Dostawa komputerów, laptopów oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu „Cyfrowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa komputerów, laptopów oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDęblin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-01
  • ZamawiającyMIASTO DĘBLIN
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00221526
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów, laptopów oraz oprogramowania biurowego
w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO DĘBLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8830001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów, laptopów oraz oprogramowania biurowego
w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caebf2be-f20d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027893/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt grantowy pn. „Cyfrowa Gmina”, Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczta elektroniczna: przetargi@um.deblin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2) Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3)
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4) Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5) Za datę przekazania oferty,
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6)
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 7) Ofertę składa
się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.8) Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/. 9) Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).10) Zamawiający może również komunikować
się z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) za pomocą poczty elektronicznej, adres email:
przetargi@um.deblin.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dęblin,
08-530 Dęblin, ul. Rynek 12, tel. 81 883 00 01, faks 81 880 19 11, adres e-mail: poczta@um.deblin.pl.
2) Burmistrz Miasta Dęblin wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: inspektor@cbi24.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
10) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RMI.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych:
1) komputerów stacjonarnych typu All in One (AIO) – 43 szt.
2) komputerów przenośnych (laptopów) – 6 szt.
3) oprogramowania biurowego – 49 szt.
w ramach realizowanego przez zamawiającego projektu grantowego pn. „Cyfrowa Gmina” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej „OPZ”).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:
1) Zasady oceny ofert wg kryterium 1 – Cena (K1)
Punktacja = (Cena oferowana minimalna brutto : cena badanej oferty brutto) x 60 pkt

2) Zasady oceny ofert wg kryterium 2 – AIO: Regulacja w poziomie i w pionie (K2)

Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
- Dedykowana stopa/podstawa komputera z regulacją w poziomie (obrót lewo/prawo) w zakresie min. 90 stopni (45 lewo / 45 prawo) i z możliwością obrócenia w pionie o 90 stopni (PIVOT) – 10 pkt
- Dedykowana stopa/podstawa komputera nieposiadająca regulacji w poziomie (obrót lewo/prawo) w zakresie min. 90 stopni (45 lewo / 45 prawo) i możliwości obrócenia w pionie o 90 stopni (PIVOT) – 0 pkt

3) Zasady oceny ofert wg kryterium 3 – AIO: Zasilacz (K3)

Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
- Komputer wyposażony w wewnętrzny zasilacz o mocy 170W lub niższej –10 pkt
- Komputer wyposażony w wewnętrzny zasilacz o mocy 171W do 190W – 5 pkt
- Komputer wyposażony w wewnętrzny zasilacz o mocy 191W lub wyższej – 0pkt

4) Zasady oceny ofert wg kryterium 4 – AIO: Złącze M.2 (K4)

Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
- 2 złącza M.2 2230/2280 zintegrowane z płytą główną komputera przeznaczone dla dysków SSD M.2 PCIe – 10 pkt
- 1 złącze M.2 2230/2280 zintegrowane z płytą główną komputera przeznaczone dla dysków SSD M.2 PCIe – 0 pkt

5) Zasady oceny ofert wg kryterium 5 – AIO: Złącze SATA (K5)

Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
- Dedykowana zatoka we wnętrzu komputera wraz ze złączem SATA zintegrowanym z płytą główną, z przeznaczeniem dla dysków SSD/HDD 2,5 cala – 10 pkt
- Brak we wnętrzu komputera dedykowanej zatoki wraz ze złączem SATA zintegrowanym z płytą główną, z przeznaczeniem dla dysków SSD/HDD 2,5 cala – 0 pkt

2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.
Kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru.
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:

LP = K1 + K2 + K3 + K4 + K5
gdzie:
LP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
K1 - liczba punktów przyznanych za kryterium „Cena”
K2 - liczba punktów przyznanych za kryterium „AIO: Regulacja w poziomie i pionie”
K3 - liczba punktów przyznanych za kryterium „AIO: Zasilacz”
K4 - liczba punktów przyznanych za kryterium „AIO: Złącze M.2”
K5 - liczba punktów przyznanych za kryterium „AIO: Złącze SATA”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: AIO: Regulacja w poziomie i w pionie

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: AIO: Zasilacz

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: AIO: Złącze M.2

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: AIO: Złącze SATA

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w OPZ:
a) Dla komputerów stacjonarnych typu All in One:
- Dokument wystawiony przez producenta dostarczonego wraz
z komputerem systemu operacyjnego, potwierdzający, że oferowany system operacyjny jest kompatybilny z oferowanym komputerem.
- Deklarację zgodności CE dla oferowanego komputera wystawioną przez producenta komputera lub jego upoważnionego przedstawiciela, w celu potwierdzenia, że oferowany komputer spełnia wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Certyfikat wystawiony przez niezależną jednostkę akredytującą, potwierdzający, że oferowany komputer został wyprodukowany zgodnie
z wdrożoną normą zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważną.
- Certyfikat wystawiony przez niezależną jednostkę akredytującą, potwierdzający, że oferowany komputer został wyprodukowany zgodnie
z wdrożonym systemem efektywnego zarządzania energią ISO 50001 lub równoważnym.
- Certyfikat TCO lub równoważny potwierdzający, że oferowany komputera gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania (aspekty zdrowotne, produkcja
z materiałów bezpiecznych niezagrażających zdrowiu, bezpieczne pod względem emisji elektromagnetycznej / promieniowania) oraz spełnia kryteria z zakresu środowiska, odpowiedzialności społecznej
i ekonomicznej.
- Oświadczenie wykonawcy, dodatkowo potwierdzone przez producenta oferowanego komputera potwierdzające, iż głośność jednostki centralnej
w oferowanej konfiguracji mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważne w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) nie przekroczy 24 dB.
- Oświadczenie wykonawcy dodatkowo potwierdzone przez producenta oferowanych komputerów potwierdzające, że serwis zaoferowanych komputerów będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
- Dokument potwierdzający, że serwis oferowanych komputerów będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważnej.
b) Dla laptopów:
- Dokument wystawiony przez producenta dostarczonego wraz z laptopem systemu operacyjnego, potwierdzający, że oferowany system operacyjny jest kompatybilny z oferowanym laptopem.
- Deklarację zgodności CE dla oferowanego laptopa wystawioną przez producenta laptopa lub jego upoważnionego przedstawiciela, w celu potwierdzenia, że oferowany laptop spełnia wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Certyfikat wystawiony przez niezależną jednostkę akredytującą, potwierdzający, że oferowany laptop został wyprodukowany zgodnie
z wdrożoną normą zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważną.
- Oświadczenie wykonawcy dodatkowo potwierdzone przez producenta oferowanych laptopów potwierdzające, że serwis zaoferowanych laptopów będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
- Dokument potwierdzający, że serwis oferowanych laptopów będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważnej.
2) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych komputerów stacjonarnych typu All in One z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 14.2 SWZ:
- Kartę katalogową i/lub wyciąg z dokumentacji technicznej producenta oferowanego komputera, w których znajduje się potwierdzenie spełnienia danego kryterium.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Dla komputerów stacjonarnych typu All in One:
- Dokument wystawiony przez producenta dostarczonego wraz
z komputerem systemu operacyjnego, potwierdzający, że oferowany system operacyjny jest kompatybilny z oferowanym komputerem.
- Deklarację zgodności CE dla oferowanego komputera wystawioną przez producenta komputera lub jego upoważnionego przedstawiciela, w celu potwierdzenia, że oferowany komputer spełnia wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Certyfikat wystawiony przez niezależną jednostkę akredytującą, potwierdzający, że oferowany komputer został wyprodukowany zgodnie
z wdrożoną normą zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważną.
- Certyfikat wystawiony przez niezależną jednostkę akredytującą, potwierdzający, że oferowany komputer został wyprodukowany zgodnie
z wdrożonym systemem efektywnego zarządzania energią ISO 50001 lub równoważnym.
- Certyfikat TCO lub równoważny potwierdzający, że oferowany komputera gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania (aspekty zdrowotne, produkcja
z materiałów bezpiecznych niezagrażających zdrowiu, bezpieczne pod względem emisji elektromagnetycznej / promieniowania) oraz spełnia kryteria z zakresu środowiska, odpowiedzialności społecznej
i ekonomicznej.
- Oświadczenie wykonawcy, dodatkowo potwierdzone przez producenta oferowanego komputera potwierdzające, iż głośność jednostki centralnej
w oferowanej konfiguracji mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważne w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) nie przekroczy 24 dB.
- Oświadczenie wykonawcy dodatkowo potwierdzone przez producenta oferowanych komputerów potwierdzające, że serwis zaoferowanych komputerów będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
- Dokument potwierdzający, że serwis oferowanych komputerów będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważnej.
b) Dla laptopów:
- Dokument wystawiony przez producenta dostarczonego wraz z laptopem systemu operacyjnego, potwierdzający, że oferowany system operacyjny jest kompatybilny z oferowanym laptopem.
- Deklarację zgodności CE dla oferowanego laptopa wystawioną przez producenta laptopa lub jego upoważnionego przedstawiciela, w celu potwierdzenia, że oferowany laptop spełnia wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Certyfikat wystawiony przez niezależną jednostkę akredytującą, potwierdzający, że oferowany laptop został wyprodukowany zgodnie
z wdrożoną normą zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważną.
- Oświadczenie wykonawcy dodatkowo potwierdzone przez producenta oferowanych laptopów potwierdzające, że serwis zaoferowanych laptopów będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
- Dokument potwierdzający, że serwis oferowanych laptopów będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważnej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SWZ.
2) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy i podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2. ppkt 2) SWZ.
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
5) Oświadczenie wykonawcy, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SWZ.
6) Przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z pkt 3.6 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie określone w pkt. 7.1. ppkt 1 SWZ winno być złożone przez każdego wykonawcę.
4) W przypadku wyłonienia w postępowaniu, jako najkorzystniejszej oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej wykonawców, zamawiający może przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, w wyznaczonym terminie zażądać kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności a także wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego na czas wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz (zmiana terminu wykonania o czas trwania uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz);
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: działania wojenne, akty terrorystyczne, klęski żywiołowe (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
6) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego na czas przeprowadzenia przez Zamawiającego lub podmiot upoważniony kontroli jakości i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
7) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt i/lub oprogramowanie został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Wykonawca musi wykazać, że dochował należytej staranności i posiadał zapewnienie o dostępności oferowanego sprzętu i/lub oprogramowania podczas składania oferty w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu i/lub oprogramowania pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność sprzętu i/lub oprogramowania nie będzie gorsza niż sprzęt i/lub oprogramowanie zaoferowane, a cena sprzętu i/lub oprogramowania nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu i/lub oprogramowania.
8) pojawienie się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i/lub pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
9) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu i/lub oprogramowania Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wymagania nie gorsze niż przewidziane w umowie, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
10) zmiana oferowanych przez Wykonawcę sprzętu i/lub oprogramowania w sytuacji, gdy producent lub jego przedstawiciel na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (osoba trzecia) nie będzie mógł dostarczyć oferowanych przez Wykonawcę sprzętu i/lub oprogramowania w terminie wyznaczonym w umowie.

2. W opisanych przypadkach zmianie ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu umowy, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu umowy, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu umowy, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania umowy.

3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 5) Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie niniejszego zamówienia będą mogli się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług UX/UI w na potrzeby realizacji projektu - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług UX/UI w na potrzeby realizacji projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI