Dostawa komputerów i monitorów do Sądu Okręgowego w Rzeszowie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa komputerów i monitorów do Sądu Okręgowego w Rzeszowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-03
  • Numer ogłoszenia603398-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603398-N-2020 z dnia 2020-11-03 r.

Sąd Okręgowy w Rzeszowie: Dostawa komputerów i monitorów do Sądu Okręgowego w Rzeszowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 32425700000000, ul. Pl. Śreniawitów  3 , 35-959  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 756 200, , e-mail przetargi@rzeszow.so.gov.pl, , faks 178 756 299.
Adres strony internetowej (URL): https://rzeszow.so.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sąd Powszechny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://rzeszow.so.gov.pl/ , https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://rzeszow.so.gov.pl/ , https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej. Wykonawca decyduje co do formy w jakiej chcę złożyć w ofertę. Zamawiający dopuszcza zarówno formę pisemną jak i elektroniczną.
Adres:
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE. Oddział Gospodarczy, pok. Nr 250, Plac Sreniawitów 3. 35-959 Rzeszów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów i monitorów do Sądu Okręgowego w Rzeszowie.
Numer referencyjny: G-2512-2/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający może udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy maksymalnie na wszystkie części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w tym komputerów i monitorów do siedziby Sądu Okręgowego w Rzeszowie, ul. Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów.a) Pakiet nr 1 - Dostawa komputerów stacjonarnych – zgodnie z załącznikiem 1.1. do SIWZb) Pakiet nr 2 – Dostawa komputerów przenośnych standardowych – zgodnie z załącznikiem 1.2. do SIWZc) Pakiet nr 3 – Dostawa monitorów z matrycą do 24” – zgodnie z załącznikiem 1.3. do SIWZd) Pakiet nr 4 – Dostawa monitorów z matrycą do 27” – zgodnie z załącznikiem 1.4. do SIWZe) Pakiet nr 5 – Dostawa pamięci masowej NAS – zgodnie z załącznikiem 1.5. do SIWZ2. Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz zestawieniem asortymentowo – ilościowym przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ ( odpowiednio: 1.1. – 1.5.),będący jednocześnie formularzem asortymentowo – cenowym.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):Główny przedmiot: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowyDodatkowe przedmioty: 30213000-5 - Komputery osobiste 33195100-4 – Monitory30234500-3 – Pamięci do przechowywania danych4. Sprzęt będący przedmiotem nin. postępowania musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany, nie wcześniej niż w 2020 roku, kompletny, wyposażony w elementy techniczne, potrzebne do montażu i uruchomienia, gotowy do pracy bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet ( część zamówienia), kilka lub na całość zamówienia, obejmujących pakiety od nr 1 do 5.Wymagane warunki, w tym gwarancji, określone zostały w Załączniku nr 1 ( odpowiednio dla każdej części od nr 1.1. do 1.5.) do niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. Okres obowiązywania gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.6. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, a także normy, Zamawiający (zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp) dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego.7. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wobec czego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał i opisał parametry techniczne rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanego przez Zamawiającego oraz załączył do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę katalogową, folder lub inny dokument). 8. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych (wymienionych) i określonych w szczegółowym zakresie, opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.9. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.10. Szczegółowe dane w zakresie każdego pakietu - części zamówienia, zostały wymienione w informacjach i załącznikach do niniejszego ogłoszenia dotyczących części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213000-5
33195100-4
30234500-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-28

