Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem z przeznaczeniem na cele dydaktyczne dla szkół prowadzonych przez Gminę Bobowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBobowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bobowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-29
  • Numer ogłoszenia616083-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 616083-N-2019 z dnia 2019-10-29 r.

Gmina Bobowa: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem z przeznaczeniem na cele dydaktyczne dla szkół prowadzonych przez Gminę Bobowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa, krajowy numer identyfikacyjny 49189205000000, ul. Rynek  21 , 38-350  Bobowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 514 300, e-mail inwestycje@ug.bobowa.pl, faks 018 3514300 w. 21.
Adres strony internetowej (URL): www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
) pisemny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U.z 2017r.poz 1481 oraz z 2018r.poz.106,138,650,118 i 1629) osobiście lub za pośrednictwem posłańca, na adres: Gmina Bobowa, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa
Adres:
Gmina Bobowa, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem z przeznaczeniem na cele dydaktyczne dla szkół prowadzonych przez Gminę Bobowa
Numer referencyjny: RIiGK 271.19.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: LP Nazwa przedmiotu Ilość Parametry techniczne oferowanego towaru Szkoła Podstawowa w Siedliskach 1 Komputer stacjonarny 12 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 2 Monitor komputerowy 19 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 3 Pakiet biurowy 19 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 4 Oprogramowanie do zarządzania 13 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 5 Słuchawki z mikrofonem 13 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 6 Monitor interaktywny 7 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 7 Komputery do monitorów interaktywnych 7 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 8 Przełącznik sieciowy z POE 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 9 Kontroler sieci bezprzewodowej 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 10 Punkty dostępowe 3 sztuki w załączniku nr 1 do specyfikacji 11 Usługa wdrożenia, konfiguracji, szkolenia 1 komplet w załączniku nr 1 do specyfikacji Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Wilczyskach 12 Komputer stacjonarny 16 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 13 Monitor komputerowy 22 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 14 Pakiet biurowy 22 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 15 Oprogramowanie do zarządzania 16 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 16 Słuchawki z mikrofonem 16 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 17 Monitor interaktywny 6 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 18 Komputery do monitorów interaktywnych 6 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 19 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 20 Przełącznik sieciowy 2 sztuki w załączniku nr 1 do specyfikacji 21 Router gigabitowy 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 22 Przełącznik sieciowy z POE 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 23 Kontroler sieci bezprzewodowej 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 24 Punkty dostępowe 3 sztuki w załączniku nr 1 do specyfikacji 25 Szafa RACK 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 26 Usługa wdrożenia, konfiguracji, szkolenia 1 komplet w załączniku nr 1 do specyfikacji Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Bobowej 27 Komputer stacjonarny 24 sztuki w załączniku nr 1 do specyfikacji 28 Monitor komputerowy 35 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 29 Pakiet biurowy 35 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 30 Oprogramowanie do zarządzania 25 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 31 Słuchawki z mikrofonem 25 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 32 Monitor interaktywny 11 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 33 Komputery do monitorów interaktywnych 11 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 34 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 35 Przełącznik sieciowy 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 36 Router gigabitowy 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 37 Biurka uczniowskie 2 sztuki w załączniku nr 1 do specyfikacji 38 Punkty dostępowe 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 39 Szafa RACK 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 40 Usługa wdrożenia, konfiguracji, szkolenia 1 komplet w załączniku nr 1 do specyfikacji Szkoła Podstawowa w Stróżnej 41 Komputer stacjonarny 12 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 42 Monitor komputerowy 17 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 43 Pakiet biurowy 17 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 44 Oprogramowanie do zarządzania 12 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 45 Słuchawki z mikrofonem 12 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 46 Monitor interaktywny 5 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 47 Komputery do monitorów interaktywnych 5 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 48 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 49 Przełącznik sieciowy 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 50 Router gigabitowy 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 51 Punkty dostępowe 3 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 52 Przełącznik sieciowy z POE 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 53 Kontroler sieci bezprzewodowej 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 54 Usługa wdrożenia, konfiguracji, szkolenia 1 komplet w załączniku nr 1 do specyfikacji Szkoła Podstawowa w Jankowej 55 Komputer stacjonarny 15 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 56 Monitor komputerowy 21 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 57 Pakiet biurowy 21 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 58 Oprogramowanie do zarządzania 15 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 59 Słuchawki z mikrofonem 15 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 60 Monitor interaktywny 6 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 61 Komputery do monitorów interaktywnych 6 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 62 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 63 Przełącznik sieciowy 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 64 Router gigabitowy 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 65 Punkty dostępowe 5 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 66 Przełącznik sieciowy z POE 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 67 Kontroler sieci bezprzewodowej 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 68 Statyw mobilny do monitora interaktywnego 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 69 Usługa wdrożenia, konfiguracji, szkolenia 1 komplet w załączniku nr 1 do specyfikacji Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Brzanie 70 Komputer stacjonarny 16 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 71 Monitor komputerowy 24 sztuki w załączniku nr 1 do specyfikacji 72 Pakiet biurowy 24 licencje w załączniku nr 1 do specyfikacji 73 Oprogramowanie do zarządzania 17 licencji w załączniku nr 1 do specyfikacji 74 Słuchawki z mikrofonem 17 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 75 Monitor interaktywny 8 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 76 Komputery do monitorów interaktywnych 8 sztuk w załączniku nr 1 do specyfikacji 77 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 78 Przełącznik sieciowy 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 79 Statyw mobilny 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 80 Router gigabitowy 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 81 Przełącznik sieciowy z POE 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 82 Kontroler sieci bezprzewodowej 1 sztuka w załączniku nr 1 do specyfikacji 83 Punkty dostępowe 3 sztuki w załączniku nr 1 do specyfikacji 84 Usługa wdrożenia, konfiguracji, szkolenia 1 komplet w załączniku nr 1 do specyfikacji Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-13

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do specyfikacji. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku komputerów stacjonarnych, monitorów komputerowych oraz komputerów do monitorów interaktywnych okres gwarancji udzielny przez wykonawcę musi być zgodny z okresem gwarancji udzielonym przez producenta, w celu potwierdzenia tego faktu wykonawca załączy do oferty oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego sprzętu potwierdzające długość okresu gwarancji producenta oraz informację, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta, producent lub autoryzowany dystrybutor przejmie na siebie wszelkie zobowiązania gwarancyjne wystawione do niniejszego postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont drogi gminnej nr 116306R w Medyce
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bobowa: Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Bobowa w 2019r. - etap II
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI