Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa laptopa na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 744 50 61
1.5.8.) Numer faksu: (81) 744 50 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa laptopa na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac98c5f-b6ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Komputery, laptopy, sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/iapan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/iapan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SPOSÓBKOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, WYMAGANIA TECHNICZNEORAZ OSOBYUPRAWNIONE DO KOMUNIKACJI wskazano w rozdziale IX SWZ. Wymaganiatechniczne poniżejzgodnie z ust. 8 i nast rozdz. IX SWZ:8. Do pełnego i prawidłowego korzystania zSystemu przezUżytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednegouprawnionegoUżytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lubpodpisuzaufanego lub podpisu osobistego służącego do uwierzytelniania i podpisu9. Korzystanie zSystemumożliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnychwymagańtechnicznych:1) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):a)Mozzilla Firefoxver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze,Microsoft Edgever 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,b) lista zalecanych przeglądarek internetowych:GoogleChrome, Mozilla Firefox,Opera - zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,c)systemoperacyjny Windows 7 i późniejsze;2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:a)zainstalowaneśrodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome iFirefox należydoinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowanie SzafirHost wsystemieoperacyjnym.10. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środkówkomunikacjielektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przezWykonawcęRegulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.11. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.12. UżytkownikomZewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne wkwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowymna zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu.13. Maksymalny rozmiarpojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100MB. Za pośrednictwemSystemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP)zawierający wiele pojedynczych plików.14. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików owielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods,.odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg15. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.16.Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:1) Oferta/wniosek złożony/a przez wykonawcęna Portalu nie jest widoczny/a dla Zamawiającego, ponieważ widnieje w Systemie jakozaszyfrowany/a. Możliwość otwarcia oferty/wniosku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Portalstanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące sięna potwierdzeniu złożenia oferty/wniosku17. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznejdziałania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres:m.sulej@ipan.lublin.pl (nie dotyczy składania ofert).18. W korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania: A-2401-13/2021.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wykonawca ubiegając się o udzieleniezamówieniapublicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnychzwiązanychz udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia2016/679, wszczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679względemosób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawcabezpośredniopozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 niebędzie miałzastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje jużtymiinformacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).2. Wykonawca jest obowiązanywypełnićobowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osóbfizycznych,których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba żemazastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5rozporządzenia2016/679.3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjnewynikające zrozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,której danezostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia wpostępowaniu,wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niegoobowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679.Oświadczenie, o którymmowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A-2401-16/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 122860,77 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7963,41 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowa dostawa laptopa z oprogramowaniem – 1 sztuka. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.