Kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyPolskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Warszawie "Radio dla Ciebie" SA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Warszawie "Radio dla Ciebie" SA

1.3.) Oddział zamawiającego: Polskie Radio RDC SA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myśliwiecka 3/5/7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-459

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatprezesa@rdc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06522203-1f60-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025009/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 zakup/modernizacja strony internetowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rdc.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rdc.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z
zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XIV SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 niniejszego
rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:
1.1 poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://rdc.logintrade.net/ (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym
tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania
1.2 pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@rdc.pl oraz adresy e mail
Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie
możliwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu ofertowym.
1. Ofertę, pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany
jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem
https://rdc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z
Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://rdc.logintrade.net/
4. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w
ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
5. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie
internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://rdc.logintrade.net/
6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.
Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail:
helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
7. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia
oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjachużytkowników Platformy przetargowej.
8. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącej Załączniki nr 3 do SWZ. Ofertę należy
złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
9. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej.
Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym
podpisem elektronicznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o
obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się
automatycznie podczas złożenia podpisu.
10. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem
„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną
część należy ten plik zaszyfrować. Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji
wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako
tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie.
Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia będzie traktowane przez
Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia
niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Radio – Regionalna Rozgłośnia w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A. z siedzibą przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7, 00-459 Warszawa.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, może się Pani/Pan z nami skontaktować w następujący sposób:
a) listownie na adres: ul. Myśliwiecka 3/5/7, 00-459 Warszawa
b) przez e-mail: rodo@rdc.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A. znak sprawy: 5/RI/2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. Przetwarzanie danych osobowych będzie możliwe również w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. e RODO), w celach archiwalnych wobec prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia i przechowania danych osobowych na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, które mogą powstać w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Ponadto w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, podstawę przetwarzania danych stanowić będzie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, ponieważ przetwarzanie będzie niezbędne do wykonania tej umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. Ponadto do Pani/Pana danych osobowych mogą mieć również dostęp podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu tj. Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A.tj. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne w tym upoważnieni pracownicy Logintrade S.A. we Wrocławiu, adres: 53-680 Wrocław, ul. Braniborska 2/10, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000438056, NIP 8942953589, REGON 020811830, jako właściciela Platformy Zakupowej Logintrade, na której Polskie Radio S.A. prowadzi postępowania o udzielenie zamówień publicznych, LT Serwis sp. z o.o. w Warszawie; adres: 00-644 Warszawa, ul. Polna 48/11, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000311815, NIP 8992656072, REGON 020811361, jako operatora Platformy Zakupowej Logintrade oraz PZP24.pl. sp. z o. o. we Wrocławiu 53-680 Wrocław, ul. Braniborska 2/10, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000505029, NIP 8971797896, REGON: 022393643, jako podmiot obsługujący Platformę Zakupową Logintrade w zakresie zamówień publicznych, oraz usługi kurierskie i pocztowe, archiwizacyjne i związane z niszczeniem dokumentów. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione również innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jego dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania tej umowy, do momentu wygaśnięcia roszczeń związanych z wykonaniem zobowiązań umownych, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania w przypadkach nakazanych prawem;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych (.....)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: nr sprawy: 5/RI/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A. w oparciu o makiety UX, indywidualny projekt graficzny (smartfon, tablet, desktop) oraz System Zarządzania Treścią (CMS) wraz z instalacją na serwerze wskazanym przez Zamawiającego według OPZ.
Serwis internetowy ma mieć charakter informacyjnego serwisu internetowego na którym będą publikowane aktualności podzielone na kategorie tematyczne oraz lokalne, podcasty i utwory multimedialne. W ramach serwisu internetowego użytkownik będzie miał możliwość skorzystania z wielu jego funkcjonalności, m.in. oddać głos w ankiecie, zagłosować na swoje ulubione przeboje, śledzić trendy muzyczne oraz posłuchać audycji radiowych i podcastów.
Serwis internetowy powinien być wykonany w oparciu o standardy projektowania UX/UI oraz wyróżniać się nowoczesnym, zgodnym z aktualnymi trendami projektem graficznym. Dodatkowo ma być zgodny ze standardami W3C oraz być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych według WCAG 2.1. Ma umożliwiać w prosty i intuicyjny sposób edycję oraz zarządzanie poszczególnymi elementami przez panel administracyjny (CMS) oraz być w pełni responsywny (RWD).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ łącznej ceny ofertowej brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia, zgodnie z tabelą w formularzu ofertowym wraz z należnym podatkiem VAT. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
2. Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z OPZ oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi, stanowiącymi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegająca negocjacji i wyczerpującą wszystkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Cena oferty brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia musi być: podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
5. Cena oferty brutto winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w innych, obcych walutach.
1. Ocena punktowa w kryterium „Cena” zostanie dokonana na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i będzie przeliczona według wzoru:

Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------ x 40
Cena badanej oferty

Cena ta winna być wskazana w ofercie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 40,00.
2. Ocena punktowa w kryterium „Organizacja zespołu wskazanego do realizacji zamówienia” zostanie dokonana na podstawie dokumentu „Organizacja zespołu”, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 12 ppkt 12.5 SWZ.

Zamawiający dokona oceny ofert opierając się na następujących zasadach:
Oferowane
podejście
Jak dobrze oferta wychodzi naprzeciw
wymaganiom należytej realizacji zamówienia Ocena
Nieakceptowalne
Oferta nie uwzględnia lub w pełni nie uwzględnia
wymagań SIWZ, nie pokazuje właściwego zaangażowania
potencjału wykonawcy, nie gwarantuje wysokiej jakości
prac lub nie odnosi się do wymagań wskazanych przez
zamawiającego w tym kryterium
1–8

Akceptowalne
Zaoferowane zasoby i zasady pracy są adekwatne,
zaoferowano standardowe rozwiązania w zakresie
ciągłości, jakości i monitorowania prac. Wykonawca
dostatecznie odnosi się do wymagań wskazanych przez
zamawiającego w tym kryterium
10
Dobre
Oferta pokazuje dobrze przemyślane zaangażowanie
zasobów, spójne i skuteczne mechanizmy zapewnienia
ciągłości, jakości oraz monitorowania prac. Wykonawca
dobrze odnosi się do wymagań wskazanych przez
zamawiającego w tym kryterium 11-14
Bardzo Dobre
Oferta w sposób dobry uwzględnia wymagania
zamawiającego, a ponadto obejmuje specyficzne dla
projektu inicjatywy wynikające z doświadczenia personelu
przewidzianego do realizacji zamówienia, zwiększające
pewność należytego wykonania zamówienia
15-19
Doskonałe
Oferta w sposób bardzo dobry uwzględnia wymagania
zamawiającego, a ponadto obejmuje innowacyjne
i specyficzne dla projektu inicjatywy wynikające
z doświadczenia personelu przewidzianego do realizacji
zamówienia, zwiększające pewność należytego wykonania
zamówienia 20
3. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie kierownika zespołu (minimum 5 lat)” zostanie dokonana na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w ofercie doświadczenia kierownika określanego w latach i będzie przeliczona według wzoru D = okres doświadczenia kierownika rozpatrywanej oferty : najdłuższy okres doświadczenia kierownika rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych (minimum 5 lat) x 100 pkt x 10%. Doświadczenie kierownika zespołu winno być wskazane w ofercie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 10,00.
4. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie zespołu” zostanie dokonana dokonana na podstawie dokumentu „Wykaz ...(........)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Organizacja zespołu wskazanego do realizacji zamówienia”

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Doświadczenie kierownika zespołu (minimum 5 lat)”

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Doświadczenie zespołu”

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
1.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1.1.3.1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł.
1.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1.4.1 Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje minimum jedną usługę polegającą na realizacji rozbudowanych projektów IT, w szczególności usługę polegającą na rozbudowie portali i serwisów internetowych za kwotę minimum 200 000,00 zł brutto.
**Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy lub większej liczby umów świadczonych w tym samym czasie (zamówienia udzielane w częściach) dla jednego Zamawiającego (Usługobiorcy). Wartość świadczonej usługi nie może być mniejsza niż 200 000,00 zł brutto.

1.1.4.2 Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:





Nazwa pełnionej roli Kwalifikacje Minimalna liczba udostępnionych osób
Projekt Manager
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe
1
UX Designer
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe 1
Programista Front End
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe 1
Programista Back End
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe 1
Graphic Designer
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe 1

Jedna osoba może zostać wykazana przez Wykonawcę tylko w jednej roli.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1.1 i .1.2. – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr
5 do SWZ;
5. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ;
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu ich złożenia.
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich
przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w
części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
8. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP
dane umożliwiające dostęp do tych środków;
9. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i
aktualność.
10. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów
składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy
rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (DZ. U z 2020 poz. 2415), oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (DZ. U. z 2020 poz. 2452).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3.2 Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł.
3.3 Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1.4.2 SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
3.4 Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie na Załączniku nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których wyżej mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy — jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Istotne postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rdc.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie minimum 6 miesięcy maksimum 8 miesięcy od daty podpisania umowy.
4. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie zespołu” zostanie dokonana dokonana na podstawie dokumentu „Wykaz personelu”, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 12 ppkt 12.4 SWZ.

Zamawiający dokona oceny ofert opierając się na następujących zasadach:
Udział każdej z osób w każdym z projektów zostanie zaznaczony w poniższej tabeli (z liczbą kolumn odpowiadającą liczbie projektów, na które powołuje się wykonawca):

Personel
kluczowy
Zrealizowane projekty
……………. ……………. ……………. ……………. …………….
p……
p…….
p……
p…….
p……..

Liczba kratek, w których zaznaczono udział każdej z osób w każdym z projektów stanowić będzie liczbę „małych” punktów. „Małe” punkty zostaną następnie przeliczone na punkty, które zostaną przyznane
ofercie w ramach kryterium „Doświadczenie zespołu” wg wzoru: DZ = okres doświadczenia zespołu rozpatrywanej oferty : najdłuższy okres doświadczenia zespołu rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych x 100 pkt x 30%.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI