Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarek w podziale na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
PROWADZENIE BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów przenośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarek w podziale na trzy części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58b77354-a354-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://itb.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.itb.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z pkt. 6 SWZ: 6.1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@itb.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://itb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.6.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu wniosków o wyjaśnienie treści SWZ przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złoże-nia/wysłania na Platformie.6.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału:6.3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdome-nie ITB https://itb.ezamawiajacy.pllub https://oneplace.marketplanet.pl6.3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości za-logowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. dalej w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt. 21 SWZKlauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z którą Wykonawca zobowiązany jest zapoznać osoby fizyczne (zgodnie z oświadczeniem złożonym w Ofercie).21.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia PE i RE 679/ 2016 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę jest Instytut Techniki Budowlanej z siedzibą w 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1. 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Instytut Techniki Budowlanej; 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1; telefon 22 5796466; adres email: iod@itb.pl 3. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu związa-nym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Dostawa komputerów prze-nośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem, zestawów komputerowych wraz z opro-gramowaniem oraz drukarek w podziale na trzy części”. Podstawa prawna przetwarzania roz-porządzenie PE i RE 679/ 2016 RODO art. 6 ust. 1 lit. c.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.5. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówie-nia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. Podane przez Wykonawcę Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzo-wanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania stosowanie do art. 22 RODO.8. Klauzula niniejsza dotyczy danych osobowych podanych przez Wykonawcę, które Instytut Tech-niki Budowlanej pozyska podczas niniejszego postępowania i realizacji umowy.9. Pracownicy Wykonawcy i inne osoby których dane udostępnił Wykonawca Pani/Pan posiadają:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W takim przypadku zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania do-datkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego po-stępowania o udzielenie zamówienia.;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania da-nych osobowych w tym danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub za-łącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie za-mówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z faktem, że pomiędzy Stronami Umowy będącymi dwoma administratorami danych osobowych dochodzi do udostępniania danych osobowych Strony powinny zrealizować obowiązek informacyjny. Klauzulę obowiązek informacyjny do zastosowania przez zamawiającego określają zapisy w SWZ pkt. 21. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 ust. 1 i 2 RODO określa pkt. 15 oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: T0.260.06TA.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zastosowanie: Komputer mobilny wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, o wydajności ocenianej na co najmniej 8800 pkt. w teście PassMarkHigh End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html oraz potwierdzać spełnianie wymagań Zamawiającego w dniu składania ofert.Pamięć RAM min. 16 GB możliwość rozbudowy do 32 GB, jeden slot pamięci wolny do obsadzenia.Dysk twardy: min. 500 GB SSD NVMe M.2Przekątna ekranu LCD LED z powłoką matową min 14 cali, max. 14,6 cala o rozdzielczości min. 1920x1080, wbudowana kamera i mikrofon.Złącza zewnętrzne wbudowane w obudowę. Min. 2 x USB 3,1, minimum 1xHDMI (wyjście na monitor). Wyjście słuchawkowe. Przystosowany do współpracy ze stacją USB-C.Klawiatura: polski układ klawiatury (qwerty) z wbudowanym podświetleniem.2. Laptop 15" - Zastosowanie: Komputer mobilny wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, o wydajności ocenianej na co najmniej 8800 pkt. w teście PassMarkHigh End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html oraz potwierdzać spełnianie wymagań Zamawiającego w dniu składania ofert.Pamięć RAM min. 16 GB możliwość rozbudowy do 32 GB, jeden slot pamięci wolny do obsadzenia.3. Zastosowanie: laptop wzmocniony do pracy w terenie, wzmocnione. Szkielet obudowy i zawiasy notebooka wzmacniane, dookoła matrycy uszczelnienie chroniące klawiaturę notebooka, po zamknięciu przed kurzem i wilgocią. Procesor wielordzeniowyWymagania: laptop musi spełniać wymagania normy MIL-STD-810G oraz IP5X lub równoważne. Spełnienie wymagania norm musi być potwierdzone informacją (oświadczeniem) producenta lub Wykonawcy oferowanego laptopa.Pamięć RAM min. 16 GB.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia minimalne wymagania techniczne Zamawiającego zawarte w OPZ, dla oferowanego procesora, Zamawiający dokona oceny na podstawie wyniku testu PassMark High End CPU’s znajdującego się na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html w zakresie części I i II Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych z ww. strony, według stanu na dzień składania ofert.Wykonawca poda cenę oferty w złotych polskich na Formularzu Oferta.Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia, a także koszty transportu, instalacji, uruchomienia, jak i wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozdziałem III niniejszej SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia minimalne wymagania techniczne Zamawiającego zawarte w OPZ, dla oferowanego procesora, Zamawiający dokona oceny na podstawie wyniku testu PassMark High End CPU’s znajdującego się na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html w zakresie części I i II Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych z ww. strony, według stanu na dzień składania ofert.Wykonawca poda cenę oferty w złotych polskich na Formularzu Oferta.Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia, a także koszty transportu, instalacji, uruchomienia, jak i wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozdziałem III niniejszej SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zestaw komputerowy – 20 szt. Procesor: Procesor umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 12 000 punktów w teście Passmark CPU dostępnym na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Wyniki dla oferowanego modelu procesora powinny być dostępne na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php oraz potwierdzać spełnianie wymagań zamawiającego w dniu Płyta główna dostosowana do oferowanego procesora.Pamięć RAM 16 GB Dysk twardy: 1 x SSD PCIe min. 512 GB, 1 x HDD min. 1TBKarta graficzna zintegrowana z płytą główną lub z procesorem.Układ dźwiękowy - dopuszcza się układ zintegrowany z płytą główną.2. Monitor komputerowy min 23,8” – 28 szt.Monitor płaski o przekątnej ekranu min. 23,8” Matryca LED- rozdzielczość min.: 1920x1080- wbudowane lub zamocowane ( zintegrowane) na stałe głośniki.- powłoka matrycy – matowa - regulacja pochylenia (góra/dół)- regulacja wysokości- powłoka matrycy matowa3. Monitor komputerowy min. 34”- 12 szt. Monitor o przekątnej ekranu min. 34” Matryca LED- rozdzielczość natywna min.: 3440x1440- powłoka matrycy – matowa - regulacja pochylenia (góra/dół)- regulacja wysokości- powłoka matrycy matowa- rozmiar plamki – 0,23 mm
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia minimalne wymagania techniczne Zamawiającego zawarte w OPZ, dla oferowanego procesora, Zamawiający dokona oceny na podstawie wyniku testu PassMark High End CPU’s znajdującego się na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html w zakresie części I i II Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych z ww. strony, według stanu na dzień składania ofert.Wykonawca poda cenę oferty w złotych polskich na Formularzu Oferta.Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia, a także koszty transportu, instalacji, uruchomienia, jak i wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozdziałem III niniejszej SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia minimalne wymagania techniczne Zamawiającego zawarte w OPZ, dla oferowanego procesora, Zamawiający dokona oceny na podstawie wyniku testu PassMark High End CPU’s znajdującego się na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html w zakresie części I i II Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych z ww. strony, według stanu na dzień składania ofert.Wykonawca poda cenę oferty w złotych polskich na Formularzu Oferta.Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia, a także koszty transportu, instalacji, uruchomienia, jak i wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozdziałem III niniejszej SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Drukarka kolorowa laserowa wielofunkcyjna A4 – 15 szt. Podstawowe parametry: Opis wymagań: Funkcje Drukowanie, skanowanie, kopiowanie - czarno-białe i w kolorze Drukowanie i skanowanie dwustronne, Wyświetlacz ciekłokrystaliczny, Automatyczny podajnik ADF – min 30 arkuszyRozdzielczość drukowania min. 1200x1200 dpi lub 2400x600Rozdzielczość skanowania min. 600x600 dpiSzybkość druku szybkość druku (format A4) mono: min. 21 str./min. szybkość druku (format A4) kolor: min. 21 str./min.Format druku A4 Pamięć min. 512 MB Komunikacja Ethernet 100/1000 Mbps, USB 2.02. Drukarka laserowa mono A4 – 5 szt. Podstawowe parametry Opis wymagań Funkcje Wydruk dwustronny, Rozdzielczość drukowania min. 600x600 dpiSzybkość druku szybkość druku (format A4) mono: min. 28 str./min. Format druku A4 Pamięć min. 256 MB, Komunikacja Ethernet 100/1000 Mbps, USB 2.0