Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa hostingu stron internetowych wraz z usługą migracji serwisów BIP i ZP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości Centralny Zarząd Służby Więziennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 37A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-521
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hostingu stron internetowych wraz z usługą migracji serwisów BIP i ZP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f1bda55-5058-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103235/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa hostingu stron internetowych wraz z usługą migracji serwisów BIP i ZP (36 m-cy)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu poczty elektronicznej.
2. miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal służą WYŁĄCZNIE
do składania/wycofywania i zmiany ofert. Wszelka pozostała korespondencja (pytania do treści SWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę)
przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres: zzp@sw.gov.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się:
numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania lub numerem postępowania: 21/22/PA
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/22/PA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwisy zp.sw.gov.pl i bip.sw.gov.pl utrzymywane są na zasobach Służby Więziennej i zbudowane są w oparciu o technologię MS SharePoint 2016, MS Windows Server 2016 oraz MS SQL Server 2017.
Serwis zp.sw.gov.pl oparty jest na mechanizmach, które umożliwiają dodawanie ogłoszeń poprzez formularz przez uprawnione osoby z właściwych jednostek, wyszukiwanie zamówień po wcześniej zdefiniowanych kryteriach, drukowanie zamówień oraz edycje ogłoszeń.
Serwis bip.sw.gov.pl to system stron służący powszechnemu i bezpłatnemu dostępowi do informacji publicznej. Serwis podzielony jest na kilka podstawowych modułów odpowiadających poszczególnym jednostkom Służby Więziennej. Dodawanie informacji przez uprawnionych redaktorów z właściwych jednostek odbywa się poprzez prosty formularz dla wszystkich modułów w danej jednostce.
Serwis sw.gov.pl i dozorelektroniczny.gov.pl utrzymywany jest na zasobach zewnętrznych firmy hostującej. Został stworzony w języku PHP z wykorzystaniem frameworka MVC CakePHP. Podstawowe moduły zostały oparte o panel zarządzający Croogo. Dane składowane są w postaci plików na serwerze oraz w bazie danych MySQL. Serwisy zbudowane są z użyciem wzorca MVC
( Model – Widok - Kontroler ), przez to warstwa logiki jest ściśle oddzielona od warstwy wyglądu oraz warstwy danych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji usługi migracji serwisów BIP i ZP
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej trzech usług hostingowych oraz budowy trzech serwisów Internetowych w technologii webowej (języki znaczników, języki programowania, bazy danych, systemy CMS oraz frameworki i inne technologie, które umożliwiają tworzenie serwisów internetowych).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2 W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Wykonawca składa pełnomocnictwo
określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
3. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeniu mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w pkt XXVII Projekt umowy.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy.
4. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień warunków umowy dotyczących terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
6. Brzmienie istotnych postanowień projektu umowy może ulec zmianie w dowolnym zakresie jedynie przed terminem składania ofert.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02