Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl – witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyPOLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00034397
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl – witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 334 99 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@paih.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl – witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46dcd59b-9e97-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://paih.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający na wniosek udostępni załącznik nr 6 do OPZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający szczegółowo określił środki komunikacji elektronicznej w części XV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny dot. RODO został określony w części XXIX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO zostały określone w części XXIX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOW.DSiPG.25.3/2021/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zamówienia jest stworzenie koncepcji, zaprojektowanie, wykonanie, testowanie i wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl – witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju. Serwis będzie skierowany do odbiorców zagranicznych (ze szczególnym uwzględnieniem Półwyspu Arabskiego) oraz odbiorców polskich, przy czym grupa odbiorców zagranicznych ma znaczenie priorytetowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Nazwa kryterium Waga (maksymalna liczba punktów)1 Cena (Kc) 40 % (40 pkt)2 Doświadczenie personelu (Dp) 30 % (30 pkt)3 Ocena jakościowa koncepcji realizacji zamówienia (Krz) 30 % (30 pkt).Dokładny sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w części XXII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowa koncepcji realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1) Wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował, tj. zaprojektował oraz wdrożył min. 3 serwisy internetowe w oparciu o system zarządzania treści (CMS) oparte na licencji Open Source, z min. liczbą unikatowych odwiedzin powyżej 10 000/miesiąc (wg Google Analitycs lub równorzędnego narzędzia).2) Na potrzeby realizacji zamówienia Wykonawca zapewni zespół, w skład którego wejdą m.in.:a) Project Manager– osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, w zakresie pełnienia funkcji Project Managera w procesie projektowania i wdrażania min. 3 serwisów internetowych;b) UX Designer - osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, w zakresie pełnienia funkcji UX Designera w procesie projektowania i wdrażania min. 3 serwisów internetowych;c) Art Director/UI Designer - osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, w zakresie pełnienia funkcji UI Designera/Art Directora w procesie projektowania i wdrażania min. 3 serwisów internetowych;d) Developer - osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, w zakresie pełnienia funkcji Developera w procesie projektowania i wdrażania min. 3 serwisów internetowych;e) Redaktor / copywriter - osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, w zakresie pełnienia funkcji Redaktora/copywritera dla min. 3 serwisów internetowych;f) Tłumacz (z języka polskiego na język angielski) - osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, w zakresie pełnienia funkcji tłumacza w ramach realizacji min. 3 usług polegających na tłumaczeniu tekstów o charakterze informacyjnym i promocyjnym.3) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji. Minimalna liczba osób w zespole: 5

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymaga.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 roku poz. 275 z późn.zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 9 do SWZ;2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 10 do SWZ; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymagane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz innych wymaganych dokumentów i oświadczeń został określony w części XIII i XVIII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo - wymóg nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki lub wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę. 4. Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same postanowienia SWZ co do pojedynczego Wykonawcy. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą występować podstawy do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.7. Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się wspólników spółki cywilnej.8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego https://platforma.eb2b.com.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące postępowania zostały określone w SWZ zamieszczonego na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI