Dział.inf. i prom. zrówn. transport (publ. rower. i pieszy) na ter.Pow. Krotoszyń,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dział.inf. i prom. zrówn. transport (publ. rower. i pieszy) na ter.Pow. Krotoszyń, poleg.na: inwentaryz.istniej. i przysz. szlak.rower.wyk. aplik. mobilnej dla rowerz. oraz papier. mapy turyst.-rower.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrotoszyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-14
  • ZamawiającyPowiat Krotoszyński
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00105203
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dział.inf. i prom. zrówn. transport (publ. rower. i pieszy) na ter.Pow. Krotoszyń, poleg.na: inwentaryz.istniej. i przysz. szlak.rower.wyk. aplik. mobilnej dla rowerz. oraz papier. mapy turyst.-rower.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.8.) Numer faksu: 62 725-34-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dział.inf. i prom. zrówn. transport (publ. rower. i pieszy) na ter.Pow. Krotoszyń, poleg.na: inwentaryz.istniej. i przysz. szlak.rower.wyk. aplik. mobilnej dla rowerz. oraz papier. mapy turyst.-rower.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aa736a1-de2d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002823/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Działania inform. i promujące zrównoważony transport(publiczny,rowerowy i pieszy)teren. Powiatu Krotoszyńskiego-inwentaryzacja szlaków rowerowych, uruchom. aplikacji rowerowej, sporządz. i druk mapy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zwiększ. dostępn. transp. publiczn.dla mieszk.gm.Krotoszyn i Rozdrażew poprzez budowę ścieżki pieszo-rower.-etap Nowy Folwark-Bożacin-Brzoza w ciągu drogi 4331P wraz z promocją zrównoważ. transportu w Pow.Krotoszyńskim,realizowanego w ramach Dział. 3.3.Wspier.strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska Poddział. 3.3.1 Inwestycje w obszarze transp. miejskiego,w ramach WRPO na lata 2014–2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn. Ofertę, oświadczenia,o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, oświadczenie,o którym mowa w art. 117 ust. 4, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do“Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje formaty .pdf.doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertę, a także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje6. wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu UTF8. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne niniejszej platformy szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 24 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator: Starosta Krotoszyński z siedzibą ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn tel. 62 7254256 Marszałek Województwa Wielkopolskiego al. niepodległości 34, 61-714 Poznań, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
2. Inspektor ochrony danych: Andrzej Wichłacz Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn e-mail: iod@starostwo.krotoszyn.pl tel. 62 7254256 wew. 301 Fax 62 725-34-23
3. Cel przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w związku z archiwizowaniem dokumentów zgromadzonych w przedmiotowym postepowaniu, w tym przekazanie dokumentów/nośników danych do archiwum zakładowego.
4. Podstawa prawna:
1) art. 6 ust. 1 lit b i c RODO
2) ustawa Prawo zamówień publicznych zwanej dalej pzp.
3) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (dalej unzaa)
5. Odbiorca danych
1) osoby i podmioty uprawnione i upoważnione na podstawie przepisów prawa, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 20219 r. – Prawo zamówień publicznych
2) archiwum zakładowe zgodnie z przepisami unzaa
3) podmioty świadczące usługi doręczania pism
4) inni dostawcy usług teleinformatycznych, którym zlecono usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych
6. Czas przetwarzania
1) dane osobowe osób, podmiotów będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
2) dane osobowe osób, podmiotów, z którymi została zawarta umowa, a czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
3) oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie (jeżeli dotyczy).
7. Prawo osoby, której dane dotyczą: Osoby, podmioty, których dane dotyczą:
1) mają prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania.
2) nie mają prawa w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO do usunięcia danych osobowych; prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
8. Prawo do wniesienia skargi: Osoba, podmiot, której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. Wymóg podania danych: Osoba, podmiot będący uczestnikiem postępowania jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych. Powyższe wynika z obowiązku ustawowego określonego w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanego z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych osoby, podmiotu będących uczestnikami w postępowaniu wynikają z ustawy pzp
10. Profilowanie danych: Dane osobowe nie podlegają profilowaniu
11. Cel inny: Dane osobowe nie będą przetwarzane w innym celu niż zostały pobrane.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż w związku z:1) art. 19 ust. 2i3ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych:- skorzystanie przez osobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa wart.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,-w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.2) art. 75 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3rozporządzenia2016/679,zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or. 272.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

działania informacyjne i promujące zrównoważony transport (publiczny, rowerowy i pieszy) na terenie Powiatu Krotoszyńskiego, polegające na: inwentaryzacji istniejących i przyszłych szlaków rowerowych, wykonaniu aplikacji mobilnej dla rowerzystów oraz papierowej mapy turystyczno-rowerowej.
Etap I polegał będzie na:Wykonaniu inwentaryzacji sieci szlaków rowerowych z uwzględnieniem istniejących i planowanych ścieżek rowerowych i pieszo – rowerowych przebiegających na terenie powiatu krotoszyńskiego, w celu do opracowania treści do aplikacji i mapy. Inwentaryzacja winna zawierać w szczególności:Wymagania organizacyjne Inwentaryzacja tras i ścieżek rowerowych oraz pieszo rowerowych winna być sporządzona zgodnie z „Koncepcją budowy ścieżek pieszo – rowerowych na terenie powiatu krotoszyńskiego”. oraz „Koncepcją rozbudowy układu tras rowerowych i miejsc postojowych dla samochodów na terenie miasta Krotoszyn”. Koncepcje stanowią załącznik Nr 1 a i 1 b do niniejszej SWZ.Wymagania techniczne a)Zebranie ok. 300 km tras i ścieżek (tj. ok. 20 szt. tras i ścieżek)Spis tras (istniejących i planowanych) objętych inwentaryzacją wraz z ich długością. Dokumentacja fotograficzna.Opis każdej z tras zawierający przebieg szlaków i ścieżek rowerowych na terenie powiatu krotoszyńskiego, ich usytuowanie względem dróg, uwzględnienie obszarów zabudowań, linii kolejowych, typ trasy, typ nawierzchni drogowej, szerokość trasy, podział trasy na odcinki, przeszkody i utrudnienia, oznaczenia tras i szlaków rowerowych, atrakcje turystyczne (zabytki, formy ochrony przyrody, obszary leśne itp.), punkty przesiadkowe (parkingi, lokalizacje miejsc przesiadkowych powstałych w ramach przedmiotowego projektu oraz inne już istniejące przystanki autobusowe i stacje kolejowe. Etap obejmuje również zbudowanie na podstawie zgormadzonych treści modelu sieci przebiegu ścieżek i szlaków rowerowych w granicach administracyjnych powiatu krotoszyńskiego - wzdłuż lub w obrębie dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie powiatu krotoszyńskiego, który zostanie wykorzystany w aplikacji i mapie.
Etap II polegał będzie na: wykonaniu, wdrożeniu i uruchomieniu aplikacji mobilnej dla rowerzystów na systemy Android 6.0+ oraz iOS 11.0+ wraz z bezpłatnym utrzymaniem aplikacji na koncie Google Play i App Store przez okres 5 lat. W szczególności aplikacja musi: Wymagania organizacyjne wspierać korzystanie z tras rowerowych oraz transportu publicznego na terenie powiatu krotoszyńskiego, w tym z infrastruktury pieszo-rowerowej powstałej w ramach projektu; mieć charakter informacyjny oraz turystyczny; być wykonana na podstawie i zgodnie z inwentaryzacja stanowiącą Etap I zamówienia; obsługiwać mapy w trybie offline i online; określać na mapie aktualną pozycję użytkownika oraz posiadać możliwość pokazania profilu wysokościowego korzystając z dostępnych w urządzeniu mobilnym metod lokalizacji (np. GPS), wykorzystując darmowe, cyfrowe mapy; zastosowana mapa powinna umożliwić listowanie obiektów i miejsc wg odległości od użytkownika;mieć możliwość aktualizacji bazy ścieżek rowerowych (np. za pomocą importu formatu SHP lub innego formatu, który można edytować za pomocą darmowego oprogramowania typu Open Source), przy czym aktualizacji bazy ścieżek w okresie do 12 miesięcy od daty odbioru końcowego Etapu II dokonuje Wykonawca;mieć możliwość zaplanowania trasy przez użytkownika prowadzącej przez wybrane przez niego punkty;po dotarciu użytkownika do danego punktu, musi umożliwiać wyświetlenie szczegółowych informacji o punkcie; pobierać dane pogodowe z serwisów dla danej lokalizacji lub dla miejscowości położonej najbliżej.Ponadto Etap II obejmuje przeprowadzenie instruktażu dla minimum pięciu osób w zakresie obsługi CMS aplikacji wraz z przekazaniem instrukcji obsługi oraz konfiguracji systemu dla użytkowników i administratorów aplikacji.Wymagania techniczne użyte oprogramowanie i CMS udostępnione na licencji niewyłącznej na czas nieokreślony;aplikacja z przeznaczeniem na platformy systemowe Android 6.0+ oraz iOS 11.0+ klient atywny;wykonawca zapewni gwarancję na prawidłowe funkcjonowanie i obsługę wykonanej aplikacji mobilnej , w tym usługi usunięcia zidentyfikowanych wad opracowania na warunkach określonych w projekcie umowy oraz wsparcie i obsługę techniczną przez okres minimum. 12 miesięcy. Ostateczny termin gwarancji określony zostanie po wyborze oferty najkorzystniejszej (gwarancja - kryterium oceny ofert);utrzymanie aplikacji w ramach wynagrodzenia wskazanego w umowie przez okres 5 lat na koncie Google Play i App Store począwszy od dnia podpisania pozytywnego protokołu odbioru końcowego umowy;publikacja aplikacji pod docelowym adresem;polska wersja językowa.Wymagane moduły aplikacjiModuł Trasy Rowerowe wraz z rodzajem nawierzchni;Moduł miejsca – obiekty; Moduł mapa - podkład mapowy ogólnodostępny OSM wraz z lokalizacją GPS działający także w trybie offline;Moduł dojazd;Moduł Krotoszyński Rower Miejski; Moduł wyświetlania rozkładów jazdy z danego przystanku w formie pdf z rozkładem godzinowym wg linii. Wymagania graficzneProjekt graficzny aplikacji winien być spójny z projektem graficznym mapy turystyczno-rowerowej i winien uwzględniać należyty kontrast oraz spójność między tłem a tekstem;Ekran powitalny zawierający logotypy oraz checkbox potwierdzający akceptację regulaminu użytkowani oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych użytkownika;Aplikacja musi wyglądać prawidłowo dla rozdzielczości urządzeń mobilnych.Nawigacja i struktura aplikacjiSystem nawigacji aplikacji musi być zaprojektowany zgodnie z aktualnymi zasadami web usability oraz spełniać normy dostępności wg WCAG 2.1;Nawigacja musi być intuicyjna, ergonomiczna oraz zapewniać łatwy i przejrzysty dostęp do poszukiwanej treści;Ikony przycisków aplikacji winny dostarczać pełną informację o ich przeznaczeniu;Komunikaty wysyłane do użytkownika aplikacji winny być czytelne i zrozumiałe.
Etap III polegał będzie na: opracowaniu i wydruku mapy papierowej turystyczno-rowerowej. Mapa musi wspierać korzystanie z tras rowerowych oraz transportu publicznego na terenie powiatu krotoszyńskiego, w tym z infrastruktury pieszo-rowerowej powstałej w ramach projektu;Wymagania organizacyjnemapa musi mieć charakter informacyjny oraz turystyczny; mapa winna być wykonana na podstawie danych i zgodnie z inwentaryzacja stanowiącą Etap I zamówienia, a redakcja treści spójna z treścią aplikacji stanowiącej Etap II zamówienia; mapa musi zawierać informację o projekcie, w ramach którego została wykonana – zgodnie z wytycznymi i treścią dostarczoną przez Zamawiającego;mapa musi uwzględniać wszystkie szlaki turystyczne w tym piesze, rowerowe (istniejące oraz planowane) na terenie powiatu krotoszyńskiego, oznaczenie atrakcji turystycznych (wskazanych przez Zamawiającego), rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, zbiorników wodnych oraz innych niezbędnych elementów infrastruktury turystycznej;mapa będzie sporządzona w języku polskim;mapa musi być opatrzona numerem ISBN wraz z dopełnieniem wszystkich formalności wydawniczych;Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pliki otwarte z prawami autorskimi do przyszłej modyfikacji i dodruku.Wymagania techniczne: nakład 10 000 egzemplarzy,format min. 68 cmx 48, składana w harmonię maszynowo – rozmiar po złożeniu ok. 11,5 cm x 24 cm, skala 1:75 000,papier kreda mat, min. 115 g G-PRINT, druk dwustronny pełnokolorowy.Treść i układ mapy: mapa zawierać stronę tytułową i końcową, zaprojektowaną przez Wykonawcę: strona tytułowa musi zawierać tytuł mapy, fotografię ilustracyjną, informację o skali, stronę www Zamawiającego;Strona końcowa musi zawierać: kontur Polski z podziałem na województwa i z zaznaczeniem Wielkopolski, kontur Wielkopolski z podziałem na powiaty i zaznaczeniem powiatu krotoszyńskiego, kontur powiatu krotoszyńskiego z podziałem i nazwami gmin, stopka redakcyjna z adnotacją, iż publikacja jest bezpłatna, zestawienie logotypów Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego zgodne z zasadami promocji projektów UE oraz kod IQ do aplikacji rowerowej;awers mapy zawierać winien legendę i spis miejscowości oraz mapę, na której zaznaczono: granice administracyjne gmin i miast, granice obszarów chronionych, parków krajobrazowych i innych, rezerwatów; drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe i gminne – w tym aktualną sieć dróg głównych wraz z numeracją; sieć linii kolejowych wraz ze stacjami; sieć wodną: rzeki, strumienie, zbiorniki wodne wraz z nazwami; aktualny przebieg szlaków rowerowych; aktualny przebieg ścieżek rowerowych (z uwzględnieniem planowanych); punkty turystyczne w całym obszarze mapy w formie znaków graficznych, które będą opisane w legendzie (zabytki, pomniki przyrody, stacje paliw, parkingi itd.);rewers mapy: fotografie wraz z krótkim opisem atrakcji w podziale na gminy, wykaz i krótki opis znakowanych szlaków turystycznych i rowerowych.Wymagania graficzne: Projekt graficzny mapy winien być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego, winien być spójny z projektem graficznym aplikacji, której wykonanie stanowi Etap II niniejszego zamówienia,Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie majątkowe do przygotowanych grafik, layoutów i fotografii.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (poszczególnych etapów) zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”(OPZ).Załącznik nr 1 a do OPZ stanowi „Koncepcja budowy ścieżek pieszo – rowerowych na terenie powiatu krotoszyńskiego” Załącznik Nr 1 b do OPZ stanowi „Koncepcja rozbudowy układu tras rowerowych i miejsc postojowych dla samochodów na terenie miasta Krotoszyn.Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za zgodność aplikacji, będącą przedmiotem niniejszej umowy, z przepisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062) oraz przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848) tzw. WCAG 2.1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72212220-7 - Usługi opracowywania oprogramowania dla internetu i intranetu

72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych

72422000-4 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji serwerowych

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert zamawiający dokona na podstawie dokumentów, oświadczeń składanych wraz z ofertą oraz kryteriów oceny ofert wskazanych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert z uwzględnieniem zapisów ustawy pzp w zakresie uzupełniania, wyjaśniania dokumentów , oświadczeń wyjaśniania treści ofert, poprawa omyłek, wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny (rażąco niska cena). 2. W sytuacji, jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną . 4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania z ofertą określonym w SWZ. 7.W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w dokumentach zamówienia, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.8. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 7, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) Wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 usługę, polegającą na stworzeniu internetowej aplikacji mobilnej o zakresie turystycznym lub/i informacyjnym lub/i komunikacyjnym, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto dla jednej usługi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 7
W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych, wartość już zrealizowanych usług winna wynosić nie mniej niż 30.000,00 zł brutto każdej z wykazanych usług. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane.
Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług – składa w tym zakresie oświadczenie.
W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Termin wyrażony w miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 usługi, polegającą na stworzeniu internetowej aplikacji mobilnej o zakresie turystycznym lub/i informacyjnym lub/i komunikacyjnym, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto dla jednej usługi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 7
W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych, wartość już zrealizowanych usług winna wynosić nie mniej niż 30.000,00 zł brutto każdej z wykazanych usług. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane.
Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług – składa w tym zakresie oświadczenie.
W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Termin wyrażony w miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykonawców3. oświadczenie o podjęciu środków naprawczych - złożyć jeżeli dotyczy4. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - złożyć jeżeli dotyczy5) pełnomocnictwa – złożyć jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja będzie dokonywana wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postepowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 6 do SWZ).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
6. Formularz oferty musi zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną (nazwa adres, nr NIP, REGON każdego z podmiotów) z wyraźnym wskazaniem pełnomocnika.
7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje korespondencję.
8. Przed zawarciem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) wskazanie pełnomocnika i zakresu jego uprawnień,
3) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
4) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia, okres odbioru prac oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi,
5) wskazanie podmiotu, nr rachunku, na który dokonane zostaną płatności za zrealizowaną usługę, wskazanie sposobu podziału wynagrodzenia pomiędzy strony umowy,
6) określenie zasad odpowiedzialności stron w przypadku, gdy Zamawiającemu zostanie wyrządzona szkoda;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Poza innymi przypadkami wymienionymi w ustawie, Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącą:
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia „siły wyższej”, a związanych z COVID-19, wynikających:
a) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, związanych z brakiem działalności urzędu (Starostwa), absencji pracowników odpowiedzialnych z nadzór nad realizacja umowy, a wynikających z leczenia szpitalnego, izolacji i/lub kwarantanny;
b) z przyczyn zależnych od Wykonawcy, związanych z absencją osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy, a wynikających z leczenia szpitalnego, izolacji i/lub kwarantanny
- wydłużenie o czas trwania siły wyższej związanej z COVID -19. Okres wydłużenia terminu realizacji umowy nie może przekraczać okresu trwania przyczyn, z powodu, których dotrzymanie terminu zakończenia prac będzie zagrożone;
2) zmiany Podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawców, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3) zmiany umowy w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych, konieczności zmiany: sposobu wykonania umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji, zakresu przedmiotu umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji.
Zmiana umowy może nastąpić również w następujących przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI