Usługa wydawnicza dla trzech czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wydawnicza dla trzech czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii Postępy Psychiatrii i Neurologii”, Alkoholizm i Narkomania” i Farmakoterapia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-06-12
  • ZamawiającyInstytut Psychiatrii i Neurologii
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00345442
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wydawnicza dla trzech czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii Postępy Psychiatrii i Neurologii”, Alkoholizm i Narkomania” i Farmakoterapia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkowalczyk@ipin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wydawnicza dla trzech czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii Postępy Psychiatrii i Neurologii”, Alkoholizm i Narkomania” i Farmakoterapia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c6d050d-1daf-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ipin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s,
 komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla Firefox
 Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia określa dopuszczalny format

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ipin.edu.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L I 19 z 4.05.2016r. str.1), dalej RODO, informuje że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, ul. Sobieskiego 9.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: kontakt: e-mail,iod@ipin.edu.pl
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w /w postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 1843).
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO
3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszenia przepisów RODO
Nie przysługuje Pani/Panu
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/19/521/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa wydawnicza dla trzech czasopism:
- „Advances in Psychiatry and Neurology / Postępy Psychiatrii i Neurologii”, ISSN 1230-2813,
- „Alcoholism and Drug Addiction / Alkoholizm i Narkomania”, ISSN 0867-4361,
- „Pharmacotherapy in Psychiatry and Neurology / Farmakoterapia w Psychiatrii i Neurologii” ISSN 1234-8279,
świadczona dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Promocja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert usługi wydawnicze dla co najmniej 3 polskich czasopism naukowych z obszaru nauk medycznych i nauk o zdrowiu mających wskaźnik cytowania Impact Factor (znajdujących się na liście prowadzonej przez Thomson Reuters – Clarivate Analytics). W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazu usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, dopuszczalne w świetle Umowy i ustawy Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to, czy ich skutki są korzystne dla Właściciela Tytułów, tj. dotyczących:
a) zmiany stawki podatku VAT – odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, względem usług, do których mają zastosowanie zmienione przepisy. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wydawcy, zgodnie z § 7 ust. 1, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, wynagrodzenie Wydawcy w ujęciu brutto, ulegnie odpowiedniej zmianie przez zastosowanie zmienionej stawki podatku VAT – po sporządzeniu aneksu do Umowy. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wydawcy za wykonywanie Umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wydawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku;
b) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia);
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
d) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do kontaktu w związku z realizacją Umowy. Zmiana osób zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie będzie traktowane jako zmiana Umowy i nie będzie wymagało sporządzania aneksu do Umowy.

3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie art. 439 ustawy – Prawo zamówień publicznych:
1) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszonego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej „Prezes GUS”), ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym została złożona oferta Wykonawcy;
2) przez zmianę wynagrodzenia rozumie się zarówno jego podwyższenie, jak i obniżenie, w zależności od wzrostu lub obniżenia cen, o których mowa w pkt 1, względem ceny przyjętej w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
3) wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało waloryzacji, gdy wartość zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych, mających wpływ na wykonanie usługi, ogłoszonych w komunikacie Prezesa GUS, o którym mowa w pkt 1, przekroczy 7% w stosunku do stawek przyjętych w ofercie Wykonawcy i utrzyma się przez okres co najmniej 3 kolejnych miesięcy;
4) wniosek o podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może zostać złożony w okresie obowiązywania Umowy. Pierwszy wniosek może zostać złożony nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od zawarcia Umowy. Każdy kolejny wniosek może zostać złożony nie wcześniej niż po upływie kolejnych 6 miesięcy obowiązywania Umowy;
5) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 15 % w stosunku do wartości wynagrodzenia brutto określonego w §7 ust. 1;
6) postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w pkt 5 powyżej;
7) podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy – może nastąpić na wniosek Wykonawcy, złożony najwcześniej po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy przez Strony, w przypadku, gdy Wykonawca na dzień złożenia wniosku o waloryzację realizuje przedmiot Umowy;
8) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy – może nastąpić na wniosek Zamawiającego, złożony po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez Strony, bez względu na fakt, czy Wy
4. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zgodnie z ust. 3 powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen towarów i usług konsumpcyjnych według wskaźnika

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ipin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór do skupu UPS ze zużytymi akumulatorami- Brwinów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór do skupu UPS ze zużytymi akumulatorami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI