Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu „Gliwicka Karta Mieszkańca”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312578261
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Bojkowska 37P
1.11.4.) Miejscowość: Gliwice
1.11.5.) Kod pocztowy: 44-100
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.11.9.) Numer telefonu: 324419000
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ssm.silesia.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.ssm.silesia.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu „Gliwicka Karta Mieszkańca”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11e0d211-d346-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.45 Pozyskanie i wdrożenie systemu ulg w opłatach za korzystanie z miejskich obiektów użyteczności publicznej oraz innych usług świadczonych przez miasto(...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ssm_silesia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/ssm_silesia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem 28 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem 28 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSM/6/PP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu do obsługi programu „Gliwicka Karta Mieszkańca” w podziale na następujące etapy:
Etap I:
Prace, które Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w ramach Etapu 1 w terminie do 40 dni od dnia podpisania Umowy:
1.1. Opracowanie, testy oraz konfiguracja dedykowanego systemu teleinformatycznego umożliwiającego wdrożenie i obsługę GKM w tym:
a) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej (z zastrzeżeniem terminu realizacji do 20 dni od dnia podpisania Umowy),
b) określenie warunków koniecznych do integracji systemu docelowego z systemami obsługującymi obecnie programy „Gliwicki Senior 67+, 75+” oraz „Rodzina 3+”,
c) przygotowanie i konfiguracja systemu w wersji beta (wersja testowalna) pod założony model projektu karty,
d) szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego z obsługi systemu,
e) testy wersji beta systemu,
f) konfiguracja produkcyjnej wersji systemu na podstawie uwag i wskazówek zebranych od Zamawiającego w odniesieniu do wersji beta systemu,
g) uruchomienie środowiska do backupu danych.
Prace, które Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w ramach Etapu I w terminie do 120 dni od dnia podpisania Umowy:
1.2. Testy, konfiguracja oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego umożliwiającego wdrożenie i obsługę GKM w tym:
a) przygotowanie aplikacji mobilnej wraz z umieszczeniem jej w sklepach Google oraz Apple,
b) testy wersji produkcyjnej systemu i aplikacji mobilnej,
c) konfiguracja produkcyjnej wersji systemu i aplikacji mobilnej na podstawie uwag i wskazówek zebranych od Zamawiającego,
d) przygotowanie i dostarczenie pakietu 8 000 szt. kart plastikowych umożliwiających uczestnictwo w programie,
e) produkcyjne uruchomienie systemu,
f) gotowość systemu do uruchomienia i wdrożenia programu lojalnościowego we wskazanych jednostkach Miasta Gliwice.
Etap II:
2.1. Utrzymanie systemu GKM obejmujące:
a) utrzymanie systemu, w tym zapewnienie aktualizacji systemu niezbędnych dla jego prawidłowego działania,
b) świadczenie usług asysty.
Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie poprzedzone zostało dialogiem technicznym. Dokumenty dotyczące dialogu stanowią załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30162000-2 - Karty inteligentne
30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72322000-8 - Usługi zarządzania danymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania prawa opcji, polegające na zwiększeniu ilości dostaw dodatkowych kart plastikowych opisanych w pkt 5 załącznika nr 4 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, w okresie utrzymania systemu (Etap II), w zależności od potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 25 000 kart.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów opisanych w rozdziale 22 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta , która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji Etapu I
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli :
- wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia, polegające na uruchomieniu, wdrożeniu oraz obsłudze (utrzymaniu) systemu do zarządzania kartami elektronicznymi (kartą miejską, kartą aglomeracyjną) w miastach powyżej 150 000 mieszkańców wraz z dedykowanymi dla mieszkańców aplikacjami mobilnymi obsługiwanymi przez systemy Android oraz iOS
UWAGA: Zamawiający uzna na potwierdzenie spełnienia ww. warunku tylko zadania zakończone lub zadania będące w trakcie realizacji, jeśli zakończyła się faza wdrożenia i produkcyjnego uruchomienia systemu.
UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi, który został określony przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej winien spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawcy spełniali powyższy warunek łącznie tj. warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
UWAGA: W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego– Zamawiający, na podstawie §9 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415), rozszerzył okres badania doświadczenia Wykonawcy, z 3 do 5 lat.