Cyberbezpieczna Gmina Jaworze

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Cyberbezpieczna Gmina Jaworze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaworze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-24
  • ZamawiającyGmina Jaworze
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00414079
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczna Gmina Jaworze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaworze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 82

1.5.2.) Miejscowość: Jaworze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 828 66 43

1.5.8.) Numer faksu: 33 828 66 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@jaworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworze.bip.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczna Gmina Jaworze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b92583ad-8ef8-4050-a274-0d8d7dbccfc4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048612/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Cyberbezpieczna Gmina Jaworze" - dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania zwiększającego odporność cybernetyczną Urzędu Gminy Jaworze oraz jednostek podległych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), II Zaawansowane Usługi Cyfrowe, 2.2 Wzmocnienie Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa, nr naboru FERC.02,02-CS.01-001/23.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/pn/GMINAJAWORZE/demand/166581/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust.2 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego EPAS.271.4.2024 komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem: https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek „Wiadomości”, kierujący do modułu korespondencji.
2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem: https:/gminajaworze.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek „Wiadomości”. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości”, kierujący do modułu korespondencji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/ - zwanej dalej „platformą”, przez co należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń i dokumentów.
1. Ogólne zasady korzystania z platformy, z zastrzeżeniem pkt 1.3.:
1.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie
https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/
lub https://oneplace.marketplanet.pl
1.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
1.3. Rejestracja konta następuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
1.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
1.5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
1.6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath,
prd.
1.7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na platformie i zapisany, widoczny jest na platformie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
1.8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
1.9. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego (platforma zakupowa), dedykowanego Gminie Jaworze, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Jaworze z siedzibą 43-384 Jaworze, ul. Zdrojowa 82.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możliwy jest kontakt w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
- pod adresem poczty elektronicznej: murbas@jaworze.pl;
- pod numerem telefon: (+48) 33 828 66 13;
- pisemnie na adres: Urząd Gminy Jaworze, ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, zgodnie z ustawą Pzp oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz zamawiający, który prowadzi postępowanie oraz obsługę finansowo-księgową.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i dane nie będą profilowane.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EPAS.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania zwiększającego odporność cybernetyczną Urzędu Gminy Jaworze oraz jednostek podległych, realizowana w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), priorytet II –Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
W ramach zadania planowana jest realizacja kompleksowego projektu zwiększenia bezpieczeństwa informatycznego tj.:
- przeprowadzenie audytów (wstępny i powdrożeniowy),
- dostawa i konfiguracja sprzętu,
- dostawa i konfiguracja zaawansowanych systemów bezpieczeństwa,
- przeprowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa dla wszystkich pracowników,
- przeprowadzenie pentestów systemu informatycznego,
- opracowanie i dostosowanie do wdrożonych rozwiązań dokumentów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
- świadczenie usługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania do najnowszych wersji i wsparcia na okres 24 miesięcy.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego EPAS.271.4.2024.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego EPAS.271.4.2024.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego następujące warunki udziału w postępowaniu EPAS.271.4.2024, dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej: za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że:
4.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje 2 (dwa) zamówienia polegające na wdrożeniu lub utrzymaniu systemu SIEM – o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto - każde z tych zamówień;
4.2. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje 2 (dwa) zamówienia polegające na wdrożeniu i utrzymaniu platformy e-learningowej – o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto - każde z tych zamówień;
4.3. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniającymi poniższe warunki:
1) Jedną osobą w roli kierownika projektu, która łącznie spełnia poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 5 lat doświadczenia w doradztwie informatycznym;
c) kwalifikacje w zarządzaniu projektami metodyką PRINCE2, potwierdzone certyfikatem PRINCE2 Practitioner lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI), co najmniej na poziomie Project Management Professional (PMP) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie C;
d) kwalifikacje w zakresie zarządzania ryzykiem potwierdzone certyfikatem M_o_R Foundation Certificate in Risk Management. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np. Certified ISO 31000 Risk Manager;
e) kwalifikacje w zakresie usług dotyczących systemów informatycznych potwierdzone certyfikatem ITIL Expert Certificate in IT Service Management lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty Sig Sigma Black Belt lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie B;
f) udział jako kierownik projektu w co najmniej 2 zakończonych sukcesem projektach informatycznych polegających na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu platformy informatycznej na rzecz Jednostki Samorządu Terytorialnego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każdy z projektów.
2) Jedną osobą w roli architekta systemu, która łącznie spełnia poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych;
c) znajomość zasad architektury korporacyjnej potwierdzonych certyfikatem TOGAF 9 lub równoważnym (równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany przez zewnętrzną organizację wymagający cyklicznego odnawiania i zdania egzaminu potwierdzającego wykazania się wiedzą z obszaru Architektury Korporacyjnej obejmujący minimum tworzenie wizji Architektury Korporacyjnej, Architekturę Biznesową, Architekturę Systemów Informacyjnych, Architekturę Technologiczną, Analizę rozwiązań, Planowanie Migracji Architektury, Zarządzanie wdrożeniem zmiany Architektury, Zarządzanie zmianą Architektury Korporacyjnej, Zarządzanie wymaganiami);
d) udział jako architekt systemu w co najmniej 2 zakończonych sukcesem projektach informatycznych polegającym na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu platformy informatycznej na rzecz Jednostki Samorządu Terytorialnego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto - każdy z projektów.
3) Jedną osobą w roli głównego specjalisty devops, która łącznie spełnia poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych;
c) kwalifikacje w zakresie usług dotyczących systemów informatycznych, potwierdzone certyfikatem ITIL Expert Certificate in IT Service Management lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty Sig Sigma Black Belt lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie B;
d) certyfikat DevOps Master;
e) Certyfikat administratora bezpieczeństwa informacji;
f) udział jako specjalista ds. wdrożeń w co najmniej 2 zakończonych sukcesem projektach informatycznym polegających na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu platformy informatycznej na rzecz Jednostki Samorządu Terytorialnego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto - każdy z projektów.
4) Trzy osoby w roli specjalisty devops, z których każda spełnia poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych;
c) certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu SIEM;
d) udział jako specjalista ds. wdrożeń w co najmniej 2 zakończonych sukcesem projektach informatycznych polegającym na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu platformy informatycznej na rzecz Jednostki Samorządu Terytorialnego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto - każdy z projektów.
5) Dwie osoby w roli inżyniera systemów bezpieczeństwa, które spełnią wspólnie poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych z zakresu SIEM;
c) kwalifikacje w zakresie usług dotyczących wsparcia systemu SIEM, potwierdzone Certyfikatem Certified Deployment Professional;
d) kwalifikacje w zakresie usług dotyczących wsparcia systemu SIEM, potwierdzone Certyfikatem Certified Administrator;
e) co najmniej jedna z osób wykonała przynajmniej jedno wdrożenie systemu opartego o Open Source, na platformie Linux, obsługującego co najmniej 100 monitorowanych hostów;
f) udział w co najmniej 3 zakończonych sukcesem projektach informatycznych polegających na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu platformy SIEM w tym przynajmniej dwa o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto - każdy
z projektów.
6) Dwie osoby w roli testera, które spełnią wspólnie poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe;
b) wiedza w zakresie testowania systemów, poparta certyfikatem ISTQB Foundation lub wyższym lub certyfikatem równoważnym w zakresie testowania oprogramowania;
c) udział w co najmniej 2 zakończonych sukcesem projektach informatycznych polegających na dostawie, wykonaniu i wdrożeniu platformy informatycznej na rzecz Jednostki Samorządu Terytorialnego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto - każdy z projektów.
7) Dwie osoby w roli audytora, które spełniają wspólnie poniższe wymagania:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego w realizacji projektów dotyczących audytu bezpieczeństwa;
c) certyfikat Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji;
d) Poświadczenie bezpieczeństwa zachowania tajemnicy w zakresie dostępu do informacji niejawnych;
e) Certyfikat Audytora Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych;
f) Certyfikat Audytora Wiodącego Sytemu Zarządzania Bezpieczeństwem wg normy PN-EN ISO/IEC 27001;
g) Certified Ethical Hacker lub równoważny.

Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawarte są w punkcie 7 SWZ obowiązującej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego EPAS.271.4.2024.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotów środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie:

Zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w punktach 7.2.4.1. – 7.2.4.2. SWZ.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienia warunków określonych w punkcie 7.2.4.3. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty zawarte w ofercie:

1. formularz ofertowy (na lub wg załącznika nr 1 do SWZ);
2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty (np. uchwała zgromadzenia wspólników), o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych;
3. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (na lub wg załącznika nr 2 do SWZ);
4. oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wskazujące, które świadczenia w ramach zamówienia wykonają poszczególności wykonawcy (na lub wg załącznika nr 7 do SWZ) – uwaga: dokument ten należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia;
5. dokumenty dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy):
5.1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2a do SWZ);
5.2 pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby (np. uchwała zgromadzenia wspólników), o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych podmiotu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 000 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy Jaworze - w Banku Spółdzielczym w Jasienicy:
Numer konta: 87 8117 0003 0012 0261 2000 0030.
Dopisek: „Przetarg EPAS.271.4.2024 – Cyberbezpieczna Gmina Jaworze”.
Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez platformę. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie Pzp przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Zwrot wadium „z urzędu”: Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
7. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy: Zamawiający niezwłoczne, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
7.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
7.2. którego oferta została odrzucona;
7.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
7.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Pzp.
9. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust.1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
9.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
9.3. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
9.4. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które wprowadzone zostaną do treści tej umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy – tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp – w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający, zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w celu przeciwdziałania wspierania agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 tejże ustawy, stosuje sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Mając na uwadze powyższe – Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Uwaga: Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych powyżej.
Uwaga: W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 7.1.6.1., Zamawiający odrzuca ofertę takiego
Wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie pkt 7.1.6.1 SWZ., który w okresie tego wykluczenia ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego lub bierze udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlega karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa powyżej nakłada Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w
drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji - Istebna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, szkolenie i pozostałe usługi cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI