Zakup usługi w modelu SaaS - oprogramowania wspierającego proces Łódzkiego Budżetu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup usługi w modelu SaaS - oprogramowania wspierającego proces Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego na lata 2022/2023 i 2023/2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-09
  • ZamawiającyUrząd Miasta Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00071521
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usługi w modelu SaaS - oprogramowania wspierającego proces Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego na lata 2022/2023 i 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi w modelu SaaS - oprogramowania wspierającego proces Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego na lata 2022/2023 i 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-766b8a71-9952-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005214/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 System wspierający Łódzki Budżet Obywatelski

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/ https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: (Numeracja zgodna z SWZ) 14.1.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (Numeracja zgodna z SWZ) 14.1.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): (Numeracja zgodna z SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 32.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:
32.1.1 Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl.
32.1.2 Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez
e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
32.1.3 Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łodzi.
Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia.
Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:
a) ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
b) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
 przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
i wyłonienie wykonawcy;
 zawarcia umowy;
 rozliczenia finansowo- księgowego.
32.1.4 Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym
do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
32.1.5 Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów w tym zakresie do 25 lat.
32.1.6 W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
32.1.6.1 dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;
32.1.6.2 sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;
32.1.6.3 ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.
Ciąg dalszy w pkt. 32.1.7 - 32.1.10 zawarty w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest ,,Zakup usługi w modelu SaaS - oprogramowania wspierającego proces Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego na lata 2022/2023 i 2023/2024”.
Zakres ogólny zamówienia w ramach wynagrodzenia za jego realizację obejmuje:
1) Udostępnienie Systemu, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Przeprowadzenie przez Zamawiającego wspólnie z Wykonawcą, przed podpisaniem protokołu odbioru Systemu, testów potwierdzających spełnienie wymagań opisanych w OPZ.
3) Przygotowanie i dostarczenie dokumentacji technicznej Systemu dla administratorów oraz dokumentacji dla użytkowników przez okres trwania Umowy.
4) Świadczenie usług wsparcia technicznego przez okres związania Umową.
5) Generowanie dokumentów oraz przekazywanie ich z pomocą wykorzystania API
na serwery wewnętrzne Zamawiającego przez okres trwania Umowy.
6) Przeprowadzenie instruktażu dla operatorów i administratorów Systemu
w zależności od potrzeb przez okres zobowiązania Umowy. Terminy prowadzenia instruktarzu będą wynikać z harmonogramów i będą uzgadniane Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia instruktarzu w formie zdalnej i/lub w formie prezentacji.
7) Obsługę głosowania za pomocą usługi SMS. Osoba, która będzie chciała zagłosować, po wpisaniu wymaganych danych i dokonaniu wyboru projektów, będzie zobowiązana wprowadzić numer telefonu, na który zostanie wysłany sześciocyfrowy kod, którego wpisanie do Systemu potwierdzi zamiar oddania głosu przez tę osobę. System musi zapewnić funkcjonalność ograniczenia - do pięciu - liczby wiadomości SMS wysyłanych na jeden numer telefonu dla projektów osiedlowych oraz do pięciu dla projektów ponadosiedlowych. Obsługa obowiązuje podczas trwania całej umowy, odrębnie dla każdej z edycji.
8) Zapewnienie usługi bramki SMS przez Wykonawcę. Usługa bramki SMS musi być dostępna w okresie testowania Systemu i w okresie głosowania. Zamawiający szacuje liczbę SMS-ów na poziomie 200 000 dla każdej z edycji, przy czym, liczba ta jest jedynie orientacyjna i może ulec odchyleniu zarówno w dół jak i w górę w trakcie każdej edycji.
9) Sporządzanie zgodnie z harmonogramami kopii zapasowych danych Systemu oraz ich odtwarzania przez Wykonawcę, gdy wystąpi taka potrzeba w trakcie trwania Umowy.
10) Przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę bazy z zanonimizowanymi danymi wprowadzonymi do Systemu przez Zamawiającego z każdej edycji

4.2.6.) Główny kod CPV: 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Usługa zamówienia Systemu w ramach prawa opcji.

1. Usługa rozwoju Systemu może zostać zamówiona od chwili odbioru Systemu do końca obowiązywania Umowy.
2. Wykonawca wyceni stawkę 1 roboczo-godziny w złożonej ofercie i według tej stawki będzie następowało rozliczenie za realizację Usługi rozwoju Systemu.
3. W przypadku, gdy Zamawiający będzie chciał zrealizować Usługę rozwoju Systemu, wówczas powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i przedstawi jego zakres, Wykonawca w ciągu 3 dni kalendarzowych dokona oszacowania pracochłonności oraz czasu jego wykonania.
4. Po przekazaniu przez Wykonawcę oszacowania pracochłonności oraz czasu realizacji zakresu prac, Zamawiający dokona akceptacji lub odrzuci przedstawione oszacowanie
w ciągu 3 dni kalendarzowych. Zamawiającemu przysługuje prawo do negocjacji przedstawionego oszacowania pracochłonności i/lub czasu jego realizacji.
5. W przypadku zaakceptowania przez zamawiającego pracochłonności i czasu realizacji zakresu prac, Wykonawca przystąpi do realizacji na uzgodnionych warunkach.
6. Odbiór wykonanego zakresu prac nastąpi w przeciągu 3 dni od chwili zgłoszenie gotowości do odbioru.
7. W przypadku pozytywnego odbioru modyfikacji, Wykonawca wystawi fakturę na kwotę wynikającą z ilości wykorzystanych roboczogodzin i kwoty 1 roboczo-godziny określonej w ofercie. Zasady płatności za wystawioną fakturę są zgodne z zasadami płatności dotyczącego niniejszego Zamówienia.
8. Łączna maksymalna ilość możliwych roboczogodzin do wykorzystania przez Zamawiającego wynosi 40

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: (numeracja zgodna z SWZ) 21.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (Numeracja zgodna z SWZ)9.1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ.
9.1.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
9.1.2 Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia.
9.1.3 Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
9.2 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:
9.2.1 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
9.2.1.1 art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
9.2.1.2 art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
9.2.1.3 art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
9.2.1.4 art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4a do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
9.3 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
9.3.1 może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
9.3.2 podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

(Numeracja zgodna z SWZ)11.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
11.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
11.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 9.2, przy czym:
11.5.1 podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9.2.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: {Zgodnie z numeracją SWZ} 19.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. ZAMAWIAJĄCY:
Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
NIP: 725-002-89-02
działający jako podmiot wykonujący zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Strategii i Rozwoju
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
NAJNOWSZE ZLECENIE
Naprawa chipu biosu - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania05-07-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Próbowałem dziś przywrócić do użytku komputer stacjonarny na leciwej płycie ASUS M2N Sli-delux. Pewnie by się to udało, postanowiłem jednak zaktualizować bios płyty z 14.04 na 18.04 poprzez aplikacje (pod windowsem) Asus update. Podsumowanie wyświetliło ze operacja się nie powiodła, lecz BIOS o dziwo zmienił wersję na nowszą. Postanowiłem jednak wrócić do poprzedniej wersji tj. 14.04 jednak już poprzez Biosowe narzędzie EZ flash 2. Niby operacja powiodła się, niestety po resecie komputer nie POST'uje. Wiatraki chodzą lecz nic nie wyświetla. Rozumuje że chip Biosu uległ uszkodzeniu lub wymaga ponownego programowania. Czy jest to możliwe i czy jest to gra warta świeczki (tzn. ceny)? Mogę kupić nowy, zaprogramowany chip ale z poza Polski i dosyć drogo z przesyłką, no i będąc świadom komplikacji Będę wdzięczny za odpowiedż.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI