III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny w formie elektronicznej w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w formularzu oferty nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG). 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2) lit.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą państwa, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. powyżej. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, badanie braku podstaw wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty. Formularz oferty składa się z następujących części:a) Części głównej formularza oferty, której wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ, b) Zestawienia wybranych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia, danych stanowiących podstawę oceny oferty Wykonawcy w wybranych kryteriach oceny ofert , którego wzór stanowi załącznik numer 3.1 do SIWZ .c) Formularza cenowego , którego wzór stanowi załącznik numer 3.2 do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest złożyć część główną formularza oferty oraz załączniki właściwe dla części, na którą składana jest oferta. 2) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że pomimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz ust 5 pkt. 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności. 3) Dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. W przypadku bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 4) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) W terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667 )] oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowić będzie załącznik do informacji z otwarcia ofert, które Zamawiający będzie zobowiązany zamieścić na stronie internetowej zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, Sekretariat.7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz w opisanych poniżej okolicznościach wskazanych art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp, tj.: - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655) - art. 24 ust.5 pkt.1) ustawy Pzp.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-16, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 października 2020 roku godz.11.00 w siedzibie Zamawiającego:Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiejul. Sobótki 980-247 GdańskSekretariat.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
komputery stacjonarne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym i niezbędnymi akcesoriami - 3 zestawy.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019).3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia, akcesoria i oprogramowanie wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia należące do jednego zestawu muszą być ze sobą kompatybilne.4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, komputery stacjonarne i przenośne winny być przekazane Zamawiającemu w osobnych kartonach, które pozostaną u Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego.7. Licencje do oprogramowania (systemu operacyjnego) - zgodnie z regułami producentów (naklejki, etc.).8. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Termin gwarancji |
20,00 |
Zainstalowana pamięć RAM |
10,00 |
Pojemność dysku SSD |
10,00 |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy przedmiotu zamówienia – 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Komputery przenośne standardowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych standardowych wraz z systemem operacyjnym i niezbędnymi akcesoriami - 2 zestawy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019).3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia, akcesoria i oprogramowanie wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia należące do jednego zestawu muszą być ze sobą kompatybilne.4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, komputery stacjonarne i przenośne winny być przekazane Zamawiającemu w osobnych kartonach, które pozostaną u Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego.7. Licencje do oprogramowania (systemu operacyjnego) - zgodnie z regułami producentów (naklejki, etc.).8. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji |
20,00 |
Zainstalowana pamięć RAM |
10,00 |
Pojemność dysku SSD |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy przedmiotu zamówienia – 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Komputer przenośny standardowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego standardowego wraz z systemem operacyjnym i niezbędnymi akcesoriami - 1 zestaw.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019).3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia, akcesoria i oprogramowanie wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia należące do jednego zestawu muszą być ze sobą kompatybilne.4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, komputery stacjonarne i przenośne winny być przekazane Zamawiającemu w osobnych kartonach, które pozostaną u Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego.7. Licencje do oprogramowania (systemu operacyjnego) - zgodnie z regułami producentów (naklejki, etc.).8. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji |
20,00 |
Zainstalowana pamięć RAM |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy przedmiotu zamówienia– 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Komputer przenośny ponadstandardowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego ponadstandardowego wraz z systemem operacyjnym i niezbędnymi akcesoriami - 1 zestaw. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019).3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia, akcesoria i oprogramowanie wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia należące do jednego zestawu muszą być ze sobą kompatybilne.4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, komputery stacjonarne i przenośne winny być przekazane Zamawiającemu w osobnych kartonach, które pozostaną u Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego.7. Licencje do oprogramowania (systemu operacyjnego) - zgodnie z regułami producentów (naklejki, etc.).8. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji |
20,00 |
Pojemność dysku SSD |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy przedmiotu zamówienia– 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Projektor multimedialny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego wraz z niezbędnymi akcesoriami - 1 sztuka. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer 1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019).3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia i akcesoria wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia muszą być ze sobą kompatybilne.4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego.7. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin gwarancji |
20,00 |
Jasność |
10,00 |
Kontrast |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy przedmiotu zamówienia– 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Akcesoria komputerowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących akcesoriów komputerowych : a/ mysz komputerowa bezprzewodowa – 10 sztuk b/ mysz komputerowa przewodowa – 10 sztuk c/ pamięć RAM dedykowana do laptopa Lenovo E550 (ThinkPad) - Type 20DF- 2 sztukid/ zasilacz awaryjny- 4 sztuki e/ kaseta akumulatora do zasilacza awaryjnego (oryginalna lub zamiennik)- 6 sztukf/ karta pamięci SD- 2 sztuki 2/ Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer 1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019).3/ Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia i akcesoria wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia muszą być ze sobą kompatybilne.4/ Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.5/ Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6/ Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego.7/ Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy przedmiotu zamówienia– 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Oprogramowanie komputerowe: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1/ Przedmiotem dostawy jest oprogramowanie komputerowe: a/ oprogramowanie informatyczne TeamViewer Premium (v 15.5.6 lub nowszej) w polskiej wersji językowej lub równoważny- 1 licencja na okres 12 miesięcy b/ oprogramowanie Microsoft 365 Apps for business w polskiej wersji językowej – przedłużenie posiadanych licencji oraz rozszerzenie o dodatkowych użytkowników- 10 licencji 2. Oferowany przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku numer 1 do SIWZ.3. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.4. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego.6. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48700000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy przedmiotu zamówienia: a/ oprogramowanie informatyczne TeamViewer Premium (v 15.5.6 lub nowszej) w polskiej wersji językowej lub równoważny - 14 (słownie: czternaście) dni od daty podpisania umowy; b/ oprogramowanie Microsoft 365 Apps for business w polskiej wersji językowej – przedłużenie posiadanych licencji oraz rozszerzenie o dodatkowych użytkowników - do dnia 04 grudnia 2020 roku.