Obsługa redakcyjna serwisu OpenMusicReview. art w ramach realizacji zadań w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa redakcyjna serwisu OpenMusicReview. art w ramach realizacji zadań w ramach projektu.pn. Sztuka doskonałości-rozwój potencjału artystycznego i badawczego Akademii Muzycznej w Bydgoszczy” w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 stycznia 2018r. (M.P.poz.120)”dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia609377-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609377-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy: Obsługa redakcyjna serwisu OpenMusicReview. art w ramach realizacji zadań w ramach projektu.pn. Sztuka doskonałości-rozwój potencjału artystycznego i badawczego Akademii Muzycznej w Bydgoszczy” w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 stycznia 2018r. (M.P.poz.120)”dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 00084239000000, ul. Słowackiego  7 , 85-008  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 321 23 50, , e-mail kanclerz@amuz.bydgoszcz.pl, zam.pub@amuz.bydgoszcz.pl, faks 52 321 23 50.
Adres strony internetowej (URL): https:// www.amuz.bydgoszcz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.amuz.bydgoszcz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa redakcyjna serwisu OpenMusicReview. art w ramach realizacji zadań w ramach projektu.pn. Sztuka doskonałości-rozwój potencjału artystycznego i badawczego Akademii Muzycznej w Bydgoszczy” w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 stycznia 2018r. (M.P.poz.120)”dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7
Numer referencyjny: ZP-PN-14/RID/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Obsługa redakcyjna serwisu OpenMusicReview. art w ramach realizacji zadań w ramach projektu.pn. Sztuka doskonałości-rozwój potencjału artystycznego i badawczego Akademii Muzycznej w Bydgoszczy” w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 stycznia 2018r. (M.P.poz.120)”dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Słowackiego 7

II.5) Główny kod CPV: 72400000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72322000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,99
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-11-26   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi podać informacje potwierdzające wykształcenie muzyczne.Na potwierdzenie Wykonawca dołączy kserokopię dyplomu ukończenia uczelni muzycznej lub kierunku muzycznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
wykształcenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują następujące możliwości zmiany Umowy:1) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy i Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);2) zmiana wysokości Wynagrodzenia lub innych istotnych postanowień umowy – gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra;3) zmiany harmonogramu realizacji umowy,4) zmiany terminu wykonania Umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie Przedmiotu Umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie Umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku wystąpienia przyczyn związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektamimającymi wpływ na realizację Umowy albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac w ramach Umowy, która będzie miała wpływ na terminowość realizacji Umowy.2. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.3. Zmiany mogą być dokonane na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.4. Niezwłocznie w odpowiedzi na wniosek o dokonanie zmiany Umowy składany przez Zamawiającego lub wraz z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany składanym przez Wykonawcę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu informację na temat ewentualnej konieczności lub celowości wstrzymania określonych prac objętych Umową, na czas dalszych prac nad proponowaną zmianą oraz na temat ewentualnego wpływy proponowanej zmiany na zakres prac objętych Umową.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Redaktor naczelny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Koordynowanie prac redakcji serwisu, przydzielanie zadań, tworzenie harmonogramu zadań w porozumieniu z koordynatorem serwisu,-Zwoływanie zebrań redakcji serwisu w porozumieniu z koordynatorem serwisu,- Moderowanie, korekta i redagowanie treści wpisów użytkowników serwisu,- Wspieranie i prowadzenie działań mających na celu promocję serwisu,- Redagowanie i publikowanie treści w sekcji wydarzenia serwisu,- Udział w szkoleniach zorganizowanych przez koordynatora serwisu związanych z działalnością serwisu,- Współpraca w ramach w/w zadań z koordynatorem, zespołem redakcyjnym oraz osobami współpracującymi przy realizacji zadania,- Prowadzenie i udostępnianie koordynatorowi ewidencji czasu pracy na stanowisku, którego dotyczy niniejsza umowa, zgodnie z wyznaczonym harmonogramem pracy ustalonym w porozumieniu z koordynatorem. Termin dostarczenia ewidencji w ciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca, drogą mailową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72400000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-26
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wykształcenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zastępca redaktora naczelnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-Zastępować Redaktora Naczelnego w przypadku jego nieobecności w koordynowaniu prac redakcji serwisu, przydzielaniu zadań, tworzeniu harmonogramu zadań z porozumieniu z Koordynatorem Serwisu,-Uczestniczyć w zebraniach redakcji zwoływanych przez redaktora naczelnego lub Koordynatora serwisu,-Moderować, korygować i redagować treści wpisów użytkowników serwisu,-Redagować i publikować treści w sekcji wydarzenia serwisu w terminie ustalonym przez redaktora naczelnego lub koordynatora,-Moderować sekcję forum i komentarze w serwisie,-Brać udział w szkoleniach zorganizowanych przez koordynatora serwisu związanych z działalnością serwisu,-Współpracować w ramach w/w/ zadań z redaktorem naczelnym, koordynatorem, zespołem redakcyjnym oraz osobami współpracującymi przy realizacji zadania,-Prowadzić i udostępniać koordynatorowi ewidencję czasu pracy na stanowisku którego dotyczy niniejsza umowa, zgodnie z wyznaczonym harmonogramem pracy ustalonym w porozumieniu z koordynatorem. Termin dostarczenia ewidencji w ciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca, drogą mailową. koordynatorem,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72322000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wykształcenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Redaktor