Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług dostępu Internetu / teletransmisji oraz świadczenie usługi hostowanej centrali telefonicznej w latach 2022-2024 dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfoursynow@edu.um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dostępu Internetu / teletransmisji oraz świadczenie usługi hostowanej centrali telefonicznej w latach 2022-2024 dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56de289b-db4c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048025/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług dostępu do Internetu/teletransmisji oraz świadczenie usługi hostowanej centrali telefonicznej dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) Monika Poneta – Inspektor ds. zamówień publicznych (sprawy proceduralne),
2) Jakub Prochwicz – Kierownik działu Informatyki (sprawy merytoryczne).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, że:
3) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy, Al. KEN 61, 02-777 Warszawa, tel. 22/2775100, email: dbfoursynow@edu.um.warszawa.pl.
4) z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pod adresem email: ursynow.oswiata.iod@edu.um.warszawa.pl lub pocztą na adres Administratora z dopiskiem „IOD”.
5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24) dalej zwaną „ustawą Pzp” oraz w celu wywiązania się przez Administratora z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie
z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2020.164 t.j. z dnia 2020.02.03) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tych ustaw.
6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp,
b) organy władzy publicznej, podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej i inne podmioty, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
c) inne podmioty, które na podstawie podpisanych stosownych umów z Administratorem świadczą m. in. usługi prawne, informatyczne, archiwizacyjne, w tym spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000041441, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której DBFO Ursynów m.st. Warszawy prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Następnie dane będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu;
8) podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem prawnym określonym w ustawie Pzp
i przepisach wykonawczych; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełniania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO/SAZ/139/2022/W
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 293945,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w zakresie realizacji przedmiotu umowy dla części nr I zamówienia, zobowiązany jest zapewnić, w szczególności:
a) w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, gwarantowaną przepustowość dostępu do sieci Internet;
b) dostęp do Internetu bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu, ilości użytkowników czy też ilości przesłanych bądź odebranych danych;
c) bezpośrednie zestawienie łącza między wskazaną lokalizacją w siedzibie Zamawiającego
a węzłem dostępowym sieci metropolitarnej wykonawcy.
2) W zakresie wymagań techniczno-serwisowych dla części nr I-zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia konfiguracji systemu w ramach instalacji, bez dodatkowych kosztów;
b) przejęcia obowiązku przeprowadzenia wszystkich niezbędnych procedur, uzgodnień itp., związanych z instalacją łącza internetowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych. Jeśli będzie to konieczne przedstawiciele Zamawiających udzielą w tym celu niezbędnego pełnomocnictwa;
c) usługa nie może posiadać żadnych ograniczeń co do ilości przesyłanych danych;
d) Wykonawca zapewni dostępność służb technicznych przez całą dobę we wszystkie dni w roku;
e) Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia, serwisowanie systemu przez cały okres obowiązywania umowy;
f) utrzymanie stałego dostępu do sieci Internet przez okres 30 miesięcy z utrzymaniem dostępności sieci na poziomie nie mniejszym niż 99,0 % w ujęciu miesięcznym.
4.2.5.) Wartość części: 120330,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w części I, Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi punktowe:
1) cena brutto (C) – 60 pkt;
2) gwarantowana prędkość minimalna download (PD) – 20 pkt;
3) gwarantowana prędkość minimalna upload (PU) – 20 pkt;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarantowana prędkość minimalna download (PD)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarantowana prędkość minimalna upload (PU) – 20 pkt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w zakresie realizacji przedmiotu umowy dla części nr II (podstawowej) zamówienia, zobowiązany jest zapewnić, w szczególności:
a) w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, gwarantowaną przepustowość dostępu do sieci Internet;
b) dostęp do Internetu bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu, ilości użytkowników czy też ilości przesłanych bądź odebranych danych;
c) bezpośrednie zestawienie łącza między wskazaną lokalizacją w siedzibie Zamawiającego
a węzłem dostępowym sieci metropolitarnej wykonawcy.
2) W zakresie wymagań techniczno-serwisowych dla części nr II (podstawowej) zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia konfiguracji systemu w ramach instalacji, bez dodatkowych kosztów;
b) przejęcia obowiązku przeprowadzenia wszystkich niezbędnych procedur, uzgodnień itp., związanych z instalacją łącza internetowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych. Jeśli będzie to konieczne przedstawiciele Zamawiających udzielą w tym celu niezbędnego pełnomocnictwa;
c) usługa nie może posiadać żadnych ograniczeń co do ilości przesyłanych danych;
d) Wykonawca zapewni dostępność służb technicznych przez całą dobę we wszystkie dni w roku;
e) Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia, serwisowanie systemu przez cały okres obowiązywania umowy;
f) utrzymanie stałego dostępu do sieci Internet przez okres 30 miesięcy z utrzymaniem dostępności sieci na poziomie nie mniejszym niż 99,0 % w ujęciu miesięcznym.
Zamawiający określa wymagania minimalne w zakresie realizacji przedmiotu umowy dla części nr II (wariantowej) zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, w szczególności:
1) włókna światłowodowe, które powinny spełniać wymagania określone w normach odpowiednio:
a) włókna światłowodowe powinny być włóknami jednomodowymi, zakończone złączami LC,
b) tłumienność jednostkowa nie powinna przekraczać wartości katalogowych dla włókien użytego kabla,
c) zmiana tłumienności jednostkowej na długości linii nie powinna przekraczać 0,1 dB/km,
d) skokowy wzrost tłumienności wywołany punktowymi wtrąceniami nie powinien być większy niż 0,1 dB,
e) tłumienność spawów nie powinna przekraczać 0,15 dB;
2) w ramach udostępnienia włókien światłowodowych Wykonawca wykona przyłącza do lokalizacji na swój koszt i własnym staraniem oraz wykona instalacje i zakończenia sieci optycznej we wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego pomieszczeniu;
3) oferowane włókna powinny zapewnić możliwie najkrótszą drogę optyczną w wymaganych relacjach;
4) dostarczone włókna światłowodowe powinny być kompatybilne z modułami SFP 1000Base-LR i współpracować bez pośrednictwa dodatkowych;
5) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiedni personel do utrzymania traktów światłowodowych i usuwania awarii;
6) Wykonawca będzie zobowiązany informować Zamawiającego o planowanych pracach skutkujących przerwaniem transmisji w dzierżawionych przez Zamawiającego włóknach światłowodowych;
7) Wykonawca powinien zapewnić jeden, centralny punkt zgłaszania awarii czynny 24/7/365 (zgłoszenia tel., mail), z SLA dostępności usługi na poziomie 99,0 % w skali roku.
4.2.5.) Wartość części: 52080,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32562000-0 - Kable światłowodowe
32560000-6 - Tworzywa z włókna optycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w części II, Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi punktowe:
1) cena brutto (C) – 60 pkt;
2) gwarantowana prędkość minimalna download (PD) – 20 pkt;
3) gwarantowana prędkość minimalna upload (PU) – 20 pkt;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarantowana prędkość minimalna download (PD)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarantowana prędkość minimalna upload (PU)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach wykonywania usługi hostowanej centrali telefonicznej Wykonawca zapewni placówkom oświatowym Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, nawiązywanie i wykonywanie połączeń głosowych w technice VoIP do wszystkich operatorów telekomunikacyjnych.
2) W zakresie wymagań techniczno-serwisowych dla części nr III Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia Zamawiającemu numerów telefonów (numery miejskie z kierunku 22) w numeracji kolejnej z posiadanej przez siebie puli:
od 1 dnia miesiąca następującego po dniu, w którym zostanie podpisana umowa, Operator uruchomi Usługę o pojemności 135 numerów miejskich i przyzna Zamawiającemu do dyspozycji pulę 135 numerów;
od dnia 01 października 2022 roku Operator powiększy pojemność centrali do 235 numerów miejskich i przyzna Zamawiającemu do dyspozycji kolejną pulę 100 numerów;
b) umożliwienia migracji aktualnie używanych numerów telefonów do Wykonawcy i ich obsługę na hostowanej centrali telefonicznej a ich ewentualne przeniesienie odbywałoby się w sposób nie utrudniający pracy Zamawiającego, dopuszcza się przerwę w świadczeniu usług pod warunkiem uzgodnienia jej z przedstawicielami Zamawiającego, a takowa nastąpi poza godzinami pracy Zamawiającego – zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 576 z późn. zm.) oraz § 10 rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 11 grudnia 2018 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 2324);
3) Zamawiający określi, które używane numery będzie migrował do hostowanej centrali telefonicznej Wykonawcy a które wykorzysta z przyznanej puli numerów miejskich.
4) Wykonawca zapewni dostępność służb technicznych przez całą dobę we wszystkie dni w roku.
5) Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, serwisowanie systemu przez cały okres umowy, urządzeń telekomunikacyjnych zewnętrznych wraz z systemem łączy kablowych do sieci wewnętrznej Zamawiającego.
6) Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, blokadę połączeń o podwyższonej płatności typu, np. 0-7…,0-30…, 040…, automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości ich usunięcia.
4.2.5.) Wartość części: 121535,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)
64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w części nr III postepowania, w następującym zakresie:
1) powiększenie pojemności centrali maksymalnie o kolejne 100 numerów miejskich (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania liczby od 0 do 100, o jaką zostanie powiększona pojemność centrali);
2) zwiększenie ilości pakietów 3000 minut za płatne połączenia krajowe maksymalnie o kolejne 10 w/w pakiety (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania liczby od 0 do 10, o jaką zostanie zwiększona ilość pakietów).
2. Szczegółowo Prawo Opcji zostało określone w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 C do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 C do SWZ).
3. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający skorzysta z zamówienia gwarantowanego, natomiast zamówienie przewidziane prawem opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi skorzystać.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w części III Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi punktowe:
cena brutto (C) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia:
1) w części I - III mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. nie podlegają wykluczeniu;
b. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania odpowiednich uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania odpowiednich zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2021r., poz. 576).
3. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, co najmniej 1 zamówienie, polegające na:
1) świadczeniu usług dostępu do Internetu, przy czym wartość zrealizowanego lub realizowanego zamówienia ma wynosić co najmniej:
a) dla części I: 40 000,00 zł z podatkiem VAT,
b) dla części II (podstawowej): 15 000,00 zł z podatkiem VAT,
c) dla części II (wariantowej): 15 000,00 zł z podatkiem VAT,
2) świadczenie usługi hostowanej centrali telefonicznej, przy czym wartość zrealizowanego lub realizowanego zamówienia ma wynosić co najmniej: dla części III: 40 000,00 zł z podatkiem VAT,
- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
Spełnienie warunku udziału w postępowaniu należy wykazać oddzielnie dla każdej z części na którą składana jest oferta (zamówienia wskazane w wykazach usług dla poszczególnych części zamówienia nie mogą się powtarzać). W przypadku, gdy w ramach jednego zamówienia, usługi przedmiotu zamówienia obejmowały wartości więcej niż 1 części – wówczas należy podać wartość zrealizowanych usług w ramach tego zamówienia oddzielnie – celem potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie) dla każdej z części na którą składana jest oferta.
Wykazywane zamówienia winny być poparte dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika nr 4 do SWZ - “Wykaz usług”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia że, wykonawca nie podlega wykluczeniu (składa każdy wykonawca wraz z ofertą):
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108 ust. 1 Pzp oraz 109 ust. 1 pkt 4 i 7 oraz w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 2 A do SWZ
3. Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi brak podstaw wykluczenia, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, są:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
f) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
- którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, na wezwanie Zamawiającego złoży oświadczenia i dokumenty,
o których mowa w lit. a, c. f dla podmiotu udostępniającego zasoby. Klasyfikacja nastąpi na podstawie Załącznika nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia że, wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (składa każdy wykonawca wraz z ofertą):2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert - załącznik nr 2 B do SWZ;
2. Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi spełniania warunków udziału
w przedmiotowym postępowaniu, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, są:
1) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi Załącznik
nr 4 do SWZ;
dowody określające, czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa są złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym lub, jeżeli zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub
b) wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi są wykonywane, lub
c) jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a-b, oświadczenie Wykonawcy wraz z wyjaśnieniem przyczyny braku możliwości uzyskania tych dokumentów.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie
z innymi Wykonawcami, Wykaz usług, o którym mowa w pkt 1, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) Aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2021r., poz. 576).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Tak
6.2.) Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej: dopuszcza zamiast oferty podstawowej
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VIII Część A ust. 1 pkt 1 i 2 Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Do oferty należy załączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp z którego wynika, kto będzie wykonywał usługę - załącznik nr 7 do SWZ
2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Dokument pełnomocnictwa musi zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań,
złożenie oferty wspólnie,
prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne.
4) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
5) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
6) W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko pełnomocnika.
7) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8) Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały określone w Części X SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3