Dostawa i serwis 14 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, 7 laptopów, 4...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i serwis 14 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, 7 laptopów, 4 drukarek atramentowych, 1 projektora laserowego, 2 serwerów plików oraz 1 przełącznika sieciowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-11
  • ZamawiającyMIASTO OŚWIĘCIM
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00103676
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i serwis 14 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, 7 laptopów, 4 drukarek atramentowych, 1 projektora laserowego, 2 serwerów plików oraz 1 przełącznika sieciowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338429311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i serwis 14 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, 7 laptopów, 4 drukarek atramentowych, 1 projektora laserowego, 2 serwerów plików oraz 1 przełącznika sieciowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae80028e-b011-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego, serwerów, osprzęt sieciowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina” oraz Projekt grantowy „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym-Granty PPGR” dofinansowane z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania, tj. ZP.271.12.2022.II
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zp@um.oswiecim.pl.
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2 pkt 2 adres e‑mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022.II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 14 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto (K1).
a) Waga kryterium: 60 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
a) Waga kryterium: 40 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „Cena ofertowa brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVII ust. 7 SWZ. Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie według poniższego wzoru:
K1=(Cmin/C)x60
gdzie:
K1-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C-cena oferty ocenianej
Cmin-najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
3. Ocena oferty w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia obliczona zostanie według następującego schematu:
a) do 4 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 40 pkt
b) 5‑6 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 30 pkt
c) 7‑8 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 20 pkt
d) 9‑10 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 10 pkt
e) 11‑12 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 8 pkt
f) 13‑14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 6 pkt
3) W przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 14 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ.
4. Ocena ofert dokonana zostanie odrębnie dla każdej z części zamówienia.
5. Punktacja łączna ustalona zostanie poprzez zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach, o których mowa wyżej, odpowiednio do części zamówienia, na którą oferta została złożona.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 1 laptopa, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto (K1).
a) Waga kryterium: 60 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
a) Waga kryterium: 40 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „Cena ofertowa brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVII ust. 7 SWZ. Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie według poniższego wzoru:
K1=(Cmin/C)x60
gdzie:
K1-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C-cena oferty ocenianej
Cmin-najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
3. Ocena oferty w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia obliczona zostanie według następującego schematu:
a) do 4 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 40 pkt
b) 5‑6 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 30 pkt
c) 7‑8 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 20 pkt
d) 9‑10 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 10 pkt
e) 11‑12 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 8 pkt
f) 13‑14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 6 pkt
3) W przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 14 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ.
4. Ocena ofert dokonana zostanie odrębnie dla każdej z części zamówienia.
5. Punktacja łączna ustalona zostanie poprzez zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach, o których mowa wyżej, odpowiednio do części zamówienia, na którą oferta została złożona.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 4 drukarek atramentowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014‑2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT‑EU, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto (K1).
a) Waga kryterium: 60 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
a) Waga kryterium: 40 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „Cena ofertowa brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVII ust. 7 SWZ. Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie według poniższego wzoru:
K1=(Cmin/C)x60
gdzie:
K1-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C-cena oferty ocenianej
Cmin-najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
3. Ocena oferty w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia obliczona zostanie według następującego schematu:
a) do 4 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 40 pkt
b) 5‑6 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 30 pkt
c) 7‑8 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 20 pkt
d) 9‑10 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 10 pkt
e) 11‑12 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 8 pkt
f) 13‑14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 6 pkt
3) W przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 14 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ.
4. Ocena ofert dokonana zostanie odrębnie dla każdej z części zamówienia.
5. Punktacja łączna ustalona zostanie poprzez zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach, o których mowa wyżej, odpowiednio do części zamówienia, na którą oferta została złożona.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 1 projektora laserowego, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto (K1).
a) Waga kryterium: 60 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
a) Waga kryterium: 40 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „Cena ofertowa brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVII ust. 7 SWZ. Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie według poniższego wzoru:
K1=(Cmin/C)x60
gdzie:
K1-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C-cena oferty ocenianej
Cmin-najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
3. Ocena oferty w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia obliczona zostanie według następującego schematu:
a) do 4 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 40 pkt
b) 5‑6 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 30 pkt
c) 7‑8 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 20 pkt
d) 9‑10 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 10 pkt
e) 11‑12 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 8 pkt
f) 13‑14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 6 pkt
3) W przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 14 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ.
4. Ocena ofert dokonana zostanie odrębnie dla każdej z części zamówienia.
5. Punktacja łączna ustalona zostanie poprzez zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach, o których mowa wyżej, odpowiednio do części zamówienia, na którą oferta została złożona.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 2 serwerów plików, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto (K1).
a) Waga kryterium: 60 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
a) Waga kryterium: 40 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „Cena ofertowa brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVII ust. 7 SWZ. Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie według poniższego wzoru:
K1=(Cmin/C)x60
gdzie:
K1-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C-cena oferty ocenianej
Cmin-najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
3. Ocena oferty w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia obliczona zostanie według następującego schematu:
a) do 4 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 40 pkt
b) 5‑6 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 30 pkt
c) 7‑8 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 20 pkt
d) 9‑10 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 10 pkt
e) 11‑12 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 8 pkt
f) 13‑14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 6 pkt
3) W przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 14 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ.
4. Ocena ofert dokonana zostanie odrębnie dla każdej z części zamówienia.
5. Punktacja łączna ustalona zostanie poprzez zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach, o których mowa wyżej, odpowiednio do części zamówienia, na którą oferta została złożona.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 1 przełącznika sieciowego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014‑2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT‑EU, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto (K1).
a) Waga kryterium: 60 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
a) Waga kryterium: 40 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „Cena ofertowa brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVII ust. 7 SWZ. Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie według poniższego wzoru:
K1=(Cmin/C)x60
gdzie:
K1-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C-cena oferty ocenianej
Cmin-najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
3. Ocena oferty w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia obliczona zostanie według następującego schematu:
a) do 4 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 40 pkt
b) 5‑6 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 30 pkt
c) 7‑8 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 20 pkt
d) 9‑10 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 10 pkt
e) 11‑12 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 8 pkt
f) 13‑14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 6 pkt
3) W przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 14 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ.
4. Ocena ofert dokonana zostanie odrębnie dla każdej z części zamówienia.
5. Punktacja łączna ustalona zostanie poprzez zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach, o których mowa wyżej, odpowiednio do części zamówienia, na którą oferta została złożona.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 6 laptopów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014‑2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT‑EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia- projekt pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR”, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto (K1).
a) Waga kryterium: 60 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
a) Waga kryterium: 40 %
b) Maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w sekcji „Cena ofertowa brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVII ust. 7 SWZ. Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie według poniższego wzoru:
K1=(Cmin/C)x60
gdzie:
K1-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C-cena oferty ocenianej
Cmin-najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
2) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
3. Ocena oferty w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia (K2).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia obliczona zostanie według następującego schematu:
a) do 4 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 40 pkt
b) 5‑6 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 30 pkt
c) 7‑8 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 20 pkt
d) 9‑10 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 10 pkt
e) 11‑12 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 8 pkt
f) 13‑14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia- 6 pkt
3) W przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 14 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ.
4. Ocena ofert dokonana zostanie odrębnie dla każdej z części zamówienia.
5. Punktacja łączna ustalona zostanie poprzez zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach, o których mowa wyżej, odpowiednio do części zamówienia, na którą oferta została złożona.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia w postępowaniu. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 1 niniejszego ustępu, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 niniejszego ustępu, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Informacje dodatkowe.
1) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
2) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
4) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) zestawienie zawierające zaproponowaną konfigurację (odpowiednio załącznik nr 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 do SWZ). Zestawienie to winno zawierać zaproponowaną konfigurację, producenta, markę i model, ze szczególnym uwzględnieniem wymaganych lub przewyższających żądane minimum parametrów. W zestawieniu zaoferowanego sprzętu należy określić szczegółowe dane techniczne zaoferowanego sprzętu, o którym mowa w rozdziale III SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy, który nie złoży przedmiotowych środków dowodowych w zakresie opisu parametrów oferowanego sprzętu, producenta, marki i modelu lub złożone środki dowodowe są niekompletne, do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8. Jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami rozdziału XXI ust. 13-19 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zamka w drzwiach w Ford Custom-Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zamka w drzwiach w Ford Custom (samochód przewrócił się na bok i starł się), ewentualnie dorobienie nowego zamka do klucza o ile jest to możliwe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI