Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-08-04
  • ZamawiającyInstytut Adama Mickiewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00267984
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d478c6f2-043b-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8 i VUE.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iam.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych.
6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox, Safari OS X zaleca się ich aktualną wersję;
4) włączona obsługa JavScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/IAM/2022/07

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. 1. Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza, a w szczególności wykonania prac polegających na:
2.Zapewnieniu infrastruktury developerskiej, w ramach której będzie utrzymywana w pełni odwzorowana kopia środowiska produkcyjnego Zamawiającego, umożliwiająca wykonywanie w trybie ciągłym:
d. testów jednostkowych
e. testów integracyjnych
f. testów funkcjonalnych
g. ręcznej weryfikacji i odbioru wprowadzanych zmian
3. Synchronizacji / publikacji wykonanych, przetestowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian na serwery produkcyjne
4. Wsparcie w razie konieczności przywrócenia starszych wersji aplikacji (rollback) jeśli na wersji produkcyjnej zostaną wykryte krytyczne błędy związane z nowo wydaną wersją aplikacji
5. Implementacji i rozbudowie automatycznych integracji z dostawcami usług zewnętrznych, takimi jak:
h. Serwisy social media
i. Operatorzy usług mailingowych
j. Operatorzy usług Marketing Automation
k. Operatorzy Bramek Płatności
l. Operatorzy usług reklamowych
m. Wewnętrzne systemy Księgowo-Rozliczeniowe
n. Wewnętrzne oraz zewnętrzne systemy raportowania i analityki
6. Wdrażania zmian w zakresie backendowym, w tym:
d. Budowie i rozwoju modułów Drupal
e. Zmian konfiguracji engine Drupal 8/9
f. Zmian konfiguracji, wyglądu i ułożenia panelu administracyjnego
7. Wdrażania zmian w zakresie frontendowym, w tym:
j. Rozwoju logiki aplikacji w VUE.js
k. Zmian związanych z wyglądem strony – szablony HTML i CSS
i. Ze szczególnym naciskiem na zgodność z WCAG 2.1 i kryteriami określonymi w Ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zarówno na poziomie wizualnym, jak i na poziomie kodu strony
ii. Ze szczególnym naciskiem na wydajność wprowadzanych zmian – obciążenie wydajnościowe przeglądarki/procesora/karty graficznej/łącza internetowego Użytkownika
l. Implementacji ogólnodostępnych rozwiązań w javascript
m. Obsługę zmian w routingu aplikacji
n. Obsługę zmian w zakresie SEO
o. Obsługę zmian w zakresie analitycznym
p. Implementacij animacji, mikrointerakcji, preloaderów, fake-content itp. rozwiązań
q. Testowaniu kompatybilności działania wprowadzanych rozwiązań z najpopularniejszymi przeglądarkami internetowymi, takimi jak:
i. Desktop: Google Chrome, Firefox, Safari, Microsoft Edge
ii. ii. Mobile: Chrome, Opera, Safari, Samsung Browser
r. Wdrażaniu zmian zgodnie z zastosowanym obecnie podejściem mobile-first, responsywności serwisu, mobile-friendly
8. Wdrażania poprawek związanych z bezpieczeństwem, zarówno dla systemów frontendowych jak i backendowych, jak również wszelkich usług powiązanych i warstwy komunikacji i przesyłania danych pomiędzy zewnętrznymi i wewnętrznymi systemami
9. Ciągłej optymalizacji wydajności aplikacji
b. Frontendowej, w tym wdrażania najlepszych praktyk związanych z wydajnością renderowania strony, zarówno od strony technicznej jak i wizualnej, z uwzględnieniem czynników takich jak Critical Rendering Path, AMP, SPA
b. Backendowej, w tym dbania o działanie na najszybszej dostępnej platformie interpretującej język PHP – aktualizacja modułów z uwzględnieniem kompatybilności wstecznej, przeprowadzanie migracji na nowsze wersje, dostosowania modułów, etc.
c. Zasobów przechowujących dane, w tym:
i. Bazy Danych
ii. Engine cache
iii. Systemów plików
iv. CDN
10. Wsparcia technicznego dla Redakcji Culture.pl, i inne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1. Szczegółowy zakres zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług będzie się mieścił w zakresie przedmiotu zamówienia podstawowego tzn. usług CR i SLA.
Przez usługi podobne zamawiający rozumie usługi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego.
2. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy, zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zmawiającego ofertą.
8. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi wskazane w ust. 1. Jest to wyłącznie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium oceniające jakość procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej :
a) jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia, tj. zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, która obsługuje ruch co najmniej na poziomie 500 000 Unikalnych Użytkowników miesięcznie;
b) jedną usługę w zakresie wsparcia aplikacji CMS opartej o system Drupal 7/8, której wartość w całym okresie obowiązywania wyniosła co najmniej 80 000 zł brutto, z zastrzeżeniem iż nie może być to usługa wskazana w pkt a) ;
c) jedną usługę obsługi programistycznej serwisu internetowego, z minimum 10 publikacjami online tygodniowo, w ramach serwisu.
Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6-osobowym zespołem zwanym dalej Zespołem Wykonawcy, który będzie realizował przedmiot zamówienia, w tym zapewni:
a) Managera projektu, posiadającego co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami IT, certyfikat z zarządzania projektami informatycznymi (Prince2, PMP, IMPA, Certified ScrumMaster lub porównywalne);
b) Jednego programistę front-end / drupal developera posiadającego, co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji opartych o system CMS Drupal i/lub w zakresie wdrażania aplikacji opartych o VUE.js bądź technologie pokrewne (React, Angular).
c) Dwóch programistów Backend, posiadających doświadczenie w zakresie informatyki oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji webowych opartych o system CMS Drupal.
d) Testera, posiadającego co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie testowania aplikacji webowych oraz posiadającego certyfikat ISTQB lub równoważny
e) Projektanta graficznego/UX z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w realizacji projektów cyfrowych.
Kompetencje ww. członków Zespołu Wykonawcy mogą być łączone ze sobą, jednak nie więcej niż w dwóch wskazanych powyżej zakresach jednocześnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 2 do SWZ;
2) wykaz osób, które będą członkami Zespołu Wykonawcy i będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ);
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Opis procesu developerskiego wykorzystywanego przez Wykonawcę do wdrażania projektów IT – w szczególności stron www.
4) Opis procesu developerskiego dotyczącego reakcji na zgłoszenia: błędów, zmian, nowych funkcjonalności.
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
UWAGA: Dokumenty z pkt 3, 4, stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniu. Jak również będą podlegały ocenie w ramach kryterium oceny ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość dokonania zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w drodze pisemnego aneksu do niniejszej Umowy, w szczególności w przypadku, kiedy Strony podejmą wspólnie taką decyzję, a opóźnienie w realizacji nie będzie zawinione przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Kryterium kosztów wynikających z SLA - 25% (stawka miesięczna)
b) Kryterium stawki godzinowej dla prac wykraczających poza zakres SLA – Change Request – 25% (stawka godzinowa)
c) Kryterium oceniające jakość procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu – 50%
Kryterium oceniające jakość proponowanego procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu, będzie oceniane przez komisję przetargową oraz zewnętrznych ekspertów w skali od 0 do 50 pkt., na podstawie złożonych wraz z ofertą, przez Wykonawcę opisów procesów z uwzględnieniem następujących elementów:
i. Opis procesu developerskiego wykorzystywanego przez Wykonawcę do wdrażania projektów IT – w szczególności stron www – maksymalnie 25 pkt.
ii. Opis procesu developerskiego dotyczącego reakcji na zgłoszenia: błędów, zmian, nowych funkcjonalności – maksymalnie 25 pkt.

W szczególności ocenie będą podlegać następujące elementy procesów:
• zgłaszanie zmian przez zamawiającego
• proces testowania zmian
• proces odbioru zmian
• proces wdrażania zmian na wersję produkcyjną
• proces reakcji na awarię z definicją kanałów komunikacji I postępowania na wypadek braku komunikacji w danym kanale
• procedury przywracania serwisu z kopii na wypadek wystąpienia problemów w wersji produkcyjnej podczas wdrożenia nowej wersji
• procesu umożliwiającego jednoczesny rozwój wielu alternatywnych wersji serwisu
• procesu umożliwiającego stawianie kopii serwisu culture.pl na potrzeby rozwoju innych projektów culture.pl
• procesu testowania I optymalizacji wydajności aplikacji na poziomie frontendu I backendu
• procesu wprowadzania zmian w danych poprzez procesy ETL
Procesy te staną się częścią zakresu zlecenia po podpisaniu umowy.
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska łącznie ze wszystkich kryteriów najwyższą liczbę punktów.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do komputera- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI