Hosting serwerów dedykowanych (strony www, Platformy Szkoleniowej e-KSSiP i BigBlueButton)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Hosting serwerów dedykowanych (strony www, Platformy Szkoleniowej e-KSSiP i BigBlueButton) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-11-21
  • ZamawiającyKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00481007
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Hosting serwerów dedykowanych (strony www, Platformy Szkoleniowej e-KSSiP i BigBlueButton) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Hosting serwerów dedykowanych (strony www, Platformy Szkoleniowej e-KSSiP i BigBlueButton) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a6a4bc8-7d57-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00274151/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Hosting serwerów systemu e-KSSIP, strony www, serwera pocztowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla Wykonawcy znajduje się w Rozdziale 19 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.33.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 426640,27 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest hosting serwerów dedykowanych (strony www, platformy szkoleniowej e-KSSiP) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów, na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Przedmiot zamówienia:
1) Część 1: Hosting serwerów na potrzeby Platformy Szkoleniowej e-KSSiP i BigBlueButton.
3. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2a (OPZ; odpowiednio cz. 1) oraz 3a (PPU; odpowiednio cz. 1) do SWZ.
4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 3a (cz. 1) do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 276679,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72420000-0 - Usługi w zakresie rozwijania internetu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części (cz. 1 i 2) według następujących kryteriów:
Kryteria oceny ofert i ich waga w części 1:
- cena oferty – 60 pkt;
- dostępność serwisu – 40 pkt.
Kryteria oceny ofert i ich waga w części 2:
- cena oferty – 60 pkt;
- jakość – 40 pkt.
Ocena ofert w powyższych kryteriach dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryterium oceny ofert.
1) Cena oferty
Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
cena oferty = (C min/C n) x 100 pkt
gdzie:
C min – cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,
C n – cena oferty ocenianej.
2) Dostępność serwisu
Poprzez kryterium „dostępność serwisu” rozumie się gwarantowany Czas Naprawy liczony w Godzinach Roboczych. Dostępność serwisu może obejmować dodatkowe Godziny Robocze poza Dniami Roboczymi lub po godz. 15.30 w Dni Robocze.
Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów, w kryterium „dostępność serwisu” w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę gwarantowanego Czasu Naprawy w Godzinach Roboczych, w ramach których będą uwzględniane dodatkowe godziny pracy traktowane jak Godziny Robocze objęte definicją z załącznika 2a do SWZ (słownik pojęć).
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
L.p. Godziny Robocze, w których realizowane są Zgłoszenia Serwisowe Liczba przyznawanych punktów
1. Dodatkowe godziny pracy traktowane jak Godziny Robocze od 15.30 do 18.30 w każdym Dniu Roboczym oraz w godz. 10:00 do 14:00 w każdą sobotę, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1920). 40
2. Dodatkowe godziny pracy traktowane jak Godziny Robocze od 15.30 do 18.30 w każdym Dniu Roboczym. 20
3. Godziny Robocze zgodnie z definicją słownikową. 0
W przypadku nie wskazania w ofercie dodatkowych Godzin Roboczych Czasu Naprawy Zamawiający przyjmie, że prace serwisowe będą wykonywane w Godzinach Roboczych zgodnie z definicją słownikową.
3) Jakość
Poprzez kryterium „jakość” rozumie się gwarantowany Czas naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia.
Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów, w kryterium „jakość” w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę gwarantowanego Czasu naprawy Błędu Systemu (zgodnie z definicją z załącznika 2b do SWZ słownik pojęć) od momentu otrzymania Zgłoszenia.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
L.p. Zadeklarowany w ofercie gwarantowany czas naprawy od momentu otrzymania Zgłoszenia Błędu Systemu Liczba przyznawanych punktów
1. do 59 minut 40
2. od 60 min (1 godzina i 00 minut) do 179 min (2 godzin i 59 minut) 30
3. od 180 min (3 godzin i 00 minut) do 359 min (5 godzin i 59 minut) 20
4. od 360 min (6 godzin i 00 minut) do 479 min (7 godzin i 59 minut) 10
5. od 480 min (8 godzin i 00 minut) do 719 min (11 godzin i 59 minut) 1
6. od 720 min (12 godzin i 00 minut) do 900 min (15 godzin i 00 minut) 0
Oferowany gwarantowany czas naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia nie może być dłuższy niż 900 minut (15 godzin) – w przypadku zaoferowania gwarantowanego Czasu naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia dłuższego niż 900 minut (15 godzin) Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku nie wskazania w ofercie gwarantowanego Czasu naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia Zamawiający przyjmie maksymalny Czas naprawy tj. 900 minut (15 godzin, jest to maksimum wymagane w SWZ) i taka wartość będzie brana pod uwagę przy ocenie oferty.
Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność serwisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest hosting serwerów dedykowanych (strony www, platformy szkoleniowej e-KSSiP) oraz hosting usługi poczty elektronicznej - wraz z obsługą administracyjną systemów, na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Przedmiot zamówienia jest:
2) Część 2: Hosting serwerów na potrzeby strony www i usługi poczty elektronicznej.
3. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2b (OPZ; odpowiednio cz. 2) oraz 3b (PPU; odpowiednio cz. 2) do SWZ.
4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 3b (cz. 2) do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 149960,42 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72412000-1 - Dostawcy usług poczty elektronicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części (cz. 1 i 2) według następujących kryteriów:
Kryteria oceny ofert i ich waga w części 1:
- cena oferty – 60 pkt;
- dostępność serwisu – 40 pkt.
Kryteria oceny ofert i ich waga w części 2:
- cena oferty – 60 pkt;
- jakość – 40 pkt.
Ocena ofert w powyższych kryteriach dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryterium oceny ofert.
1) Cena oferty
Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
cena oferty = (C min/C n) x 100 pkt
gdzie:
C min – cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,
C n – cena oferty ocenianej.
2) Dostępność serwisu
Poprzez kryterium „dostępność serwisu” rozumie się gwarantowany Czas Naprawy liczony w Godzinach Roboczych. Dostępność serwisu może obejmować dodatkowe Godziny Robocze poza Dniami Roboczymi lub po godz. 15.30 w Dni Robocze.
Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów, w kryterium „dostępność serwisu” w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę gwarantowanego Czasu Naprawy w Godzinach Roboczych, w ramach których będą uwzględniane dodatkowe godziny pracy traktowane jak Godziny Robocze objęte definicją z załącznika 2a do SWZ (słownik pojęć).
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
L.p. Godziny Robocze, w których realizowane są Zgłoszenia Serwisowe Liczba przyznawanych punktów
1. Dodatkowe godziny pracy traktowane jak Godziny Robocze od 15.30 do 18.30 w każdym Dniu Roboczym oraz w godz. 10:00 do 14:00 w każdą sobotę, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1920). 40
2. Dodatkowe godziny pracy traktowane jak Godziny Robocze od 15.30 do 18.30 w każdym Dniu Roboczym. 20
3. Godziny Robocze zgodnie z definicją słownikową. 0
W przypadku nie wskazania w ofercie dodatkowych Godzin Roboczych Czasu Naprawy Zamawiający przyjmie, że prace serwisowe będą wykonywane w Godzinach Roboczych zgodnie z definicją słownikową.
3) Jakość
Poprzez kryterium „jakość” rozumie się gwarantowany Czas naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia.
Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów, w kryterium „jakość” w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę gwarantowanego Czasu naprawy Błędu Systemu (zgodnie z definicją z załącznika 2b do SWZ słownik pojęć) od momentu otrzymania Zgłoszenia.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
L.p. Zadeklarowany w ofercie gwarantowany czas naprawy od momentu otrzymania Zgłoszenia Błędu Systemu Liczba przyznawanych punktów
1. do 59 minut 40
2. od 60 min (1 godzina i 00 minut) do 179 min (2 godzin i 59 minut) 30
3. od 180 min (3 godzin i 00 minut) do 359 min (5 godzin i 59 minut) 20
4. od 360 min (6 godzin i 00 minut) do 479 min (7 godzin i 59 minut) 10
5. od 480 min (8 godzin i 00 minut) do 719 min (11 godzin i 59 minut) 1
6. od 720 min (12 godzin i 00 minut) do 900 min (15 godzin i 00 minut) 0
Oferowany gwarantowany czas naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia nie może być dłuższy niż 900 minut (15 godzin) – w przypadku zaoferowania gwarantowanego Czasu naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia dłuższego niż 900 minut (15 godzin) Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku nie wskazania w ofercie gwarantowanego Czasu naprawy Błędu Systemu od momentu otrzymania Zgłoszenia Zamawiający przyjmie maksymalny Czas naprawy tj. 900 minut (15 godzin, jest to maksimum wymagane w SWZ) i taka wartość będzie brana pod uwagę przy ocenie oferty.
Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dot. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dla części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie, 2 usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: dwie usługi hostingu świadczone przez okres 11 miesięcy każda, o wartości minimum 65.000,00 zł brutto każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten oceniany jest łącznie dla wszystkich podmiotów i wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać jego spełnienie (w rozbiciu na poszczególne usługi, w pełnym zakresie przewidzianym dla tych usług).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 lub 7 do SWZ.
b) dla części 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie, 2 usługi (w ramach jednego lub więcej zobowiązań) odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia:
- jedną usługę o wartości minimum 60.000,00 zł brutto, polegającą na utrzymaniu oraz wsparciu technicznym dla systemów informatycznych opartych o CMS Drupal, integracji systemu CMS Drupal z innym (dowolnym) systemem informatycznym, oraz
- jedną usługę hostingu poczty e-mail dla minimum 1000 użytkowników.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten oceniany jest łącznie dla wszystkich podmiotów i wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać jego spełnienie (w rozbiciu na poszczególne usługi, w pełnym zakresie przewidzianym dla tych usług).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 lub 7 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SWZ w następującym układzie:
1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 i 3 SWZ:
a) oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (nr 7 jeżeli dotyczy) do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo,
c) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 8. (załącznik nr 5 do SWZ; jeżeli dotyczy),
d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 4 i 5 (załącznik nr 6; jeśli dotyczy),
e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy),
f) Oświadczenie w przedmiocie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
g) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa Rozdziale 3 ust. 7 i 8 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) przedmiotowe środki dowodowe o których mowa Rozdziale 3 ust. 7 i 8 SWZ (jeżeli dotyczy).
Szczegóły w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w rozdziale 6 ust. 2 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w załączniku nr 3a (cz. 1) i 3b (cz. 2) do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3a i 3b do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 308 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu:
1) informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
2) polisę lub inny dokument ubezpieczenia zgodny z §10 ust. 6 projektowanych postanowień umowy, wraz z dowodem opłacenia wymaganej składki bądź raty składki ubezpieczeniowej;
3) pełnomocnictwo, chyba że dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważaniające osoby lub osobę do podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
4) ewentualny wykaz podwykonawców.
4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu 1, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Niedopełnienie ww. formalności, nieprzedłożenie ww. dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zmawiającego terminie, przed podpisaniem umowy, rozumiane będzie przez Zamawiającego, jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy oraz będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 pkt 1-3
ustawy ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania
okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8. Szczegóły w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Węgrzce Wielkie
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI