„Usługa symetrycznego dostępu do internetu wraz z serwisem naprawczym na potrzeby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa symetrycznego dostępu do internetu wraz z serwisem naprawczym na potrzeby Urzędu Transportu Kolejowego”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-08-09
  • ZamawiającyUrząd Transportu Kolejowego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00128608
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa symetrycznego dostępu do internetu wraz z serwisem naprawczym na potrzeby Urzędu Transportu Kolejowego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Transportu Kolejowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015481433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 134

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@utk.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: utk.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa symetrycznego dostępu do internetu wraz z serwisem naprawczym na potrzeby Urzędu Transportu Kolejowego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91ac5671-eed4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011812/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa dostępu do internetu przez okres 21 miesięcy dla Centrali Urzędu oraz Oddziałów Terenowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

utk.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zp.utk.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy
lub poczty elektronicznej, chyba że postanowienia SWZ stanowią inaczej.
Przekazanie oferty wraz z załącznikami następuje wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Komunikacja oraz dokumentacja zamówienia prowadzone są w języku polskim.
W korespondencji przekazywanej za pośrednictwem poczty elektronicznej należy podać numer
sprawy niniejszego postępowania.
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są Joanna Kochańska i Anna Czochra.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZPU.2500.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – usługa symetrycznego dostępu do internetu przez okres 21 miesięcy dla centrali
Urzędu Transportu Kolejowego oraz Oddziału Terenowego w War

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Technologia medium drugiego traktu łącza (światłowodowa/miedziana)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – usługa symetrycznego dostępu do internetu przez okres 21 miesięcy dla Oddziału
Terenowego w Lublinie;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępość usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Technologia medium łącza (światłowodowa/miedziana)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – usługa symetrycznego dostępu do internetu przez okres 21 miesięcy dla Oddziału
Terenowego w Krakowie;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Technologia medium łacza (światłowodowa/miedziana)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – usługa symetrycznego dostępu do interentu przez okres 21 miesięcy dla Oddziału
Terenowego w Katowicach;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Technologia medium łącza (światłowodowa/miedziana)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – usługa symetrycznego dostępu do internetu przez okres 21 miesięcy dla Oddziału
Terenowego w Gdańsku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostępność usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Technologia medium łącza (światłowodowa/miedziana)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Część 6 – usługa symetrycznego dostępu do internetu przez okres 21 miesięcy dla Oddziału
Terenowego we Wrocławiu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Technologia medium łacza (światłowodowa/miedziana)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – usługa symetrycznego dostępu do internetu przez okres 11 miesięcy dla Oddziału Terenowego w Poznaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Technologia medium łącza ( światłowodowa/miedziana)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

.Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że:
7.1.1. w zakresie obejmującym Część 1 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje co najmniej:
1) jedną usługę polegającą na świadczeniu symetrycznego dostępu do sieci Internet
o przepustowości min. 500 Mb/s przez okres co najmniej 12 miesięcy.
7.1.2. w zakresie obejmującym Część 2-7 dotyczącą niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
1) Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu
na dzień składania ofert, Wykonawca składa wraz z ofertą w zakresie każdej części zamówienia:
8.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków oraz o braku podstaw do wykluczenia w zakresie
wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ,
8.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie
wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
8.3.Dokumenty składane na wezwanie dotyczące Część 1:
8.3.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych
środków dowodowych:
8.3.1.1 Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w „Oświadczeniu
o spełnieniu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia”
– wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
8.3.1.2 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług sporządzonych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu
na dzień składania ofert, Wykonawca składa wraz z ofertą w zakresie każdej części zamówienia:
8.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków oraz o braku podstaw do wykluczenia w zakresie
wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ,
8.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie
wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
8.3.Dokumenty składane na wezwanie dotyczące Część 1:
8.3.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych
środków dowodowych:
8.3.1.1 Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w „Oświadczeniu
o spełnieniu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia”
– wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
8.3.1.2 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług sporządzonych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy odpowiednie dla Wykonawcy.
.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie
wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
8.3.Dokumenty składane na wezwanie dotyczące Część 1:
8.3.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych
środków dowodowych:
8.3.1.1 Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w „Oświadczeniu
o spełnieniu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia”
– wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
8.3.1.2 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług sporządzonych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
8.4. Dokumenty składane na wezwanie dotyczące Część 2-7:
8.4.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych
środków dowodowych:
8.4.1.1 Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w „Oświadczeniu
o spełnieniu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia”
– wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
8.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty
wskazane w pkt 8.3.1.1 oraz 8.4.1.1 SWZ składa każdy z tych Wykonawców.
8.6. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów, dokumenty
wskazane w pkt 8.3.1 oraz 8.4.1 SWZ, za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.3.1.1
pkt 1 SWZ, muszą być złożone również w odniesieniu do tych podmiotów.
8.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności
są wymagane.
8.8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa,
wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmiany umowy oraz warunków ich wprowadzenie w § 12 w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-09 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zp.utk.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-07

2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Wykonanie strony internetowej urzędu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Projekt wraz z wdrożeniem strony www dla WEiP- KC-zp.272-400/21