Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-09-16
  • ZamawiającySzkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00339163
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 9570, 9571, 9587

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b92f7b7-2f56-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00208475/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Umowa ramowa na dostawę nowego sprzętu komputerowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgh.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub„Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl
2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail dzl@sgh.waw.pl. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
3.Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Urszula Kurek,email: dzl@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca
4.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/ oraz uznaje go za wiążący
5.Zamawiający, zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz.2452; dalej jako „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1)dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;
2)Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES
6.Zamawiający, zgodnie z §11 ust.2 Rozporządzenia, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 8 GB Ram, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (Zamawiający sugeruje nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania),
3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (Zamawiający sugeruje najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera),
4)włączona obsługa JavaScript,
5)zainstalowany program do otwierania plików w formacie PDF, np. Acrobat Reader
7.Zamawiający, zgodnie z §11 ust.2 Rozporządzenia,określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.
8.Zamawiający, zgodnie z §11 ust.2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1)plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
2)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
9.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail dzl@sgh.waw.pl. Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art.284 Ustawy
10.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne
11.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.67.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, których szczegółowe wymagania zostały ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia / Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (dalej „OPZ”).
2. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ramowej (dalej „wzór umowy”), stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału:
Przedmiot zamówienia ma charakter jednorodny, zatem nie istnieją podstawy do podziału przedmiotu zamówienia na części. Sprzęt wymieniony w załączniku nr 2 do SWZ są tożsame rodzajowo i zasadne w kontekście ekonomicznym i logistycznym jest udzielenie zamówienia jednemu wykonawcy. Ponadto podział zamówienia na części mógłby spowodować znaczny wzrost cen jednostkowych oraz utrudnienie monitorowania dostaw.
4. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa ramowa z jednym wykonawcą na podstawie art. 313 Ustawy.
5. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie zamówień cząstkowych, na warunkach określonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 ust. 1 Ustawy.
6. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień na dostawy objęte umową ramową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
7. Uwaga: przewidywane ilości komputerów podane w OPZ oraz formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do ich zakupu. Umowa ramowa zawarta zostanie do wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia i udostępnioną w sposób, o którym mowa w art. 222 ust. 4 Ustawy.
8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych zamawianych komputerów wyspecyfikowanych w OPZ (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych typów komputerów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych). Zmiany te nie mogą powodować zmian cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym.
9. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Dostarczany przez Wykonawcę sprzęt powinien być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku.
10. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy podzespołów wskazanych w OPZ (załącznik nr 2 do SWZ), Wykonawca winien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie
i umowie ramowej.
11. Oferowane komputery muszą posiadać co najmniej 24-miesięczną gwarancję udzieloną przez producenta, w tym co najmniej 6-miesięczną gwarancję na baterię, licząc od dnia dokonania odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy objętego poszczególnymi zamówieniami, na zasadach określonych
w § 4 wzoru umowy ramowej stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione komputery na własny koszt i ryzyko (transport wraz z wyładunkiem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca) w dniach od poniedziałku do piątku do siedziby Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przy Al. Niepodległości 162, pokój 043.
13. W ramach realizacji klauzuli środowiskowej, dostarczanie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w ramach poszczególnych zleceń będzie odbywało się poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 10.00 – 14.00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie przyznawał punktację w poszczególnych kryteriach w następujący sposób:
1) Cena: 60 % - C
a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Liczba punktów (max 60 pkt) = cena brutto oferty z najniższą ceną/ cena brutto oferty badanej x 60
b) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
c) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.

2) Gwarancja producenta dla wszystkich typów komputera przenośnego: 40 % - G:
a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium G:
Na podstawie oferowanej długości gwarancji producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych, przyznane zostaną punkty w następujący sposób:
• w przypadku zaoferowania gwarancji producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych wynoszącej 48 miesięcy – oferta otrzyma 40 punktów, tj.: G = 40 pkt
• w przypadku zaoferowania gwarancji producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych wynoszącej 36 miesięcy – oferta otrzyma 20 punktów, tj.: G = 20 pkt
• w przypadku zaoferowania gwarancji producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych wynoszącej 24 miesiące – oferta otrzyma 0 punktów, tj.: G = 0 pkt

Ocena punktowa w kryterium „Gwarancja producenta dla wszystkich typów komputerów przenośnych” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej długości gwarancji producenta zawartej w treści pkt. 1 ppkt 3) formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ i przeliczona na liczbę punktów według informacji podanych w ust. 2 powyżej. Liczba przyznanych w ten sposób punktów, będzie stanowiła jednocześnie liczbę punktów uzyskanych w kryterium.
Długość gwarancji może wynosić odpowiednio 24, 36 albo 48 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru danej części zlecenia cząstkowego.
Wymagana minimalna gwarancja to 24 miesiące. Oferta zawierająca okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w treści oferty informacji o długości oferowanej gwarancji producenta Zamawiający uzna, na podstawie oświadczenia Wykonawcy o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy, że Wykonawca oferuje gwarancję producenta wynoszącą minimum 24 miesiące.
Wykonawca zobowiązany jest wpisać oferowany termin gwarancji wyrażając je liczbą całkowitą. W przypadku wskazania liczby w sposób np. 24,5 miesiąca, Zamawiający do oceny przyjmie liczbę całkowitą znajdującą się przed przecinkiem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta (G) (dla wszystkich typów komputera przenośnego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania potwierdzających brak podstaw wykluczenia;
2) jeżeli Zamawiający zdecyduje się na wezwanie, o którym mowa w pkt. 1) powyżej, wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy*,
* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa powyżej w ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) – 6) Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy;
3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt. 2) lit. b) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
4) dokumenty, o których mowa w pkt. 3) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
5) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) lit. b), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 4) powyżej stosuje się;
6) do podwykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt. 3) - 5) powyżej stosuje się odpowiednio;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w
rozdziale XIV ust. 3 – 11, dokumenty wymienione w rozdziale XIV ust. 1, tj.:
1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ);
2) specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą, zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z
wymaganiami określonymi w SWZ, sporządzoną z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ –
stanowiącą integralną treść oferty;
/UWAGA: Dokument wskazany w pkt. 2 powyżej stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 128 ust. 1
Ustawy. Niezłożenie wymaganego dokumentu lub złożenie dokumentu niespełniającego wymagań określonych w SWZ,
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy./
3) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);
4) odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dotyczy każdego z tych Wykonawców).
/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów/;
5) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
6) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w ust. 1 rozdziału XIII SWZ.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy ramowej kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 13 załącznika nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI