Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i obsługa gwarancyjna: 19 szt. komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, 5 szt. laptopów, 1 szt. skanera A4 oraz 4 szt. drukarek A4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338429311
1.5.8.) Numer faksu: 338429199
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i obsługa gwarancyjna: 19 szt. komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, 5 szt. laptopów, 1 szt. skanera A4 oraz 4 szt. drukarek A4.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ecd3e5a-71c7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000893/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu IT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.oswiecim.um.gov.pl/5604/dokument/259993.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania, tj. ZP.271.2.2021.II 2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zp@um.oswiecim.pl 3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2 pkt 2 adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86991,87 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa gwarancyjna 19 szt. komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach.Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 62700,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty dla :Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie jako pomnożony przez liczbę 60 stosunek (iloraz) wartości najniższej ceny ofertowej spośród wszystkich ocenianych ofert - odpowiedni do części zamówienia - do wartości ceny ofertowej oferty dla której punktacja jest obliczana, wg wzoru: 60 x (najniższa cena ofertowa / cena oferty ocenianej).2. Kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia:Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia. Liczba punktów przyznana zostanie wg następującego schematu: a) do 4 dni kal. - 40 pkt b) 5‑6 dni kal. - 30 pkt c) 7‑8 dni kal. - 20 pkt d) 9‑10 dni kal. - 10 pkt e) 11‑12 dni kal. - 8 pkt f) 13‑14 dni kal. - 6 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteria oceny oferty dla :Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie jako pomnożony przez liczbę 60 stosunek (iloraz) wartości najniższej ceny ofertowej spośród wszystkich ocenianych ofert - odpowiedni do części zamówienia - do wartości ceny ofertowej oferty dla której punktacja jest obliczana, wg wzoru: 60 x (najniższa cena ofertowa / cena oferty ocenianej).2. Kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia:Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia. Liczba punktów przyznana zostanie wg następującego schematu: a) do 4 dni kal. - 40 pkt b) 5‑6 dni kal. - 30 pkt c) 7‑8 dni kal. - 20 pkt d) 9‑10 dni kal. - 10 pkt e) 11‑12 dni kal. - 8 pkt f) 13‑14 dni kal. - 6 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa gwarancyjna 5 szt. laptopów, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach.Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 16504,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty dla :Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie jako pomnożony przez liczbę 60 stosunek (iloraz) wartości najniższej ceny ofertowej spośród wszystkich ocenianych ofert - odpowiedni do części zamówienia - do wartości ceny ofertowej oferty dla której punktacja jest obliczana, wg wzoru: 60 x (najniższa cena ofertowa / cena oferty ocenianej).2. Kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia:Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia. Liczba punktów przyznana zostanie wg następującego schematu: a) do 4 dni kal. - 40 pkt b) 5‑6 dni kal. - 30 pkt c) 7‑8 dni kal. - 20 pkt d) 9‑10 dni kal. - 10 pkt e) 11‑12 dni kal. - 8 pkt f) 13‑14 dni kal. - 6 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteria oceny oferty dla :Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa obliczona zostanie jako pomnożony przez liczbę 60 stosunek (iloraz) wartości najniższej ceny ofertowej spośród wszystkich ocenianych ofert - odpowiedni do części zamówienia - do wartości ceny ofertowej oferty dla której punktacja jest obliczana, wg wzoru: 60 x (najniższa cena ofertowa / cena oferty ocenianej).2. Kryterium: czas przywrócenia pełnej sprawności urządzenia:Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym określonej w pełnych dniach kalendarzowych długości okresu pełnej naprawy sprzętu, tj. okresu liczonego od momentu dokonania zgłoszenia, w którym wykonawca, w ramach naprawy gwarancyjnej, przywróci pełną sprawność urządzenia. Liczba punktów przyznana zostanie wg następującego schematu: a) do 4 dni kal. - 40 pkt b) 5‑6 dni kal. - 30 pkt c) 7‑8 dni kal. - 20 pkt d) 9‑10 dni kal. - 10 pkt e) 11‑12 dni kal. - 8 pkt f) 13‑14 dni kal. - 6 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa gwarancyjna 4 szt. drukarek A4 oraz 1 szt. skanera A4, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach.Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 7787,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe