Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie projektu architektury serwisu internetowego PW (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.spryszynska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie projektu architektury serwisu internetowego PW (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67267a70-487d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035365/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.133 Przygotowanie projektu architektury serwisu internetowego Politechniki Warszawskiej wraz z projektami graficznymi (layout’ami) strony głównej i podstron, wykonanie i uruchomienie serwisu w wersji...
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
zadania 6. Poprawienie dostępności narzędzi informatycznych w ramach projektu: „Politechnika Warszawska Ambasadorem Innowacji na Rzecz Dostępności”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział IX. SWZ: Sposób porozumiewania się oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: CZIiTT-ZP12/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przygotowanie projektu architektury serwisu internetowego Politechniki Warszawskiej wraz z projektami graficznymi (layout’ami) strony głównej i podstron, wykonanie
i uruchomienie serwisu w wersji polskojęzycznej oraz anglojęzycznej wraz z usługą przeniesienia
na serwer Zamawiającego lub serwer wskazany przez Zamawiającego oraz usługami utrzymania, serwisowania i administrowania strony przez okres 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 55
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość - próbka
4.3.6.) Waga: 45
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje):
- co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na co najmniej zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego opartego na bazie danych, zintegrowanego z innymi systemami, zasilanego on – line danymi z wielu źródeł za pośrednictwem strony internetowej jednocześnie przez minimum 200 nazwanych użytkowników, każda o wartości o co najmniej 500.000 zł brutto (bez wartości dostarczonego sprzętu i licencji na oprogramowanie). Wykazane usługi muszą wynikać z odrębnych umów zawartych z różnymi podmiotami ;
- co najmniej 1 usługa polegała na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego opartego na bazie danych, zintegrowanego z innymi systemami, zasilanego on-line danymi z wielu źródeł za pośrednictwem strony internetowej przez minimum 200 nazwanych użytkowników, spełniającego wymagania WCAG.
UWAGA! Gdy przedmiotem wykazanego zamówienia nie był wyłącznie w/w zakres, należy wskazać tylko powyższy zakres.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu określony powyżej musi samodzielnie spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców .
2.4.2. dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, zespół składający się z n/w osób posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownik projektu, który posiada:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami informatycznymi;
- doświadczenie polegające na udziale jako kierownik lub zastępca kierownika projektu w co najmniej 3 projektach obejmujących zaprojektowanie i wdrożenie systemów informatycznych, opartych na bazach danych, zintegrowanych z innymi systemami w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert
b) Główny programista, który posiada:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej;
- doświadczenie polegające na udziale jako główny programista w co najmniej 3 projektach obejmujących budowę i wdrożenie systemów informatycznych, opartych na bazach danych, zintegrowanych z innymi systemami, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
c) Specjalista ds. baz danych, który posiada:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w instalowaniu, konfigurowaniu baz danych, diagnozowaniu problemów i optymalizacji konfiguracji baz danych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w dokonywaniu przeglądów baz danych oraz diagnozowaniu i usuwaniu błędów lub problemów w ich działaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
d) Specjalista ds. projektowania systemów, który posiada:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej;
- doświadczenie polegające na udziale jako architekt, w co najmniej 2 projektach, obejmujących zaprojektowanie i budowę systemów informatycznych opartych na bazach danych, zintegrowanych z innymi systemami w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
e) Specjalista ds. bezpieczeństwa informatycznego, który posiada:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej;
- posiada doświadczenie polegające na udziale w projektowaniu i budowie rozwiązań bezpieczeństwa w co najmniej 2 projektach obejmujących zaprojektowanie i budowę lub zaprojektowanie rozbudowy systemów informatycznych, zintegrowanych z innymi systemami, zasilanych on-line danymi za pośrednictwem strony internetowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
f) Tester, który posiada:
- co najmniej 3 -letnie doświadczenie w testowaniu oprogramowania;
- doświadczenie polegające na udziale jako tester w co najmniej 2 projektach obejmujących budowę i wdrożenie lub rozbudowę i wdrożenie systemów informatycznych, opartych na bazach danych, zintegrowanych z innymi systemami, zasilanych on-line danymi za pośrednictwem strony internetowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Rola ta powinna obejmować przeprowadzanie testów funkcjonalnych aplikacji i raportowania wyników, a także przeprowadzanie testów wydajnościowych i akceptacyjnych;
g) Grafik, który posiada:
- doświadczenie w zakresie tworzenia wizualizacji, projektowania makiet lub layoutów stron internetowych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w co najmniej 2 projektach w charakterze grafika: wizualizacji, interfejsu, aplikacji, layoutu stron internetowych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
h) Specjalista ds. dostępności, który posiada:
- doświadczenie polegające na udziale jako ekspert ds. dostępności w co najmniej 2 projektach obejmujących zaprojektowanie i wdrożenie systemów informatycznych, opartych na bazach danych, zasilanych on-line danymi za pośrednictwem strony internetowej, spełniającej wymagania WCAG 2.0. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
i) Zespół programistów – minimum 3 osoby, z których każda posiada:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie programistyczne w zakresie bazodanowych systemów informatycznych;
- doświadczenie jako programista w co najmniej 2 projektach obejmujących budowę i wdrożenie systemów informatycznych, opartych na bazach danych, zintegrowanych z innymi systemami, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza łączenia roli kierownika projektu i testera z innymi rolami. Dopuszczalne jest łączenie pozostałych, maksymalnie dwóch ról przez jedną osobę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 19 000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w:
1) art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia;
3) art. 98 ust. 2 ustawy Pzp - Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) którego oferta została odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem bankowym na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PEKAO S.A. IV Oddział Warszawa nr 81124010531111000005005664. Tytuł przelewu: „Wadium – strona WWW, znak sprawy: CZIiTT-ZP12/2022”
5. Wadium wnoszone w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego uznaje się za skutecznie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego przed dniem i godziną wyznaczoną jako ostateczny termin składania ofert.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia wystawiony w postaci elektronicznej. Wykonawca nie opatruje dokumentu elektronicznego gwarancji lub poręczenia własnym podpisem kwalifikowanym..
7. Dokument poręczenia lub gwarancji powinien zawierać informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem zapłaty wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem są „Świadczenie usług utrzymania czystości w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4 oraz na zewnętrznym terenie posesji, znak sprawy: CZIiTT.ZP12/2022”. Dokument poręczenia/gwarancji powinien być ważny przez cały okres związania ofertą oraz stanowić zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Zwrot albo zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zał. Nr 2 do SWZ - wzór Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-22