IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach: 1) zmiany osób reprezentujących strony umowy w przypadku zmian organizacyjnych; 2) wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) przesunięcie terminu zawarcia umowy z powodu wydłużenia się procedury zamówienia; termin wydłużenia realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższy niż termin wydłużenia się procedury udzielenia zamówienia; b) jeżeli termin rozpoczęcia dostaw, wyznaczony przez Zamawiającego zgodnie z zapisem wzoru umowy uniemożliwi Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w terminie określonym we wzorze umowy, termin wykonania przedmiotu umowy wydłużony zostanie o stosowny czas, z tym że przesunięcie terminu rozpoczęcia dostaw przez Zamawiającego uwarunkowane winno być przyczynami obiektywnymi w szczególności przedłużającą się realizacją robót budowlanych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy; c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek wystąpienia sił wyższych (vis maior), tj. takiego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec (w szczególności działania sił przyrody), w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na usunięcie skutków działania siły wyższej; 3) w przypadku zaistnienia zmian i warunków opisanych w art. 144 ust. 1 pkt od 2 do 6 ustawy Pzp; 4) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT – w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) zmiany sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, jeśli nie zmienia to wartości umowy; w takim przypadku dopuszcza się również możliwość zmiany terminu umowy. W szczególności dotyczy to zmiany w zakresie poszczególnych parametrów części dostaw I-ego wyposażenia (w odniesieniu do wskazanych przez Wykonawcę w ofercie), uwarunkowanej brakiem dostępu na rynku wyposażenia o opisanych parametrach, określonych w opisie przedmiotu zamówienia w czasie od zawarcia umowy. Zastąpione wyposażenie musi posiadać parametry techniczne i funkcjonalne co najmniej równoważne lub lepsze wyposażeniu wymienionemu w SIWZ (OPZ); 7) zmiany sposobu wykonania zobowiązania w przypadku aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w SIWZ i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty oraz terminu wykonania przedmiotu umowy; 8) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-10, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Zduńskowolski (ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola) - Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach (Wojsławice 118, 98-220 Zduńska Wola). 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod nr tel. 42 825 14 91 oraz adresem e-mail: zsrckuwoj@poczta.onet.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), a nadto prawnie uzasadnione interesy Administratora Danych Osobowych związane z realizacją jego zadań statutowych w celu wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia oraz realizacji umowy na skutek przetargu nieograniczonego, pn. „Dostawa I-go i II-go wyposażenia dla pracowni gastronomicznej – pracowni obsługi gości oraz pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach – powtórny przetarg na nierozstrzygnięte części zamówienia”, realizowanego w ramach projektów „W pole z GPS-em” nr projektu RPLD.11.03.01-10-0027/17-00 oraz „A nuż widelec …” nr projektu RPLD.11.03.01-10-0021/17-00, w okresie czasu od dnia 1 czerwca 2018 r. do dnia 31 maja 2020 r., współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, na zakup wyposażenia dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w zakresie i celu wynikającym z przepisów prawa, a w szczególności mogą to być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018); 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a nadto okres przedawnienia roszczeń wynikających z postępowania lub umowy. 6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, poprawienia, aktualizacji, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie (w przypadku, gdy taka zgoda została udzielona), przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które zostało dokonane przed jej cofnięciem (prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody – nie obowiązuje, jeśli dane przetwarzane są na podstawie przepisów prawa jak w niniejszym przypadku). 7. Administrator Danych Osobowych w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane osobowe nie są profilowane. 8. Przysługuje Pani/Panu w każdej chwili, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przetwarzanych w celu i na podstawie wskazanych powyżej. 9. W razie uznania, że przetwarzanie pozyskanych danych osobowych narusza Pani/Pana prawa, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a zarazem jest wymogiem wynikającym z ustawy Pzp, stąd odmowa podania danych osobowych będzie skutkować odrzuceniem oferty lub wykluczeniem oferty z udziału w postępowaniu.