Dostawa laptopów oraz stacji dokujących na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa laptopów oraz stacji dokujących na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2023-10-17
  • ZamawiającyInstytut Adama Mickiewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00431590
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa laptopów oraz stacji dokujących na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.krzesiewicz@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa laptopów oraz stacji dokujących na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14bd19bd-6412-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111183/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa sprzętu IT dla IAM

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iam.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,
w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://iam.ezamawiajacy.pl
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie
w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych.
6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z
systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca
się jej aktualną wersję;
4) włączona obsługa JavScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/IAM/2023/09

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do siedziby Instytut Adama Mickiewicza trzydziestu komputerów przenośnych (mobilnych) do zastosowań biurowych typu A, o następujących parametrach technicznych:

Nazwa Wymagane parametry techniczne
Typ i zastosowanie Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.
Typ ekranu Ekran o przekątnej z przedziału 15”- 16" o rozdzielczości FHD (1920x1080), matryca z powłoką przeciwodblaskową, matowa, szerokie kąty patrzenia (80/80), jasność
minimum 250 cd/m2
Wydajność Całkowita wydajność urządzenia (Performance Qualification) minimum 1800 w teście BAPCo – CrossMark CPU Results.**
Pamięć RAM Minimum 16GB, możliwość rozbudowy do min. 32GB, minimum 2 sloty na pamięci w tym minimum jeden wolny.
Pamięć masowa Dysk SSD NVMe PCIe M.2 Class 35 o pojemności minimum 256GB.
Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna wykorzystująca pamięć RAM systemu dynamicznie przydzielaną na potrzeby grafiki w trybie UMA (Unified Memory Access) – z możliwością dynamicznego przydzielenia do 4 GB pamięci.
Klawiatura Klawiatura w układzie QWERTY, z wbudowanym w klawiaturze podświetleniem (układ US-QWERTY), min 100 klawiszy z wydzielonym blokiem klawiatury numerycznej. Wszystkie klawisze funkcyjne typu: mute, regulacja głośności, printscreen dostępne w
ciągu klawiszy F1-F12.
Multimedia Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, wbudowane dwa głośniki stereo.
mikrofon macierzy podwójnej z funkcją redukcji szumów i poprawy mowy wbudowane w obudowie matrycy.
Kamera internetowa FHD trwale zainstalowana w obudowie matrycy oraz dioda LED sygnalizująca pracę kamery, fabrycznie zamontowana mechaniczna przysłona kamery. Czytnik kart SD lub microSD, 1 port audio typu combo (słuchawki i mikrofon).
Łączność bezprzewodowa Karta sieci WLAN obsługująca łącznie standardy IEEE 802.11ax + Bluetooth 5.3.
Karta sieci WWAN obsługująca sieć mobilną 5G
Bateria i zasilanie Bateria min. 54Wh, umożliwiająca jej szybkie naładowanie do poziomu minimum 75% w czasie maksymalnie jednej godziny.
Zasilacz sieciowy o mocy minimum 100W.
Waga Waga maksymalnie 1,9 kg z baterią.
Obudowa Szkielet obudowy i zawiasy komputera wzmacniane, dookoła matrycy uszczelnienie
chroniące klawiaturę notebooka, po zamknięciu przed kurzem i wilgocią. Kąt otwarcia komputera minimum 180 stopni.
BIOS BIOS producenta oferowanego komputera zgodny ze specyfikacją UEFI, wymagana pełna obsługa za pomocą klawiatury i urządzenia wskazującego (wmontowanego na stałe) oraz samego urządzenia wskazującego. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: dacie produkcji komputera (data produkcji nieusuwalna), kontrolerze audio, procesorze (z informacją o minimalnej i maksymalnej
osiąganej prędkości), pamięci RAM (z informacją o taktowaniu i obsadzeniu w slotach),
stanie naładowania baterii (stanu użycia), podpiętego zasilacza, zarządzanie trybem ładowania baterii (np. określenie docelowego poziomu naładowania). Niezmazywalne (nieedytowalne) pole zawierające unikalny numer urządzenia pozwalający na jego jednoznaczną identyfikację. Możliwość nadania numeru inwentarzowego z poziomu BIOS bez wykorzystania dodatkowego oprogramowania, jak i konieczności aktualizacji BIOS.
Możliwość włączenia/wyłączenia funkcji automatycznego tworzenia recovery BIOS na
dysku twardym.
Certyfikaty Poświadczający, że sprzęt jest wyprodukowany przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji/rozwoju urządzeń komputerowych,
Poświadczający, że sprzęt jest wyprodukowany przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001:2015 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji/rozwoju urządzeń komputerowych
Poświadczający, że sprzęt posiada deklaracje zgodności CE,
Potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w zakresie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia lub deklaracji zgodności wystawionych przez producenta jednostki,
Potwierdzający kompatybilność komputera z oferowanym systemem operacyjnym.
EPEAT (Gold)
Diagnostyka System diagnostyczny z graficznym interfejsem użytkownika zaszyty w tej samej pamięci flash co BIOS, dostępny z poziomu szybkiego menu boot lub BIOS, umożliwiający przetestowanie komputera, a w szczególności jego składowych. Działający w pełni, bez okrojonych funkcjonalności nawet w przypadku braku dysku.
Bezpieczeństwo Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Próba usunięcia układu powoduje uszkodzenie płyty głównej. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego. Weryfikacja wygenerowanych przez komputer kluczy szyfrowania musi odbywać się w dedykowanym chipsecie na płycie głównej.
Zintegrowany czytnik linii papilarnych.











System operacyjny Preinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server.
Wykonawca zapewni kompatybilność (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych
komputerów z wykorzystywanymi przez zamawiającego rozwiązaniami (zwłaszcza w kontekście udziałów sieciowych i uprawnień do nich) w oparciu o Active Directory dla
Microsoft Windows.
System operacyjny ma zapewnić darmową aktualizację do nowszej wersji oraz umozliwiać korzystanie w innych niż polska wersjach językowych, co najmniej: angielskiej, czeskiej, węgierskiej I słowackiej.
Jeżeli ze względu na zaoferowane oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji usług sieciowych, szkolenie pracowników, zwiększenie dotychczasowej czasochłonności przygotowania stanowisk komputerowych) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania stacji roboczych w infrastrukturze teleinformatycznej zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie wykonawca. System musi umożliwiać uruchomienie pakietu Microsoft 365. Aplikacje pakietu muszą działać w sposób natywny, nie dopuszcza się konieczności używania dodatkowego oprogramowania (np. emulator).
Klucz licencyjny zapisany trwale w BIOS, umożliwiający instalację systemu operacyjnego
bez potrzeby ręcznego wpisywania klucza licencyjnego.
Oprogramowanie dodatkowe Dołączone do oferowanego komputera oprogramowanie z nieograniczoną czasowo licencją na użytkowanie umożliwiające:
a) upgrade i instalacje wszystkich sterowników, aplikacji dostarczonych w obrazie systemu operacyjnego producenta, BIOS’u z certyfikatem zgodności producenta do najnowszej dostępnej wersji,
b) możliwość przed instalacją sprawdzenia każdego sterownika, każdej aplikacji, BIOS’u bezpośrednio na stronie producenta przy użyciu połączenia internetowego z automatycznym przekierowaniem a w szczególności informacji:
a) o poprawkach i usprawnieniach dotyczących aktualizacji,
b) dacie wydania ostatniej aktualizacji,
c) priorytecie aktualizacji,
d) zgodność z systemami operacyjnymi,
e) jakiego komponentu sprzętu dotyczy aktualizacja.
Porty i złącza
2 porty Thunderbolt™ 4 z funkcją Power Delivery i obsługą protokołu DisplayPort™
1 port USB 3.2 pierwszej generacji z funkcją PowerShare
1 port USB 3.2 pierwszej generacji
1 port HDMI 2.0
1 uniwersalne gniazdo audio
1 port Ethernet RJ45
1 gniazdo kart microSD
1 gniazdo blokady klinowej
1 gniazdo karty nano-SIM
1 czytnik kart smart (opcjonalnie)
Okres gwarancji Minimum 24 miesięce gwarancji producenta komputera liczona od daty odbioru urządzenia.

Warunki gwarancji i serwisu, wsparcie techniczne. a) Podjęcie gwarancyjnych usług serwisowych - 3 dni robocze od przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego (przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze w godzinach 8.00 — 16.00)
b) W przypadku awarii nośników danych w okresie gwarancji takich jak dyski twarde pozostają one u Zamawiającego,
c) Serwis urządzeń realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta,
d) Serwis realizowany zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważnej.
e) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do dedykowanego portalu technicznego producenta, umożliwiającego Zamawiającemu zgłaszanie awarii oraz samodzielne zamawianie zamiennych komponentów. Możliwość sprawdzenia kompletnych danych o urządzeniu w jednej witrynie internetowej prowadzonej przez producenta (automatyczna identyfikacja komputera, konfiguracja fabryczna, konfiguracja bieżąca, rodzaj gwarancji, data wygaśnięcia gwarancji, data produkcji komputera, aktualizacje, diagnostyka, dedykowane oprogramowanie, tworzenie dysku recovery systemu operacyjnego)
f) Rozwiązywanie problemów z fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniem, Wykonawca dostarczy wraz z komputerami bezpłatne oprogramowanie do automatycznej diagnostyki i zdalnego zgłaszania awarii do serwisu z funkcją przewidywania usterek dysków twardych oraz baterii laptopów i informowania o nich
zanim wystąpią.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do siedziby Instytut Adama Mickiewicza dziesięciu komputerów przenośnych (mobilnych) do zastosowań biurowych typu B, o następujących parametrach technicznych:
Nazwa Wymagane parametry techniczne
Typ i zastosowanie Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.
Typ ekranu Ekran o przekątnej z przedziału - 14" o rozdzielczości FHD (1920x1080), matryca z powłoką przeciwodblaskową, matowa, szerokie kąty patrzenia (85/85), jasność
minimum 250 cd/m2
Wydajność Całkowita wydajność urządzenia (Performance Qualification) minimum 1700 w teście BAPCo – CrossMark CPU Results.**
Pamięć RAM Minimum 16GB, możliwość rozbudowy do min. 32GB, minimum 2 sloty na pamięci w tym minimum jeden wolny.
Pamięć masowa Dysk SSD NVMe PCIe M.2 Class 35 o pojemności minimum 512 256GB.
Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna wykorzystująca pamięć RAM systemu dynamicznie przydzielaną na potrzeby grafiki w trybie UMA (Unified Memory Access) – z możliwością dynamicznego przydzielenia do 4GB pamięci. Obsługująca funkcje: DirectX 12.1, OpenGL 4.6, OpenCL 3.0, HLSL shader model 5.1
Klawiatura Klawiatura w układzie QWERTY, z wbudowanym w klawiaturze podświetleniem (układ US-QWERTY), min 100 klawiszy z wydzielonym blokiem klawiatury numerycznej. Wszystkie klawisze funkcyjne typu: mute, regulacja głośności, printscreen dostępne w
ciągu klawiszy F1-F12.
Multimedia Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, wbudowane dwa głośniki stereo.
mikrofon macierzy podwójnej z funkcją redukcji szumów i poprawy mowy wbudowane w obudowie matrycy.
Kamera internetowa FHD trwale zainstalowana w obudowie matrycy oraz dioda LED sygnalizująca pracę kamery, fabrycznie zamontowana mechaniczna przysłona kamery. Czytnik kart SD lub microSD, 1 port audio typu combo (słuchawki i mikrofon).
Łączność bezprzewodowa Karta sieci WLAN obsługująca łącznie standardy IEEE 802.11ax + Bluetooth 5.3.
Karta sieci WWAN obsługująca sieć mobilną 5G
Bateria i zasilanie Bateria min. 54Wh, umożliwiająca jej szybkie naładowanie do poziomu minimum 75% w czasie maksymalnie jednej godziny.
Zasilacz sieciowy o mocy minimum 65W.
Waga Waga maksymalnie 1,4 kg z baterią.
Obudowa Szkielet obudowy i zawiasy komputera wzmacniane, dookoła matrycy uszczelnienie
chroniące klawiaturę notebooka, po zamknięciu przed kurzem i wilgocią. Kąt otwarcia komputera minimum 180 stopni.
BIOS BIOS producenta oferowanego komputera zgodny ze specyfikacją UEFI, wymagana pełna obsługa za pomocą klawiatury i urządzenia wskazującego (wmontowanego na stałe) oraz samego urządzenia wskazującego. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: dacie produkcji komputera (data produkcji nieusuwalna), kontrolerze audio, procesorze (z informacją o minimalnej i maksymalnej
osiąganej prędkości), pamięci RAM (z informacją o taktowaniu i obsadzeniu w slotach),
stanie naładowania baterii (stanu użycia), podpiętego zasilacza, zarządzanie trybem ładowania baterii (np. określenie docelowego poziomu naładowania). Niezmazywalne (nieedytowalne) pole zawierające unikalny numer urządzenia pozwalający na jego jednoznaczną identyfikację. Możliwość nadania numeru inwentarzowego z poziomu BIOS bez wykorzystania dodatkowego oprogramowania, jak i konieczności aktualizacji BIOS.
Możliwość włączenia/wyłączenia funkcji automatycznego tworzenia recovery BIOS na
dysku twardym.
Certyfikaty Poświadczający, że sprzęt jest wyprodukowany przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji/rozwoju urządzeń komputerowych,
Poświadczający, że sprzęt jest wyprodukowany przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001:2015 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji/rozwoju urządzeń komputerowych
Poświadczający, że sprzęt posiada deklaracje zgodności CE,
Potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w zakresie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia lub deklaracji zgodności wystawionych przez producenta jednostki,
Potwierdzający kompatybilność komputera z oferowanym systemem operacyjnym.
EPEAT (Gold)
Diagnostyka System diagnostyczny z graficznym interfejsem użytkownika zaszyty w tej samej pamięci flash co BIOS, dostępny z poziomu szybkiego menu boot lub BIOS, umożliwiający przetestowanie komputera, a w szczególności jego składowych. Działający w pełni, bez okrojonych funkcjonalności nawet w przypadku braku dysku.
Bezpieczeństwo Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Próba usunięcia układu powoduje uszkodzenie płyty głównej. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego. Weryfikacja wygenerowanych przez komputer kluczy szyfrowania musi odbywać się w dedykowanym chipsecie na płycie głównej.
Zintegrowany czytnik linii papilarnych.
System operacyjny Preinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server.
Wykonawca zapewni kompatybilność (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych
komputerów z wykorzystywanymi przez zamawiającego rozwiązaniami (zwłaszcza w kontekście udziałów sieciowych i uprawnień do nich) w oparciu o Active Directory dla
Microsoft Windows.
System operacyjny ma zapewnić darmową aktualizację do nowszej wersji oraz umozliwiać korzystanie w innych niż polska wersjach językowych, co najmniej: angielskiej, czeskiej, węgierskiej I słowackiej.

Jeżeli ze względu na zaoferowane oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji usług sieciowych, szkolenie pracowników, zwiększenie dotychczasowej czasochłonności przygotowania stanowisk komputerowych) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania stacji roboczych w infrastrukturze teleinformatycznej zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie wykonawca. System musi umożliwiać uruchomienie pakietu Microsoft 365. Aplikacje pakietu muszą działać w sposób natywny, nie dopuszcza się konieczności używania dodatkowego oprogramowania (np. emulator).
Klucz licencyjny zapisany trwale w BIOS, umożliwiający instalację systemu operacyjnego
bez potrzeby ręcznego wpisywania klucza licencyjnego.
Oprogramowanie dodatkowe Dołączone do oferowanego komputera oprogramowanie z nieograniczoną czasowo licencją na użytkowanie umożliwiające:
a) upgrade i instalacje wszystkich sterowników, aplikacji dostarczonych w obrazie systemu operacyjnego producenta, BIOS’u z certyfikatem zgodności producenta do najnowszej dostępnej wersji,
b) możliwość przed instalacją sprawdzenia każdego sterownika, każdej aplikacji, BIOS’u bezpośrednio na stronie producenta przy użyciu połączenia internetowego z automatycznym przekierowaniem a w szczególności informacji:
a) o poprawkach i usprawnieniach dotyczących aktualizacji,
b) dacie wydania ostatniej aktualizacji,
c) priorytecie aktualizacji,
d) zgodność z systemami operacyjnymi,
e) jakiego komponentu sprzętu dotyczy aktualizacja.
Porty i złącza
2 porty Thunderbolt™ 4 z trybem alternatywnym DisplayPort™ / USB Type-C / USB4 / funkcją Power Delivery
1 port USB 3.2 pierwszej generacji z funkcją PowerShare
1 port USB 3.2 pierwszej generacji
1 port HDMI 2.0
1 uniwersalne gniazdo audio
1 port Ethernet RJ45
1 gniazdo blokady klinowej
1 czytnik kart smart
1 gniazdo karty nano-SIM (opcjonalne)
Okres gwarancji Minimum 24 miesiące gwarancji producenta komputera liczona od daty odbioru urządzenia.

Warunki gwarancji i serwisu, wsparcie techniczne. a) Podjęcie gwarancyjnych usług serwisowych - 3 dni robocze od przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego (przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze w godzinach 8.00 — 16.00)
b) W przypadku awarii nośników danych w okresie gwarancji takich jak dyski twarde pozostają one u Zamawiającego,
c) Serwis urządzeń realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta,
d) Serwis realizowany zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważnej.
e) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do dedykowanego portalu technicznego producenta, umożliwiającego Zamawiającemu zgłaszanie awarii oraz samodzielne zamawianie zamiennych komponentów. Możliwość sprawdzenia kompletnych danych o urządzeniu w jednej witrynie internetowej prowadzonej przez producenta (automatyczna identyfikacja komputera, konfiguracja fabryczna, konfiguracja bieżąca, rodzaj gwarancji, data wygaśnięcia gwarancji, data produkcji komputera, aktualizacje, diagnostyka, dedykowane oprogramowanie, tworzenie dysku recovery systemu operacyjnego)
f) Rozwiązywanie problemów z fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniem, Wykonawca dostarczy wraz z komputerami bezpłatne oprogramowanie do automatycznej diagnostyki i zdalnego zgłaszania awarii do serwisu z funkcją przewidywania usterek dysków twardych oraz baterii laptopów i informowania o nich zanim wystąpią.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa do siedziby Instytut Adama Mickiewicza sześćdziesięciu pięciu stacji dokujących typu A o następujących parametrach technicznych:
Cecha Wymagane parametry techniczne
Port RJ-45 minimum jeden
Port USB 3.2 minimum trzy
Port USB-C 3.2 Gen 2 minimum jeden
USB-C 3.2 Gen 2/DisplayPort minimum jeden
Port HDMI minimum jeden
Port DisplayPort - DisplayPort 20 pin (1.4) minimum dwa
Moc zasilacza minimum 130W
Port PowerDelivery do zasilenia laptopa (USB 3.2 Gen 2 with PowerShare) jeden
Stacje dokujące muszą umożliwiać klonowania MAC adresu karty sieciowej podłączonego do niej komputera oraz być w pełni kompatybilne z komputerami przenośnymi wskazanymi w pkt 1.1, 1.2. oraz
Gwarancja – 12 miesięcy, na zasadach określonych we Wzorze Umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a)Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia.

Przez jedną dostawę rozumie się dostawę zrealizowaną w ramach jednej umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7. Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisu przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego przedmiotowego środka dowodowego:
1) Specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

8. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego, Zamawiający przewiduje możliwość złożenia lub uzupełnienia tego przedmiotowego środka dowodowego na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy przedstawione środki dowodowe będą niekompletne lub Wykonawca ich nie przedłoży, to Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Wezwanie nie będzie mogło dotyczyć uzupełnienia nazwy producenta typu/modelu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i odbywają się na zasadach określonych w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany Umowy nie stanowi zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób upoważnionych do bieżącej współpracy przy wykonywaniu przedmiotu Umowy.
3. Zgodnie z treścią art. 455 ust 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
a) działania siły wyższej rozumianej, jako zdarzenie nagłe o charakterze zewnętrznym, którego żadna ze Stron Umowy nie mogła przewidzieć i na które żadna ze Stron Umowy nie ma wpływu, lub innych okoliczności, których nie można było przewidzieć albo wystąpienia stanu wyższej konieczności;
b) wystąpienia okoliczności związanych z ochroną obiektów zabytkowych lub realizacją w miejscu wykonywania usług składających się na przedmiot Umowy innych usług lub robót budowlanych;
c) zmiany przepisów prawa;
d) w przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nowych wersji elementów sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę elementów sprzętu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
e) w przypadku zakończenia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy wytwarzania elementu sprzętu lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
f) w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany:
- sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
- konfiguracji dostarczanych w ramach przedmiotu Umowy urządzeń – z uwagi na konieczność dostosowania ich parametrów do uwarunkowań stwierdzonych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy.
g) konieczności dokonania zmiany podwykonawcy przedmiotu Umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust 3 Strony, jeżeli będzie to konieczne, doliczą niezbędny, możliwie najkrótszy czas do terminów wykonania przedmiotu Umowy, ewentualnie dokonają uzasadnionej zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
5. W przypadku ziszczenia się którejkolwiek z przesłanek zmiany treści Umowy, o której mowa w ust 3 każda ze Stron ma prawo wystąpić do drugiej z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy.
6. Wniosek, o którym mowa w ust 5 zawiera w szczególności propozycję nowych postanowień Umowy i uzasadnienie konieczności dokonania jej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://iam.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI