Dostawa elementów sterujących i kontrolujących pracę platform jezdnych na potrzeby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa elementów sterujących i kontrolujących pracę platform jezdnych na potrzeby warsztatów z Inteligentnych systemów autonomicznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-07
  • Numer ogłoszenia594407-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594407-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.

Politechnika Łódzka: Dostawa elementów sterujących i kontrolujących pracę platform jezdnych na potrzeby warsztatów z Inteligentnych systemów autonomicznych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, na lata 2014-2020 nr wniosku POWR.03.05.00-00-ZR55/18, Oś priorytetowa III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, krajowy numer identyfikacyjny 000001583, ul. Żeromskiego  116 , 90-924  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 631 28 86, e-mail beata.sujka@p.lodz.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://www.p.lodz.pl/pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
zp.p.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Łódzka Centrum Obsługi Projektów PŁ ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź Budynek A33, piętro II)
Adres:
Politechnika Łódzka Centrum Obsługi Projektów PŁ ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź Budynek A33, piętro II)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów sterujących i kontrolujących pracę platform jezdnych na potrzeby warsztatów z Inteligentnych systemów autonomicznych.
Numer referencyjny: ZPU3.383.10.2020.D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów sterujących i kontrolujących pracę platform jezdnych na potrzeby warsztatów z Inteligentnych systemów autonomicznych. Komputery główne: b. Komputer jednoukładowy, umożliwiający sprzętowe przyspieszenie wykonania algorytmów sztucznej inteligencji. Oprogramowanie komputera musi być zgodne z najpopularniejszymi frameworkami ML, jak Tensorflow i PyTorchc. Co najmniej 32 GB pamięci RAM typu LPDDR4x.d. Co najmniej 32 GB pamięci Flash w standardzie eMMC 5.1e. Co najmniej 16 torowe złącze kamery typu CSI-2f. Zasilanie przez złącze barrel jack, 12Vg. Interfejsy komunikacyjne: 1Gb Ethernet, 2xUSB C, USB3/ESATA, PCI Express x16, złącze PCI-E key E, złącze PCI-E key M obsługujące standard NVME, micro USB, GPIO, HDMI, złącza kamery CSI h. Możliwość zamontowania dysku SSD NVME PCI-E 3.0Dysk SSD NVME PCI-E Key-M b. Pojemność co najmniej 1000GBc. Technologia wykonania kości pamięci: 3D NAND TLC d. Interfejs PCI-E 3.0 x4e. Format M.2 Key-M 2280 NVMef. Maksymalna prędkość zapisu nie mniejsza niż 3000 MB/s g. Maksymalna prędkość odczytu nie mniejsza niż 3400 MB/sh. bufor pamięci podręcznej DRAM bezpośrednio na dysku SSDKarta MicroSDb. Pojemność co najmniej 128 GBc. Klasa prędkości co najmniej UHS-Id. Prędkość zapisu (rzeczywista): co najmniej 40 MB/se. Prędkość odczytu (rzeczywista): co najmniej 70 MB/s1. Sieciowa karta bezprzewodowab. Podłączenie M.2 Key-E 2230c. Dostępność sterowników dla systemów Windows oraz Linux oraz pełne wsparcie do wszystkich funkcjonalności w oprogramowaniu komputera jednoukładowego d. Zestaw kabli połączeniowych oraz anten Dual Band 2,4 oraz 5 GHz, długość przewodów co najmniej 25 cme. Szybkość transmisji danych: min 800 Mbpsf. Wsparcie dla standardu WiFi 6 (802.11ax)Repeater sygnału WiFi do lokalnej sieci LANb. Zasilanie 5-12VDCc. Standard radiowy: Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax)d. Złącza ethernetowe: RJ-45 100/1000 (LAN) co najmniej 4 sztuki.e. Możliwość pracy w trybie repeatera sygnału - komunikacja WiFi ze stacją bazową jako punktem dostępowym do sieci zewnętrznej; komunikacja udostępniania poprzez porty Ethernet.f. Częstotliwość pracy: 2.4 / 5 GHz (DualBand)g. Min. prędkość transmisji bezprzewodowej: 1800 Mbps h. Konfiguracja zdalna (np. przez panel WWW) oraz obsługa protokołu DHCP.i. Anteny, zewnętrznej. Fabryczne punkty montażowe umożliwiające zamontowanie na powierzchni pionowejAktywny Koncentrator USB 3.0b. Port wejściowy - USB-Cc. Co najmniej dwa porty wyjściowe w standardzie USB 3.1d. Co najmniej dwa porty w standardzie USB 3.1 typ Ce. Zasilanie 5V lub 12V DC f. Złącze zasilające: barrel lub śrubowe. g. Fabryczne punkty montażowe umożliwiające zamontowanie na powierzchni pionowej.Klawiatura bezprzewodowa typu All-In-Oneb. Częstotliwość pracy 2,4GHz, Dongle USBc. Wbudowany, wielodotykowy trackpadd. Zasięg co najmniej 10 metrówe. Odporność na zachlapanieWyświetlacz zewnętrzny b. Monitor dotykowy typu open-frame, o rozmiarze 10-15 cali c. Technologia dotykowa: pojemnościowa, możliwość obsługi w rękawiczkach lateksowychd. Rozdzielczość co najmniej 1280x800e. Odporność na kurz i wodę co najmniej w standardzie IP65f. Zasilanie: 12Vg. Interfejs komunikacyjny: HDMI lub DisplayPort/USB-C,h. Jasność maksymalna co najmniej 400 cd/m2Zewnętrzne urządzenie PCI-Express GPU do przyspieszania obliczeń numerycznych:a. Urządzenie pozwalające na sprzętowe przyspieszenie wykonania algorytmów sztucznej inteligencji oraz obsługę algorytmów GPGPU b. Zgodność z najpopularniejszymi frameworkami ML, jak Tensorflow w wersji co najmniej 2.1 i PyTorchc. Co najmniej 2560 jednostek wykonawczych d. Co najmniej 8GB pamięci RAM GDDR6 e. Zasilanie: 12V (złącza PCI-E, 2x8-Pin lub 6Pin+8Pin)f. Złącze PCI-E x16 w wersji co najmniej 3.0Taśma przedłużająca złącze PCI-E (PCI-E riser)a. Łączna długość (uwzględniając złącza) pomiędzy 240 mm a 300 mmb. Ekranowane elektromagnetycznie na całej długości taśmyc. Obsługa standardu PCI-E 3.0 x16d. Pełna zgodność z urządzeniem PCI-Express, wyspecyfikowanym w punkcie 9.Switch niezarządzalny sieci Ethernet 1Gba. Interfejs komunikacyjny: Ethernet min. 1Gb/s, minimum. 8 gniazd o przepustowości min. 1Gb/s. b. Obsługa ramek jumbo 9,000 Bc. Przepustowość 16 Gb/sd. Zasilanie: 12VDC; 0,5Af. Możliwość montowania na powierzchni pionowej.Konwerter Ethernet na RS-235/RS-485b. Serwer portów szeregowych, umożliwiający sterowanie urządzeniami oraz zdalny nadzór nad komunikacjąc. Obsługa protokołu DHCP d. Obsługa standardu RS-232, 422 oraz 485, z prędkością co najmniej 115200 bpse. Komunikacja sieciowa za pośrednictwem protokołu TCP/UDP.f. Obsługa standardu RS-232, z prędkością co najmniej 115200 bpsg. Zasilanie 5V lub 12V h. Możliwość montażu na powierzchni pionowej.1. Zestaw multimedialny - panel przedni + głośniki a. Panel umożliwiający podłączenie mikrofonu i głośników pod złącze HD Audio Headerb. Dwa głośniki (zestaw stereo) w obudowie drewnianej lub z ABS, trójdrożne, pasywne, o rozmiarze nieprzekraczającym 22 cm w żadnym wymiarze. Głośniki muszą zawierać zintegrowane mocowania, umożliwiające ich stałe zamocowanie.c. Wzmacniacz audio dopasowany do mocy i modelu głośników, w obudowie metalowej, z możliwością podpięcia sygnału audio przez złącze mini Jack lub micro USB (pracuje wtedy w trybie cyfrowej karty dźwiękowej). Napięcie zasilania wzmacniacza 12-24Vd. Wszystkie wymagane przewody połączeniowe muszą zostać dołączone do zestawu.Lidar - laserowy czujnik otoczenia:i. Liczba warstw (kanałów) pomiarowych - co najmniej 16ii. Liczba punktów pomiarowych na obwodzie (rozdzielczość pozioma): co najmniej 1024Liczba obrotów sensora na sekundę: co najmniej 20iii. Zasilanie 12V lub 24Viv. Interfejs komunikacyjny - Ethernetv. Zasięg pomiaru odległości - od 0.8 do co najmniej 60 metrówvi. Poziome pole widzenia - 360 stopnivii. Pionowe pole widzenia – minimum 30 stopni, maksymalnie 45 stopni viii. Ochrona przed zalaniem i kurzem: co najmniej IP67Czujnik odległości do parkowania - a. Zasilanie: 5Vc. Zakres: od 20 cm do 450 cmd.Element nadawczo-odbiorczy (czujnik) wodoszczelny. e.Element nadawczo-odbiorczy montowany na powierzchni płaskiej.f.Medium pomiarowe: ultradźwięki g.Możliwość pomiaru w trybie ciągłym oraz na żądanie. h.Długość kabla łączącego moduł elektroniczny oraz element nadawczo-odbiorczy min. 1m. i.Interfejs komunikacyjny: analogowy lub cyfrowy, podłączany bezpośrednio do ArduinoModuł GPS wysokiej precyzji z anteną, zgodny z komputerem głównymi. Moduł GPS wysokiej precyzji, ze wspomaganiem w postaci stacji bazowej, sprecyzowanej w punkcie Lp.17.ii. Zasięg: nie mniej niż 5 kmiii.Dokładność lokalizacji: nie mniej niż 10 mm w osiach XY (szerokość i długość geograficzna).iv. IMU: 9DOFv. Częstotliwość pomiarów: 20 Hz GPS / 5 Hz GNSSvi. Poprawki: NTRIP, RTCM3vii. Informacje o poprawkach lokalizacji wymieniane ze stacją bazową za pomocą systemu LoRa Radioviii. Wsparcie dla technologii RTK (Real Time Kinematics),ix.Sygnały monitorowane: GPS, GLONASS L1OF, BeiDou, Galileo E1-B/Cx.Możliwość wykorzystania technologii NTRIP xi.Zasilanie: 5VDCxii.Interfejs komunikacyjny modułu lokalizującego: USB, UARTxiii.Protokół lokalizacyjny: NMEA, LLH/XYZ,xiv.Możliwość przesyłania danych lokalizujących protokołem WiFi, BluetoothStacja bazowa GPSi. Stacja bazowa dedykowana dla modułów GPS wysokiej precyzji, wyspecyfikowanych w punkie Lp. 16.ii. Zasięg: nie mniej niż 8 kmiii. Dokładność lokalizacji: nie mniej niż 10 mm w osiach XY (szerokość i długość geograficzna).iv. Wsparcie dla technologii RTK (Real Time Kinematics),v. Poprawki: NTRIP, RTCM3Informacje o poprawkach lokalizacji wymieniane ze stacją bazową za pomocą systemu LoRa RadioStatyw do stacji bazowej GPSi. mechanicna zgodność z modułem w punkcie Lp.17i. Statyw do stacji bazowej: trójnóg,ii. Wysokość: nie niższy niż 150cm,iii. Możliwość pionizacji i ustalania poziomu (np. za pomocą wbudowanych poziomic)Zestaw sześciu kamer połączonych z komputerem głównym przez złącze CSI i. Pełna kompatybilność sprzętowa i programowa z komputerem głównym, wyspecyfikowanym w punkcie Lp.1ii. Sterowniki dla systemu operacyjnego Linuxiii. Możliwość synchronizacji pobierania obrazów ze wszystkich kameriv. Obsługa co najmniej rozdzielczości 1080p w 30 klatkach/s w trybie synchronizacji akwizycjiv. Kąt widzenia poszczególnych kamer większy niż 80 stopni, ale nie większy niż 120 stopni)vi. Poziom zniekształceń obrazu (TV distortion) mniejszy niż +/- 3%vii. Zasilanie: 12V LUB 5Vviii. Interfejs komunikacyjny: MIPI CSI-2Kamera kolorowa i głębii. Kamera typu RGBD (kamera głębi i kamera RGB w jednym urządzeniu)ii. Kamera głębi, rozdzielczość obrazów minimum 1280x720, szybkość działania do 90 obrazów/sekundę, zasięg działania od 0.5 do co najmniej 10 metrów, pole widzenia poziome co najmniej 85 stopni, pole widzenia pionowe co najmniej 55 stopniiii. Kamera RGB: rozdzielczość minimalna 1280x800, szybkość działania co najmniej 30 obrazów/sekundę, pole widzenia poziome co najmniej 65 stopni, pole widzenia pionowe co najmniej 40 stopni iv. Technika globalnej przysłony (Global Shutter)v. Wyposażona w IMU (Inertial Measurement Unit)vi.Interfejs komunikacyjny:USB-C* 3.1 Gen 1vii. Fabryczne punkty montażowe umożliwiające przykręcenie urządzenia do powierzchni pionowej lub poziomej Router WiFi AC dużej mocya. Standard: Wi-Fi 6 (802.11a/b/g/n/ac/ax) b. Obsługa co najmniej ośmiu strumieni danych c. Technologia MU-MIMO d. Wbudowany port sieci WAN o przepustowości co najmniej 2,5 Gb/s d. Interfejs WAN: 1 x 2500/2000/1000/100 Mb/s e. Częstotliwość: 2.4 GHz oraz 5 GHz f. Szybkość dla 2.4 GHz: min. 1148 Mbps g. Szybkość dla 5 GHz: min. 9608 Mbps (2 x 4804 Mbps) h. Rodzaj anteny: zewnętrzna (8 sztuk) i. Szyfrowanie: 64/128-bit WEP, WPA, WPA-PSK, WPA2, WPA2-PSK

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: nie później niż 30 dni od podpisania umowy z zastrzeżeniem, iż dostawa zrealizowana będzie w terminie zaoferowanym przez wykonawcę w ramach „Kryterium termin” wskazanym w Formularzu ofertowym.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: W celu potwierdzenia spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Materiałów informacyjnych (np. ulotki, kopie stron katalogowych etc.) w języku polskim/przetłumaczonych na język polski, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Formularzu cenowo-asortymentowym oraz OPZ) oferowanych w złożonej ofercie produktów.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Do sporządzania oświadczenia służy Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.3. powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.3 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą być wystawione w terminach analogicznych jak wskazane w pkt 7.3 powyżej. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
PEŁNOMOCNICTWO W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz w ofertą Wykonawca winien złożyć oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
gwarancja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza:a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,b) zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Wówczas przedmiotem zmiany umowy może być produkt/ część składowa zamawianego produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia,c) zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia niezależnych od Wykonawcy, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy okoliczności. Wówczas przedmiotem zmiany umowy może być oferowany produkt/część składowa zamawianego produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie oraz że zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego.d) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.e) zmianę wynagrodzenia umownego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: dostawę komputera przenośnego, urządzenia wielofunkcyjnego oraz tabletu na potrzeby SIR
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI