Wykonanie cyfrowej platformy streamingowej do upowszechniania treści filmowych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie cyfrowej platformy streamingowej do upowszechniania treści filmowych oraz świadczenie usług związanych z jej wdrożeniem w ramach projektu numer POPC.02.03.02-00-0007/17 pn.: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-23
  • Numer ogłoszenia638549-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638549-N-2019 z dnia 2019-12-23 r.

Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych: wykonanie cyfrowej platformy streamingowej do upowszechniania treści filmowych oraz świadczenie usług związanych z jej wdrożeniem w ramach projektu numer POPC.02.03.02-00-0007/17 pn.: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt numer POPC.02.03.02-00-0007/17 pn.: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych, krajowy numer identyfikacyjny 27493800000000, ul. ul. Chełmska  21 , 00-724  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 841-26-35, e-mail zamowienia.publiczne@wfdif.com.pl, faks 022 841-58-91.
Adres strony internetowej (URL): www.wfdif.com.pl;
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Innstytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.wfdif.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.wfdif.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie Warszawie przy ul. Chełmskiej 21, w budynku nr 4a (budynek typu Lipsk) w sekretariacie, pokój 239 do dnia 17/01/2020 do godziny 12:00
Adres:
Warszawa przy ul. Chełmskiej 21, w budynku nr 4a (budynek typu Lipsk) w sekretariacie, pokój 239 do dnia 17/01/2020 do godziny 12:00

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie cyfrowej platformy streamingowej do upowszechniania treści filmowych oraz świadczenie usług związanych z jej wdrożeniem w ramach projektu numer POPC.02.03.02-00-0007/17 pn.: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”
Numer referencyjny: Znak postępowania: 16/ZPP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie cyfrowej platformy streamingowej do upowszechniania treści filmowych oraz świadczenie usług związanych z jej wdrożeniem w ramach projektu numer POPC.02.03.02-00-0007/17 pn.: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”. 2. W skład przedmiotu Zamówienia wchodzą: 1) platforma streamingowa - wykonanie i wdrożenie wersji produkcyjnej serwisu internetowego WWW „VOD WFDiF” prezentującego treści multimedialne dostarczone przez Zamawiającego, który będzie skierowany do użytkowników końcowych, 2) wykonanie i wdrożenie systemu CMS witryny (content management system), czyli aplikacji webowej dostępnej z poziomu przeglądarki dla osób uprawnionych (dostępna po uprzednim zalogowaniu się), umożliwiającej wprowadzanie, zarządzanie ipublikacje treści, 3) wykonanie i wdrożenie narzędzi tzw. Backoffice dla „VOD WFDiF” umożliwiających zarządzanie materiałami audiowizualnymi, metadanymi, przygotowanie zasobów do publikacji na stronie „VOD WFDiF”, w tym transkodowanie oraz udostępnienie materiałów do publikacji w przestrzeni „VOD WFDiF”; backoffice musi zostać zintegrowany z CMS witryny, 4) wykonanie i wdrożenie całej warstwy backend będącej zapleczem dla pozostałych komponentów Systemu, umiejscowionej w lokalizacji określonej w punkcie poniżej, 5) zapewnienie infrastruktury niezbędnej do działania Systemu w tym: hostingu/utrzymania serwera/serwerów w lokalizacji zapewniającej obsługę do 30 000 użytkowników dziennie (np. Data Center lub z wykorzystaniem infrastruktury chmurowej), 6) wykonanie i wdrożenie wersji testowej serwisu WWW służącej Wykonawcy i Zamawiającemu do przeprowadzenia testów w fazie rozwoju serwisu, a także po wdrożeniu, w fazie utrzymania (np. w celu prowadzenia testów UAT – „user acceptance tests”), 7) opracowanie i dostarczenie mechanizmu backupu zapewniającego ciągłość pracy Systemu oraz łatwe odtworzenie z cyklicznych kopii w razie awarii, 8) zapewnienie możliwości integracji Systemu przedmiotowego z innymi systemami, które są lub zaczną być użytkowane przez Zamawiającego w trakcie wdrożenia „VOD WFDiF”: a) platforma transkodowania materiałów audiowizualnych zakupiona w odrębnym postępowaniu (komunikacja poprzez interfejs API zapewniony przez dostawcę platformy transkodowania), b) repozytorium materiałów audiowizualnych – systemem MAM (Media Asset Management) w zakresie pobierania plików mediowych oraz metadanych (komunikacja poprzez interfejs API zapewniony przez dostawcę platformy MAM). 9) zapewnienie infrastruktury chmurowej do dystrybucji materiałów (warstwa backend Systemu, CDN) niezbędnej do rozruchu Systemu i utrzymania go w okresie wdrożenia. Zamawiający przeprowadzi odrębne postępowanie na dostawę przedmiotowej technologii na cały okres trwałości projektu, 10) dostarczenie instrukcji użytkownika oraz konfiguracji i administracji do Systemu, 11) przeprowadzenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu szkolenia dla administratorów i redaktorów CMS witryny „VOD WFDiF” w wymiarze 24 godzin zegarowych, 12) przeprowadzenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu szkolenia dla administratorów i redaktorów Systemu Back-office „VOD WFDiF” w wymiarze 24 godzin zegarowych, 13) przeprowadzenia testów akceptacyjnych UAT (user acceptance tests) z udziałem redaktorów i administratorów Systemu, 14) przeprowadzenie testów wydajnościowych, monitorowanie wydajności Systemu oraz zaraportowanie wyników przeprowadzonych testów, 15) dostarczenie oprogramowania Open Source wykorzystywanego przez System, 16) udzielenie nieograniczonej w czasie i przestrzenie licencji na komercyjne komponenty Systemu „VOD WFDiF”, 17) zapewnienie skutecznych prawnie licencji na Oprogramowanie Standardowe, które zostanie dostarczony przez Wykonawcę̨ najpóźniej w dniu podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Systemu; 18) udzielenie Zamawiającemu uprawnień w zakresie praw autorskich do dostarczonych przez Wykonawcę w ramach wykonania Przedmiotu Umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ: utworów w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (dalej: „Utwory”), nie będących programem komputerowym, w tym przeniesienie na Zamawiającego nabytych uprzednio przez Wykonawcę autorskich praw majątkowych do takich Utworów - w zakresie i na warunkach określonych w Umowie; 19) udzielenie i świadczenie gwarancji na System na warunkach określonych w Umowie, 20) udzielenie i świadczenie wsparcia technicznego dla Systemu na warunkach określonych w Umowie przez okres dwunastu (12) miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Systemu, 21) przedstawienie sugerowanego harmonogramu wdrożenia podanego w terminach względnych od daty podpisania umowy, z podziałem na etapy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu Zamówienia. 4. Tam, gdzie w treści Specyfikacji i Załączników do Specyfikacji znajduje się odniesienie do konkretnego rodzaju norm, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wymagań Zamawiającego. Wykonawca, który w celu wykazania spełniania przez oferowany przedmiot Zamówienia wymagań realizacji Zamówienia powołuje się na rozwiązania równoważne określone przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot Zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Numer kodu CPV przedmiotu Zamówienia: 72421000 – 7 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich. 72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego

II.5) Główny kod CPV: 72421000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72212520-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000,00 złotych (pięć milionów złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 2. Posiadają zdolności zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu Zamówienia, tj: 1) do przetwarzania i transkodowania formatów stosowanych w branży filmowej, tj: formatu DPX 10 bit log, pakietu DCP oraz DCDM tiff 16 bit, 2) do implementacji i uruchomienia rozwiązań multi DRM, wspierających jednocześnie technologie: Google Widevine, Apple FairPlay, Microsoft PlayReady, 3) do tworzenia multimedialnych witryn VOD w architekturze RWD (responsive web design) ze szczególnym uwzględnieniem standardu WCAG AAA, 4) do integracji poprzez API z systemami https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=bdd72... 5 z 16 23.12.2019, 13:08 multimedialnego archiwum/repozytorium cyfrowego, 5) do tworzenia systemów zarządzania treścią, kodowania i dystrybuowania plików wideo w celu udostępniania użytkownikom w Internecie (OTT, VOD), 6) do tworzenia witryn w architekturze RWD (responsive web design) z uwzględnieniem najnowszych trendów, odznaczających się wysoką użytecznością, bazujących na najlepszych wzorcach z dziedziny user experience, 7) do tworzenia rozwiązań zgodnych z: normami WCAG 2.0 na poziomie AAA, spełniających wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). 3. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie, co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na: wdrożeniu serwisu OTT lub VOD bazującego na witrynie www bądź dedykowanej aplikacji, w zakres której wchodziło wykonanie oprogramowania i wdrożenie cyfrowej platformy streamingowej lub aplikacji działającej i dostępnej publicznie (przez dostępną publicznie Zamawiający rozumie stronę, którą jest w stanie obejrzeć lub aplikację, którą może pobrać). Rozwiązanie to musi być zastosowane komercyjnie u przynajmniej jednego operatora obsługującego ponad 3 000 000 widzów rocznie (logi systemowe, zarejestrowane konta), stworzeniu frontendu cyfrowej platformy streamingowej w wersji na ekrany komputerowe oraz w wersji responsywnej dostosowanej do urządzeń mobilnych, tj. tablet i smartfon lub dedykowanej aplikacji, stworzeniu backendu cyfrowej platformy streamingowej lub dedykowanej aplikacji, importowaniu treści z odrębnego systemu informatycznego oraz ich publikacji na stronie internetowej. 4. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia w postaci zespołu składającego się z co najmniej czterech osób, w tym 2 programistów backend i 1 programistę frontend oraz inżyniera ds. rozwiązań DRM i CDN, z których każda posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w przedmiotowym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji ww. osób. 5. Dysponują lub będą dysponować infrastrukturą typu CDN służącą do dystrybucji treści, która to posiada następujące parametry: 1) jest w stanie obsłużyć ruch nie mniejszy niż 400 Gbps, 2) jest redundantna – awaria jednego elementu nie może spowodować́ niedostępności sygnału lub znaczącego pogorszenia wydajności, 3) posiada architekturę̨ rozproszoną oraz składa się z niezależnych węzłów rozproszonych geograficznie, mających własne podłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) – pkt 23) Ustawy Pzp. 2. Posiadają zdolności zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu Zamówienia, tj: 1) do przetwarzania i transkodowania formatów stosowanych w branży filmowej, tj: formatu DPX 10 bit log, pakietu DCP oraz DCDM tiff 16 bit, 2) do implementacji i uruchomienia rozwiązań multi DRM, wspierających jednocześnie technologie: Google Widevine, Apple FairPlay, Microsoft PlayReady, 3) do tworzenia multimedialnych witryn VOD w architekturze RWD (responsive web design) ze szczególnym uwzględnieniem standardu WCAG AAA, 4) do integracji poprzez API z systemami multimedialnego archiwum/repozytorium cyfrowego, 5) do tworzenia systemów zarządzania treścią, kodowania i dystrybuowania plików wideo w celu udostępniania użytkownikom w Internecie (OTT, VOD), 6) do tworzenia witryn w architekturze RWD (responsive web design) z uwzględnieniem najnowszych trendów, odznaczających się wysoką użytecznością, bazujących na najlepszych wzorcach z dziedziny user experience, 7) do tworzenia rozwiązań zgodnych z: normami WCAG 2.0 na poziomie AAA, spełniających wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). 3. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie, co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na: wdrożeniu serwisu OTT lub VOD bazującego na witrynie www bądź dedykowanej aplikacji, w zakres której wchodziło wykonanie oprogramowania i wdrożenie cyfrowej platformy streamingowej lub aplikacji działającej i dostępnej publicznie (przez dostępną publicznie Zamawiający rozumie stronę, którą jest w stanie obejrzeć lub aplikację, którą może pobrać). Rozwiązanie to musi być zastosowane komercyjnie u przynajmniej jednego operatora obsługującego ponad 3 000 000 widzów rocznie (logi systemowe, zarejestrowane konta), stworzeniu frontendu cyfrowej platformy streamingowej w wersji na ekrany komputerowe oraz w wersji responsywnej dostosowanej do urządzeń mobilnych, tj. tablet i smartfon lub dedykowanej aplikacji, stworzeniu backendu cyfrowej platformy streamingowej lub dedykowanej aplikacji, importowaniu treści z odrębnego systemu informatycznego oraz ich publikacji na stronie internetowej. 4. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia w postaci zespołu składającego się z co najmniej czterech osób, w tym 2 programistów backend i 1 programistę frontend oraz inżyniera ds. rozwiązań DRM i CDN, z których każda posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w przedmiotowym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji ww. osób. 5. Dysponują lub będą dysponować infrastrukturą typu CDN służącą do dystrybucji treści, która to posiada następujące parametry: 1) jest w stanie obsłużyć ruch nie mniejszy niż 400 Gbps, 2) jest redundantna – awaria jednego elementu nie może spowodować́ niedostępności sygnału lub znaczącego pogorszenia wydajności, 3) posiada architekturę̨ rozproszoną oraz składa się z niezależnych węzłów rozproszonych geograficznie, mających własne podłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej. 6. Potwierdzą posiadanie ubezpieczania od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000,00 złotych (pięć milionów złotych). Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia brak podstaw wykluczenia, o których mowa w ust. 1. powyżej musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie. Warunki opisane w ust. 2 - ust. 6 powyżej może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w ust. 2 - ust. 6 powyżej może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy. Ocena czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ww. powodów zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, dołączonego do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu. Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa powyżej może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy. Zamawiający bada czy wobec podmiotu, na zdolnościach którego polega Wykonawca nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) – pkt 22) Ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), pkt 14) i 21) Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy. 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zgodnie z treścią Załącznika 5 do SIWZ). 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ). 7) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.) [zgodnie z treścią Załącznika 5 do SIWZ]. 8) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 2: a) pkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) Ustawy. b) pkt 2) – pkt 4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9) Dokumenty, o których mowa w pkt 8) lit. a) i lit. b) tiret drugie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 8) lit. b) tiret pierwsze, powinien być wystawiony nie https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=bdd72... wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 10) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9) powyżej stosuje się odpowiednio. 11) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1) powyżej, składa dokument, o którym mowa w pkt 8) lit. a) powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14) i 21) Ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9) zdanie pierwsze powyżej stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada zdolności zawodowe, zgodnie z warunkiem udziału w Postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 SIWZ (zgodne z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ). 13) Wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, spełniających warunek określony w Rozdziale IX. ust. 3 SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ). Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot (w szczególności poprzez podanie informacji czy zamówienie polegało na wdrożeniu serwisu OTT lub VOD bazującego na witrynie www bądź dedykowanej aplikacji, czy w zakres zamówienia wchodziło wykonanie oprogramowania i wdrożenie cyfrowej platformy streamingowej lub aplikacji, działającej i dostępnej publicznie, czy rozwiązanie było zastosowane komercyjnie u przynajmniej jednego operatora obsługującego ponad 3 000 000 użytkowników rocznie (logi systemowe, zarejestrowane konta), czy zamówienie polegało na stworzeniu frontendu cyfrowej platformy streamingowej w wersji na ekrany komputerowe oraz w wersji responsywnej dostosowanej do urządzeń mobilnych, tj. tablet i smartfon lub dedykowanej aplikacji, czy zamówienie polegało na stworzeniu backendu cyfrowej platformy streamingowej lub dedykowanej aplikacji, czy zamówienie polegało na importowaniu treści z odrębnego systemu informatycznego oraz ich publikacji na stronie internetowej, daty wykonania (dd/mm/rrrr) i podmioty na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż dowodami, o których mowa powyżej są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania Zamówienia, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale IX. ust. 4 SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ). 15) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponuje infrastrukturą, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale IX. ust. 5 SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą infrastrukturą (zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do SIWZ).16) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN 3. Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy lub podmiotów, o których mowa w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej. 4. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126; zwane dalej „rozporządzeniem”) załączone do oferty (z wyłączeniem oświadczeń, o których mowa ust. 3 powyżej oraz pełnomocnictw) muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu lub treści SIWZ, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 7. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu lub treści SIWZ, sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 8. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego Zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 10. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując Zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawione do reprezentacji tego podmiotu. 11. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie Zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda w szczególności określania: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu Zamówienia; 3) zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu Zamówienia; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w Postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą w zakresie pkt 1) – pkt 4) powyżej co najmniej zgodnie z treścią Załącznika nr 10 do SIWZ. 12. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 13. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 9 powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części Zamówienia, jeżeli wykaże posiadanie wymaganych przez Zamawiającego zdolności technicznych lub zawodowych. 14. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 1) – pkt 11) powyżej. 15. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym Zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 16. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed ww. dniem zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 ZarząduNarodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (t.j. Dz. Urz. NBP z 2017 r., poz. 15). 17. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy (zgodnie z treścią Załącznika 11 do SIWZ) w sposób opisany w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ, chyba że stosowne oświadczenie Wykonawca złożył w ofercie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, według wyboru Wykonawcy: 1) w pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta: 06 1130 1017 0020 1459 2320 0026; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4. Wadium wniesione w pieniądzu powinno być oznaczone w następujący sposób: „Wadium – przetarg nieograniczony na wykonanie cyfrowej platformy streamingowej do upowszechniania treści filmowych oraz świadczenie usług związanych z jej wdrożeniem w ramach projektu numer POPC.02.03.02-00-0007/17 pn.: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”, znak Postępowania 16/ZPP/2019 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej albo gwarancji ubezpieczeniowej, beneficjentem tej gwarancji powinien być Zamawiający, tj.: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych ul. Chełmska 21 00 - 724 Warszawa 8. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 9. Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa obejmowała swoją treścią zobowiązanie wszystkich Wykonawców wspólnie występujących w Postępowaniu (zobowiązanych z tytułu gwarancji). 10. W przypadku, gdyby w treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zastrzeżono, iż gwarancja wygasa przed upływem wskazanego w niej okresu obowiązywania wraz z chwilą jej zwrotu gwarantowi, Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału ww. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. 11. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=bdd72... 11nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie. 12. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu Postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 18. 14. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie Zamówienia. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 13 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania Umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 2) z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, zawarcie Umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w Rozdziale IX, Rozdziale X SIWZ, oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI SIWZ, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 19. W razie wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z Postępowania, do przedłużenia ważności wadium, albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia Postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie będzie wniesione po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający skieruje wezwanie jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 70,00
długość gwarancji 10,00
termin wykonania 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzór umowy stanowi załacznik nr 12 do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie wymaga się

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 14. Zmiany Umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy wyłącznie w następujących przypadkach: 1) w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności: a) sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji, b) zakresu Przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie Przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji; 2) w przypadku ujawnienia się wad oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań i narzędzi informatycznych, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie realizacji Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego elementu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane wSpecyfikacji Zamówienia dla elementu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad, 3) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w wyniku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, 4) w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach oraz na stronach internetowych (w szczególności, choć niewyłącznie w zakresie przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych), Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy, zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy lub zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, wytycznymi lub interpretacjami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do komputera- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa Internetu do Beneficjentów projektów
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI