Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Stworzenie 5 aplikacji interaktywnych oraz wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania treścią na potrzeby wystawy stałej realizowanej w ramach projektu pn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 282
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-034
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 509361914
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmwl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmwl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stworzenie 5 aplikacji interaktywnych oraz wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania treścią na potrzeby wystawy stałej realizowanej w ramach projektu pn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ..."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40849b06-ad90-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012929/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Stworzenie 5 aplikacji interaktywnych oraz wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania treścią na potrzeby wystawy stałej realizowanej w ramach projektu pn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ..." (II)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:drogą elektroniczną przyużyciu:miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma za pośrednictwem stronypostępowania (miniPortalu) dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku orazdo formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu MiniPortal, który jest dostępny pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdforaz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystaniaMaksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, korespondencja z adresów mailowych z domeny „cmwl.pl”, na adresy mailowe wskazane w złożonych ofertach. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx,.rtf,.xps, .odt .zip i opatrzona:kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ, w szczególności w rozdziałach VIII i XI.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danychosobowych (RODO) znajduje się w załączniku Nr 4 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danychosobowych (RODO) znajduje się w załączniku Nr 4 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.2310.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 90000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 5 aplikacji interaktywnych oraz wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania treści, na potrzeby wystawy stałej, która będzie prezentowana w budynku „A” Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Wykonanie zadania obejmuje: wykonanie projektu graficznego aplikacji (Zamawiający będzie wymagał przedstawienia dwóch różnych projektów, z których wybierze jeden do realizacji), przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kontentów multimedialnych (w tym: animacje, filmy, słuchowiska) wykonanie i instalację oprogramowania interaktywnych (dotykowych) na urządzeniach wskazanych przy każdej z aplikacji, wdrożenie, montaż materiałów audiowizualnych dostarczonych przez Zamawiającego, jako części stworzonej aplikacji, przygotowanie i wdrożenie środowiska umożliwiającego centralne zarządzanie treściami prezentowanymi na wystawie.Wykonawca w ramach realizacji zadania powinien w szczególności: przygotować i wdrożyć środowisko umożliwiające centralne zarządzanie treściami prezentowanymi na wystawie; lista zarządzanych przez zaoferowany system urządzeń oraz kontentów multimedialnych znajduje się poniżej; przeprowadzić instalację i konfigurację lokalnego serwera dla aplikacji; przeprowadzić instalację i wdrożenie stanowisk multimedialnych zawartych w specyfikacji sprzętowej (pod opisem poszczególnych aplikacji), wdrożenie powinno uwzględniać konfigurację stanowisk w sposób uniemożliwiający dostęp do wszystkich funkcji systemu operacyjnego urządzenia (dostęp w trybie kiosk) przez osoby korzystające z treści strony (aplikacji). Dostęp do w/w funkcji powinien być możliwy poprzez autoryzację tylko dla wyznaczonych osób. przeprowadzić szkolenie z obsługi systemu zarządzania treścią aplikacji w siedzibie zamawiającego w ustalonym terminie/ dopuszcza się szkolenie on-line
4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) Łączna cena ryczałtowa brutto – „C”b) Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia – „D”Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, wg następującego wzoru:P= (Cn/ Cb)*60+ DSzczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1