treści w języku angielskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-Tłumaczyć na język angielski treść publikowanych artykułów przez członków zespołu redakcyjnego w serwisie na podstawie zleconych przez redaktora naczelnego, zastępcę redaktora naczelnego, lub koordynatora serwisu w terminie 4 dni od otrzymania zlecenia,-Tłumaczyć treści w języku angielskim w sekcji Wydarzenia serwisu w terminie 2 dni od otrzymania zlecenia,-Uczestniczyć w spotkaniach zespołu redakcyjnego wyznaczonych przez redaktora naczelnego lub koordynatora w siedzibie Zamawiającego,-Wspierać i prowadzić działania mające na celu promocję serwisu,-Brać udział w szkoleniach zorganizowanych przez koordynatora związanych z działalnością serwisu,-Współpracować w ramach w/w zadań z redaktorem naczelnym , koordynatorem lub osobami przez nich wskazanymi,-Prowadzić i udostępniać koordynatorowi ewidencję czasu pracy na stanowisku którego dotyczy niniejsza umowa, zgodnie z wyznaczonym harmonogramem pracy ustalonym w porozumieniu z koordynatorem. Termin dostarczenia ewidencji w ciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca, drogą mailową. koordynatorem,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72330000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-26
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wykształcenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Redaktor dzieł literackich i artystycznych oraz przekładu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się wykonać następujące zadania:-Moderować i redagować treści wpisów użytkowników Serwisu w terminie ustalonym przez redaktora naczelnego, zastępcę redaktora naczelnego lub koordynatora serwisu,-Moderować i redagować treści w sekcji wydarzenia serwisu, związanych z działalnością serwisu,-Moderować sekcję Forum i komentarze w serwisie,-Brać udział w szkoleniach zorganizowanych przez koordynatora serwisu związanych z działalnością,-Współpracować w ramach w/w zadań z redaktorem naczelnym, zastępcą redaktora naczelnego, koordynatorem serwisu, zespołem redakcyjnym oraz osobami współpracującymi przy realizacji zadania,-Prowadzić i udostępniać koordynatorowi ewidencję czasu pracy na stanowisku którego dotyczy umowa ,zgodnie z wyznaczonym harmonogramem pracy ustalonym w porozumieniu z koordynatorem. Termin dostarczenia ewidencji- wciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca, drogą mailową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92400000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-26
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wykształcenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Korektor-korekta tekstu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-Moderować i redagować treści wpisów użytkowników Serwisu w terminie ustalonym przez redaktora naczelnego, zastępcę redaktora naczelnego lub koordynatora serwisu,-Moderować i redagować treści w sekcji wydarzenia serwisu, związanych z działalnością serwisu,-Moderować sekcję Forum i komentarze w serwisie,-Brać udział w szkoleniach zorganizowanych przez koordynatora serwisu związanych z działalnością,-Współpracować w ramach w/w zadań z redaktorem naczelnym, zastępcą redaktora naczelnego, koordynatorem serwisu, zespołem redakcyjnym oraz osobami współpracującymi przy realizacji zadania,-Prowadzić i udostępniać koordynatorowi ewidencję czasu pracy na stanowisku którego dotyczy umowa ,zgodnie z wyznaczonym harmonogramem pracy ustalonym w porozumieniu z koordynatorem. Termin dostarczenia ewidencji- wciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca, drogą mailową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80430000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-26
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wykształcenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Szkoleniowiec techniczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Weryfikować zarejestrowane konta użytkowników Serwisu na podstawie zleconych wytycznych przez redaktora naczelnego i zastępcę redaktora naczelnego lub koordynatora serwisu,-Wprowadzać korekty techniczne do wpisów użytkowników serwisu w terminie ustalonym przez redaktora naczelnego, zastępcę redaktora naczelnego lub koordynatora serwisu,-Udzielać pomocy technicznej dla użytkowników serwisu związanej z obsługą kont,-Uczestniczyć w spotkaniach zespołu redakcyjnego wyznaczonych przez redaktora naczelnego lub koordynatora w siedzibie Zamawiającego,-Wspierać i prowadzić działania mające na celu promocję serwisu,-Brać udział w szkoleniach zorganizowanych przez koordynatora serwisu związanych z działalnością serwisu,-Współpracować w ramach w/w zadań z redaktorem naczelnym, zastępcą redaktora naczelnego, koordynatorem serwisu, zespołem redakcyjnym oraz osobami współpracującymi przy realizacji zadania,-Prowadzić i udostępniać koordynatorowi ewidencję czasu pracy na stanowisku którego dotyczy umowa, zgodnie z wyznaczonym harmonogramem pracy ustalonym w porozumieniu z koordynatorem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531200-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wykształcenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Administrator zarządzania danymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-Weryfikować zarejestrowane konta użytkowników Serwisu na podstawie zleconych wytycznych przez redaktora naczelnego i zastępcę redaktora naczelnego lub koordynatora serwisu,-Wprowadzać korekty techniczne do wpisów użytkowników serwisu w terminie ustalonym przez redaktora naczelnego, zastępcę redaktora naczelnego lub koordynatora serwisu,-Udzielać pomocy technicznej dla użytkowników serwisu związanej z obsługą kont,-Uczestniczyć w spotkaniach zespołu redakcyjnego wyznaczonych przez redaktora naczelnego lub koordynatora w siedzibie Zamawiającego,-Wspierać i prowadzić działania mające na celu promocję serwisu,-Brać udział w szkoleniach zorganizowanych przez koordynatora serwisu związanych z działalnością serwisu,-Współpracować w ramach w/w zadań z redaktorem naczelnym, zastępcą redaktora naczelnego, koordynatorem serwisu, zespołem redakcyjnym oraz osobami współpracującymi przy realizacji zadania,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92311220-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-26
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wykształcenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych, dodatkowo wykonanie ścianki ozdobnej na taras w formie lameli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI