Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Cyfrowa Gmina – zakup sprzętu komputerowego, edukacja cyfrowa oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych w Gminie Cyców.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cyców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chełmska 42
1.5.2.) Miejscowość: Cyców
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-070
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Gmina_Cycow@ugcycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Cyfrowa Gmina – zakup sprzętu komputerowego, edukacja cyfrowa oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych w Gminie Cyców.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f0459c3-1184-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038742/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 „Cyfrowa Gmina – zakup sprzętu komputerowego, edukacja cyfrowa oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych w Gminie Cyców.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Cyfrowa Gmina" POPC.05.01.00-00-0001/21-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugcycow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugcycow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elek-tronicznej za pośrednictwem Platformy https://ugcycow.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej Platformą) lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: e.dunska@ugcycow.pl ; t.cybulski@ugcycow.pl Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy zawarta jest na Platformie w zakładce:
https://ugcycow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=ugcycow&MP_module=main
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna
Informacja skierowana do osób fizycznych, w tym prowadzonych jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
Zamawiający informuję, że w przypadku:
- osób fizycznych,
- osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osoba fizyczną,
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- przetwarza dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO,
Zamawiający informuję, że:
1. Gmina Cyców informuje Pana/nią, że administratorem Pana/ni danych osobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Gmina Cyców ul . Chełmska 42 21-070 Cyców; Adres korespondencyjny: Gmina Cyców ul. Chełmska 42 21-070 Cyców.
2. Pana/ni dane osobowe przetwarzane będą w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu przetargowym organizowanym przez Gminę Cyców ul. Chełmska 42 21-070 Cyców
3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Cyców, z którym można kontaktować się poprzez: adres korespondencyjny jest Pani Aneta Rozwadowska Jachacz, kontakt: adres e-mail: inspektor@ugcycow.pl, telefon: 82 5677003;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.20.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawę sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego tj. budynek Urzędu Gminy Cyców, ul. Chełmska 42. 21 - 070 Cyców. Zadanie obejmuje zakup i dostawę:
- Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – ilość: 5 sztuk;
- Jednostka centralna komputera wraz z oprogramowaniem – ilość: 19 sztuk.
Szczegółowy opis znajduje się w załącznikach nr 2, 5 i 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CZĘŚĆ 1.
Lp. KRYTERIUM WAGA Punktacja
1. Cena (koszt)
60 % max - 60 pkt
2. Okres gwarancji 40 % max – 40 pkt
Razem 100 % 100 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
Kryterium nr 1 – CENA (max – 60 pkt):
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa oferowana cena brutto
Cena P(C) = ----------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena badanej oferty brutto
Oferta może otrzymać maksymalnie 60pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium „Cena’’
Kryterium 2 „Okres gwarancji”.” – P (G)
Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia " – maksymalnie 40 pkt – zostaną przyznane w następujący sposób:
• 12 miesięcy - 0 punktów
• 24 miesiące - 20 punktów
• 36 miesięcy – 40 punktów
Niedopuszczalne jest zaproponowanie innych terminów niż w/w.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40pkt (1% = 1pkt) w zakresie kryterium „Okres gwarancji”.
W przypadku podania innego okresu gwarancji niż podane powyżej, Zamawiający przyzna ilość 0 pkt w kryterium „Okres gwarancji”.
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za „Okres gwarancji”. (maks. 40).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz konfiguracją urządzenia do istniejącej sieci ze szkoleniem min. 1 pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu dla Urzędu Gminy Cyców w ramach realizacji zadania sfinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-01 spełniającego wymagania techniczne, o których mowa w załączniku nr 7 do SWZ.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 3 i 7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CZĘŚĆ 2.
Lp. KRYTERIUM WAGA Punktacja
1. Cena (koszt)
60 % max - 60 pkt
2. Okres gwarancji 40 % max – 40 pkt
Razem 100 % 100 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
Kryterium nr 1 – CENA (max – 60 pkt):
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa oferowana cena brutto
Cena P(C) = ----------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena badanej oferty brutto
Oferta może otrzymać maksymalnie 60pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium „Cena’’
Kryterium 2 „Okres gwarancji”.” – P (G)
Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia " – maksymalnie 40 pkt – zostaną przyznane w następujący sposób:
• 12 miesięcy - 0 punktów
• 24 miesiące - 20 punktów
• 36 miesięcy – 40 punktów
Niedopuszczalne jest zaproponowanie innych terminów niż w/w.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40pkt (1% = 1pkt) w zakresie kryterium „Okres gwarancji”.
W przypadku podania innego okresu gwarancji niż podane powyżej, Zamawiający przyzna ilość 0 pkt w kryterium „Okres gwarancji”.
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za „Okres gwarancji”. (maks. 40).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa ma na celu podniesienie kompetencji kadry urzędniczej w obszarze zagrożeń teleinformatycznych, podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacyjnego w urzędzie, poznanie prawidłowej reakcji na cyberataki, poznanie podstawowych zasad i dobrych praktyk wykorzystywania technologii informatycznych oraz zdobycie umiejętności wykorzystania tej wiedzy w praktyce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CZĘŚĆ 3.
Kryterium nr 1 – CENA (max – 60 pkt):
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa oferowana cena brutto
Cena P(C) = ----------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena badanej oferty brutto
Oferta może otrzymać maksymalnie 60pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium „Cena’’
Kryterium nr 2 - Doświadczenie osób kluczowych do realizacji zamówienia – D (max – 40 pkt)
Przez osobę kluczową do realizacji zamówienia Zamawiający rozumie osobę, która będzie prowadzić szkolenie będące przedmiotem zamówienia (cz. II). Punkty w tym kryterium zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, dotyczącego doświadczenia obejmującego realizację szkoleń związanych z tematyką cyberbezpieczeństwa i edukacji cyfrowej w okresie ostatnich 3 lat wykonanych z należytą starannością. W celu wykazania należytego wykonania wskazanych w formularzu ofertowym szkoleń, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty referencje lub inne dokumenty potwierdzających należyte wykonanie usług (szkoleń) zgodnie i wraz z załącznikiem nr 9 do SWZ.
UWAGA: referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi nie podlegają uzupełnieniu.
Punty zostaną przyznane Wykonawcy wg następujących zasad:
1 i 2 szkolenia – 0 punktów
3 szkolenia – 5 punktów
4 szkolenia – 10 punktów
5 szkoleń – 15 punktów
6 szkoleń – 20 punktów
7 szkoleń – 25 punktów
8 szkoleń – 30 punktów
9 szkoleń – 35 punktów
10 szkoleń – 40 szkoleń
W przypadku wskazania więcej niż 10 szkoleń przyznanych zostanie 40 punktów. W przypadku, gdy nie zostanie wykazane należyte wykonanie szkolenia wykazanego w formularzu ofertowym
Zamawiający nie przyzna w tym zakresie punktów.
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za „Doświadczenie osób kluczowych do realizacji zamówienia” (maks. 40).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób kluczowych do realizacji zamówienia – D (max – 40 pkt)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4. Oferta wspólna
a) w przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postepowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
b) Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy i spełniać następujące warunki:
Oświadczenie o którym mowa w ust 2 pkt składa:
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego wykonawcy osobno.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Plartforma Marketplanet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni