20 pkt
gdzie:
W3 - punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”
Tmin. - najkrótszy termin dostawy jaki został zaoferowany w danej części zamówienia
spośród nieodrzuconych ofert
Tof. - termin dostawy jaki został zaoferowany w danej części zamówienia w
badanej ofercie
W kryterium „termin realizacji” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta z najkrótszym terminem dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Żłobków w Warszawie.
Maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Żłobków w Warszawie nie może być dłuższy niż 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Oferty z zadeklarowanym dłuższym terminem dostawy zostaną odrzucone.
Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Żłobków w Warszawie, jaki może zaproponować Wykonawca wynosi 1 dzień roboczy.
Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach określonych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów lub oświadczeń których złożenia wraz z ofertą wymaga Zamawiający:
1) wypełniony „Formularz ofertowy” – odpowiednio dla części - Załącznik nr 1A – 1B do SWZ;
2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - Załącznik nr 2 do SWZ;
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1A – 1B do SWZ;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (w tym do złożenia oferty) w przypadku, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa ppkt 3).
Pełnomocnictwo – jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), lub umocowanie nie wynika z dokumentu wskazanego w ppkt 3). Pełnomocnictwo musi być sporządzone w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
W przypadku wykonawców zagranicznych do OFERTY należy dołączyć tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale IX pkt 2 oraz Rozdziale X pkt 3 SWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (zgodnie z rozdziałem XIV pkt 15 ppkt 4 SWZ). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. W formularzu ofertowym w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko pełnomocnika.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku:
1. zmiany w zakresie modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji modelu oferowanego i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach tożsamych lub lepszych jak model oferowany za cenę ustaloną w umowie, po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany,
2. zmiany w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku wystąpienia opóźnień w produkcji lub dystrybucji lub z innych przyczyn spowodowanych czynnikiem niezależnym od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach tożsamych lub lepszych jak model oferowany za cenę ustaloną w umowie, po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany,
3. zmiany umowy w przypadku, gdy zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe w skutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji lub gdy zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa,
4. zmiany umowy w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego,
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-232f1f96-5050-11ed-9171-f6b7c7d59353

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zamawiający zaprosi wykonawców do składania ofert dodatkowych (art. 275 pkt 2 ustawy Pzp).
Negocjacje treści ofert nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ oraz dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert;
W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach:
a) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;
b) których oferty zostały odrzucone.
podając uzasadnienie faktyczne i prawne
Zamawiający zaprosi Wykonawców do przystąpienia do negocjacji.
W zaproszeniu do negocjacji Zamawiający wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert. Zamawiający przeprowadzi negocjacje. Negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami, zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem. 11) Po zakończeniu negocjacji Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do komputera- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI