Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opracowania i realizacji modernizacji, prowadzenia pozycjonowania i administrowania strony internetowej jakrzucicpalenie.pl oraz wsparcie działań na profilu strony na portalu społecznościowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/57 09 466
1.5.8.) Numer faksu: 22/57 06 462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.wolosiak@pib-nio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pib-nio.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opracowania i realizacji modernizacji, prowadzenia pozycjonowania i administrowania strony internetowej jakrzucicpalenie.pl oraz wsparcie działań na profilu strony na portalu społecznościowym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa3bdf65-cb77-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ: Rozdz. XVIII SWZ, Rozdz. XX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdz. XXXV SWZ - Klauzula informacyjna RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-59/22/DW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania i realizacji modernizacji, prowadzenie pozycjonowania i administrowania strony internetowej jakrzucicpalenie.pl oraz wsparcie działań na profilu strony na portalu społecznościowym Facebook.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) realizacja audytu strony internetowej jakrzucicpalenie.pl dalej „Strony”,
2) opracowanie planu kompleksowej modernizacji Strony wraz z zaleceniami optymalizacyjnymi,
3) realizacja modernizacji Strony w oparciu o aktualne standardy i dobre praktyki,
4) opracowanie zaleceń optymalizacyjnych dla profilu Strony na portalu społecznościowym Facebook,
5) prowadzenie pozycjonowania Strony i wsparcia profilu Strony na portalu społecznościowym Facebook,
6) administrowanie i bieżąca obsługa techniczna Strony,
7) realizacja corocznych modernizacji Strony, jej pozycjonowania i optymalizacji oraz bieżące wprowadzanie zaleceń optymalizacyjnych dla profilu Strony na portalu społecznościowym Facebook,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe zapisy w SWZ: Rozdz. XXVII KRYTERIA OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty:
a) co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na budowie i wdrożeniu lub modernizacji strony internetowej wraz ze świadczeniem opieki serwisowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach realizowanej usługi oraz
b) co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na wsparciu działań na profilu strony internetowej na portalu społecznościowym przez okres co najmniej 12 miesięcy.
UWAGA: W przypadku usług ciągłych/okresowych (umów) wykonywanych, tj. takich, których realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zrealizowany zakres takiej umowy, który na dzień upływu terminu składania ofert potwierdza spełnienie wymaganego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że podczas realizacji zamówienia publicznego będzie dysponował:
a) co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia, wskazaną w wykazie osób, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu lub modernizacji stron internetowych, poparte osobistym udziałem w realizacji minimum 1 (jednego) projektu strony internetowej, której tematem była profilaktyka zdrowotna;
b) co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia, wskazaną w wykazie osób, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych, poparte osobistym udziałem w realizacji (samodzielnie lub będąc członkiem zespołu) minimum 2 (dwóch) usług, których zakres obejmował co najmniej optymalizację i pozycjonowanie stron internetowych;
c) co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia, wskazaną w wykazie osób, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w obsłudze serwisowej stron internetowych, poparte osobistym udziałem w realizacji minimum 2 (dwóch) usług, których przedmiot zamówienia obejmował co najmniej świadczenie opieki serwisowej stron internetowych.
Zamawiający dopuszcza wykazanie ww. doświadczenia przez jedną lub więcej osób pod warunkiem, że wskazana osoba/osoby będą spełniać wszystkie wyszczególnione wyżej w poszczególnych punktach warunki w zakresie wymaganego doświadczenia zawodowego.
Zamawiający wymaga aby osoby wskazane przez Wykonawcę, w trakcie realizacji zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia nw. podmiotowe środki dowodowe:
- na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) – dalej „rozporządzenie” zamiast:
1) odpisu albo informacji z KRS lub CEiIDG, o których mowa Rozdz. XIV pkt 1.1. lit. a) – składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami
nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
- dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww.
dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art.
108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP (jeśli był wymagany) - zastępuje się je odpowiednio
w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem
sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z zastosowaniem
określonych powyżej terminów wystawienia dokumentów.
Informacje na temat dokumentów składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie określone są w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia nw. podmiotowe środki dowodowe:
wykaz usług – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami rozdz. XX pkt. 29-33 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma/System: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykaz dokumentów, oświadczeń wymaganych do złożenia wraz z ofertą został wskazany w rozdz. XIII SWZ.
Terminy wykonania zamówienia, harmonogram ramowy etapów realizacji zamówienia:
Etap I: 45 dni od dnia zawarcia umowy ale nie dłużej niż do 31.07.2022 r.
Etap II: Od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego etapu I ale nie dłużej niż do 31.12.2022 r.
Etap III; Przez okres 12 miesięcy liczony od dnia 01.01.2023 r do dnia 31.12.2023 r.
Etap IV: Przez okres 12 miesięcy liczony od dnia 01.01.2024 r do dnia 31.12.2024 r.
Etap V: Przez okres 12 miesięcy liczony od dnia 01.01.2025 r do dnia 31.12.2025 r.