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Termin realizacji zamówienia – do dnia 28.12.2020 r. ( w każdej części zamówienia)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej/ art.22 ust.1b pkt 3) ustawy Pzp / Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1b pkt3) ustawy Pzp w następujący sposób:a) poprzez złożenie wraz z ofertą (art.25a ust.1 ustawy Pzp) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ) aktualnego/nych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ch oświadczeniu/niach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu ib) poprzez złożenie Zamawiającemu ( w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego - zgodnie z art.26 ust.2 ustawy Pzp): aktualnego na dzień złożenia Wykazu dostaw (zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ) w celu wykazania, że Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. dwóch dostaw przeprowadzonych w zakresie dostawy podobnej do przedmiotu zamówienia, o wartości minimum :90 000 zł brutto – Pakiet nr 1;100 000 zł brutto – Pakiet nr 2;15 000 zł brutto – Pakiet nr 3;3 000 zł brutto – Pakiet nr 4;40 000 zł brutto – Pakiet nr 5; wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla każdej części zamówienia, pod warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki określone odrębnie dla każdej z tych części.UWAGA: Aktualny na dzień złożenia wykaz dostaw ( zgodnie z treścią załącznika nr 7) zgodnie musi potwierdzać okoliczności spełnienia warunku udziału w postępowaniu j.w. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art.22 ust.1b pkt 3) ustawy Pzp w dniu złożenia go przez Wykonawcę, zachowując niezmienność i aktualność tych okoliczności w zakresie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu przez cały okres trwania postępowania o udzielenie zamówienia począwszy od dnia składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać wspólnie w taki sposób, że co najmniej jeden z Wykonawców wchodzących np. w skład Konsorcjum spełnia niniejszy warunek- Wstępnie potwierdzająca ocena, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego/nych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganego/nych oświadczenia/eń (zał. Nr 3 do SIWZ)- na zasadzie : spełnia- nie spełnia.- Następnie ocena potwierdzająca, że Wykonawca (zgodnie z art.26 ust.2 ustawy Pzp spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego/nych wezwaniem Zamawiającego w trakcie postępowania, dokumentu/tów zostanie dokonana - na zasadzie : spełnia- nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca składa Zamawiającemu w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego (zgodnie z art.26 ust.2 ustawy Pzp) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższy dokument tj. „odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej” składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten może zostać złożony w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca składa Zamawiającemu w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego (zgodnie z art.26 ust.2 ustawy Pzp): wykaz dostaw (zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów (najlepiej referencji)określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz dostaw wraz z dokumentami opisanymi powyżej, składany w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe (na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie art.22 ust.1b pkt 3) ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku. Załącznik nr 7 do SIWZ należy złożyć w oryginale, natomiast dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw mogą zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Deklarację zgodności CE lub równoważną dla oferowanego sprzętu ( dotyczy wszystkich pakietów). Forma dokumentów: oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
INNE OŚWIADCZENIA i DOKUMENTY NIEWYMIENIONE w pkt. VIII.3.- VIII.5. VIII.6.1) WYKONAWCA składa Zamawiającemu w oryginale ( na podstawie art.24 ust.11 ustawy Pzp)w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji (po otwarciu ofert), o których mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp – aktualne na dzień złożenia oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, powyższe oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej każdy z wykonawców może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Dokumenty te mogą zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.VIII.6.2) PODMIOT TRZECI a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w swoich oświadczeniach z art. 25a ust.1 pkt1 ustawy Pzp tj.:- w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z wymaganiami pkt VIII.3.1) SIWZ ) , podpisanym przez wykonawcęi - w swoim oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 3 do SIWZ ( zgodnie z wymaganiami pkt VIII.3.2) SIWZ) , podpisanym przez wykonawcę .b)Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda również od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty tj.: - zgodnie z wymaganiami pkt. VIII.4.1) SIWZ aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.2 ustawy Pzp, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą, składa powyższe zobowiązanie z art. 22a ust.2 ustawy Pzp podmiotu trzeciego, z którego musi wynikać: zakres udostępnianych zdolności przez podmiot trzeci oraz to w jaki sposób i w jakim zakresie podmiot ten będzie wykonywał zamówienie, jak również musi wynikać, że zdolności te będą dostępne przez cały czas realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie, zapewniającym należyte wykonanie zamówienia.VIII.6.3) PODWYKONAWCY niebędący PODMIOTEM, na którego zasoby powołuje się wykonawcaWykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach :- w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z wymaganiami pkt VIII.3.1) SIWZ ) , podpisanym przez wykonawcę. VIII.6.4) Wykonawcy zagraniczni.a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VIII.4.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.b) Dokumenty, o których mowa w pkt. VIII.6.4) lit.a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VIII.6.4) lit.a) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. VIII.6.4) lit.b) SIWZ stosuje się.d)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.f) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu VIII.7.FORMA OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW1. Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII pn. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM i TECHNICZNYM`dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp ( w tym zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa w art.22a ust.2 ustawy Pzp) oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale w języku polskim, w formie pisemnej albo w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.2. Dokumenty, o których mowa w niniejszym ROZDZIALE VIII pn. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM i TECHNICZNYM inne niż oświadczenia, o których mowa w VIII.7. pkt 1 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.1) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.2) Poświadczenie za zgodność z oryginałem w formie pisemnej następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii (zdjęcie lub skan wersji papierowej) dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.5) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów (zgodnie z par.10 ust.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.VIII.8. UZUPEŁNIANIE dokumentówVIII.8.1. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.VIII.8.2. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.VIII.8.3. Jeżeli zajdzie taka potrzeba to Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. Ustawy Pzp.VIII.8.4. PODMIOT TRZECIJeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.1 ustawy Pzp ( na którego zasoby powołuje się wykonawca), nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia (w zakresie zgodnym z wymaganiami niniejszego postępowania), zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust.1ustawy Pzp w zakresie zgodnym z wymaganiami niniejszego postępowania.Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniając odpowiednie dane w wykazach asortymentowo cenowych stanowiących załączniki nr 1.1-1.5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (C) (tj. Cena ofertowa brutto za realizację całego zamówienia ) ( PAKIET 1-4) 60,00
Okres Gwarancji (G) (PAKIET 1-4) 30,00
Certyfikat TCO (T) (PAKIET 1-4) 10,00
Cena (C) (tj. Cena ofertowa brutto za realizację całego zamówienia ) (PAKIET 5) 60,00
Okres Gwarancji (G) (PAKIET 5) 30,00
Pamięć RAM (R) (PAKIET 5) 5,00
Agregacja portów LAN (L) (PAKIET NR 5) 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, chyba że postanowienia umowy stanowią inaczej.2. Zmiana umowy może nastąpić jedynie na podstawie okoliczności, o których mowa w niniejszej umowie, tj. na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 punkty: 2, 3, 4, 5 oraz w punkcie 6 tej ustawy z zastrzeżeniem §10 ust. 1 pkt. 1.4 niniejszej umowy. 3. Zgodnie z ust. 2, Strony mogą dokonywać zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w postanowieniach Umowy oraz w ust. 4 niniejszego paragrafu. 4. Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:4.1. zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawcówi innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;4.2. zmiana wynagrodzenia brutto: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT;4.3. zmiany podmiotu, na rzecz którego ma być dokonana dostawa częściowa, pod warunkiem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego;4.4. zmiany lokalizacji dostaw częściowych pod warunkiem dokonania zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego;4.5. zmiana zaoferowanego sprzętu pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:a) zmiany na model lub wersję o parametrach i funkcjach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie i zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; b) niezmienności wynagrodzenia umownego;c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego sprzętu, w szczególności: karta katalogowa sprzętu lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta celem potwierdzenia parametrów sprzętu;d) uzasadnienia, że Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia;4.6. zmiana części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;b) pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego;c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 5. Ponadto, w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID- 19 wpływają na nienależyte wykonanie umowy, zmiana umowy może nastąpić na podstawie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.).6. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania, w tym w ofercie składanej przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego zamówienia jest Sąd Okręgowy w Rzeszowie reprezentowany przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Rzeszowie, z siedzibą w Rzeszowie, adres: Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów;2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie: iod@rzeszow.so.gov.pl 3. Państwa dane będą przetwarzane w celu i w związku z przystąpieniem do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania G-2512-2/20. Podstawą prawną ich przetwarzania są następujące przepisy prawa:• ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843);• rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126 ze zm.);• ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019r. poz. 553 ze zm.).4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej, może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach przewidzianych przepisami prawa. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, które współpracują z Sądem Okręgowym w Rzeszowie z którymi wiąże się przetwarzanie danych osobowych.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie dane osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych przez okresy wskazane w instrukcji kancelaryjnej Sądu Okręgowego w Rzeszowie stosowanej na mocy ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy6. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W przypadku nie podania niezbędnych danych osobowych, nie będziemy mogli skutecznie przeprowadzić postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizować obowiązków wynikających z zawartych umów w wyniku udzielenia zamówienia. 7. Państwa dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu i nie będą poddawane profilowaniu.8. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;  prawo do ograniczenia przetwarzania danych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa komputerów stacjonarnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komputer stacjonarny x 29 szt. 1 Wydajność Procesor zgodny z architekturą x86 o średniej wydajności ocenianej w teście CPU Mark na minimum 7500 punktów po dniu 30 października 2020 roku. Zamawiający będzie weryfikował te parametry na podstawie wpisów drugiej kolumny tabeli (CPU Mark) znajdującej się na poniższej stronie:https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html2 Obudowa Małogabarytowa typu Small Form Factor, fabrycznie przystosowana do pracy w układzie pionowym i poziomym.Głębokość (pozycja leżąca, nagrywarka DVD z przodu) mierzona wraz ze wszystkimi wystającymi elementami w tym m.in. wraz z oczkiem na kłódkę i płytą czołową wynosi maksymalnie 35,0 centymetrów. Nie dopuszcza się aby w bocznych ściankach obudowy były usytuowane otwory wentylacyjne, cyrkulacja powietrza tylko przez przedni i tylny panel z zachowaniem ruchu powietrza przód -> tył lub tył -> przód.Obudowa otwierana jest bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) Obudowa umożliwia zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady typu Kensington) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki).3 Pamięć RAM o pojemności minimum 8 GB minimum 2000 MHz z możliwością rozbudowy do minimum 16 GB. Co najmniej jeden bank pamięci wolny.Dysk SSD o pojemności minimum 256 GB wykonany w technologii samoszyfrującej tzw. SED lub FDE.Nagrywarka DVD wbudowana w obudowę. 4 Złącza zintegrowane na krawędzi płyty głównej Przód obudowy minimum: 2 x USB 3.0 (3.1 Gen 1),2 x USB 2.0,1 x złącze mikrofonowe i 1 x złącze słuchawkowe, lub złącze współdzielone typu combo.Tył obudowy minimum:2 x USB 3.0 (3.1 Gen 1),2 x USB 2.0,1 x złącze mikrofonowe i 1 x złącze słuchawkowe na przednim oraz tylnym panelu, 1 x RJ-45 Gigabit Ethernet (wsparcie dla WoL oraz PXE 2.1)5 Płyta główna Wyposażona w złącza i elementy wewnętrzne zintegrowane z płytą główną minimum:Karta dźwiękowa wbudowana w płycie głównej,1 x PCI Express x16,2 x DIMM,2 x SATA,1 x TPM (Trusted Platform Module) w wersji 1.2 lub 2.0. W przypadku zaoferowania wersji 1.2 Wykonawca udostępni narzędzie umożliwiające podniesienie wersji do 2.0. 6 Poziom oddziaływania na środowisko i klimat Wbudowany w obudowę zasilacz o mocy ciągłej nie większej niż 260W, pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego o sprawności minimum 92% przy 50% obciążeniu oraz średniej sprawności minimum 91,50%. Zamawiający będzie weryfikował te parametry na podstawie wpisów na poniższej stronie:http://www.plugloadsolutions.com/80PlusPowerSupplies.aspx Zamawiający dopuszcza testy przy napięciu 115V.7 System operacyjny System operacyjny Windows 10 Professional 64bit PL, system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft.Rozwiązanie umożliwia kolejne reinstalacje systemów (dotyczy Windows 10 Professional 64bit PL bez jakiejkolwiek czynności po stronie Zamawiającego w tym bez ponownej aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu jak również bez ponownego wpisywania klucza licencyjnego.Załączone nośniki do systemu Windows 10 Professional 64bit PL.Licencja bezterminowa.Lub równoważny.Parametry równoważności:• Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows(posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerachWindows Server 2012 lub nowszych• Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO)Active Directory MS Windows (posiadaną przezZamawiającego), WMI.• Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacjiza pomocą telefonu lub Internetu.• Pełna obsługa ActiveX8 Dodatkowe wymagania Klawiatura USB w układzie QWERTY US. Na klawiszach laserowe nadruki odporne na ścieranie. Wydzielona sekcja klawiszy numerycznych.Mysz optyczna USB z dwoma klawiszami oraz rolką.Dołączone dwa przewody ze złączami graficznymi cyfrowymi zgodnymi z zaoferowanym komputerem o długości 1,8m.9 Zainstalowane dodatkowe oprogramowania Oprogramowanie zapewniające aktualizację sterowników w tym karty graficznej, kontrolera sieci, kontrolera dźwięku oraz aktualizację systemu BIOS poprzez pobranie ręczne i według określonego harmonogramu, ze strony producenta komputera. Licencja bezterminowa działająca na systemach Windows 10 Professional 64bit PL lub równoważnym systemie.Oprogramowanie współpracujące z czujnikiem otwarcia obudowy. Licencja bezterminowa działająca na systemach Windows 10 Professional 64bit PL lub systemie równoważnym.10 Minimalne warunki gwarancji Usługi gwarancyjne świadczone u użytkownika sprzętu. Czas reakcji serwisu – do godziny 15:00 następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Zgłoszenie będą przyjmowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 8:00 a 16:00 za pośrednictwem portalu internetowego, telefonu lub e-mail w języku polskim.W przypadku awarii nośników danych, pozostają one u użytkownika.Pozostałe warunki gwarancyjne zostały określone we Wzorze umowy.11 Wymagane warunki Oferowane urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE.Lista dystrybucyjna – miejsca dostaw sprzętu:Sąd Okręgowy w Rzeszowie (adres: plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów)- 7 sztuk,Sąd Rejonowy w Łańcucie ( adres: Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut) - 10 sztuk,Sąd Rejonowy w Leżajsku (adres: Mickiewicza 47, 37-300 Leżajsk) - 8 sztuk,Sąd Rejonowy w Strzyżowie ( 3 Maja 14, 38-100 Strzyżów) - 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2, 30213000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) (tj. Cena ofertowa brutto za realizację całego zamówienia ) 60,00
Okres Gwarancji (G) 30,00
Certyfikat TCO (T) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa komputerów przenośnych standardowych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Typ: Komputer przenośny x 30 szt.2 Wyświetlacz TFT [LED], 15,6˝, matowy, rozdzielczość obsługiwana co najmniej 1920 x 1080 (FullHD) z powłoką antyodblaskową.3 Procesor Komputer w oferowanej konfiguracji musi osiągać w teście wydajności PassMark CPU wyniki nie gorsze niż 6 200 punktów po dniu 30 października 2020 roku.Zamawiający będzie weryfikował te parametry na podstawie wpisów drugiej kolumny tabeli (CPU Mark) znajdującej się na poniższej stronie:https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html4 Pamięć operacyjna Co najmniej 16 GB z możliwością rozbudowy do min 32GB5 Pamięć masowa Min. 256 GB SSD zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii6 Wbudowana kamera Kamera internetowa o rozdzielczości min. 720p trwale zainstalowana w obudowie matrycy7 Klawiatura układ US -QWERTY8 Urządzenie wskazujące Touchpad ze strefą przewijania w pionie, poziomie wraz z obsługą gestów9 Dźwięk Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wbudowane 2 głośniki stereo do odtwarzania plików multimedialnych, wbudowany mikrofon.10 Interfejs sieciowy 10/100/1000 – Ethernet RJ45 zintegrowana z płyta główną11 Sieć bezprzewodowa Zintegrowana w postaci wewnętrznego modułu mini-PCI Express karta sieci WLAN obsługująca łącznie standardy min. IEEE 802.11 b/g/n12 Bluetooth Bluetooth co najmniej w wersji min. 4.013 Porty wejścia/ wyjścia, złącza Minimum:- 1x łącze graficzne analogowe – Zamawiający nie dopuszcza stosowania adaptera.- 1x 19-pin HDMI – Zamawiający nie dopuszcza stosowana adaptera.- 1x RJ-45 (10/100/1000)- 3x USB w tym co najmniej 2x USB 3.0- czytnik kart multimedialnych (min. SD)- współdzielone złącze słuchawkowe stereo i złącze mikrofonowe tzw. ComboWbudowany napęd optyczny DVD umożliwiający odczyt i zapis.14 Bateria Min. 3-komorowa, Litowo-Jonowa, o pojemności min. 40WH.Czas pracy na baterii wg testu BAPCo MobileMark min. 240 minut.Test przeprowadzony nie wcześniej niż w dniu 01.01. 2020 r.15 Bezpieczeństwo Złącze typu Kensington Lock16 BIOS Musi posiadać:• Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń.• Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego ustawienia hasła na poziomie systemu BIOS chroniącego przed nieautoryzowaną zmianą ustawień.• Możliwość wyłączenia/włączenia min.: zintegrowanej karty sieciowej, portów USB (minimum wszystkie na raz), napędu optycznego, czytnika kart, mikrofonu, kamery i Bluetooth, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych.• Możliwość włączenia/wyłączenia funkcjonalności Wake On LAN – zdalne uruchomienie komputera za pośrednictwem sieci LAN17 Oprogramowanie Zamawiający wymaga dostarczenia systemu operacyjnego Windows 10 Professional 64bit PL nie wymagającego aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft lub system równoważny. Zamawiający dopuszcza środowisko preinstalowanego systemu operacyjnego utworzonego fabrycznie przez producenta oferowanego sprzętu wraz płytą instalacyjną/ratunkową dla wymaganego systemu lub fabrycznie oryginalną płytę instalacyjną CD/DVD wymaganego systemu operacyjnego dedykowanego dla oferowanego urządzenia.Parametry równoważności:• Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez jednostkę sądownictwa) opartą na serwerach Windows Server 2012 lub nowszych• Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez jednostkę sądownictwa), WMI.• Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu.• Pełna obsługa ActiveX18 Wymagane akcesoria dodatkowe Wraz z urządzeniem należy dostarczyć mysz optyczną na złącze USB wyposażoną w co najmniej 2-przyciski i pokrętło.19 Wymagane warunki Oferowane urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE.Sąd Okręgowy w Rzeszowie (plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów) - 20 sztuk,Sąd Rejonowy w Łańcucie ( ul. Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut) - 5 sztuk,Sąd Rejonowy w Leżajsku ( Mickiewicza 47, 37-300 Leżajsk) - 1 sztuk,Sąd Rejonowy w Ropczycach ( Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce) - 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2, 30213000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) (tj. Cena ofertowa brutto za realizację całego zamówienia ) 60,00
Okres gwarancji (G) 30,00
Certyfikat TCO (T) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa monitorów z matrycą do 24”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Typ i rodzaj ekranu Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą w przedziale od 21” do 21,5” IPS, matowy, antyodblaskowy x 23 szt.2 Proporcje wymiarów matrycy 16:93 Rozmiar plamki Max 0,25 mm4 Jasność Min 250 cd/m25 Kontrast Min 1000:1 typowy (co najmniej 3000000:1 kontrast dynamiczny)6 Kąty widzenia (pion/poziom) Min 178/178 stopni7 Kąt pochylenia (w zakresie)/ obrotu /regulacja wysokości Nachylenie: co najmniej od –5° do +20° Regulacja obrotu monitora (swivel): 90 stopni Możliwość obracania ekranu (pivot) Regulacja wysokości (min. 130 mm)8 Czas reakcji matrycy Max 7ms (szary do szarego),9 Rozdzielczość obsługiwana: 1920 x 108010 Ilość koloru [mln] Min 16,711 Podświetlenie LED12 Pobór energii Max 30W (pobór standardowy) <0,52 W (pobór w trybie uśpienia)13 Bezpieczeństwo Monitor musi być wyposażony w tzw. Kensington Slot14 Oznaczenie monitora Monitor winien posiadać min. na obudowie informację fabrycznie naniesione przez producenta o producencie oraz modelu monitora15 Złącza HDMI, DisplayPort lub DVI, co najmniej 2 porty USB wersji co najmniej 2.0.16 Warunki gwarancji Gwarancja typu Next Business Day (naprawa sprzętu przez pracownika serwisu w miejscu użytkowania tego sprzętu lub wyznaczonym przez jednostkę sądownictwa w następnym dniu roboczym od zgłoszenia usterki)17 Inne Monitor musi zostać dostarczony wraz z co najmniej:1. sieciowym kablem zasilającym,2. przewodem USB,3. przewodem DisplayPort lub DVI w zależności od dostarczonej konfiguracji sprzętu,4. przewodem HDMI,5. ze sterownikami i dokumentacją do oferowanego modelu na płycie CD/DVD.18 Wymagane warunki Oferowane urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE.Sąd Okręgowy w Rzeszowie (plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów) - 7 sztuk,Sąd Rejonowy w Łańcucie ( ul. Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut) - 5 sztuk,Sąd Rejonowy w Leżajsku ( Mickiewicza 47, 37-300 Leżajsk) - 7 sztuk,Sąd Rejonowy w Strzyżowie (3 Maja 14, 38-100 Strzyżów) - 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2, 33195100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) (tj. Cena ofertowa brutto za realizację całego zamówienia ) 60,00
Okres Gwarancji (G) 30,00
Certyfikat TCO (T) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa monitorów z matrycą do 27"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Typ i rodzaj ekranu Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą co najmniej 24” i maksymalnie 27”, matowy, antyodblaskowy x 3szt.2 Proporcje wymiarów matrycy 16:93 Rozmiar plamki Max 0,27 mm4 Jasność Min 300 cd/m25 Kontrast Min 1000:1 typowy (dynamiczny 2 000 000:1)6 Kąty widzenia (pion/poziom) Min 178/178 stopni7 Kąt pochylenia (w zakresie)/ obrotu /regulacja wysokości Nachylenie: co najmniej od –5° do +35°;Regulacja obrotu monitora (swivel): 90 stopniMożliwość obracania ekranu (pivot)Regulacja wysokości (min. 110 mm)8 Czas reakcji matrycy Max 8ms (szary do szarego), 9 Rozdzielczość obsługiwana: 1920 x 120010 Ilość koloru [mln] Min 16,711 Podświetlenie LED12 Pobór energii Max 38W (pobór standardowy) <0,5W (pobór w trybie uśpienia)13 Bezpieczeństwo Monitor musi być wyposażony w gniazdo blokady zabezpieczającej przed kradzieżą14 Oznaczenie monitora Monitor winien posiadać min. na obudowie informację fabrycznie naniesione przez producenta o producencie oraz modelu monitora15 Złącza DVI-D lub HDMI, DisplayPort, co najmniej 2 porty wersja co najmniej 2.016 Gwarancja Gwarancja typu Next Business Day (naprawa sprzętu przez pracownika serwisu w miejscu użytkowania tego sprzętu lub wyznaczonym przez jednostkę sądownictwa w następnym dniu roboczym od zgłoszenia usterki) 17 Inne Monitor musi zostać dostarczony wraz z co najmniej: • sieciowym kablem zasilającym, • przewodem USB, • przewodem DisplayPort, • przewodem DVI lub HDMI w zależności od dostarczonej konfiguracji sprzętu, • ze sterownikami • i dokumentacją do oferowanego modelu na płycie CD/DVD18 Wymagane warunki Oferowane urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2, 33195100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) (tj. Cena ofertowa brutto za realizację całego zamówienia ) 60,00
Okres Gwarancji (G) 30,00
Certyfikat TCO (T) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa pamięci masowej NAS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pamięć masowa NAS RACK z kompletem 12 sztuk dysków twardych 4TB każdy x 2 szt.1 Typ W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. W ofercie należy wpisać wszystkie oferowane urządzenia, komponenty, moduły, licencje, oprogramowanie itp. składające się na ofertę spełniającą poniższe wymogi.2 Rozmiar urządzenia Pojedyncza obudowa serwerowa typu RACK nie większa niż 2U do montażu w szafie serwerowej. Urządzenie wyposażone w podwójny redundantny system zasilania oraz przystosowane do montażu w szafie RACK o głębokości 90 cm.3 Wydajność obliczeniowa Procesor czterordzeniowy o częstotliwości taktowania min. 2.1 GHz4 Pamięć RAM Co najmniej 6GB5 Rozbudowa: Możliwość rozbudowy min. o dodatkowy zasób dyskowy6 Kieszenie na dyski: Możliwość zamontowania co najmniej 12 dysków w jednostce centralnej. Oferowane urządzenie ma być przystosowane do montażu dysków 3,5’’ SATA(III) / SATA(II) lub 2,5’’ SATA III / SATA II HDD, SSD 2,5" SATA(III) / SATA(II). Zamawiający nie wymaga dostarczenia dysków wraz z urządzeniem.7 Zasilanie Min. 2 redundantne zasilacze8 Pojemność: Minimalna obsługiwana pojemność urządzenia: 48 TB z możliwością rozbudowy do min. 72 TB9 Interfejs sieciowy: Urządzenie wyposażone w co najmniej 4 x Gigabit RJ45 LAN10 Gniazda zewnętrzne Co najmniej: 2x USB 3.0, 2 x USB 2.011 Dodatkowa funkcjonalność: - funkcja hot-swap (możliwość wymiany dysku podczas pracy urządzenia),- Wake on LAN.- Hardware encryption engine AES-NI12 Sposób zabezpieczenia danych Kontroler RAID - obsługa mechanizmu RAID: JBOD, 0,1,5,6,1013 Obsługa protokołów sieciowych iSCSI, Telnet, SSH, SNMP, FTP, AFP, CIFS14 iSCSI Liczba jednostek LUN iSCSI do 25615 Systemy plików Dyski wewnętrzne: EXT4. Dyski zewnętrzne: FAT, NTFS, EXT3, EXT4, HFS+16 Bezpieczeństwo - FTP przez SSL/TLS,- automatyczne blokowanie adresów IP,- zapora sieciowa,17 Zarządzanie - Co najmniej za pośrednictwem przeglądarki internetowej.18 Wirtualizacja serwerów - Vmware vSphere min. 5,- Citrix,- Microsoft.19 Gwarancja: Minimum 36 miesięcy w miejscu instalacji urządzenia.Czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego.Możliwość szybkiego zgłaszania usterek przez portal internetowy, telefon lub mail.W przypadku awarii dyski twarde pozostają u Zamawiającego.Dostępność wsparcia technicznego przez 8 godzin, 5 dni roboczych w godz. 8-16 przez cały rok w języku polskim.Wsparcie producenta zawierać ma m.in. dostęp do portalu producenta na którym udostępniane będą aktualne sterowniki, oprogramowanie (np. zarządzające lub diagnostyczne) oraz aktualizacje firmware-a do oferowanego urządzenia, a także (opcjonalnie) dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji technicznej.Pozostałe warunki gwarancyjne zostaną określone we Wzorze umowy.20 Certyfikat Sprzęt musi spełniać wymagania dyrektyw tzw. "Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE), tj. musi posiadać deklarację CE.21 Dyski twarde Zamawiający wymaga by wraz z zaoferowanymi urządzeniem Wykonawca dostarczył do każdego urządzenia po 12 dysków 4TB 3.5” HDD SATA 6 Gb/s, które będą kompatybilne z oferowanymi urządzeniami. Wykonawca ma dostarczyć dyski twarde kompatybilne do macierzy dyskowej z dostępem blokowym marki DELL EMC S.C. v3020 – będącej na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Łańcucie - w ilości 10 sztuk – które będą fabrycznie nowe i nieużywane oraz spełniające parametry techniczne, wskazane w tabeli poniżej: x 10 szt.1 Pojemność dysku 1,8TB2 Technologia HDD3 Interfejs SAS4 Przepustowość interfejsu 12Gb/s.5 Prędkość obrotowa (RPM) 10 0006 Format 2.5”7 Pamięć podręczna 256MB8 Stan Fabrycznie nowy i nieużywany9 Gwarancja Minimum 36 miesięcy10 Ramka / Kieszeń na dysk 2.5” SAS/SATA Hot – Swap Zamawiający wymaga by z dyskami twardymi w ilości 10 sztuk, Wykonawca dostarczył kieszeń na dysk 2.5” SAS / SATA Hot – Swap w ilości 10 sztuk.Lista dystrybucyjna – miejsca dostaw sprzętu (pamięć masowa):Sąd Okręgowy w Rzeszowie ( ul. plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów)- 1 sztukaSąd Rejonowy w Rzeszowie ( ul. Kustronia 4 35-303 Rzeszów) - 1 sztukaLista dystrybucyjna – miejsca dostaw sprzętu (dyski twarde):Sąd Rejonowy w Łańcucie ( ul. Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut) - 10 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2, 30234500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) (tj. Cena ofertowa brutto za realizację całego zamówienia ) 60,00
Okres Gwarancji (G) 30,00
Pamięć RAM (R) 5,00
Agregacja portów LAN (L) 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI