Usługi zapewnienia wsparcia deweloperskiego Mapy Polskich Kompozytorów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi zapewnienia wsparcia deweloperskiego Mapy Polskich Kompozytorów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-07-01
  • ZamawiającyInstytut Adama Mickiewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00092202
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi zapewnienia wsparcia deweloperskiego Mapy Polskich Kompozytorów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi zapewnienia wsparcia deweloperskiego Mapy Polskich Kompozytorów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-980735ed-d2cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Wsparcie deweloporskie Mapy Polskich Kopmpozytorów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iam.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w
ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i
730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki
dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w
postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,
.pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się,
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje
Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: kkieloch@iam.pl;2) poprzez Platformę, dostępną pod
adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
wymaga założenia konta.5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w
Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu
zakupowego/Plan zamówień publicznych. 6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje
wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0,
zaleca się jej aktualną wersję;4) włączona obsługa JavScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader
lub inny odczytujący pliki .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/IAM/2021/06

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zapewnienia wsparcia deweloperskiego Mapy Polskich Kompozytorów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 7 do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS WordPress, VUE.js, D3js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza, a w szczególności wykonania prac polegających na:
a. Zapewnieniu infrastruktury developerskiej, w ramach której będzie utrzymywana w pełni odwzorowana kopia środowiska produkcyjnego Zamawiającego, umożliwiająca wykonywanie w trybie ciągłym:
i. testów jednostkowych
ii. testów integracyjnych
iii. ręcznej weryfikacji i odbioru wprowadzanych zmian
b. Synchronizacji / publikacji wykonanych, przetestowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian na serwery produkcyjne
c. Wsparcie w razie konieczności przywrócenia starszych wersji aplikacji (rollback) jeśli na wersji produkcyjnej zostaną wykryte krytyczne błędy związane z nowo wydaną wersją aplikacji
d. Implementacji i rozbudowie automatycznych integracji z dostawcami usług zewnętrznych, takimi jak:
i. Serwisy social media
ii. Operatorzy usług mailingowych
iii. Operatorzy usług Marketing Automation
iv. Operatorzy Bramek Płatności
v. Operatorzy usług reklamowych
vi. Wewnętrzne systemy Księgowo-Rozliczeniowe
vii. Wewnętrzne oraz zewnętrzne systemy raportowania
e. Projektowania na poziomie UX/GFX nowych rozwiązań w serwisie, na podstawie informacji przekazanych przez Zleceniodawcę, w tym:
i. Projektowanie makiet Lo-Fi
ii. Projektowanie makiet Hi-Fi
iii. Projektowanie graficzne
iv. Projektowanie procesów, mapowanie podróży użytkownika po stronie
v. Projektowanie mikro-interakcji
f. Wdrażania zmian w zakresie backendowym, w tym:
i. Budowie i rozwoju wtyczek WordPress
ii. Budowie i rozwoju funkcji WordPress
iii. Budowie i rozwoju bibliotek javascript
iv. Zmian konfiguracji, wyglądu i ułożenia panelu administracyjnego
g. Wdrażania zmian w zakresie frontendowym, w tym:
i. Rozwoju logiki aplikacji w VUE.js
ii. Rozwój wizualizacji danych opartych o D3js
iii. Zmian związanych z wyglądem strony – szablony HTML i CSS.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
2. Szczegółowy zakres zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług będzie się mieścił w zakresie przedmiotu zamówienia podstawowego tzn. usług CR i SLA.
Przez usługi podobne zamawiający rozumie usługi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego.
3. Zamówienie, o którym mowa w ust. 2 zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy, zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zmawiającego ofertą.
4. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi wskazane w ust. 2. Jest to wyłącznie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium oceniające jakość procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej :
a) jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia, tj. zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto (podana kwota stanowi wartość serwisów internetowych), zbudowanych w oparciu o CMS WordPress 8 i VUE.js, która obsługuje ruch co najmniej na poziomie 500 000 Unikalnych Użytkowników miesięcznie;
b) dwie usługi w zakresie wsparcia aplikacji CMS opartej o system napisany przy użyciu języka PHP, których wartość łączna w całym okresie obowiązywania wyniosła co najmniej 80 000 zł brutto, zastrzeżeniem iż nie może być to usługa wskazana w pkt a) ;
c) jedną usługę obsługi programistycznej serwisu internetowego, z minimum 10 publikacjami online tygodniowo, w ramach tego serwisu.
Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 6-osobowym zespołem zwanym dalej Zespołem Wykonawcy, który będzie realizował przedmiot zamówienia, w tym zapewni:
a) Managera projektu, posiadającego, co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT, certyfikat z zarządzania projektami informatycznymi (Prince2, PMP, IMPA, Certified ScrumMaster lub porównywalne) i ukończone magisterskie studia w zakresie Informatyki lub w zakresie Zarządzania uzupełnione odpowiednimi studiami podyplomowymi z Zarządzania Projektami.
b) Jednego programistę front-end / WordPress developera posiadającego, co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji opartych o system CMS WordPress i/lub w zakresie wdrażania aplikacji opartych o VUE.js bądź technologie pokrewne (React, Angular).
c) Dwóch programistów Backend, posiadających co najmniej tytuł inżyniera w zakresie informatyki oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji webowych opartych o system CMS WordPress.
d) Testera, posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania aplikacji webowych oraz posiadającego certyfikat ISTQB lub równoważny
e) Projektanta graficznego/UX z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w realizacji projektów cyfrowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 2 do SWZ;
2) wykaz osób, które będą członkami Zespołu Wykonawcy i będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Opis procesu developerskiego wykorzystywanego przez Wykonawcę do wdrażania projektów IT – w szczególności stron www.
2) Opis procesu developerskiego dotyczącego reakcji na zgłoszenia: błędów, zmian, nowych funkcjonalności.
UWAGA: Dokumenty z pkt 1, 2, stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniu. Jak również będą podlegały ocenie w ramach kryterium oceny ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ);
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Opis procesu developerskiego wykorzystywanego przez Wykonawcę do wdrażania projektów IT – w szczególności stron www.
4) Opis procesu developerskiego dotyczącego reakcji na zgłoszenia: błędów, zmian, nowych funkcjonalności.
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiającemu przysługuje prawo dokonywania zmian umowy w okolicznościach określonych
w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy dla wywołania skutków prawnych wymagają formy pisemnej (rygor nieważności).
2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień Umowy, w zakresie:
a. osób wskazanych w załączniku nr 1 do umowy Zespół Wykonawcy, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.
b. zmian technologicznych serwisu, które mogą nastąpić w trakcie realizacji umowy, opisanych w §2 ust. 3 niniejszej umowy
c. terminu realizacji niniejszej umowy w przypadku niewykorzystania wszystkich środków przewidzianych w umowie w określonym terminie
d. Kierownika Zespołu Wykonawcy oraz osób odpowiedzialnych za kontakty, wymienionych w §4 umowy
e. Adresu do korespondencji wskazanego w § 16 ust. 1

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma, pod adresem https://iam.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Kryterium oceniające jakość proponowanego procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu, będzie oceniane przez komisję przetargową oraz zewnętrznych ekspertów w skali od 0 do 50 pkt., na podstawie złożonych przez wykonawcę opisów procesów z uwzględnieniem następujących elementów:
i. Opis procesu developerskiego wykorzystywanego przez Wykonawcę do wdrażania projektów IT – w szczególności stron www – maksymalnie 25 pkt.
ii. Opis procesu developerskiego dotyczącego reakcji na zgłoszenia: błędów, zmian, nowych funkcjonalności – maksymalnie 25 pkt.

W szczególności ocenie będą podlegać następujące elementy procesów:
• zgłaszanie zmian przez zamawiającego
• proces testowania zmian
• proces odbioru zmian
• proces wdrażania zmian na wersję produkcyjną
• proces reakcji na awarię z definicją kanałów komunikacji I postępowania na wypadek braku komunikacji w danym kanale
• procedury przywracania serwisu z kopii na wypadek wystąpienia problemów w wersji produkcyjnej podczas wdrożenia nowej wersji
• procesu umożliwiającego jednoczesny rozwój wielu alternatywnych wersji serwisu
• procesu umożliwiającego stawianie kopii serwisu mapofcomposers.pl na potrzeby rozwoju innych projektów mapofcomposers.pl
• procesu testowania I optymalizacji wydajności aplikacji na poziomie frontendu I backendu
• procesu wprowadzania zmian w danych poprzez procesy ETL

Procesy te staną się częścią zakresu przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy.
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI