Dostawa i montaż sprzętu komputerowego do pracowni lingwistycznej oraz pracowni komputerowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego do pracowni lingwistycznej oraz pracowni komputerowej wraz z adaptacją pomieszczeń realizowana w ramach projektu "Cyfrowa Halinka" RPLD.11.01.02-10-0013/21-00
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-25
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00445803
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego do pracowni lingwistycznej oraz pracowni komputerowej wraz z adaptacją pomieszczeń realizowana w ramach projektu "Cyfrowa Halinka" RPLD.11.01.02-10-0013/21-00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSO Nr1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001397637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotra Czajkowskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-511

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426730125

1.5.8.) Numer faksu: 426730125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zso1.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zso1lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprzętu komputerowego do pracowni lingwistycznej oraz pracowni komputerowej wraz z adaptacją pomieszczeń realizowana w ramach projektu "Cyfrowa Halinka" RPLD.11.01.02-10-0013/21-00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efa9048c-6c0d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt "Cyfrowa Halinka" RPLD.11.01.02-10-0013/21-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2017 - 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/jednostki_uml/public/postepowanie?postepowanie=54168048

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem systemu pod adresem
https://portal.smartpzp.pl/ (dalej jako System).
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga
posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj.
użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w
postępowaniu, w szczególności: składanie ofert, przekazywanie dokumentów,
oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. Treść zapytań, bez
ujawniania źródła zapytania, wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na
Platformie w zakładce „Dokumentacja postępowania”. Zadawanie pytań przez
Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są
elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla
Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych
konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika
Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego
korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań
technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego
oprogramowania:
● w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie
dokumentów:
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM,
procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0,
Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje, 16 16.7.1.3. przeglądarka
internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub
Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
16.7.1.4. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,
Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w
Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z
poziomu modułu e-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas
rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji
elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji
przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej
przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty
obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu,
polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w
Regulaminie korzystania z usług Systemu.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu
wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych
plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych
plików.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w
formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf,
.pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności ofert, wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę
zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z
Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.
Informacje na temat kodowania i czasu przekazania i odbioru danych:
- Oferta złożona przez Wykonawcę w Systemie, nie jest widoczna dla Zamawiającego,
ponieważ widnieje w Systemie jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
składania ofert.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez System stanowi przypiętą do dokumentu
elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się na potwierdzeniu
złożenia oferty.
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni
posługiwać się nr referencyjnym postępowania: ZSO/1/2023
Dokumentacja postępowania dostępna jest w zakładce „Dokumentacja
postępowania”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje w zakresie art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zostały zawarte w rozdziale 22 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje w zakresie ograniczenia stosowania RODO zawarte zostały w rozdziale 22 WZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSO/1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 187706,74 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego do pracowni lingwistycznej oraz pracowni komputerowej wraz z adaptacją pomieszczeń na rzecz Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1.

Realizacja zamówienia polegać będzie na :
- dostawie i montażu sprzętu komputerowego do pracowni lingwistycznej wraz z kompatybilnym oprogramowaniem,
- dostawie i montażu sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej wraz z kompatybilnym oprogramowaniem,
- adaptacji pomieszczeń na pracownie.

Zamówienie jest realizowane ramach projektu "Cyfrowa Halinka" RPLD.11.01.02-10-0013/21-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na podstawie umowy z dnia 26 czerwca 2023 r. nr RPLD.11.01.02-10-0013/2-00 zawartej pomiędzy Województwem Łódzkim, a Miastem Łódź.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryteriów:
a) cena oferty /C/ 80 %
b) czas reakcji serwisowej /S/ 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za
spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który wykaże, że wykonał w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy w tym okresie, przynajmniej dwie dostawy i montaż sprzętu
elektronicznego o wartości nie mniejszej niż 75.000 zł brutto każda w ramach realizacji
umów o wykonanie zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty
potwierdzające, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie (np. referencje
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa i montaż lub usługi zostały
wykonane).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokumenty i wydruki wskazane w załączniku 6a do SWZ stanowiącego opis przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty i wydruki wskazane w załączniku 6a do SWZ stanowiącego opis przedmiotu zamówienia stosownie do art. 223 ust. 1 ustawy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /konsorcjum, spółka
cywilna, osoby fizyczne działające razem/
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie stanowiące
załącznik nr 4 do SWZ. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, na
podstawie art. 125 ust. 1 PZP, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Art. 455 ustawy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Tylko elektronicznie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-24 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI