Dostęp do sieci Internet

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostęp do sieci Internet
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-08-08
  • ZamawiającyAGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00437299
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostęp do sieci Internet

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://arp.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostęp do sieci Internet

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e03a49c3-500d-4349-bcd2-b2b43ba9e3dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://arp.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim.
2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace
https://zakupy.arp.pl/app/login
3.Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z ww. Platformy Zakupowej, procesu zakładania konta i logowania się zostały
zawarte w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Pzp.
5.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja
jest udostępniona na Platformie Zakupowej.
6.Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową oraz na pocztę elektroniczną.
7.Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko-
pc-wykonujac-ponizsze-kroki
8.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą Platformy Zakupowej tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 9:00-
17:00), mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje podano w Rozdziale 20 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje podano w Rozdziale 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BAZ.263.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Podstawowe łącze internetowe – łącze światłowodowe.
Specyfikacja techniczna dotycząca podstawowej usługi dostępu do Internetu wg lokalizacji zawarta jest w Załączniku nr 3 do Umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
Lokalizacje:
1) ARP S.A. Centrala w Warszawie ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa;
2) Zespół Zamkowo – Parkowy w Krasiczynie, 37-741 Krasiczyn 179( lokalizacja pod ochroną konserwatora zabytków);
3) Fundacja Pro Arte et Historia, ul. Zamkowa 22, 39-450 Baranów Sandomierski (lokalizacja pod ochroną konserwatora zabytków);
4) Oddział ARP S.A. w Tarnobrzegu, ul. Zakładowa 30, 39-400 Tarnobrzeg – Machów;
5) Oddział ARP S.A. w Mielcu, ul. Partyzantów 25, 39-300 Mielec;
6) Oddział ARP S.A. we Wrocławiu Kobierzyce, ul. Wyścigowa 56e, 53-012 Wrocław;
7) Oddział ARP S.A. w Katowicach, ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice;
8) Oddział ARP S.A. w Radomiu, ul. Tarnobrzeska 9, 26-613 Radom

4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Zapasowe łącze internetowe – łącze radioliniowe lub 5G.
Specyfikacja techniczna dotycząca zapasowej usługi dostępu do Internetu w lokalizacji zawarta jest w Załączniku nr 3 do Umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
Lokalizacje:
1) Fundacja Pro Arte et Historia, 37-741 Krasiczyn 179;
2) Fundacja Pro Arte et Historia, ul. Zamkowa 22, 39-450 Baranów Sandomierski;
3) Oddział ARP S.A. w Tarnobrzegu, ul. Zakładowa 30, 39-400 Tarnobrzeg – Machów;
4) Oddział ARP S.A. w Mielcu, ul. Partyzantów 25, 39-300 Mielec;
5) Oddział ARP S.A. we Wrocławiu Kobierzyce, ul. Wyścigowa 56e, 53-012 Wrocław
6) Oddział ARP S.A. w Radomiu, ul. Tarnobrzeska 9, 26-613 Radom;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
1) dla części I zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi (umowy) polegające na transmisji światłowodowej, spełniające następujące parametry:
a) każda usługa (umowa) była/jest świadczona nieprzerwanie dla co najmniej trzech lokalizacji jednocześnie,
b) wartość zrealizowanych usług na podstawie umowy była/jest nie mniejsza niż 150.000,00 zł brutto, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, wartości wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy).
2)
dla części II zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi (umowy) polegające na transmisji radioliniowej lub 5G, spełniające następujące parametry:
a) każda usługa (umowa) była/jest świadczona nieprzerwanie dla co najmniej trzech lokalizacji jednocześnie,
b) wartość zrealizowanych usług na podstawie umowy była/jest nie mniejsza niż 30.000,00 zł brutto,
wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, wartości wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między zamawiającym a Wykonawcą.

Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały opisane w SWZ oraz w Zał. nr 4 i 5 do SWZ w par. 9

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zakupy.arp.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający na podstawie art. 91 ust. 3 i 4 ustawy Pzp ustala, iż Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części, ale może uzyskać zamówienie tylko w jednej części z uwagi na to, iż przedmiot zamówienia w części 2 ma charakter subsydiarny względem przedmiotu z części 1 i wolą Zamawiającego jest, aby w celu zapewnienia bezpieczeństwa dostępu do internetu obie części były realizowane przez różne podmioty.
2. Zgodnie z art. 91 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający ustala, że gdyby w wyniku oceny ofert ten sam wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę w obu częściach, ustalenie którzy wykonawcy uzyskają zamówienie w części 1 albo 2 nastąpi na podstawie najniższej łącznej ceny dla obu części na podstawie ofert dwóch różnych wykonawców. W przypadku, gdy tak obliczona najniższa suma nie da rozstrzygnięcia, o uzyskaniu zamówienia dla każdej z części decydować będzie niższa cena dla części 1. W przypadku, gdy w wyniku powyższego porównania cen ofert okaże się, że wybór wykonawcy jest niemożliwy w wyniku złożenia przez dwóch lub więcej wykonawców takich samych cen ofert dla danej części, Zamawiający zastosuje art. 249 ustawy Pzp.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) dla części I zamówienia - Podstawowe łącze internetowe – łącze światłowodowe:
Usługi będą świadczone przez okres 36 miesięcy od dnia poprawnego, kompletnego i prawidłowego pod każdym względem (technicznym, informatycznym, systemowym) zainstalowania urządzeń niezbędnych do wykonywania Usług oraz gotowości Wykonawcy do rozpoczęcia świadczenia Usług, co musi nastąpić nie później niż od terminu wskazanego w Załączniku nr 3 pkt II ppkt1 tj. od dnia 30 sierpnia 2024 r.
Jeżeli Wykonawca wcześniej przeprowadzi czynności instalacyjne, o których mowa w ust. 1 powyżej, świadczenie Usług rozpoczyna się od wskazanego w Załączniku nr 3 pkt II. ppkt 1 terminu tj. od dnia 30 sierpnia 2024 r.
2) dla części II zamówienia - Zapasowe łącze internetowe – łącze radioliniowe lub 5G:
Usługi będą świadczone przez okres 36 miesięcy od dnia poprawnego, kompletnego i prawidłowego pod każdym względem (technicznym, informatycznym, systemowym) zainstalowania urządzeń niezbędnych do wykonywania Usług oraz gotowości Wykonawcy do rozpoczęcia świadczenia Usług, co musi nastąpić nie później niż od terminu wskazanego w Załączniku nr 3 pkt II ppkt1 tj. od dnia 30 sierpnia 2024 r.
Jeżeli Wykonawca wcześniej przeprowadzi czynności instalacyjne, o których mowa w ust. 1 powyżej, świadczenie Usług rozpoczyna się od wskazanego w Załączniku nr 3 pkt II. ppkt 1 terminu tj. od dnia 30 sierpnia 2024 r.

W przypadku, gdy ze względu na trwanie procedury udzielenia zamówienia lub ze względów technicznych nie będzie możliwe uzyskanie gotowości i rozpoczęcia świadczenia usługi przez Wykonawcę od 30 sierpnia 2024 r. lub też gdy Zamawiający zawrze aneks z dotychczasowym dostawcą usług, przewiduje się możliwość odpowiedniej zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem, w szczególności z uwzględnieniem okresu koniecznego przedłużenia terminu świadczenia usług u dotychczasowego wykonawcy usług.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Osiek nad Notecią
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI